Volum kirjutas: ↑07.11.2020 10:11 18
Pead eraldi abs plokki sisse minema.
seal valikud puuduvad, ainult delete fault memory vms, service functions all bleeding olemas, aga kutsudes ütleb et job not found, samas vaatasin et mingi teine test oli proovimaks kas absi pumba torud õigesti ühendatud, selle sai küll igat nurka veidi käristada
Kaupo_K kirjutas: ↑08.11.2020 18:46 55
Kui piduriasjad ilusti tihedad, siis piisab reeglina mõnest korrast tugevast korrast abs rakendumisest ja piduriringi õhutamisest ning ongi tehtud. Võib olla oled äkki kannatamatu ja tahad kohe ühe laksuga õhku kätte saada. Teoorias on see reaalne aga praktikas mitte. Minul vähemalt on nii. Mõni mull tuleb alati 2 või 3 korra õhutamise käigus.
taha läksid brembo klotsid ja peale vahetust sai ka murul lastud gaas põhjas et asc rakenduks, samuti paar pidurdust, seejärel õhutatud tis'i järgi(va siis ista/dis protseduur), tagant tuli küll paar väikest mulli välja veel, eest mitte midagi, sai ka piduripedaali pumbatud paar korda kui õhutuskruvi lahti ja surve paagil peal, läks nagu veidi paremaks, ei tea kas klotsidest või uuesti õhutamisest, aga pole nagu ikka see, tunne et kuskil siiski paar mulli vahel, sest et töötava mootoriga pidurit pumbates läheb lõpuks kivikõvaks küll