Elektriautorubriik
-
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 19.09.2013 10:42 59
- Peamine sõiduk: 530d E39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Et siis kõik maantee ääres elavad inimesed võivad oma elektrilepingu üles öelda ja oma antennid tee äärde üles panna?
Senikaua, kuni meil tasuta energiat käes ei ole, ei tule mingit sõidu ajal laadimist.
Senikaua, kuni meil tasuta energiat käes ei ole, ei tule mingit sõidu ajal laadimist.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Tehnoloogia lahendab ka sellised rotiunistused ja rotipanekud. Tänase tehnoloogiaga on see koodi ja sagedusega hõlpsalt lahendatav. Tulevikus ilmselt juba uued ja moodsamad võtmed.
Kui 90-ndatel sai NMT võrgus oleva analoogi hõlpsalt üle võtta, pealt kuulata ja rotikõne korraldada siis GSM peatas need primitiivid hoobilt. Rohkem tulevikuvaadet.
Kui 90-ndatel sai NMT võrgus oleva analoogi hõlpsalt üle võtta, pealt kuulata ja rotikõne korraldada siis GSM peatas need primitiivid hoobilt. Rohkem tulevikuvaadet.
Re: Elektriautorubriik
Mitu korda ma pean kirjutama, et juhtme ja juhtmevaba laadimise vahele mahub päris mitu erinevat alternatiivi, mis on igatepidi optimaalsemad kui kumbki nendest kahest?aga see juhtmega sõiduki laadimine on ühel kenal ümmargusel aastanumbril sama harv nähtus nagu tänaval olev telefoniputka.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Kirjuta palju tahad ja jaksad.
Alternatiiv juhtmevabale on kõik hea kuni need vabastavad mingist kohustusest midagi/kedagi tirida, tõmmata, sakutada, tõsta, vedida, oodata, kummardada, jalutada jnejne.
Selles mõttes näiteks vahetatav energiapakk ei ole alternatiiv.
Alternatiiv juhtmevabale on kõik hea kuni need vabastavad mingist kohustusest midagi/kedagi tirida, tõmmata, sakutada, tõsta, vedida, oodata, kummardada, jalutada jnejne.
Selles mõttes näiteks vahetatav energiapakk ei ole alternatiiv.
- j.j.
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 02.04.2013 14:12 12
- Peamine sõiduk: E36 / E90
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautorubriik
Musk ei teinudki nalja, kui ütles, et Model3 sõiduomadused timmitakse BMW 3.seeria järgi.
https://electrek.co/2017/04/04/tesla-mo ... d-picture/
https://electrek.co/2017/04/04/tesla-mo ... d-picture/
Re: Elektriautorubriik
https://www.teslarati.com/estonian-smar ... gafactory/" onclick="window.open(this.href);return false;
tore mõte, kuid väga ebatõenäoline
tore mõte, kuid väga ebatõenäoline
Re: Elektriautorubriik
Et miks meile seda Rail Balticut vaja on? Just selleks, et sihukestel ettepanekutel ja promodel mingitki mõtet oleks. Täna oleme logistilises mõttes pea täielikus isolatsioonis
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautorubriik
Vahva kampaania jah lahti läinud, aga Eestisse Tesla tehast küll ei tule.iffiff kirjutas:https://www.teslarati.com/estonian-smar ... gafactory/
tore mõte, kuid väga ebatõenäoline
- j.j.
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 02.04.2013 14:12 12
- Peamine sõiduk: E36 / E90
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautorubriik
Väga konkreetne väide, kas põhineb ka mingil allikal?Annely kirjutas:Vahva kampaania jah lahti läinud, aga Eestisse Tesla tehast küll ei tule.
But still, amatöörökonomistina julgen väita, et Tšehhi ja Slovakkia panevad oma paremuse maksma, jättes ka soomlased ja rootslased pika ninaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Esiteks karjub näkku, et strateegilist valdkonnapõhist murdmist on Euroopa riikide seas kasulik alustada Saksamaast. Kui see on võetud siis on edasine sillutatud. Teiseks on mereteede väljaviik väga oluline. Kolmas faktor on juba majanduspoliitiline ja selle peale käib teoreetiline võidujooks. Eestil on eelised nii Soome, Rootsi, Tsehhi, Slovakkia ja veel paljude teiste riikide ees aga nagu öeldud murda on vaja Saksamaa ning neil on ka sadamad... kui need muidugi vabastatakse gigatehase vajaduste jaoks. Vot see saab olema võti.
Re: Elektriautorubriik
See, et Eestisse tuleb/ei tule tehast, on arvamus. Ja antud olukorras olematu analüüsiga.Annely kirjutas:Vahva kampaania jah lahti läinud, aga Eestisse Tesla tehast küll ei tule.iffiff kirjutas:https://www.teslarati.com/estonian-smar ... gafactory/
tore mõte, kuid väga ebatõenäoline
See, et Tesla tehas tuleb Euroopasse, on üle 95%. See, et see tuleb põhjamaadesse 15-25%,
Baltiriiki, 10-15%, ja muud riigid otsa, kokku 100% (rasvunud riigid on edetabelis allpool).
Balti riikide seas oleme minu arvates liidripositsioonil.
Ma arvan, et 10% on tõesti sõnaliselt ebatõenäoline, samas suures pildis on tegemist normaalse
tõenäosusega. Ma ei nimetaks seda väga ebatõenäoliseks. Väga ebatõenäoline on
diagonaalide saamine Bingos
PALUN põhjuseta postitust minu enda teemas mitte kustutada. Selleks peab mingi alus olema.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
See on siin siiski üldine arutelu elektrikärude teemal, mitte sinu isiklik autoteema.
Re: Elektriautorubriik
eesti kasuks räägib vaid madala kvalifikatsiooniga tööjõu odav hind. "ajud" tuleks nagunii väljaspoolt sisse tuua ja need inimesed eesti palgataseme juures tööle ei hakka.
muid eeliseid võrreldes saksa-prantsusmaa-rootsi-suurbritanniaga pole.
puuduseid on selle eest kuhjaga. ebastabiiline maksupoliitika, "räpane" omamaine elektrienergia, kaugus põhiturgudest, igat sorti tööjõu puudus, vanadest euroopa riikidest kõrgem korruptsioonitaju.
seepärast ongi gigafaktori siia tulemine väga ebatõenäoline.
muid eeliseid võrreldes saksa-prantsusmaa-rootsi-suurbritanniaga pole.
puuduseid on selle eest kuhjaga. ebastabiiline maksupoliitika, "räpane" omamaine elektrienergia, kaugus põhiturgudest, igat sorti tööjõu puudus, vanadest euroopa riikidest kõrgem korruptsioonitaju.
seepärast ongi gigafaktori siia tulemine väga ebatõenäoline.
Re: Elektriautorubriik
Arnis, kui viidetega ja eelretsenseeritud artiklit siia foorumisse ei kirjuta, siis ei tähenda see alati automaatselt seda, et analüüsi pole :-)
Re: Elektriautorubriik
Kogemus elektrikaga.
Leaf, mitte kõige vanem. Oma auto hoolduses ja tuttav pakkus enda elektrikat. Täis akuga ja sõiduulatust oli nagu küll ja veel. Tavapärane ummikutes-poodides-lapsed peale ja 35km kaugusele koju. Tuba oli soe ja raadio mängis, sõit tavalises tempos. Kodus selgus et laadimiseks on vaja välja lülitada küte, pliiti ja mõnda asja ei saanud veel kasutada, sest elektrisüsteem lihtsalt ei kannatanud, kusjuures tavaliselt pole elu seisma jäänud, sest elektrit ei jagu... Väike suts kodupoodi ja auto andis märku et nüüd vaja kindlalt laadida. Aga laadida ju ei saanud. Ok mingid tarbijad tagant ära ja mingi särtsu sai sisse. Temperatuur hommikul -6. Lapsed vaja kooli viia, ise tööle, aga aku nagu tühjavõitu. Võtab riski ja proovib, aga välja ei vedanud. Linna piiril auto seisis ja kõne sõbrale et tõmba laadima ja vii lapsed kooli. nööriotsas laadija juurde ja BOOM- kas tegelikult ka on nii et suvaline inimene ei saagi oma mobiili või pangakaardiga elektrikat laadida? OH EI! Mingit lepingut on vaja.
Kokkuvõte: äge on elektrikaga sõita, aga päriselus Eestis välja ei vea- vähemalt mitte linnast väljas elades...
Teinekord laenan sõbralt röögatu V8- nägu on naerul, rehv suitseb, kui vaja tankida lähed suvalisse tanklasse ja lapsed jõuavad ka kooli...
Leaf, mitte kõige vanem. Oma auto hoolduses ja tuttav pakkus enda elektrikat. Täis akuga ja sõiduulatust oli nagu küll ja veel. Tavapärane ummikutes-poodides-lapsed peale ja 35km kaugusele koju. Tuba oli soe ja raadio mängis, sõit tavalises tempos. Kodus selgus et laadimiseks on vaja välja lülitada küte, pliiti ja mõnda asja ei saanud veel kasutada, sest elektrisüsteem lihtsalt ei kannatanud, kusjuures tavaliselt pole elu seisma jäänud, sest elektrit ei jagu... Väike suts kodupoodi ja auto andis märku et nüüd vaja kindlalt laadida. Aga laadida ju ei saanud. Ok mingid tarbijad tagant ära ja mingi särtsu sai sisse. Temperatuur hommikul -6. Lapsed vaja kooli viia, ise tööle, aga aku nagu tühjavõitu. Võtab riski ja proovib, aga välja ei vedanud. Linna piiril auto seisis ja kõne sõbrale et tõmba laadima ja vii lapsed kooli. nööriotsas laadija juurde ja BOOM- kas tegelikult ka on nii et suvaline inimene ei saagi oma mobiili või pangakaardiga elektrikat laadida? OH EI! Mingit lepingut on vaja.
Kokkuvõte: äge on elektrikaga sõita, aga päriselus Eestis välja ei vea- vähemalt mitte linnast väljas elades...
Teinekord laenan sõbralt röögatu V8- nägu on naerul, rehv suitseb, kui vaja tankida lähed suvalisse tanklasse ja lapsed jõuavad ka kooli...
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Elektriautorubriik
Kui elektrikas ikka tühi on siis miks sa ööseks teda paela otsa ei jätnud?
Mul töökaaslasel on esimese gen-i Leaf ja laeb ilusti ööga täis kui aku tühi on, tavalises 16A shuko pistikus.
Jah seda Elmo laadija nõmedat policyt on ennegi kurdetud, et suvaline läbisõidu turist ei saagi meie vingest taristust mitte kottigi laadida aga õnneks on kogu mant hetkel müügis, koos rendimasinatega, niiet kellel huvi, hakake ettevõtjaks ja tehke asi korda.
Mul töökaaslasel on esimese gen-i Leaf ja laeb ilusti ööga täis kui aku tühi on, tavalises 16A shuko pistikus.
Jah seda Elmo laadija nõmedat policyt on ennegi kurdetud, et suvaline läbisõidu turist ei saagi meie vingest taristust mitte kottigi laadida aga õnneks on kogu mant hetkel müügis, koos rendimasinatega, niiet kellel huvi, hakake ettevõtjaks ja tehke asi korda.
Re: Elektriautorubriik
Tuba oleks külmaks läinud... Teoreetiliselt oleks jah saanud ilmselt nuputada välja kuidas oleks aku laetud saanud ja tuba ka oleks olnud soe, aga...Jaakk kirjutas:Kui elektrikas ikka tühi on siis miks sa ööseks teda paela otsa ei jätnud?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Teoreetiliselt on meil e-riik ja nutikad inimesed.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Elektriautorubriik
Ma olen kuulnud, et Soomes pidavat olema miski selline nõue, et uued ehitised peavad omama ka alternatiivkütet kui elekter ära peaks minema siis saad ikka halgudega elamise soojana hoida, lihtsalt mõttetera
2XX5 kirjutas:Tuba oleks külmaks läinud... Teoreetiliselt oleks jah saanud ilmselt nuputada välja kuidas oleks aku laetud saanud ja tuba ka oleks olnud soe, aga...Jaakk kirjutas:Kui elektrikas ikka tühi on siis miks sa ööseks teda paela otsa ei jätnud?
Re: Elektriautorubriik
Pole küll ise elektrisõidukitega kokku puutunud, aga autost peaks vast saama seadistada laadimisvoolu, oleks selle kasvõi paari ampri peale sättinud, oleks ööga 5kwh ikka sisse saanud, sellega paar kolmkümmend kiltsa kannataks veereda.
Re: Elektriautorubriik
2XX5 - su jutt on umbes selline kui mõni elektrika omanik räägiks - näe, pidin oma auto remonti andma, sõber laenas enda v8. Õudne. Nuppu vajutasin, pistis röökima. Mõtlesin, et tuleb kohe kallale. Õnneks siiski ei tulnud. Noh, sõitsin siis kodu poole, ristmikule lähenedes võtsin jala gaasilt, et regenniga seisma jääda. No see ***** ei peatu! Mida f@@@! Õnneks oli keegi mingid lisa pedaalid installeerinud. Tallasin neid kõiki korraga ja õnneks jäi seima. Noh, jõudsin siis kodu - mingi punane tuli põleb - bens otsas! No vaatan siis toas ringi - no ei ole. Kerin magama, hommikul ärkan - no ikka ei ole bensiini tekkinud! Kuidas nii saab! No lasin siis masina ära lohistada - mida sa sihukesega ikka teed!
Re: Elektriautorubriik
Kui sassis jutt see nüüd oli... Põhimõtteliselt sa ei suutnud autot kodus laadida teatud tehnilistel põhjustel ja saad sellest teha kokkuvõtte, et maal elades elektriautoga hakkama ei saa? Aga linnas siis saab, kuna... paak ei saa kunagi tühjaks. Või misasja.2XX5 kirjutas:Kogemus elektrikaga.
..............
Kokkuvõte: äge on elektrikaga sõita, aga päriselus Eestis välja ei vea- vähemalt mitte linnast väljas elades...
Teinekord laenan sõbralt röögatu V8- nägu on naerul, rehv suitseb, kui vaja tankida lähed suvalisse tanklasse ja lapsed jõuavad ka kooli...
Mine nüüd kohalikku tanklasse, avasta, et bensiini täna ei müüda, mine koju ja hommikul sõida tuima näoga paak tühjaks. Hiljem tõmba auto teise tanklasse, kus sa mitte kunagi käinud pole ning avasta, et ilma pangakaardita ei saagi sealt kütust. Hiljem tee järeldus, et maainimesed ei saagi linna tanklates tankida.
Muhv kallas bensiini ka veel akusse. Täitsa laua alla kukkusin
Maisaa aru mis võrguühendus sul on; see portatiivne klots tarbib veidi vähem kui veekeetja. Kui sa terve maja pidid välja võtma, siis on küll veidi nigel see elektriühendus seal.Kodus selgus et laadimiseks on vaja välja lülitada küte, pliiti ja mõnda asja ei saanud veel kasutada, sest elektrisüsteem lihtsalt ei kannatanud, kusjuures tavaliselt pole elu seisma jäänud, sest elektrit ei jagu..
Ja sõbrale on ka küsimus. Et ta siis omab Leafi aga kiirlaadimisvõrgustustikust sai ta tänu sinule teada?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Elektriautorubriik
kõik mu jutt oli suht normal selgitus, aga seda küll ära ei põhjenda, miks "elektritankla" lihtsurelikele elektrit anda ei võiks ilma lepingutaarnis kirjutas:
Re: Elektriautorubriik
Kusjuures see vist ongi ainus reaalne ebamugav nüanss. Mis on ise-enesest ülemaailmne.
See muidugi ei tähenda, et Eesti ei võiks olla üks esimesi, kus saaks viibates särtsu saada.
Müntidega kahjuks ei tõmba välja, keeruline ja ebatöökindel, keegi peab neid ära ka lohistama.
Aga jah. Iga elektriauto omanik Eestis võiks olla kursis asjaga, kuidas võrku kasutatakse.
Ja kui annab auto sõbrale, siis kaart võiks ikka autos olla. Seda pole teisiti vaja kui ainult autoga.
Tegelikult oleks saanud ÜKSKÕIK millisele kliendile helistada, näiteks mulle.
Ma oleks äpiga tankla käima pannud. Arve oleks muidugi mulle tulnud järgmisel kuul.
Ma arvan, et kõige õigem on ikkagi VIN koodi alusel, nii nagu Tesla teeb.
Viipamine on ka variant. Mure selles, et pank ***** röövib ülekandetasusid, mis teeb
asja veidi kehvemaks hinna suhtes. Kõik olemeb. 50€ bensuarvega eur pole nagu midagi.
Aga 1.5€ arve puhul 1€ on täitsa paha mõte
See muidugi ei tähenda, et Eesti ei võiks olla üks esimesi, kus saaks viibates särtsu saada.
Müntidega kahjuks ei tõmba välja, keeruline ja ebatöökindel, keegi peab neid ära ka lohistama.
Aga jah. Iga elektriauto omanik Eestis võiks olla kursis asjaga, kuidas võrku kasutatakse.
Ja kui annab auto sõbrale, siis kaart võiks ikka autos olla. Seda pole teisiti vaja kui ainult autoga.
Tegelikult oleks saanud ÜKSKÕIK millisele kliendile helistada, näiteks mulle.
Ma oleks äpiga tankla käima pannud. Arve oleks muidugi mulle tulnud järgmisel kuul.
Ma arvan, et kõige õigem on ikkagi VIN koodi alusel, nii nagu Tesla teeb.
Viipamine on ka variant. Mure selles, et pank ***** röövib ülekandetasusid, mis teeb
asja veidi kehvemaks hinna suhtes. Kõik olemeb. 50€ bensuarvega eur pole nagu midagi.
Aga 1.5€ arve puhul 1€ on täitsa paha mõte
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
See eeldab, et laadimskohad on minimaalse automaatikaga varustatud ja üle aja passivad sõidukid trollitakse hülgamisalale. Võlaõigusseadus kirjutab kõik ette ja võite kindlad olla, et e-riik ning nutikad inimesed on fiktsioon. Arvamusartikkel abituks õppinud/õpetatud inimestest: http://www.aripaev.ee/arvamused/2017/04 ... ud-abituks
Y põlvkond, kus kätteõpitud abitus on uuel tasemel alles ärkamas ja see pole kaugeltki senine äppi-pre-Y-gen, kes enamasti ainuüksi voolu ja pinge mõistel ei oska vahet teha.
https://www.riigiteataja.ee/akt/961235?leiaKehtiv
Y põlvkond, kus kätteõpitud abitus on uuel tasemel alles ärkamas ja see pole kaugeltki senine äppi-pre-Y-gen, kes enamasti ainuüksi voolu ja pinge mõistel ei oska vahet teha.
https://www.riigiteataja.ee/akt/961235?leiaKehtiv
Re: Elektriautorubriik
Vahepealsed uudised:
Väikseima sõiduulatusega Model S läks turult minema. Nüüd on väiksem aku nii Model S-X puhul 75kWh.
See oli aimatav liigutus, sest varsti turule tulev Model 3 sõidab kaugemale baasakuga
kui Model S millel on väiksem aku kui 75kWh. Seega pidi pisikene aku turult ära minema.
See-eest 75 Model S hind kukkus. Olemas veel 90 ja 100 kWh, tolle hind grammivõrra tõuseb.
Tesla kiirlaadimisvõrgustiku plaane kiirendatakse järsult. See on samuti ettevalmistus Model 3 turule
tulekuks. Uudis on meile eriti tore, sest Via Baltica saab see aasta valmis. Pärnu, Riia, Kaunas.
Eesti oma kiirlaadimisvõrgustik saab varsti endale uue peremehe, kel on ka visioon olemas.
Hetkel ei hakka paugutama, aga võib eeldada normaalset (Baltikumi pildis eeskujulikku) arengut.
Väikseima sõiduulatusega Model S läks turult minema. Nüüd on väiksem aku nii Model S-X puhul 75kWh.
See oli aimatav liigutus, sest varsti turule tulev Model 3 sõidab kaugemale baasakuga
kui Model S millel on väiksem aku kui 75kWh. Seega pidi pisikene aku turult ära minema.
See-eest 75 Model S hind kukkus. Olemas veel 90 ja 100 kWh, tolle hind grammivõrra tõuseb.
Tesla kiirlaadimisvõrgustiku plaane kiirendatakse järsult. See on samuti ettevalmistus Model 3 turule
tulekuks. Uudis on meile eriti tore, sest Via Baltica saab see aasta valmis. Pärnu, Riia, Kaunas.
Eesti oma kiirlaadimisvõrgustik saab varsti endale uue peremehe, kel on ka visioon olemas.
Hetkel ei hakka paugutama, aga võib eeldada normaalset (Baltikumi pildis eeskujulikku) arengut.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Elektriautorubriik
No kui see uus peremees mõne CCSi ka suudaks paigutada, siis oleks selle foorumi kontekstis millestki rääkida.
Re: Elektriautorubriik
https://goo.gl/mnGTN5" onclick="window.open(this.href);return false;
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Elektriautorubriik
So? Posu vanu linke? Teatavasti see EU lugu lõppes tõdemusega, et uued peavad olema CCS, aga vanad Chademod võivad kõik alles jääda - mis on muidugi ka normaalne. Küsimus nüüd on, mida teeb uus Elmo võrgu omanik vanade seadmetega - kas jätab nagu on või asub uuendama? Kui jah, siis mis tempos?