E91 325d 2008 ABS, DTS ja veel mingi piduri märgutuli
E91 325d 2008 ABS, DTS ja veel mingi piduri märgutuli
Tere!
mure siis selline, et aegajalt lööb armatuuris 3 tulukest põlema - ABS, siis see kolmnurk(mis viitab veojõukontrolli väljalülitatusele ja siis samasugune märk nagu on käsipiduri rakendamise puhul aga kollast värvi)
Püsikiiruse hoidjaga sõites hakkab jubedalt jõnksutama(nagu pidurdaks mootoriga ning kohe kiirendaks uuesti ning hetke peale seda lööb püsika välja ja need eelmainitud 3 tulukest põlema.
Lõhnab mingisuguse elektroonika vea järgi.
Tean, et lihtne on foorumisse kirjutada ja kohe lahendust ootama jääda aga ehk keegi on samasuguse probleemiga varem kokku puutunud.
mure siis selline, et aegajalt lööb armatuuris 3 tulukest põlema - ABS, siis see kolmnurk(mis viitab veojõukontrolli väljalülitatusele ja siis samasugune märk nagu on käsipiduri rakendamise puhul aga kollast värvi)
Püsikiiruse hoidjaga sõites hakkab jubedalt jõnksutama(nagu pidurdaks mootoriga ning kohe kiirendaks uuesti ning hetke peale seda lööb püsika välja ja need eelmainitud 3 tulukest põlema.
Lõhnab mingisuguse elektroonika vea järgi.
Tean, et lihtne on foorumisse kirjutada ja kohe lahendust ootama jääda aga ehk keegi on samasuguse probleemiga varem kokku puutunud.
Don't drive faster than your angel can fly!
Re: E91 325d 2008 ABS, DTS ja veel mingi piduri märgutuli
Tundub olema tavaline ABSi süsteemi rike. Ehk tavaliselt mõni ABS andur.
Arvutiga tehakse selgeks milline. Kuna auto ei ole vana, siis vast vahetusega
probleeme ei teki. Vaja ainult originaalandur soetada. Võib ka kasutatud.
Kui anduri vahetus ei abista, siis võimalik et juhe sai haiget.
Arvutiga tehakse selgeks milline. Kuna auto ei ole vana, siis vast vahetusega
probleeme ei teki. Vaja ainult originaalandur soetada. Võib ka kasutatud.
Kui anduri vahetus ei abista, siis võimalik et juhe sai haiget.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E91 325d 2008 ABS, DTS ja veel mingi piduri märgutuli
Uuematel autodel on abs anduri kinnijäämise probleem lahendatud
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 325d 2008 ABS, DTS ja veel mingi piduri märgutuli
Vanadus suht suhteline mõiste, eriti peale milleeniumi autotööstust arvestades. 7 aastat on kaugel noorusest ja tujurikkujana ütlen, et pane vaim valmis, et ongi elektrooniline rike ja pigem pealikus ehk juhtmoodulis isegi siis, kui vearegistris lebab mõni anduri rike. Ilma arvutita muidugi vaid pime arvamine.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E91 325d 2008 ABS, DTS ja veel mingi piduri märgutuli
Ei tasu üle dramatiseerida.
Mitmel minu juurde sattunud E9X kerega autol on mõni ABS andur andnud hüplevat kiirusnäitu.
Samamoodi vilgutab spidoplokis märgutulesid ja poob mootorit kinni.
Hüplevat näitu väljastava "nurga" rattalaagri hammasvöö puhastamisega olen korda saanud.
Mitmel minu juurde sattunud E9X kerega autol on mõni ABS andur andnud hüplevat kiirusnäitu.
Samamoodi vilgutab spidoplokis märgutulesid ja poob mootorit kinni.
Hüplevat näitu väljastava "nurga" rattalaagri hammasvöö puhastamisega olen korda saanud.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 325d 2008 ABS, DTS ja veel mingi piduri märgutuli
Tujurikkuja tasub vahel ikka olla, sest ma olen korduvalt näinud neid, kes on kuskil lasknud ABS andureid vahetada, vööd sättida ja sokki tegelik lahendus on tulnud peale teises või kolmandas kohas mooduli remonti või vahetust. Nii, et põnevusega võime lahendust ootama jääda.
Re: E91 325d 2008 ABS, DTS ja veel mingi piduri märgutuli
Neljapäeval hakatakse asja lahkama, eks siis paistab.
Annan ka kindlasti teada, kui vea leian.
Annan ka kindlasti teada, kui vea leian.
Don't drive faster than your angel can fly!
Re: E91 325d 2008 ABS, DTS ja veel mingi piduri märgutuli
Äkki keegi oskab õelda, kas E91 pandi erinevaid tagumisi ABS anduried sõltuvalt mootoris või millestki?
Uus andur ei lahendanud probleemi, näitab endiselt vasaku tagumise ratta elektriahela viga. Arvutiga vaadates jookseb selle ratta kiirus süüde sees seistes üles ja alla 1-10km/h ja sõitma hakates näitab 10x suuremat kiirust kui teised rattad. Uus andur on vanaga välimuselt identne, Automaailmas ei osatud päris kindlalt öelda, kas sobib sellele autole või mitte, äkki lihtsalt praak andur.
Nii palju sai uuritud netist, et E91 puhul on kaks varianti kasutusel, ABS-i andur loeb kas laagri pealt või pooltelje otsas oleva hammasvöö pealt. Kus mida kasutatakse ja kas andurid on samad, selle kohta vastust pole.
Uus andur ei lahendanud probleemi, näitab endiselt vasaku tagumise ratta elektriahela viga. Arvutiga vaadates jookseb selle ratta kiirus süüde sees seistes üles ja alla 1-10km/h ja sõitma hakates näitab 10x suuremat kiirust kui teised rattad. Uus andur on vanaga välimuselt identne, Automaailmas ei osatud päris kindlalt öelda, kas sobib sellele autole või mitte, äkki lihtsalt praak andur.
Nii palju sai uuritud netist, et E91 puhul on kaks varianti kasutusel, ABS-i andur loeb kas laagri pealt või pooltelje otsas oleva hammasvöö pealt. Kus mida kasutatakse ja kas andurid on samad, selle kohta vastust pole.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Re: E91 325d 2008 ABS, DTS ja veel mingi piduri märgutuli
Unustasin mainida, et laager sai hiljuti vahetatud, oli täiesti ribadeks sõidetud. Kuna sellel enamus veatulesid põlevad armatuuris, siis ei mäletagi, kas oli ABS-i tuli juba enne laagri vahetust või mitte. Kõvasti oli mässamist jälle pooltelje nuudist välja saamisega, oletasime, et andur sai põrutada selle käigus. Andurit ennast oli kulutanud pigem külje pealt, laagri magnetvööga siis vist. Mälu järgi sellel autol hammasvööd ei olnud poolteljel.
Veakood oli mälu märgi 5DB0, anduri elektriline viga, nii vana kui uue anduriga. Proovisin seda uut andurit ka teisele poole pistikusse, siis hakkas ka seal pool kiirus jooksma 1 ja 10 vahel, ilma et autot liigutaks üldse. Võib-olla siis käitubki nii kui veakood sees anduri kohta. Nii palju kui uuritud on välismaistest foorumitest, siis ega ei hakkagi tööle B-osa laagrite ja anduritega.
Veakood oli mälu märgi 5DB0, anduri elektriline viga, nii vana kui uue anduriga. Proovisin seda uut andurit ka teisele poole pistikusse, siis hakkas ka seal pool kiirus jooksma 1 ja 10 vahel, ilma et autot liigutaks üldse. Võib-olla siis käitubki nii kui veakood sees anduri kohta. Nii palju kui uuritud on välismaistest foorumitest, siis ega ei hakkagi tööle B-osa laagrite ja anduritega.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E91 325d 2008 ABS, DTS ja veel mingi piduri märgutuli
Miks te tegelete b c või d varuosade paigaldusega?
Tehes kliendile heategu odava varuosa paigaldusel, teed endal ainult jamad kaela. Paigaldage kvaliteetne varuosa. On küll kallis kuid vähemalt töötab. Jääb ära suur vaevlemine ja lõputud garantiitööd. Viimane tuleb su enda ajast enda kulu ja kirjadega muide.
Uus laager, pooltelg ja andur ning auto on uksest väljas tunni aja jooksul.
Niikaua kui pooltelje peal võrud viskavad, laager loksub ja andur on jumal teab mis toode, jäätegi sinna alla tööd tegema. Iseenda vabast ajast.
Tehes kliendile heategu odava varuosa paigaldusel, teed endal ainult jamad kaela. Paigaldage kvaliteetne varuosa. On küll kallis kuid vähemalt töötab. Jääb ära suur vaevlemine ja lõputud garantiitööd. Viimane tuleb su enda ajast enda kulu ja kirjadega muide.
Uus laager, pooltelg ja andur ning auto on uksest väljas tunni aja jooksul.
Niikaua kui pooltelje peal võrud viskavad, laager loksub ja andur on jumal teab mis toode, jäätegi sinna alla tööd tegema. Iseenda vabast ajast.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E91 325d 2008 ABS, DTS ja veel mingi piduri märgutuli
Asi lahenes hetkel järgmise uue anduriga.
Esimene andur, mis tööle ei hakanud ja kohal seistes kiirust näitas, oli AUTOLOG, kood 34526762476
Nüüd läks külge TOPRAN-i andur koodiga 34526764610 ja sellega hetkel korras kõik.
Võib-olla mõni varuosaspets mõtleb välja, et mis neil vahet on, välimuselt on nad täpselt samasugused.
See AUTOLOG võis muidugi ka praak olla lihtsalt. Ja ei ole hammasvööd pooltelje küljes sellel autol, ju siis loeb laagri pealt.
Esimene andur, mis tööle ei hakanud ja kohal seistes kiirust näitas, oli AUTOLOG, kood 34526762476
Nüüd läks külge TOPRAN-i andur koodiga 34526764610 ja sellega hetkel korras kõik.
Võib-olla mõni varuosaspets mõtleb välja, et mis neil vahet on, välimuselt on nad täpselt samasugused.
See AUTOLOG võis muidugi ka praak olla lihtsalt. Ja ei ole hammasvööd pooltelje küljes sellel autol, ju siis loeb laagri pealt.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 325d 2008 ABS, DTS ja veel mingi piduri märgutuli
Võtta lahti suvaline müügikiosk ja sealt vahib vastu, et kunagine premium auto tehti sossuks ehk remont kõige odavamate saadustega.
https://www.autovaruosadonline.ee/oenum ... 64610.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaestemaja aktsioon ehk saad vast ise aru, et isegi ei taha teada, kui kaua see seal vastu peab.
https://www.autovaruosadonline.ee/oenum ... 64610.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaestemaja aktsioon ehk saad vast ise aru, et isegi ei taha teada, kui kaua see seal vastu peab.
Re: E91 325d 2008 ABS, DTS ja veel mingi piduri märgutuli
Ega see ABS tuli ei häirinudki omanikku, häda oli lihtsalt selles, et Soome minek ja püsikas ei tööta, kes see ikka viitsib jalaga gaasi hoida
Iseenesest ei olnud omanik ka ATE anduri ostmise vastu, lihtsalt me polnud kindlad, et milles jama on, et äkki ikkagi laagris. Kui peaks läbi minema uuesti, siis läheb kindlasti ATE, see oli seal ka originaalis.
Välismaistest foorumitest leidsin asja uurides lugusid, kus esinduses ei saada pooltelge nuudist kätte laagrit vahetades ja pool tagasilda läheb vahetusse. Tulevik on tume E9x omanikel kui aeg ja rooste oma töö teevad
Iseenesest ei olnud omanik ka ATE anduri ostmise vastu, lihtsalt me polnud kindlad, et milles jama on, et äkki ikkagi laagris. Kui peaks läbi minema uuesti, siis läheb kindlasti ATE, see oli seal ka originaalis.
Välismaistest foorumitest leidsin asja uurides lugusid, kus esinduses ei saada pooltelge nuudist kätte laagrit vahetades ja pool tagasilda läheb vahetusse. Tulevik on tume E9x omanikel kui aeg ja rooste oma töö teevad
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!