A vs B-osa
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
ta ei käi pidudel, sela suitsetatakse ja juuakse mis väidetavalt kõik on tervistkahjustav tegevus.
mnjaa, kui inimesele on pandud seasüda või sydamestimulaator siis ta ka pole enam inimene vaid robocop või paha roheline elukas
mnjaa, kui inimesele on pandud seasüda või sydamestimulaator siis ta ka pole enam inimene vaid robocop või paha roheline elukas
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Küsimus: Kuidas saada aru, et toas on BMW omanik?
Vastus: Ta hakkab lambi hetkel tühjast kohast rääkima sellest, palju UM`is mingi varuosa maksab.
Vastus: Ta hakkab lambi hetkel tühjast kohast rääkima sellest, palju UM`is mingi varuosa maksab.
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Teema võiks ära puhastada.. võite ju SR-chat'is jätkata (seal jätkub juttu nagunii kauemaks ).
Lisaks võiksid mõned arvamusliidrid iseendale ka otsa vaadata (piraattarkvara, mida teistele hiina riistavaraga müüd, ei ole samuti BMW originaal.. kuidas saad kindel olla, et see tagataustal su BMW'st Galina Blanca't ei tee?).
----------------------------------------------------------------------
Jätkame auto teemal:
Tagumine parem õhkpadi vahetatud (ls 183000km, tootja kurikuulus Arnott)
Lisaks võiksid mõned arvamusliidrid iseendale ka otsa vaadata (piraattarkvara, mida teistele hiina riistavaraga müüd, ei ole samuti BMW originaal.. kuidas saad kindel olla, et see tagataustal su BMW'st Galina Blanca't ei tee?).
----------------------------------------------------------------------
Jätkame auto teemal:
Tagumine parem õhkpadi vahetatud (ls 183000km, tootja kurikuulus Arnott)
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Kle ei ole vaja haavale soola raputada.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Mis on ttsysi reaalne haridus? Millega sa päriselus leiba teenid kui küsida võib, vastamine pole kohustuslik muidugi.
Mul on tunne et sul pole tegelikult aimugi reaalsest tootmis protsessist.
Esiteks paneks paika, mis on need elutähtsad detailid auto juures, mille kohta ttsys ütleb- must be OEM toode.
Ma eeldan et siinkohal käib jutt, peamiselt veermikust- õõtsad, käändmikud, piduritesüsteemid, roolimine.
Teeme diili, sa hangid kuskilt originaal B osad ja sama tootja päris originaal osad esindusest. Võtab kohe kümme kontrollgrupi tarbeks. Kümme ühest, kümme teisest. Mina organiseerin kas siis Tehnika kõrgkooli või ülikooli laborisse pääsemise, kus vaatame detailid läbi. Kõigepealt inspekteerime röntgeni/ultraheli, pöördvooludega, kapilaarkatsega ja raadiograafi abil materjalide struktuuri ning deffekte. Ja ohei, ära loodagi sealt leida ideaalselt K12 kristalltruktuuri, sealt tuleb kindlasti mikromõrasid, räbupesasid, ebaühtlaselt tekkinud tardlahust. Ideaalselt struktuuri pole olemas.
Järgmiseks võtame ette tiheduse määramise vannitamis meetodil. Siis hakkame purustama. Teeme katsekehad tõmbeteimi ja löökpaindeteimi jaoks. Piduriketastest tõmbeteimi jaoks katsekeha veidi raske teha, pigem vist isegi lihtsalt ei saa, kuna ühtlane pind liialt õhuke selleks. Kontrollime materjalide kõvadest, Hardnes Brinelli, Hardnes Vickers Ja Hardnes Rockwel skaaladel.
Teeme detailidest mudelid. Teeme FEM analüüsi nende detailide sitkusele, jäikusele ja deformatsioonidele.
Ehk on sul mõni huvitav katse ka omaltpoolt lisada?
Kui katsetes selgub et sul on 40% või rohkemal määral õigus(OEM osad on parema kvaliteediga) maksan kogu nalja omast taskust kinni.
Kui aga rääkida jätkuvalt oem ja järelturu detailide erinevusest, siis ma pole veel kuulnud, et mingi õõts vms. lambist järgi annaks(poolduks). Või seetõttu ongi pidevalt uudistel pealkirjad "BMW kaotas juhitavuse?" Ei, mitte juht ei ole süüdi, bmw kaotas juhitavuse ja just seetõttu, et ei kasutatud kvaliteetseid kontrollitud originaal osasid?
Vene ajal oli inimestega seotud masinate varutegur korda kolm. Tänapäeval veidi vähem, kahjuks ei ole autoehitus insener, ei oska öelda neid varutegureid. Aga kui vaadelda pambusesse sodiks sõidetud autosid, siis sillad on siiski enamjaolt korras.
Kasutatakse B kategooria oem osasid nii rahvasprindis kui ka tavaliikluses. Esinduse OEM varuosade õigustamist turvalisuse eesmärkidel on lihtsalt overkill.
Kõik kehva kvaliteediga tooteid lihtsalt kulub kiiremini läbi, aga mitte ei lähe puruks, ehk siis kuluvad/väsivad õõtsapuksid, kettad lähevad kõveraks jms. Kuid nad ei lähe katki, piina palju tahad (eeldades ei piinamine ei täenda 200jaga seina sõitmist).
ttsys suhtumine järelturu varuosadesse on sarnane mida öeldi kunagi programeerijate kohta "Kui ehitajad ehitaksid maju samamoodi nagu programmeeerijad programmeerivad, siis esimene linnuke kes kohale lendaks ja maja nokaga taoks, lükkaks maja pikali".
Ei kallis laps, ei see olukord ei ole nii hull.
90% meie teedel liiklevates sõidukitest on palju hullemas seisukorras, kui seda saaks olla korraliku B varuosa kasutades. Kahjuks kallist B'd ei taheta eriti panna, enamik topib ikka kõige odavamat.
Selle asemel, et manitseda inimesi kasutama mõttetult kalleid A varuosasid, tuleks õpetada inimesi üldse autosid hooldama. Paljud ei tea mida tähendab 5+aastat vana pidurivedelik pidurisüsteemis. Alustame ikka algusest.
Ma ise olen pärjatud masinaehitus inseneri diplomiga, ning töötan ka vastava alamerialaga ettevõttes. Ettevõte kus hetkel töötan toodab nii suuri konstruktsioone kui ka tuhandike täpsusega pisidetaile nii tuulegeneraatoritele kui ka nafta puurtornidele ja usu mind, seal on nõuded kvaliteedile oluliselt suuremad kui mistahes BMW'l. Kukub üks puurtorn merel kokku on looduskatastroof.
Ja sa pole endiselt vastanud minu väga-väga olulisele küsimusele.
Kus oli BMW tohutult täpne kvaliteedi kontroll, kui nende sõidukitele paigaldati ELUOHTLIKE TAKATA TURVAPATJU, mille tõttu kaotasid elu paljud kaasmaalased. Kus oli see tohutult kõva kontroll, vastad sa mulle?
Kui sa ei suuda vastata mulle, siis ole mees ja tunnista oma äpardunud katset. Väike 10 minutit häbi ja asi on unustatud. Mitte ära ole nagu Siim Kallas kes 20aastat hiljem peab ikka veel ajusid piinama küsimusega, mis ikka VEB fondis juhtus. see 10 minutit piina ja väike häbi on kokkuvõttes palju valutum kui et 20 aastat vaikselt sütel hõõguda.
Mul on tunne et sul pole tegelikult aimugi reaalsest tootmis protsessist.
Esiteks paneks paika, mis on need elutähtsad detailid auto juures, mille kohta ttsys ütleb- must be OEM toode.
Ma eeldan et siinkohal käib jutt, peamiselt veermikust- õõtsad, käändmikud, piduritesüsteemid, roolimine.
Teeme diili, sa hangid kuskilt originaal B osad ja sama tootja päris originaal osad esindusest. Võtab kohe kümme kontrollgrupi tarbeks. Kümme ühest, kümme teisest. Mina organiseerin kas siis Tehnika kõrgkooli või ülikooli laborisse pääsemise, kus vaatame detailid läbi. Kõigepealt inspekteerime röntgeni/ultraheli, pöördvooludega, kapilaarkatsega ja raadiograafi abil materjalide struktuuri ning deffekte. Ja ohei, ära loodagi sealt leida ideaalselt K12 kristalltruktuuri, sealt tuleb kindlasti mikromõrasid, räbupesasid, ebaühtlaselt tekkinud tardlahust. Ideaalselt struktuuri pole olemas.
Järgmiseks võtame ette tiheduse määramise vannitamis meetodil. Siis hakkame purustama. Teeme katsekehad tõmbeteimi ja löökpaindeteimi jaoks. Piduriketastest tõmbeteimi jaoks katsekeha veidi raske teha, pigem vist isegi lihtsalt ei saa, kuna ühtlane pind liialt õhuke selleks. Kontrollime materjalide kõvadest, Hardnes Brinelli, Hardnes Vickers Ja Hardnes Rockwel skaaladel.
Teeme detailidest mudelid. Teeme FEM analüüsi nende detailide sitkusele, jäikusele ja deformatsioonidele.
Ehk on sul mõni huvitav katse ka omaltpoolt lisada?
Kui katsetes selgub et sul on 40% või rohkemal määral õigus(OEM osad on parema kvaliteediga) maksan kogu nalja omast taskust kinni.
Kui aga rääkida jätkuvalt oem ja järelturu detailide erinevusest, siis ma pole veel kuulnud, et mingi õõts vms. lambist järgi annaks(poolduks). Või seetõttu ongi pidevalt uudistel pealkirjad "BMW kaotas juhitavuse?" Ei, mitte juht ei ole süüdi, bmw kaotas juhitavuse ja just seetõttu, et ei kasutatud kvaliteetseid kontrollitud originaal osasid?
Vene ajal oli inimestega seotud masinate varutegur korda kolm. Tänapäeval veidi vähem, kahjuks ei ole autoehitus insener, ei oska öelda neid varutegureid. Aga kui vaadelda pambusesse sodiks sõidetud autosid, siis sillad on siiski enamjaolt korras.
Kasutatakse B kategooria oem osasid nii rahvasprindis kui ka tavaliikluses. Esinduse OEM varuosade õigustamist turvalisuse eesmärkidel on lihtsalt overkill.
Kõik kehva kvaliteediga tooteid lihtsalt kulub kiiremini läbi, aga mitte ei lähe puruks, ehk siis kuluvad/väsivad õõtsapuksid, kettad lähevad kõveraks jms. Kuid nad ei lähe katki, piina palju tahad (eeldades ei piinamine ei täenda 200jaga seina sõitmist).
ttsys suhtumine järelturu varuosadesse on sarnane mida öeldi kunagi programeerijate kohta "Kui ehitajad ehitaksid maju samamoodi nagu programmeeerijad programmeerivad, siis esimene linnuke kes kohale lendaks ja maja nokaga taoks, lükkaks maja pikali".
Ei kallis laps, ei see olukord ei ole nii hull.
90% meie teedel liiklevates sõidukitest on palju hullemas seisukorras, kui seda saaks olla korraliku B varuosa kasutades. Kahjuks kallist B'd ei taheta eriti panna, enamik topib ikka kõige odavamat.
Selle asemel, et manitseda inimesi kasutama mõttetult kalleid A varuosasid, tuleks õpetada inimesi üldse autosid hooldama. Paljud ei tea mida tähendab 5+aastat vana pidurivedelik pidurisüsteemis. Alustame ikka algusest.
Ma ise olen pärjatud masinaehitus inseneri diplomiga, ning töötan ka vastava alamerialaga ettevõttes. Ettevõte kus hetkel töötan toodab nii suuri konstruktsioone kui ka tuhandike täpsusega pisidetaile nii tuulegeneraatoritele kui ka nafta puurtornidele ja usu mind, seal on nõuded kvaliteedile oluliselt suuremad kui mistahes BMW'l. Kukub üks puurtorn merel kokku on looduskatastroof.
Ja sa pole endiselt vastanud minu väga-väga olulisele küsimusele.
Kus oli BMW tohutult täpne kvaliteedi kontroll, kui nende sõidukitele paigaldati ELUOHTLIKE TAKATA TURVAPATJU, mille tõttu kaotasid elu paljud kaasmaalased. Kus oli see tohutult kõva kontroll, vastad sa mulle?
Kui sa ei suuda vastata mulle, siis ole mees ja tunnista oma äpardunud katset. Väike 10 minutit häbi ja asi on unustatud. Mitte ära ole nagu Siim Kallas kes 20aastat hiljem peab ikka veel ajusid piinama küsimusega, mis ikka VEB fondis juhtus. see 10 minutit piina ja väike häbi on kokkuvõttes palju valutum kui et 20 aastat vaikselt sütel hõõguda.
Viimati muutis WhoIsTheMaster, 27.09.2017 22:53 54, muudetud 1 kord kokku.
Süda on BMW.
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
kui sa oled tootmises, siis jah tubli sa saad aru mis tähendab täpsus ja vastutus. aga vaata kui lambi ants tellib sult sama konstrui, üteb et ehitab sellest koju kuuri omale ja tehke see prügist aga sama vormi järgi, sul ei viska raha haisu ninna või?
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Arnott on väga hea, teevad koostööd Continentaliga. Päris mitmetele soovitanud, 150k on läbi uhatud küll ja veel.wtf kirjutas:No nagu näha, siis originaal ei kesta ju.. Alternatiive pakutakse ka tugevdatud variante jms. Välismaa BMW foorumitest leidsin, et näiteks Arnott'i patju on kiidetud.
Buumer Auto / 56826000
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Enne hakkab maakera teistpidi pöörlema kui ttys oma juttu tagasi võtab
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Tore, et omanik auto korda sai. Aga seletage palun mulle üks asi lahti. Milleks vahetada asju ühe kaupa? Et kui üks amort lekib ja teine mitte, siis vahetame ainult lekkiva amordi ära? Või kui sisemine klots on okei, aga välimine mitte, siis vahetame ainult välimise klotsi? Või nagu üks mees siin foorumis, vahetas igaks juhuks ainult ühe mootoripadja ära.. Saan aru, et antud hetkel võib ju see teisel pool olev padi töötada, aga kauaks või I dont get it.. Sorri mehed.
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Teatavasti üks mootoripadi saab vähemalt 2x rohkem peksa, kui teine.Oliver.L kirjutas:Tore, et omanik auto korda sai. Aga seletage palun mulle üks asi lahti. Milleks vahetada asju ühe kaupa? Et kui üks amort lekib ja teine mitte, siis vahetame ainult lekkiva amordi ära? Või kui sisemine klots on okei, aga välimine mitte, siis vahetame ainult välimise klotsi? Või nagu üks mees siin foorumis, vahetas igaks juhuks ainult ühe mootoripadja ära.. Saan aru, et antud hetkel võib ju see teisel pool olev padi töötada, aga kauaks või I dont get it.. Sorri mehed.
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Küsimus on lihtsalt maksumuses ja suhtumises, miks vahetada kohe kui kestab veel.
BMW juhtkond seda teemat oma kontoris loeb, saab küll naerda. Fanaatikuid on, nendele on see ainult paber taskus ja teavad, et liiga head asja ka ei saa teha, siis ei osteta varuosasid.
Alles oli uudistes kuidas üks Itaalia kodanik pani BMW muuseumi ees oma auto põlema, 7 seeria.
Kõik sai alguse selle BMW vigasest käigukastist, mille kohta esindus väitis, et viga ei ole ja kõik on normaalne.
See on tõeline BMW suhtumine ja kvaliteedikontroll. Heitgaasid oli neil ka petuskeemiks? Ausad tegelased.
https://www.youtube.com/watch?v=AFEvzoKT6nk" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW juhtkond seda teemat oma kontoris loeb, saab küll naerda. Fanaatikuid on, nendele on see ainult paber taskus ja teavad, et liiga head asja ka ei saa teha, siis ei osteta varuosasid.
Alles oli uudistes kuidas üks Itaalia kodanik pani BMW muuseumi ees oma auto põlema, 7 seeria.
Kõik sai alguse selle BMW vigasest käigukastist, mille kohta esindus väitis, et viga ei ole ja kõik on normaalne.
See on tõeline BMW suhtumine ja kvaliteedikontroll. Heitgaasid oli neil ka petuskeemiks? Ausad tegelased.
https://www.youtube.com/watch?v=AFEvzoKT6nk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
2 kõrgharidust ja 15 aastat EMS sektori töökogemus, 6sigma. Rohkem ei kommenteeri, sh tühja toruga katsete ettepanekuid ja muud mudru alates material traceability-st kuni Takata episoodideni. Tühjad paugud ja sellises torpeedo kihlveos ei osale. Ka mitte kasu saajana. See on nõme ja süüdimatu.
Autotööstuse kvaliteedistandarditest ei omata ilmselgelt selle postitaja teadmiste madratsis ka läbi karvamütsi sisuliselt midagi, et ka antud teemas püstitatud aurust aru saada.
Autovaruosamüüjate ilusa päeva sisend olete naiivsed ja naiivitarid. Jätkake - mitte keegi teid ei takista oma võimekuses elama ega opereerima.
Samas aga lõpetage mõnitamine ja nende arvustamine, kes BMW originaalvaruosade tähendusest läbi näevad ja oskavad seda hinnata. See, et teie sõidukid ei ole (enam) BMW-d on teie enda tahe ja võimekus. Saage edukaks, mingu teil hästi ja ostke omale poest uus BMW ja ehk siis oskate ka insenerteadmiste najal nendest erinevusest aru saada, mida tähendab elektroonikaga juhitud mehhaanika BMW peal versus Galina.
PS: Hea, et minust on osatud hakata aru saama - loomulikult ei ole mul mitte midagi, mida tagasi võtta ja ei kavatsegi, sest vaesus ja usk on driverid, millest lähtute ja mida toidate.
Ülejäänud profiili toksijatele: toksige kasvõi oma mõnuääreni. Vahest peabki mõne lahingu 1 mehe kaupa võitma, et sõjast võidukalt väljuda.
Autotööstuse kvaliteedistandarditest ei omata ilmselgelt selle postitaja teadmiste madratsis ka läbi karvamütsi sisuliselt midagi, et ka antud teemas püstitatud aurust aru saada.
Autovaruosamüüjate ilusa päeva sisend olete naiivsed ja naiivitarid. Jätkake - mitte keegi teid ei takista oma võimekuses elama ega opereerima.
Samas aga lõpetage mõnitamine ja nende arvustamine, kes BMW originaalvaruosade tähendusest läbi näevad ja oskavad seda hinnata. See, et teie sõidukid ei ole (enam) BMW-d on teie enda tahe ja võimekus. Saage edukaks, mingu teil hästi ja ostke omale poest uus BMW ja ehk siis oskate ka insenerteadmiste najal nendest erinevusest aru saada, mida tähendab elektroonikaga juhitud mehhaanika BMW peal versus Galina.
PS: Hea, et minust on osatud hakata aru saama - loomulikult ei ole mul mitte midagi, mida tagasi võtta ja ei kavatsegi, sest vaesus ja usk on driverid, millest lähtute ja mida toidate.
Ülejäänud profiili toksijatele: toksige kasvõi oma mõnuääreni. Vahest peabki mõne lahingu 1 mehe kaupa võitma, et sõjast võidukalt väljuda.
WhoIsTheMaster kirjutas:Mis on ttsysi reaalne haridus? Millega sa päriselus leiba teenid kui küsida võib, vastamine pole kohustuslik muidugi.
Mul on tunne et sul pole tegelikult aimugi reaalsest tootmis protsessist.
Esiteks paneks paika, mis on need elutähtsad detailid auto juures, mille kohta ttsys ütleb- must be OEM toode.
Ma eeldan et siinkohal käib jutt, peamiselt veermikust- õõtsad, käändmikud, piduritesüsteemid, roolimine.
Teeme diili, sa hangid kuskilt originaal B osad ja sama tootja päris originaal osad esindusest. Võtab kohe kümme kontrollgrupi tarbeks. Kümme ühest, kümme teisest. Mina organiseerin kas siis Tehnika kõrgkooli või ülikooli laborisse pääsemise, kus vaatame detailid läbi. Kõigepealt inspekteerime röntgeni/ultraheli, pöördvooludega, kapilaarkatsega ja raadiograafi abil materjalide struktuuri ning deffekte. Ja ohei, ära loodagi sealt leida ideaalselt K12 kristalltruktuuri, sealt tuleb kindlasti mikromõrasid, räbupesasid, ebaühtlaselt tekkinud tardlahust. Ideaalselt struktuuri pole olemas.
Järgmiseks võtame ette tiheduse määramise vannitamis meetodil. Siis hakkame purustama. Teeme katsekehad tõmbeteimi ja löökpaindeteimi jaoks. Piduriketastest tõmbeteimi jaoks katsekeha veidi raske teha, pigem vist isegi lihtsalt ei saa, kuna ühtlane pind liialt õhuke selleks. Kontrollime materjalide kõvadest, Hardnes Brinelli, Hardnes Vickers Ja Hardnes Rockwel skaaladel.
Teeme detailidest mudelid. Teeme FEM analüüsi nende detailide sitkusele, jäikusele ja deformatsioonidele.
Ehk on sul mõni huvitav katse ka omaltpoolt lisada?
Kui katsetes selgub et sul on 40% või rohkemal määral õigus(OEM osad on parema kvaliteediga) maksan kogu nalja omast taskust kinni.
Kui aga rääkida jätkuvalt oem ja järelturu detailide erinevusest, siis ma pole veel kuulnud, et mingi õõts vms. lambist järgi annaks(poolduks). Või seetõttu ongi pidevalt uudistel pealkirjad "BMW kaotas juhitavuse?" Ei, mitte juht ei ole süüdi, bmw kaotas juhitavuse ja just seetõttu, et ei kasutatud kvaliteetseid kontrollitud originaal osasid?
Vene ajal oli inimestega seotud masinate varutegur korda kolm. Tänapäeval veidi vähem, kahjuks ei ole autoehitus insener, ei oska öelda neid varutegureid. Aga kui vaadelda pambusesse sodiks sõidetud autosid, siis sillad on siiski enamjaolt korras.
Kasutatakse B kategooria oem osasid nii rahvasprindis kui ka tavaliikluses. Esinduse OEM varuosade õigustamist turvalisuse eesmärkidel on lihtsalt overkill.
Kõik kehva kvaliteediga tooteid lihtsalt kulub kiiremini läbi, aga mitte ei lähe puruks, ehk siis kuluvad/väsivad õõtsapuksid, kettad lähevad kõveraks jms. Kuid nad ei lähe katki, piina palju tahad (eeldades ei piinamine ei täenda 200jaga seina sõitmist).
ttsys suhtumine järelturu varuosadesse on sarnane mida öeldi kunagi programeerijate kohta "Kui ehitajad ehitaksid maju samamoodi nagu programmeeerijad programmeerivad, siis esimene linnuke kes kohale lendaks ja maja nokaga taoks, lükkaks maja pikali".
Ei kallis laps, ei see olukord ei ole nii hull.
90% meie teedel liiklevates sõidukitest on palju hullemas seisukorras, kui seda saaks olla korraliku B varuosa kasutades. Kahjuks kallist B'd ei taheta eriti panna, enamik topib ikka kõige odavamat.
Selle asemel, et manitseda inimesi kasutama mõttetult kalleid A varuosasid, tuleks õpetada inimesi üldse autosid hooldama. Paljud ei tea mida tähendab 5+aastat vana pidurivedelik pidurisüsteemis. Alustame ikka algusest.
Ma ise olen pärjatud masinaehitus inseneri diplomiga, ning töötan ka vastava alamerialaga ettevõttes. Ettevõte kus hetkel töötan toodab nii suuri konstruktsioone kui ka tuhandike täpsusega pisidetaile nii tuulegeneraatoritele kui ka nafta puurtornidele ja usu mind, seal on nõuded kvaliteedile oluliselt suuremad kui mistahes BMW'l. Kukub üks puurtorn merel kokku on looduskatastroof.
Ja sa pole endiselt vastanud minu väga-väga olulisele küsimusele.
Kus oli BMW tohutult täpne kvaliteedi kontroll, kui nende sõidukitele paigaldati ELUOHTLIKE TAKATA TURVAPATJU, mille tõttu kaotasid elu paljud kaasmaalased. Kus oli see tohutult kõva kontroll, vastad sa mulle?
Kui sa ei suuda vastata mulle, siis ole mees ja tunnista oma äpardunud katset. Väike 10 minutit häbi ja asi on unustatud. Mitte ära ole nagu Siim Kallas kes 20aastat hiljem peab ikka veel ajusid piinama küsimusega, mis ikka VEB fondis juhtus. see 10 minutit piina ja väike häbi on kokkuvõttes palju valutum kui et 20 aastat vaikselt sütel hõõguda.
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
"Päris bmw" ja kui tehakse keretöid näiteks Peetris.Siis valatakse auto justkui sitaga üle kuna värv pole tarnitud tehasest ja pakendil puudub bmw logo ,)
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Sellesmõttes on õigus, et kvaliteet on parem, kuid mitte alati. On olemas paremaid pidureid ja kallimaid kui OEM toodang. Täpselt sama velgedega, alati on võimalus rahaga hulluks minna.
Lõpuks on küsimus selles, kui palju on kehvem kvaliteetne B-osa, kui üldse on kehvem. Mõni firma annab siin B osadele ka 3 aastat garantiid, sama mida saab BMW ametlikus hoolduses.
Lõpuks on küsimus selles, kui palju on kehvem kvaliteetne B-osa, kui üldse on kehvem. Mõni firma annab siin B osadele ka 3 aastat garantiid, sama mida saab BMW ametlikus hoolduses.
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Muidugi kui videos võrreldakse kõige odavama hiina jamaga seda (pole ju firma nime välja toodud)
Natuke vaatad saad ise ka aru kui suur promo see bmw poolt on :DKeegi ei käsi kõige odavamat hiina replicat osta. Ma ei väida et originaal poleks hea aga ma ei väida ka et korraliku firma järelturg palju kehvem oleks.
Isegi tootnud auto firmadele just elektroonikat ja võin rahulikult õelda, et pole ühtegi lisa kontrolli seal!!!!! Tootnud elektroonikat audile, volvole ja saabile. Tehakse kõike klass 2 järgi nagu igapäevane kodu elektroonika(korra oli jutt porche poolt et võiks minna tähtsamate moodulitega klass 3 aga ülejäänud laimasid kalli hinna tõttu selle idee maha). Pole tootmises olnud ära usu seda ilusat juttu nii palju Teoorias on alati kõik ilus
Veel ma ei saa aru kas sa räägid nüüd originaalist ja hiina replicast või originaalist ja korralikust järelturust nagu trw? neid videosi kahjuks ju pole? Keegi ei lase korraliku brandi asju laimata ja seda ei julgeks ka bmw. Veel vähem kui tehakse koostööd
Natuke vaatad saad ise ka aru kui suur promo see bmw poolt on :DKeegi ei käsi kõige odavamat hiina replicat osta. Ma ei väida et originaal poleks hea aga ma ei väida ka et korraliku firma järelturg palju kehvem oleks.
Isegi tootnud auto firmadele just elektroonikat ja võin rahulikult õelda, et pole ühtegi lisa kontrolli seal!!!!! Tootnud elektroonikat audile, volvole ja saabile. Tehakse kõike klass 2 järgi nagu igapäevane kodu elektroonika(korra oli jutt porche poolt et võiks minna tähtsamate moodulitega klass 3 aga ülejäänud laimasid kalli hinna tõttu selle idee maha). Pole tootmises olnud ära usu seda ilusat juttu nii palju Teoorias on alati kõik ilus
Veel ma ei saa aru kas sa räägid nüüd originaalist ja hiina replicast või originaalist ja korralikust järelturust nagu trw? neid videosi kahjuks ju pole? Keegi ei lase korraliku brandi asju laimata ja seda ei julgeks ka bmw. Veel vähem kui tehakse koostööd
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Täpselt sama mõte- videod on ilmselge promo bmw enda poolt ja kui vaja müüakse kasvõi enda vanaema maha, peaasi, et saaks enda toodet õigustatult kalli hinnaga müüa. "Iga l**s kiidab oma p***i"
Ttsys kvaliteedi kontrolli teha ei soovi, väites et käib moraali pihta, Takata turvapadjad jäid lõpuks ikkagi tehnilise kommentaarita. Nagu hästi õppinud poliitik, räägib räägib, aga sisu puudub.
Okei teen teisipidi käigu. Oletame et oem derailid on mingil ime põhjusel parema kvaliteediga. Kuid need kehvema kvaliteediga detailid on endiselt sama vastupidavd äärmuslikes situatioonides. Nagu ütlesin juba varem, siis varutegur on mitmekordne.
Ttsys on bmw poolt kinni makstud tegelane mitte midagi muud. Asjalike vastuseid tema poolt ei tule.
Ttsys kvaliteedi kontrolli teha ei soovi, väites et käib moraali pihta, Takata turvapadjad jäid lõpuks ikkagi tehnilise kommentaarita. Nagu hästi õppinud poliitik, räägib räägib, aga sisu puudub.
Okei teen teisipidi käigu. Oletame et oem derailid on mingil ime põhjusel parema kvaliteediga. Kuid need kehvema kvaliteediga detailid on endiselt sama vastupidavd äärmuslikes situatioonides. Nagu ütlesin juba varem, siis varutegur on mitmekordne.
Ttsys on bmw poolt kinni makstud tegelane mitte midagi muud. Asjalike vastuseid tema poolt ei tule.
Süda on BMW.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Mitmetel UM esindustel(näiteks Tartu) pole oma värvitöökoda ja lastakse teha niiõelda "suvalistes töökodades".
Kuidas sellisesse asja siis suhtuda?
Kuidas sellisesse asja siis suhtuda?
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Täiendan veel teemat. Teatavasti lennukid on statistiliselt ühed kõige turvalisemad sõiduvahendid. Neil on kindel hooldusplaan isegi siis kui tegemist on 20a vana isendiga. Neil on kindel aeg kui lennuk tuleb maha kanda.
Soovitan kõigil huvilistel vaadata discoveri kanalilt saadet "lennuõnnetuste uurimine". Seal seletatakse detailideni (niipalju kui ühe saate jooksul ajalimiit lubab) kuidas jõuti järeldusteni, millistel põhjustel üks või teine õnnetus juhtus. Meenub kohe üks juhtum, kus purunesid mehhaanilise kulumise tõttu roostevabast trossid, mis liigutasid tagumise tiiva mehhanisme. Uuriti ka teisi lennukeid juhuks kui seal peaks sarnane risk tekkima. Koheselt saadeti kõikidele seda tüüpi lennuki omanikele teade välja välistamaks rohkem õnnetusi. Samadel asjaoludel. On absoluutselt naiivne mõelda et mingi suvaline autotootja käitub sama detailselt. Veel enam materjali valik juba tootmisprotsessi käigus on vähem läbi mõeldud. Autodel ja lennukitel on muidugi see erinevus, et lennukitel üritatakse kaal viia miinimumini. Kuid seda enam peavad asja olema täpsemini arvestatud.
Soovitan kõigil huvilistel vaadata discoveri kanalilt saadet "lennuõnnetuste uurimine". Seal seletatakse detailideni (niipalju kui ühe saate jooksul ajalimiit lubab) kuidas jõuti järeldusteni, millistel põhjustel üks või teine õnnetus juhtus. Meenub kohe üks juhtum, kus purunesid mehhaanilise kulumise tõttu roostevabast trossid, mis liigutasid tagumise tiiva mehhanisme. Uuriti ka teisi lennukeid juhuks kui seal peaks sarnane risk tekkima. Koheselt saadeti kõikidele seda tüüpi lennuki omanikele teade välja välistamaks rohkem õnnetusi. Samadel asjaoludel. On absoluutselt naiivne mõelda et mingi suvaline autotootja käitub sama detailselt. Veel enam materjali valik juba tootmisprotsessi käigus on vähem läbi mõeldud. Autodel ja lennukitel on muidugi see erinevus, et lennukitel üritatakse kaal viia miinimumini. Kuid seda enam peavad asja olema täpsemini arvestatud.
Süda on BMW.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
EMS tööstuse suvaline näide Magna Electronics avalikul dokumendil, mis on üks tagasihoidlikumaid nõuete ja kriteeriumite pakette EMS ja omakorda tema allhanke valdkonnas. Lk 14, 2B.5 Lot Traceability.
http://www.magna.com/docs/default-sourc ... f?sfvrsn=2
Reeglina on seda laadi dokumendid rangelt konfidentsiaalsed ja neid ei riputata internetis vabalt leitavaks.
See käib ka pankrotistunud Takata kohta ehk see sama raw material traceability on see, mille alusel kõik autotootjad teavad vin tasemel, millised sõidukid on/olid nakatatud. See käib iga detaili kohta OEM tasemel, sh kasvõi piduriklotsid.
Igasuguse manamise ja nende "Iga l**s kiidab oma p***i" tiraadide lõppu kindlasti lisada veel, et juudid on kõigis hädades süüdi. Ka selles siin, mis teiega juhtub ja miks teiega nii juhtub.
http://www.magna.com/docs/default-sourc ... f?sfvrsn=2
Reeglina on seda laadi dokumendid rangelt konfidentsiaalsed ja neid ei riputata internetis vabalt leitavaks.
See käib ka pankrotistunud Takata kohta ehk see sama raw material traceability on see, mille alusel kõik autotootjad teavad vin tasemel, millised sõidukid on/olid nakatatud. See käib iga detaili kohta OEM tasemel, sh kasvõi piduriklotsid.
Igasuguse manamise ja nende "Iga l**s kiidab oma p***i" tiraadide lõppu kindlasti lisada veel, et juudid on kõigis hädades süüdi. Ka selles siin, mis teiega juhtub ja miks teiega nii juhtub.
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Kas aeg risustamist lõpetada pole?
Teil kõigil on point jutus, seega jääge sellejuurde,et igalühel on natukene õigus.
Teil kõigil on point jutus, seega jääge sellejuurde,et igalühel on natukene õigus.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Järelikult bemmil info puudub, sest ma tean väga täpselt ühte siinset kaasfoorumlast, võib öelda et võrdväärsest ttsysiga, kelle auto kutsuti ka takata turvapadja äparduse tõttu esindusse. Kus selgu, et tema autol siiski just seda deffektiga takata turvapatja polnud.ttsys kirjutas:
See käib ka pankrotistunud Takata kohta ehk see sama raw material traceability on see, mille alusel kõik autotootjad teavad vin tasemel, millised sõidukid on/olid nakatatud. See käib iga detaili kohta OEM tasemel
Nii et molekuli tasemel teadmised my a**.
A ja üks tähelepanek veel "counterfeit" toodetest. Tõlkes tähendab see võltsingut, mitte b varuosa. Võltsingut võin mina ka teha ja öelda et tegemist on a'la originaal tootega.
Lingitud dokumenti süvenen aga õhtul kui koju jõuan.
Süda on BMW.
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Tracebility on enamus toodete moodulitel selleks ei pea bmw olema ja seda sama teksti mis räägid teeb iga lugupidav firma Enamus normaalsed firmad suuduavad oma juppide tehase kindlaks teha ja partii ka välja võtta kui seda bmw ei suudaks oleks asi ikka väga jama
sorry rohkem teemat ei risusta.
sorry rohkem teemat ei risusta.
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Traaa, A vs B osa, bljaat see on ikka korralik huumor.
Töö juures igav ei hakka
Töö juures igav ei hakka
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: A vs B-osa
Ehmatasin ka ära, kuhu ma nüüd enda teadmata postitanud olen, aga nh pädev pealkiri asjal vähemalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Karjuv ebapädevus!
ZF ega Bilstein jnejne ei kaardista ega säilita konkreetsele tootele Galinade jaoks, mida te enda meelest BMW-ks peate, mitte mingit infot, kust algpunktist ja molekuli tasandilt pärineb toormaterjal mõnes partiis. Neil on esmavajalik tootmisprotsessi kontroll sisendile FMEA kohane kuni see lattu veeretatakse. Nii on võimalik optimeerida kogu protsessi. KÕIK. Hilisemalt võimalikel dramaatilistel olukordadel ei oma need ettevõtted mitte vähematki täpsust. Nii saadakse kasutada madalama kvaliteediga toormaterjali, väheneb otsene tootmiskulu ja sellest tuleneb ka madalam toote võimalik omahind. Kõik sisaldub hinnas - ka vaesus ja naiivsus. OE ei võrdu OEM. Punkt.
ZF ega Bilstein jnejne ei kaardista ega säilita konkreetsele tootele Galinade jaoks, mida te enda meelest BMW-ks peate, mitte mingit infot, kust algpunktist ja molekuli tasandilt pärineb toormaterjal mõnes partiis. Neil on esmavajalik tootmisprotsessi kontroll sisendile FMEA kohane kuni see lattu veeretatakse. Nii on võimalik optimeerida kogu protsessi. KÕIK. Hilisemalt võimalikel dramaatilistel olukordadel ei oma need ettevõtted mitte vähematki täpsust. Nii saadakse kasutada madalama kvaliteediga toormaterjali, väheneb otsene tootmiskulu ja sellest tuleneb ka madalam toote võimalik omahind. Kõik sisaldub hinnas - ka vaesus ja naiivsus. OE ei võrdu OEM. Punkt.
Maario80 kirjutas:Tracebility on enamus toodete moodulitel selleks ei pea bmw olema ja seda sama teksti mis räägid teeb iga lugupidav firma Enamus normaalsed firmad suuduavad oma juppide tehase kindlaks teha ja partii ka välja võtta kui seda bmw ei suudaks oleks asi ikka väga jama
sorry rohkem teemat ei risusta.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Selliseid tagasikutsumisi nimetatakse reserveeritud kontrolliks, kus füüsiliselt saadakse andmete kinnitus. Seda teevad kõik autotootjad ja see on täiendav verifitseering. Müüdud sõidukid liiguvad eri riikide vahel ja figureerivad erinevates regioonides. Sellest ja veel paljudest asjaoludest tulenevalt tehakse pro-aktiivseid aktsioone. Takata case on üldse üks ajaloo haigemaid, kus jaapanlased varjasid, võltsisid andmeid ja saatsid korda rida rahvusvahelisi rikkumisi. Seda "my a*" ei pidanud planeedil Maa olema nagu ka VAG dieselgate afääri.
"Counterfeit" teemal - loomulikult on see kopeerimine! Hunnik postitusi tagasi tõstsin selle kui probleemi eraldi esile. Kerige tagasi ja otsige ise üles.
"Counterfeit" teemal - loomulikult on see kopeerimine! Hunnik postitusi tagasi tõstsin selle kui probleemi eraldi esile. Kerige tagasi ja otsige ise üles.
WhoIsTheMaster kirjutas:Järelikult bemmil info puudub, sest ma tean väga täpselt ühte siinset kaasfoorumlast, võib öelda et võrdväärsest ttsysiga, kelle auto kutsuti ka takata turvapadja äparduse tõttu esindusse. Kus selgu, et tema autol siiski just seda deffektiga takata turvapatja polnud.ttsys kirjutas:
See käib ka pankrotistunud Takata kohta ehk see sama raw material traceability on see, mille alusel kõik autotootjad teavad vin tasemel, millised sõidukid on/olid nakatatud. See käib iga detaili kohta OEM tasemel
Nii et molekuli tasemel teadmised my a**.
A ja üks tähelepanek veel "counterfeit" toodetest. Tõlkes tähendab see võltsingut, mitte b varuosa. Võltsingut võin mina ka teha ja öelda et tegemist on a'la originaal tootega.
Lingitud dokumenti süvenen aga õhtul kui koju jõuan.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: A vs B-osa
Mis krdi OEM kvaliteedist sa ttsys siin kaagutad, kui juba tehasest tuleb täielik saast välja? Näiteks võib tuua bmw N47 ja N63 mootorid. N63 puhul on täiesti tavaline nähtus mootori kap. rem. 50-60 tuh. läbisõidu juures. Ärme unusta, et selline auto omab tehase garantiid ja kõik vajalik on tehtud margiesinduses. Isegi Galina kestab ilmselt kauem.
there is no replacement for displacement
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Demagoogiline verbaalne oksendus, millel ei ole OEM tähendusega mitte mingit sisulist tõlget ega tähendust.
Nii ongi. Teie oletuslikud BMW-d ei olegi Lada Galina-dest grammigi selles mõttes eespool. Mõlemad põrutavad a la kurvis otse või saavad +14 meetrit hiljem pidama, kui tegelikult on võimalik...
Nii ongi. Teie oletuslikud BMW-d ei olegi Lada Galina-dest grammigi selles mõttes eespool. Mõlemad põrutavad a la kurvis otse või saavad +14 meetrit hiljem pidama, kui tegelikult on võimalik...
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
krt kus sa oled iseendale ikka korraliku võlumaailma kokku fantaseerinud
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541