E39 sureb põhjagaasiga 3.5k - 4k rpm välja ja konditsioneer
E39 sureb põhjagaasiga 3.5k - 4k rpm välja ja konditsioneer
Tere!
Mure selline, et kui pedaal põhja vajutada, siis sureb umbes 3.5k kuni 4k rpm juures välja.
Sujuvalt piirajasse lastes pole häda midagi, ainult põhjagaasiga sureb.
Jõudu puudu ei jää ja läheb ilusti minna.
Vahetasin õhu ja kütusefiltrid ära, aga paremaks midagi ei läinud.
Arvuti andis sellised koodid:
1640 DDE control module (EEPROM and configuration)
0400 Exhaust Gas Recirculation
0480 Cooling fan
1255 Delivery pump pressure sensor
1260 Delivery pump control system
Vigade kustutamisel ja taaskäivitamisel jäi ainult 1640 ja veel ühel korral kustus see ka ära.
Teine mure on konditsioneeriga.
Kui kliimanuppu vajutan läheb radika ventikas täispööretele ja seisma ei jää enne kui süüte välja keeran. Kliima MAX nupp ka ei tööta.
Veakood:
15 Pressure sensor, short circuit to negative.
Termostaat on korras ja välistemperatuuri näitab õigesti.
Tean autodest vähe, aga huvi on, ehk oskab keegi mingeid youtube linke jagada või muud moodi aidata
Auto: E39 530d 3.0 135kw 1999a diisel.
Mure selline, et kui pedaal põhja vajutada, siis sureb umbes 3.5k kuni 4k rpm juures välja.
Sujuvalt piirajasse lastes pole häda midagi, ainult põhjagaasiga sureb.
Jõudu puudu ei jää ja läheb ilusti minna.
Vahetasin õhu ja kütusefiltrid ära, aga paremaks midagi ei läinud.
Arvuti andis sellised koodid:
1640 DDE control module (EEPROM and configuration)
0400 Exhaust Gas Recirculation
0480 Cooling fan
1255 Delivery pump pressure sensor
1260 Delivery pump control system
Vigade kustutamisel ja taaskäivitamisel jäi ainult 1640 ja veel ühel korral kustus see ka ära.
Teine mure on konditsioneeriga.
Kui kliimanuppu vajutan läheb radika ventikas täispööretele ja seisma ei jää enne kui süüte välja keeran. Kliima MAX nupp ka ei tööta.
Veakood:
15 Pressure sensor, short circuit to negative.
Termostaat on korras ja välistemperatuuri näitab õigesti.
Tean autodest vähe, aga huvi on, ehk oskab keegi mingeid youtube linke jagada või muud moodi aidata
Auto: E39 530d 3.0 135kw 1999a diisel.
Re: E39 sureb põhjagaasiga 3.5k - 4k rpm välja ja konditsion
Auto sept. 99 ja edasi, siis detail nr. 2 lahti ja sõitma ning peaks toimima, siis andur vigane- http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... #7785354_2" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis puudutab kliimat: vb. auto temp andur arvab et mootor liig kuum- võimalik kehva ühendus pistikus- andur sl. kolle all salongi pool 4 juhtmega. või viga kliima süsteemis, vaja diagnost teha.
Mis puudutab kliimat: vb. auto temp andur arvab et mootor liig kuum- võimalik kehva ühendus pistikus- andur sl. kolle all salongi pool 4 juhtmega. või viga kliima süsteemis, vaja diagnost teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 sureb põhjagaasiga 3.5k - 4k rpm välja ja konditsion
Väljasurevat mootori viga ainult diagnostikaga ei ravi, tavaliselt tuleb asju lahti võtta, vahetada, proovida.
Samuti kliimaga, tuleb mõõta ära andurist tulev signaal.
Tallinnas saan aidata
Samuti kliimaga, tuleb mõõta ära andurist tulev signaal.
Tallinnas saan aidata
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E39 sureb põhjagaasiga 3.5k - 4k rpm välja ja konditsion
https://www.upload.ee/image/9718029/20190319_164443.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;Kaupo_K kirjutas:Auto sept. 99 ja edasi, siis detail nr. 2 lahti ja sõitma ning peaks toimima, siis andur vigane- http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... #7785354_2" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis puudutab kliimat: vb. auto temp andur arvab et mootor liig kuum- võimalik kehva ühendus pistikus- andur sl. kolle all salongi pool 4 juhtmega. või viga kliima süsteemis, vaja diagnost teha.
Õige asi? Kütusefiltri juures. See detail 2
On mingit skeemi kliima pistiku kohta ka?
Re: E39 sureb põhjagaasiga 3.5k - 4k rpm välja ja konditsion
See peaks olema õige pistik jah. Mul fl. auto, vaata igaks juhuks üle bmwfans.info lehelt. sealt vin järgi saad täpselt enda auto varuosad teada.
Kliima skeemi leiad googeldades. A kui juba surveanduri viga sees, on see tõenäoliselt ka läbi või on kliima kuivati umbes või mõlemat.
Kliima skeemi leiad googeldades. A kui juba surveanduri viga sees, on see tõenäoliselt ka läbi või on kliima kuivati umbes või mõlemat.
Re: E39 sureb põhjagaasiga 3.5k - 4k rpm välja ja konditsion
Mõned autod annavad ka tühjaks jooksnud kliimasüsteemiga rõhuanduri veakoodi, täpsemat selgitust koodi juures ei mäleta hetkel, samuti seda kas BMW-l nii on.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Re: E39 sureb põhjagaasiga 3.5k - 4k rpm välja ja konditsion
Tühjana võib ka rõhu anduri viga anda aga sellisel juhul ei paneks venti järgi. Pigem on kas anduris või juhtmetesselliselt lühis, et autole jääb mulje et süsteemis rõhk liiga suur ja peab jahutama radikat.
TEL 57703395
Re: E39 sureb põhjagaasiga 3.5k - 4k rpm välja ja konditsion
Ühendasin pistiku lahti ja proovin 2. Ja 3. käiguga ja ei surnud välja, aga DDE tuli jääb põlema kui pistikust lahti. Muidu kõik toimib.
Okei proovisin veel ja suri ikka välja. Ei mõju pistikust midagi
Mis selle osa nimi on mis ma uue peaks leidma ja kui sõidangi pistik lahti kas siis on autole halb?
Kliimat pole jõudnud veel vaadata.
Okei proovisin veel ja suri ikka välja. Ei mõju pistikust midagi
Mis selle osa nimi on mis ma uue peaks leidma ja kui sõidangi pistik lahti kas siis on autole halb?
Kliimat pole jõudnud veel vaadata.
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 sureb põhjagaasiga 3.5k - 4k rpm välja ja konditsion
Selle anduri vahetus ei aita
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E39 sureb põhjagaasiga 3.5k - 4k rpm välja ja konditsion
Endal oli kunagi sama probleem, suri täisgaasiga välja, sujuvalt andes mitte.
Veaks oli etteandepump, mis oli suremas.
Veaks oli etteandepump, mis oli suremas.