F11 vs F31 ja retrofitid
F11 vs F31 ja retrofitid
Tervist see BMW pere,
See siin tuleb üks iseäralik ostuabi teema. Nimelt peale 10 aastat VW-ga sõitmist (6a Golf 5 2004 ja 4a Passat B7 2011), tekkis meelesopis idee peale vaadata mis see oleks teist masti sakslast pidada ja elektrit ehitada. Minu pilk jäi pidama F11 ja F31 peal. Peaks olema 2012+ ja automaatkastiga R4 bensukas N20 või B48 kuni 140kW. Kohalike bensukate valik on kasin ja tõenäoliselt ei leia sellist isendit, millel oleks kõik soovitu olemas. Passatile suutsin retrofittida hunnik mugavust juurde ja loomulikult tahaks küsida mis võimalused nimetatud mudelitele digispidot, uuemad makke/ekraane ja muud väiksemat mugavusvarustust külge panna on? Ilmselt selleks tarvis kaablit (ISTA?) ning juhtmeskeemid on kenasti saadaval (NewTIS)? Lammutatud autode pealt pärinevad elektriosad on retrofittimisel kasutatavad või mõnel on mingi piirang ees? Raadiol/ekraanil mingi vargusvastane kaitse vms?
Kas neil mudelitel esiklaasi kaameraga rajahoidja ise reaalselt roolib või ainult hoiatab rajalt väljakaldumise eest? Koos klaasivahetusega on see järelpaigaldatav? Adaptiivne püsikas on varustuses pigem olemas või pigem puudu? Foorumit lugedes selgub, et VIN järgi varustuse decoderid on vaikselt kinni pandud ja ma A24 kuulutusi sirvides ammuilma ei vaata märgitud varustuse nimekirja kuna tavaliselt see pole kaugeltki täpne info. VAG autodel saab juba piltidelt aru mis varustus küljes on ja mis ei ole aga BMW-le veel sellist silma ei ole...
R4 hoolduskulud õlivahetusele ja suurematele hooldustele jäävad esinduses ja BM-is mis hinnaklassi? Kardetud ketivahetus on üle tuhandeeurone kulutus? Automaatkastiks on igal juhul ZF õlikurnaja? Klassikalise automaatkasti olemasolu väiksematel mootoritel on üks tõmbenumbritest käesoleval juhul, mida VW ega Audi ei paku
Tänud info eest. Isegi kui info pole soosiv, siis pole ka hullu...
See siin tuleb üks iseäralik ostuabi teema. Nimelt peale 10 aastat VW-ga sõitmist (6a Golf 5 2004 ja 4a Passat B7 2011), tekkis meelesopis idee peale vaadata mis see oleks teist masti sakslast pidada ja elektrit ehitada. Minu pilk jäi pidama F11 ja F31 peal. Peaks olema 2012+ ja automaatkastiga R4 bensukas N20 või B48 kuni 140kW. Kohalike bensukate valik on kasin ja tõenäoliselt ei leia sellist isendit, millel oleks kõik soovitu olemas. Passatile suutsin retrofittida hunnik mugavust juurde ja loomulikult tahaks küsida mis võimalused nimetatud mudelitele digispidot, uuemad makke/ekraane ja muud väiksemat mugavusvarustust külge panna on? Ilmselt selleks tarvis kaablit (ISTA?) ning juhtmeskeemid on kenasti saadaval (NewTIS)? Lammutatud autode pealt pärinevad elektriosad on retrofittimisel kasutatavad või mõnel on mingi piirang ees? Raadiol/ekraanil mingi vargusvastane kaitse vms?
Kas neil mudelitel esiklaasi kaameraga rajahoidja ise reaalselt roolib või ainult hoiatab rajalt väljakaldumise eest? Koos klaasivahetusega on see järelpaigaldatav? Adaptiivne püsikas on varustuses pigem olemas või pigem puudu? Foorumit lugedes selgub, et VIN järgi varustuse decoderid on vaikselt kinni pandud ja ma A24 kuulutusi sirvides ammuilma ei vaata märgitud varustuse nimekirja kuna tavaliselt see pole kaugeltki täpne info. VAG autodel saab juba piltidelt aru mis varustus küljes on ja mis ei ole aga BMW-le veel sellist silma ei ole...
R4 hoolduskulud õlivahetusele ja suurematele hooldustele jäävad esinduses ja BM-is mis hinnaklassi? Kardetud ketivahetus on üle tuhandeeurone kulutus? Automaatkastiks on igal juhul ZF õlikurnaja? Klassikalise automaatkasti olemasolu väiksematel mootoritel on üks tõmbenumbritest käesoleval juhul, mida VW ega Audi ei paku
Tänud info eest. Isegi kui info pole soosiv, siis pole ka hullu...
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
Tahad isesõitvat autot? Osta tesla
Sõidad 10 km otsi tööle ja tagasi? Milleks touring?
Kolmene bmw? Tahad puuvankriga sõita?
4sil bmw mootor? Oled ikka kindel?
Mine tee üks proovisõit seitsmesega. Või jää vw peale edasi
Sõidad 10 km otsi tööle ja tagasi? Milleks touring?
Kolmene bmw? Tahad puuvankriga sõita?
4sil bmw mootor? Oled ikka kindel?
Mine tee üks proovisõit seitsmesega. Või jää vw peale edasi
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
Ei tea küll et F11 suudaks ise roolida kasvõi korraks - sama aasta a6-a7 suudavad. mu f15 suutis ka aga juba aasta 2015 bemmidel on see nn rajaväristaja ainult. Hea varustusega BMW leidmine läheb raskeks - comf iste peab kindlasti olema kui valid, ACC suht haruldus. Kui tahad veel venti ja nightvisionit ja Mpaketti jms ka siis otsid tükk aega. Mängu tuleb ka hind. Mõistliku LS ja hea lisaga maksab välismaa turul rohkem kui “kahtlase päritoluga” meie turul. Bensukad paljud USA->Leedu päritolu. Ketivahetus 700-900euri.
Kokkuvõttes korralik BMW maksab rohkem kui need 10 tonnised kaunad mida auto24 täis on
Kokkuvõttes korralik BMW maksab rohkem kui need 10 tonnised kaunad mida auto24 täis on
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
Miks auto otsimisel võimsuse ülempiir on? Kindlustuse maksumuse pärast?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
Ei vasta tõele. LCI-l on olemas lisa nimega Traffic Jam Assistant (Stauassistent), aga see pole eraldi, vaid sisaldub SA5AT Driving Assistant Plus ja eeldusel, et on automaatkast, navi ja laiendatud kombi (6WA v 6WB) ning ei ole xDrive. Kuna ainult LCI-l, siis ilmselgelt nõuab KAFAS2-te.RazzKalbass kirjutas: ↑23.08.2020 12:50 49 Ei tea küll et F11 suudaks ise roolida kasvõi korraks - sama aasta a6-a7 suudavad. mu f15 suutis ka aga juba aasta 2015 bemmidel on see nn rajaväristaja ainult.
Lisaks roolib ta ainult väikestel kiirustel, lubatud teedel ja käsi tuleb roolil hoida.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
Aga Stauassistent on mul töötanud ainult ülemiste teel, vb nüüd tootab seal uuel neljarealisel ka
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
priitv8 kirjutas: ↑23.08.2020 20:43 28Ei vasta tõele. LCI-l on olemas lisa nimega Traffic Jam Assistant (Stauassistent), aga see pole eraldi, vaid sisaldub SA5AT Driving Assistant Plus ja eeldusel, et on automaatkast, navi ja laiendatud kombi (6WA v 6WB) ning ei ole xDrive. Kuna ainult LCI-l, siis ilmselgelt nõuab KAFAS2-te.RazzKalbass kirjutas: ↑23.08.2020 12:50 49 Ei tea küll et F11 suudaks ise roolida kasvõi korraks - sama aasta a6-a7 suudavad. mu f15 suutis ka aga juba aasta 2015 bemmidel on see nn rajaväristaja ainult.
Lisaks roolib ta ainult väikestel kiirustel, lubatud teedel ja käsi tuleb roolil hoida.
Enda F11'l oli see ka olemas, aga tööle ei saanud kordagi. Väidetavalt pidavat see töötama ainult mitmerealistel teedel ja kindlas kiirusevahemikus.
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
Newtis väidab
“ Due to local regulations in force, the functions are only available for the road categories for which they are approved (e.g. only on motorways). In order to enable detection of the road category, the traffic jam assistant function can only be used in conjunction with a navigation system.”
Samas annab see lootust, et uuema navikaardiga võiks neid teid juurde lisada.
Kiirus peab jääma alla 60km/h siiski.
Üle selle pole enam Stau ka.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
Okei, siis BMW lähenemine juhiabidele on tsipa teine kui ma senise eelistatud margi peal nägema harjunud.
Ei ole nii hull, et 3. seeria on igast asendist puuvanker ja pehmust saab alles seitsmesest oodata? Kas comfort iste on too pikendatava reietoega iste?
Ei ole nii hull, et 3. seeria on igast asendist puuvanker ja pehmust saab alles seitsmesest oodata? Kas comfort iste on too pikendatava reietoega iste?
Mhmh.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2913
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
Kõik on tehtav, iseasi, mis summasid oled nõus välja käima vajalike osade hankimiseks ja palju aega nende installimisele kulutama. Mõne lisa puhul on odavam/mõistlikum auto maha müüa ja osta vastavat lisa omav auto Kindlasti on vaja retrofittimisel ISTA+(veakoodide lugemine/kustutamine, süsteemide ja komponentide testimine/kalibreerimine, sisaldab detailsed elektriskeeme jne) ja E-Sys (moodulite programeerimine ja kodeerimine, VO muutmine) programme, ilma nendeta ei ole võimalik enamus retrofitte teostada.siLc kirjutas: ↑23.08.2020 00:10 46 loomulikult tahaks küsida mis võimalused nimetatud mudelitele digispidot, uuemad makke/ekraane ja muud väiksemat mugavusvarustust külge panna on? Ilmselt selleks tarvis kaablit (ISTA?) ning juhtmeskeemid on kenasti saadaval (NewTIS)? Lammutatud autode pealt pärinevad elektriosad on retrofittimisel kasutatavad või mõnel on mingi piirang ees?
Suurem osa autosid ikka tavalise püsikaga (eriti F3x). ACC olemasolust saad F seerial selle järgi aru, kui ees stange allosa õhuvõtuava keskpaigas on kandiline ACC sensor ja rooli vasakul pool oleval rulliknupu nupu kohal on kaks täiendavat nuppu eessõtiva autoga distansi määramiseks.
F3x kerele comfort iset ei pakutud, seda sai F1x kerele. Comfort istmel on võimalik seljatoe ülemise osa kellet eraldi muuta ja istet on võimalik kokku 20 erinevas suunas reguleerida.
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
See puuvankri jutt on Patrikul pigem kujundlikuna mõeldud - 3. seeria on oluliselt odavamalt ehitatud auto, kui 5 ja 7 ja 8.
Igasuguste hiljem paigaldamistega tuleb ka seda meeles pidada, et alati tuleb hakata juhtmeid vedama. Juba viimased 20 aastat ehitatakse BMW-d tellimuspõhise kaabeldusega nii, et midagi ülearust kuskil enam ei vedele.
Mu 92 aasta E34-l olid küll nt püsikiirushoidja juhtmed ja pistikud kõik olemas, piisas ainult asjade külge ühendamisest. Aga varsti pärast seda (93 v 94 äkki?) lõpetati liigse traadi paigaldamine ära.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
270kw 650-l Swed jah lepinguga kuumakse 10eur kopikatega, et see ei tohiks küll teema olla
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
See sõltub ka asukohast. Viimased kolm aastat Tallinnas 110kW 120€/aasta ja nendest kiluvattidest on küll ja veel
Selge.priitv8 kirjutas: ↑24.08.2020 20:21 23See puuvankri jutt on Patrikul pigem kujundlikuna mõeldud - 3. seeria on oluliselt odavamalt ehitatud auto, kui 5 ja 7 ja 8.
Igasuguste hiljem paigaldamistega tuleb ka seda meeles pidada, et alati tuleb hakata juhtmeid vedama. Juba viimased 20 aastat ehitatakse BMW-d tellimuspõhise kaabeldusega nii, et midagi ülearust kuskil enam ei vedele.
Mu 92 aasta E34-l olid küll nt püsikiirushoidja juhtmed ja pistikud kõik olemas, piisas ainult asjade külge ühendamisest. Aga varsti pärast seda (93 v 94 äkki?) lõpetati liigse traadi paigaldamine ära.
See on teada värk ka VAG-il ja ei oska isegi öelda kas kunagi on teistmoodi tehtud.
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
See saab küll ainult kohustuslik kindlustus olla?
Kasko peaks u 10x kallim olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
Ikka tavakindlustus jah Aga kahtlen, et isegi kaskol näiteks 120kw vs 180kw väga suur vahe on
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
Siin saab harjutada (vt näidispakkumine ilma red numbrita): https://pzu.ee/kindlustus/kasko?gclid=E ... gLB2vD_BwE
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- nm5
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 04.05.2009 19:37 06
- Peamine sõiduk: BMW 730d e65/BMW 740i e38/BMW 535i e34
- Asukoht: Räpina/Tallinn
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
BMW-del olen mina kasutanud https://www.mdecoder.com/ .VIN 7 viimast sümbolit ja saad listi kohe kätte. F31 olla küll tavaliselt kesisema salongi materjalide kasutusega aga olen saanud sõitu Individual laiendatud nahapaketiga (armatuur ka nahast) F36-ga (435d) ja ausalt öelda, selle individual paketiga salong oli küll viisakas ja sõiduomadustelt ka midagi ei häirinud. Muidugi sellise Individual nahapaketiga kolmesed on suhteliselt haruldased
Kronoloogiliselt omatud BMWd: BMW M52 523i E39, BMW M50 525i E34, BMW M57 525dA E39, BMW M57N2 730d E65, BMW M62 740iA, BMW N20 528iA XDrive F10, BMW M30 535i E34
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2913
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
Tasuta BMW VIN decoderid on nüüd lukus, lisavarustuse nägemiseks tuleb edaspidi pappi välja käia.
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: F11 vs F31 ja retrofitid
Praegu mul see mdecoder töötab, vahepeal ei töötanud.