Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
hayakamaya kirjutas:Täna mööda sõitu tehes lõi intercooleri toru lahti või katki turbo juurest. (Auto jäi tee äärde kuna tarvis edasi minna.) küsismus siis selles et kas vaikselt võib edasi sõita, hoides põördeid madalal? (Kodust ~100km)
Sodi sisse ei korja siis võib
oleneb mootorist , turbole võib liiga teha
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
hayakamaya kirjutas:Täna mööda sõitu tehes lõi intercooleri toru lahti või katki turbo juurest. (Auto jäi tee äärde kuna tarvis edasi minna.) küsismus siis selles et kas vaikselt võib edasi sõita, hoides põördeid madalal? (Kodust ~100km)
kui on hiljem lisatud mid ekraan siis sellele on vaja kaks eraldi plussi . üks pidev ja teine süütelukust lülitatav. enamasti ühendatakse pideva alla mingi lülitatav pluss.
E36 2.5 141kw vanos. Üks päev ajasin garaazi . sõitis ja töötas ilusti. Nüüd enam käima ei lähe , kütusepump lööb kenasti. Nuka või vända andur ? Või veel miskit ? Käiab nii mis hirmus aga ei luba. Korra eelnevalt veel nii teinud aga siis lambist tund hiljem läks paugust käima ja töötas ilusti. Enda teada mingit immo jama peal pole.
Velje teemast niipalju, et üks soome vanteen pood suutis sebida paari esimesi rattaid kuskilt. 2 nädalat pidid tulema ja hind oli ka okei. Nüüd muidugi uute värv ei klapi ja vaja sellega tegeleda. Plaan oli veel enne talve nendega sõita, aga jääb ära see aasta vist.
TanelH. kirjutas:Parempoolse rooliga e36 kupeest pärit sisu. Kaasreisija airbagi sensoril oli pistik küljest lõigatud. Millised juhtmed peaks kokku jootma? Karbil juhtmed valge ja sinine. Istmel kollane punase triibuga ja kollane pruuni triibuga. Kas valesti ühendades keerab pekki midagi?
Rando. kirjutas:E36 2.5 141kw vanos. Üks päev ajasin garaazi . sõitis ja töötas ilusti. Nüüd enam käima ei lähe , kütusepump lööb kenasti. Nuka või vända andur ? Või veel miskit ? Käiab nii mis hirmus aga ei luba. Korra eelnevalt veel nii teinud aga siis lambist tund hiljem läks paugust käima ja töötas ilusti. Enda teada mingit immo jama peal pole.
Tegid käivituse, sõitsid garaaži ja jätsid kohe seisma?
Lase küünlaaukudest törtsu õli silindritesse ja keera võtit.
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Rando. kirjutas:E36 2.5 141kw vanos. Üks päev ajasin garaazi . sõitis ja töötas ilusti. Nüüd enam käima ei lähe , kütusepump lööb kenasti. Nuka või vända andur ? Või veel miskit ? Käiab nii mis hirmus aga ei luba. Korra eelnevalt veel nii teinud aga siis lambist tund hiljem läks paugust käima ja töötas ilusti. Enda teada mingit immo jama peal pole.
Tegid käivituse, sõitsid garaaži ja jätsid kohe seisma?
Lase küünlaaukudest törtsu õli silindritesse ja keera võtit.
Õli kusagile ei hakanud valama Vahetasin väntvõlli anduri ja poolest pöördest käib. Aga tänan siiski soovituse eest
Rando. kirjutas:E36 2.5 141kw vanos. Üks päev ajasin garaazi . sõitis ja töötas ilusti. Nüüd enam käima ei lähe , kütusepump lööb kenasti. Nuka või vända andur ? Või veel miskit ? Käiab nii mis hirmus aga ei luba. Korra eelnevalt veel nii teinud aga siis lambist tund hiljem läks paugust käima ja töötas ilusti. Enda teada mingit immo jama peal pole.
Tegid käivituse, sõitsid garaaži ja jätsid kohe seisma?
Lase küünlaaukudest törtsu õli silindritesse ja keera võtit.
Õli kusagile ei hakanud valama Vahetasin väntvõlli anduri ja poolest pöördest käib. Aga tänan siiski soovituse eest
Maini lihtsalt et bemmi bensakatel väga levinud asi. Korra mootor käima ja uuesti seisma. Isiklikult polegi enda jaoks loogilist seletust saanud aga igatahes silindritest kaovad surved ära ja uuesti enam käima ei lähegi. Aitab see õli trikk või vahel ka järjest pikalt kaiates tekivad surved tagasi.
Olen ka kuulnud sellist asja aga kogenud ei ole. Olen küll ja veel pilli korraks liigutanud/käivitanud nii külma kui sooja mootoriga ja pole kunagi jamanud, nii viiene, kui ka kolmene(mõlemad2,5). 525-te sai värvimise ajal mingi 10 korda kindlasti mõne meetri jagu korraks liigutatud ja alati käivitus koheselt.
Mõnedel siis äkki kulunud mootor, mingi kehv õli vms. ?
Mure ühe E39 530D, nimelt süüde sisse auto käima kõik töötab ja mingi hetk kaob makk ära, airbäg läheb põlema, el rool enam ei tööta, istmesoendused ei tööta ehk miskit lakkab veel töötamast pole täheldanud. Jääd teeäärde seisma, keerad paarkorda süüdet sisse välja niikaua kui raadio tööle hakkab ja siis on jälle mure murtud. Veakoode ega miskit pole.
Võib siukest trikki süüteluku põhi teha?
Please come back and tell us how your problem was resolved.
Uut juhi ja kunde jalgealust plekki ka e28 saada? Võib mõne muu BMW oma ka olla, lõikab parajaks. Karpe, koopaääri jne lihtne saada aga neid pole silma hakanud.
kollane kirjutas:Uut juhi ja kunde jalgealust plekki ka e28 saada? Võib mõne muu BMW oma ka olla, lõikab parajaks. Karpe, koopaääri jne lihtne saada aga neid pole silma hakanud.
kollane kirjutas:Uut juhi ja kunde jalgealust plekki ka e28 saada? Võib mõne muu BMW oma ka olla, lõikab parajaks. Karpe, koopaääri jne lihtne saada aga neid pole silma hakanud.
Üks variant on näiteks bmwclassic.ee, seal tehakse grupitellimusi. Tellitakse wallothnesch.com saidilt juppe.
kollane kirjutas:Uut juhi ja kunde jalgealust plekki ka e28 saada? Võib mõne muu BMW oma ka olla, lõikab parajaks. Karpe, koopaääri jne lihtne saada aga neid pole silma hakanud.
Mure selline, 2004 bmw x5 e53 tuledepesurid ei tööta.
Kaitsmed kontrollitud, proovitud tööle panna aktiivpesuga ja niisama kangi sikutades. Lähituled põlesid samal ajal, sest muidu ei pidavat pesurid tööle hakkama x5-l. Küll aga on parempoolne xenoni blokk läbi ja see hetkel kustus. Tüledelüliti jne. kõik originaal.
Tavaline aknapesu OK.
Tänud!
Viimati muutis G2rry, 16.10.2017 16:49 08, muudetud 1 kord kokku.