Tere!
Hiljuti on tulnud variandiks soetada endale BMW kabriolett. Hetkel huviorbiidis järgmised isendid:
2010 E89 Z4 23iA: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2881496" onclick="window.open(this.href);return false;
Väidetavalt Itaaliast, 212K km läbisõit. Mida peaks N52 mootori ja Z4 puhul arvestama?
2010 E93 335i: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2873403" onclick="window.open(this.href);return false;
Leedust, kuid taust ütleb, et Saksamaal toodetud ja google otsing näitab, et müüdud USA-s, kuid piltidel ühtegi kerevigastust, lihtsalt tõstetud kapott. Tõenäoliselt kottis mootor või elektroonika?
2007 E93 335iA: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2493746" onclick="window.open(this.href);return false;
Väidetavalt Itaaliast, 203K km läbisõit.
Mida peaks E93 ja N54 mootori puhul arvestama?
Oleks abi eest väga tänulik!
BMW Cabrio - E89/E93
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 15.07.2012 16:25 56
Re: BMW Cabrio - E89/E93
n54 suht kallis hooldada, süütepoolid, pihustid, kõrgsurve pump, vanose solenoid võivad alati minna, aga muidu on äge mootor, hääl on hea ja astub ka hästi. pole eriline kütuseröövel ka
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 15.07.2012 16:25 56
Re: BMW Cabrio - E89/E93
Kas enne 2500 RPM-i saabumist peabki uimase võitu olema? 200K odokal, tehtud A ja B hooldusi. Masin muidugi kaalub oma 1800kg.
Re: BMW Cabrio - E89/E93
kuna 2 turbot, peaks ikka alt otsast ka võtma, vähemalt nii mitme 335i kui ma sõitnud on nad sikutanud ka madalalt.
- -vr6-
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.10.2008 18:33 14
- Peamine sõiduk: F11 535i E63 630i , e46 325ti ,E30 cabrio
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Kontakt:
Re: BMW Cabrio - E89/E93
335i liigub madalalt ka väga hästi. Mingit uimasust ei tohiks küll esineda.
E30 pole lihtsalt auto, E30 on stoori omaette!!!