![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ausaltöeldes on võtme varastamine märksa tõenäolisem.
Tesla omanik ei vaja WiFit nii väga, tal on nett autos alati olemas.
Tulevad meelde fotofoorumid, kus pilgati fotokaga video tegijaidooDDoo kirjutas:Porsche pressiesindaja enda sõnad on need isesõitva auto kohta.. mida nad looma ei hakka.
Probleem ei ole juhtmes, probleem on manuaalses operatsioonis.Muhv kirjutas:Juhtmetega jahmerdamise aeg hakkab konkreetselt ühele poole saama.
https://www.pluglesspower.com/shop/bmw- ... n-confirm/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma seda nii 'preemiumiks' siiski ei loeks, juba 2000ndate keskpaiga Subaru Impreza/Legacy/Forester tulid ilma raamideta akendeta. Pole just teab-mis preemimumklassi sõidukid.arnis kirjutas:Imelik preemium-omadus (ebatavaline sellises hinnaklassis) - raamita ukseaknad
siis on ikka päris kurb, et esialgsest 30-35k hinnast on lõpuks ikka (vähemalt) 40k saanud. Kuigi tõsi ta on, et € hind nagunii kõrgem kui $ hind.Model 3 (odav Tesla, ala 40k€) hakkab olema baasvarustuses...
iffiff kirjutas:täna siis esitleti tesla mudel 3.
üle 350 km sõiduulatus(65kWh?), alla 6 sekundi sajani, supercharge ja autopiloot baasvarustuses 35k taala eest.
arnis kirjutas:Seega alates 33k€.ttsys kirjutas:Elektriauto Euroopa sertifikaatide alla saamine on oluliselt madalamate kuludega, kui fossiilikatel ja see hakkab avalduma ka läbi üksiku auto hinna. Pigem vaadata hinnakorrelatsiooni Tesla S-ga USA-s versus EU.
Musk ennustas, et keskmine tegelik hind hakkab olema 42k$, arvatavasti paljud valivad juurde
autopiloodi (2k€), nelikveo (4k€), erivärvi (1k€).
Muhvi pakkumine siis vast kõige lähemal kui 'odav Tesla' a la €40k hakkab maksma.Muhv kirjutas:Jättes vahele pika põhjenduse, pakun et baas saab olema 42000€ ja Muski pakutud keskmine müügihind 50000€.
Probleem ON juhtmes. Eelpool on see juba kenasti kokku võetud. Võin sisuliselt kihla vedada, et kui see Tesla imelik voolik kuskil ellu jääb, siis ainult pikamaa elektrirekkade laadijana. Ühistransport jms isesõitvad massinad lähevad 100% juhtmevabaks.arnis kirjutas:Probleem ei ole juhtmes, probleem on manuaalses operatsioonis.