Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Ma ei tea, kuidas teistel, kuid minu puhul see NÕME fotopoe pilt küll ei toimiks, pigem vastupidi. Minu jaoks on üldse kogu kirikuga seonduv totaalselt vastunäidustatud ja sügelemaajav
Pigem kipub see nii olema, et halb ja/või negatiivne reklaam tekitab inimestes rohkem huvi ja furoori.
Aga huvitav, kas paavast on oma sopaste kalossidega istmel siis või?
Küll aga tee mis tahad minu silmis e38le sobib punane värv väga hästi, aga e65le nagu kohe üldse ei istu.
EDIT: My bad.
Viimati muutis nm5, 09.09.2018 21:22 25, muudetud 2 korda kokku.
Kronoloogiliselt omatud BMWd: BMW M52 523i E39, BMW M50 525i E34, BMW M57 525dA E39, BMW M57N2 730d E65, BMW M62 740iA, BMW N20 528iA XDrive F10, BMW M30 535i E34
Siin ka üks maasikas teile millel bmw esinduse jutu järgi juba aastal 2016 kellal 400000
(http://www.auto24.ee/used/2830957" onclick="window.open(this.href);return false;)
474MRV
Zaks kirjutas:Siin ka üks maasikas teile millel bmw esinduse jutu järgi juba aastal 2016 kellal 400000
(http://www.auto24.ee/used/2830957" onclick="window.open(this.href);return false;)
474MRV
Isegi korra tundus ahvatlev, aga tänan info eest siis
See on ju täiesti vastuoluline lause mis sa kirjutasid. Ehk siis kui oled hoolas omanik ja remondid palju (niisama lapiga nühkimine ei lähe hoolsuse alla, mis tagaks kestvust), siis kestab iga auto, selleks ei pea olema F10.
Richard S. kirjutas:Kui oled hoolas omanik, siis F-seeria kestab väga hästi.
keskmine eesti bemmiomanik hooldusega väga jantida ei viitsi ja seepärast ongi enamus 10+ aasta vanused bemarid tehnilise poole pealt päris õnnetus seisus. ega need mingid tojootad pole, mis ainult õlivahetusi ja kütust vajavad.
Mõtestage enda jaoks lahti mida tähendab hooldus, hooldus tähendabki autoga hoolduses käimist- tänase päeva BMW hooldusintervall on 25K km, niiet enamus müüdavatest isenditest peaks olema hoolduses käinud kõigest 8 korda, see sisaldab siis õlide, filtrite, ketaste, klotside, kojameeste, pirnide jms vahetust.
Kahjuks tänapäeva BMW puhul ei piisa hoolsast omanikust kes käib regulaarselt hoolduses autoga (regulaarsus siis iga 25K KM tagant).
Olen enda autol vahetanud tagumised poolteljed (ABS rõngad mädanesid ära), ABS andurid, DTC plokk, Valvetronicu mootori, kogu kliimasüsteemi vahetus (kompressor, pihusti, tihendid, torustik), El. lisa veepump, klapisääre tihendid, generaatori sidur - ei kõla kuidagi regulaarse hooldusena, kuigi reaalne läbisõit on 160K km.