Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
sellinne mure siis et salongi ei puhu õhku. tundub et too ventikas ei hakka üldse käima. autol on peal ka konditsioneer. milles võib viga olla ja kus üldse antud autol miskid vidinad asuvad.
ma ei tea nüüd kas kliima või kont. aga keskkonsoolis on rida nuppe selleks. ja mingit displaid küll pole temp kraadide paika panemiseks vaid ikka meh keeratavad nupud. ja mida see sword endast kujutab ja kus asub. samuti huvitaks hinnad ja kui raske on seda vidinat vahetada.
seda mõõka suht lihtne vahetada, keerad kindalaeka juurest lahti ja läheb temasse mingi punt juhtmeid isegi ja siis 4 kruviga lahti ja peaksi hopsti käes olema kui tõmbad.
sai siis antud vidin teise autopealt võetud ja enda autole proovitud aga ei olnud miskit tolku. isegi selle teise suure karbi mis seal asus sai asendatud teisega ja ikka miskit ei muutunud. samas kui seda vasakpoolset soojanuppu keerata siis kapotiall käib imelik mulin/müra vms
muideks veel seda et 87a e32 polegi salongifiltrit! see osa kus filter käima peaks on hoopis teistsugune ja kohe kliima torud ja radikas on väljapool rohkem.
Antud E32 pole salongifiltrit!
Viga võib olla veel salongiventikas,tuleb avada jahutusvedelikupaagi tagune osa ja proovida mootorile vool peale lasta eraldi,kui läheb käima on viga muus soendus/kliima elektris!
Mul on hetkel ka sama jama E32 ei lähe salongi ventikas tööle,võtsin ele.mootori maha ja õlitasin liuglaagrid ära ja sain tööle,mõni päev töötas ja jäi siis taas seisma.
Ostsin Pakt AS uue boschi ele.moototi ja nüüd vaja veel tiivikud ringi panna ja peale!
Prooviks käisin enne romulas neid juhtnupudega plokki vahetamas/proovimas,et selgitada vea põhjust,minu plokk oli töökorras!
Edu vea leidmisel!
Ventika mootorit peaks ju ometi olema lihtne kontrollida: sõltumata kliimaseadme versioonist on vendi 4 kiirus alati otse (st. läbi relee) ühendatud (igasugu kiiruse regulaatorid jäetakse vahele). See tagab ka nn. avariireiimi. Kui vent 4 kiirusel (rullidega automaatika korral max asendis) töötab, on mootor korras ja viga kiirusregulaatoris (sõltuvalt versioonist kas takistipakett või türistoridega "mõõk").
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Uurisin eelmisel nädalavahetusel oma salongiventikat ja selgus,et mul on veel kala ühes relees seal kaitsmeplokis.Panin ajutiselt uue mootori vana kohale ja ei läinud see kohe tööle.Nagistasin kaitsmeplokis olevate releede kallal ja leidsin ühe kollase relee mis on selle ventikamootoriga seotud.Korra sai relee ühenduse ja korra ei saanud,mingi kontakti viga selgus ja lõpuks hakkas uus mootor ikka tööle.
Lähiajal üritan selle jama kokku saada siis näeb,kas ikka töötab nii nagu varem.
Edu vea leidmisel!