Kuulge te veel midagi ei taha paigast ära ajada või?
Äkki keerate veel pumpa ka ja tõstate hamba varasemaks või keerate nukkvõlli hilisemaks?
Tegu on elektrilise probleemiga, mis ei lahene kuidagi mehaanikat näppides.
Kui pööre on üleval on avariireziim, kus on puudu vändaanduri signaal ja ka tahhomeeter ei saa töötada kui pole signaali kui kiiresti vänt pöörleb.
Ja kuna kas anduri ühenduses või anduris on katkestus põleb ka pihustimärgiga tuli, mis näitab riket küttesüsteemi elektris ja juhtpihustiga on seal ainult niipalju pistmist et see tuli näitab ka selle viga kui see tekib.
Kui aga lisaks on veel küttekoguse reostaadilt tulev pinge ilmselgelt sobivast väärtusest väljas katkestatakse ka suretusklapi vool ja kütus ei saagi pihustitorudesse väljuda.
Pigem soovitaks külastada pädevat diagnostikut, kel on selle autoga ühilduv seade ja saate kiirelt vastuse milles on probleem.