e53 N62 ketivahetus
e53 N62 ketivahetus
Tere, lähiajal plaanis lõpuks ketivahetus ette võtta, kuna külmkäivitusel on kuulda vaikseid kui kõrvalisi hääli ning samuti peale sõitu soojalt uuesti käivitmaist ning gaasi vajutades sõitma hakates on kuulda eriti südantlõhestavat mettalset kraginat - tundub nagu sooja mootoriga ei tõmba ketti piisavalt pingule ja kolistab korralikult kordades valjemini ja hullemalt kui külmkäivitusel.
Kas keegi oskab viidata mingile DIY juhendile, mis puudutab keti vahetust, TIS-i järgi käib mootor maha jne. aga ei taha nii hullauks minna ja soovin väiksema vaevaga hakkama saada. Õlipumba ketti ei soovi vahetada, kuna see eeldaks kõrvalistuja poolse pea maha võtmist ja õlivanni eemaldamist. Tahaks piirduda ainult juhtkettide vahetusega, mille vahetus ei eeldaks eel mainitud tegevust.
Samuti kas kellelgi on laenata spetsiaalset instrumenti millega seadistused paika panna ?
Igasugune kriitika ja soovitused on teretulnud!
Kas keegi oskab viidata mingile DIY juhendile, mis puudutab keti vahetust, TIS-i järgi käib mootor maha jne. aga ei taha nii hullauks minna ja soovin väiksema vaevaga hakkama saada. Õlipumba ketti ei soovi vahetada, kuna see eeldaks kõrvalistuja poolse pea maha võtmist ja õlivanni eemaldamist. Tahaks piirduda ainult juhtkettide vahetusega, mille vahetus ei eeldaks eel mainitud tegevust.
Samuti kas kellelgi on laenata spetsiaalset instrumenti millega seadistused paika panna ?
Igasugune kriitika ja soovitused on teretulnud!
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e53 N62 ketivahetus
Vaheta ketid nii nagu rattal- pressid lüli lahti, teine lahtivõetud kett splindi või poldi-mutriga otsa ja keerad läbi. Hoiad otstest kinni, et hammastest üle ei hüppaks. Siis pressi lüli kokku ja tehtud. NB! Ise ma nii teinud ei ole, kuid sa ju küsisid iagsugust soovitust, . Proovida ju ikka võid, kaotada pole midagi.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: e53 N62 ketivahetus
Olen kuulnud, et MB-d tehakse keti neetimise teel, võib-olla neil ongi nii ette nähtud.
Kui mina ühte N62-te tegin, siis sellel oli ka üks ketitaldadest katki. Ja lahti taheti tegelikult võtta selle nõmeda jahutustoru vahetamiseks, mitte mingi kolina pärast.
Rakised ise ei maksa enam suurt midagi, AN Tehnika müüs neid vist umbes 75EUR eest. Endal on ka selline hiina komplekt, vähemalt minul oli üks rakistest liiga lai nukkvõlli suhtes, aga asja ajas ära.
Kui mina ühte N62-te tegin, siis sellel oli ka üks ketitaldadest katki. Ja lahti taheti tegelikult võtta selle nõmeda jahutustoru vahetamiseks, mitte mingi kolina pärast.
Rakised ise ei maksa enam suurt midagi, AN Tehnika müüs neid vist umbes 75EUR eest. Endal on ka selline hiina komplekt, vähemalt minul oli üks rakistest liiga lai nukkvõlli suhtes, aga asja ajas ära.
Re: e53 N62 ketivahetus
Abosoluutselt kõik info, kogemused, soovitused ja kriitika teretulnud Olen ise netist lugenud, et mõnel õnnestub kõik ketid k.a õlipumba ketti vahetada ilma parema pea mahavõtmiseta ning selleks on vaja pooleks saagida juhtketi tihvt! Kogun veel infot internetist ja foorumist, et võimalik selge ettekujutas saada kuidas ja mismoodi teha. Mootorit ei tahaks väga maha võtta, et mitte liiga hoogu erinevate jubinate lisaks kettide vahetamisega minna
Leho kirjutas:Vaheta ketid nii nagu rattal- pressid lüli lahti, teine lahtivõetud kett splindi või poldi-mutriga otsa ja keerad läbi. Hoiad otstest kinni, et hammastest üle ei hüppaks. Siis pressi lüli kokku ja tehtud. NB! Ise ma nii teinud ei ole, kuid sa ju küsisid iagsugust soovitust, . Proovida ju ikka võid, kaotada pole midagi.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e53 N62 ketivahetus
Ketil ei saeta midagi pooleks, vaid kasutatakse ketilüli pressi. Neid peaks siinmail ka saada olema.
N47 mootori ülemise keti vahetus on sel kombel ette nähtud: http://www.realoem.com/bmw/en/showparts ... Id=11_4089" onclick="window.open(this.href);return false;
N47 mootori ülemise keti vahetus on sel kombel ette nähtud: http://www.realoem.com/bmw/en/showparts ... Id=11_4089" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e53 N62 ketivahetus
Täpselt nii. Selle jaoks on:
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90- ... 1VnXxUkwO8" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: https://h2.ee/et/Product/BMW/83302354985" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90- ... 1VnXxUkwO8" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: https://h2.ee/et/Product/BMW/83302354985" onclick="window.open(this.href);return false;
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e53 N62 ketivahetus
Juhend ka https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90- ... 1VnXVzOH7O" onclick="window.open(this.href);return false;
1. ettejuhtunud tööriist http://www.tools24.ee/epood/Mootorratta-keti-press/" onclick="window.open(this.href);return false;
1. ettejuhtunud tööriist http://www.tools24.ee/epood/Mootorratta-keti-press/" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e53 N62 ketivahetus
Siiski olen skeptiline, et sellise mootorratta setiga sinna ligi pääseb. Seal on oluline erinevus tõukevardal.... Kas keegi proovinud ja õnnestub sellisega?
Pealegi, kui kaupmees demonstreerib, et ei valda valdkonna oskuskeelt siis see on esmane "kelluke" sellistest kohtadest eemale hoidmiseks - teiste sõnadega poed: amatöörilt amatöörile.
Pealegi, kui kaupmees demonstreerib, et ei valda valdkonna oskuskeelt siis see on esmane "kelluke" sellistest kohtadest eemale hoidmiseks - teiste sõnadega poed: amatöörilt amatöörile.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e53 N62 ketivahetus
Positiivne skeptitsim on teretulnud, .
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e53 N62 ketivahetus
Jah muidugi, kui ise oma naha peal ei pea eksole katsetama-kannatama, ristseid saama.
Toores hinnang on, et see poola keelses pakendis jauram on vaja ümber töödelda ja selle jaoks on vaja omakorda erivahendeid-tööriistu.
Toores hinnang on, et see poola keelses pakendis jauram on vaja ümber töödelda ja selle jaoks on vaja omakorda erivahendeid-tööriistu.
Re: e53 N62 ketivahetus
Tänan väga kuuma arutelu ja lahenduste eest, aga vaatan, et antud juhendid ja info eeskätt N47 mootori kohta. Ei ole kindel kas sama kehtib V8 N62 mootori kohta, oleks hea teada kas N47 ja N62 kettide lülid ja konstruktsiood on samad või ikka erinevad, sest N62 mootori puhul TIS selliseid nippe keti vahetamiseks ei paku või eksin ?
Re: e53 N62 ketivahetus
N62 kett on "hammastega", N47 ketti pole käes hoidnud, aga pildil tundub tavaline kett olevat. Seega on ehitus kindlasti erinev. Ja kui õigesti aru saan, siis selle N47 ketiga tulevad kaasa vajalikud uued osad keti kokku pressimiseks. Kui N62 jaoks neid olemas pole, siis tuleks uus kett lahti pressida ja pärast uuesti kokku, see tundub kahtlane.