Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
ekraan kirjutas:Salongist käsipiduri nahk, tagant pidurisadulad, kettad, klotsid, käsipiduriklotsid ja muu süsteem. Siis saad trossid välja tõmmata.
See juba mõistlikum. Eelnevalt vahetati töökojas käsipiduriklotsid ära. Avastati, et tross välja veninud. Läksin masinale järgi, mainiti ja öeldi, et 8-10h tööaeg trossi vahetuseks. Vaja kogu tagumine sild maha kiskuda
Soovisin siit üle küsida, kas tõesti selline debiilsus või lüpstakse rõvedalt.
vahepeal tulevad need käändmiku küljest halvasti ära kuna mädanevad kinni. Aga selleks ei pea mingil juhul silda või käändmike eemaldama
Suure kompu sain kàtte, panin pistikusse ja ekraanil vaid PPPP, nuppudele ei reageeri(S/R vajutades vilgub ekraan korraks). Tean, et see palju levinud probleem, ehk on palju ka lahendusi? Kaitsmed kõik ok, tagumise istme all mingeid juhtmeid veel näppinud ei ole kuna pole kindel mis seal tegema pean.
Kui keegi pädevam(oma autol sama olnud/teinud) mind aidata oskaks siis võiks pm kaudu ühendust, siin teemas läheb arutlemine pikaks muidu.
MortenS kirjutas:Kompu taga kõvasti rohkem kui 4 juhet.
Suure kompu sain kàtte, panin pistikusse ja ekraanil vaid PPPP, nuppudele ei reageeri(S/R vajutades vilgub ekraan korraks). Tean, et see palju levinud probleem, ehk on palju ka lahendusi? Kaitsmed kõik ok, tagumise istme all mingeid juhtmeid veel näppinud ei ole kuna pole kindel mis seal tegema pean.
Kui keegi pädevam(oma autol sama olnud/teinud) mind aidata oskaks siis võiks pm kaudu ühendust, siin teemas läheb arutlemine pikaks muidu.
Mul oli sama jama. Autoks tds, samuti oli digi kell algul. Asi lahenes sellega, et sain CODING plugiga kompu 730i v8 pealt ja asi toimib. Kütusekulu tuli aint ümber arvutada ja sealt salamenüüst ise sisestada õige arv. Lisak pidi mingil juhtmel pidev vool peal olema, muidu se ei tööötanud, jamasin tükkaega sellega. Lisaks mu meelest oli ka toivokul mingisugune õpetus olemas, mis mul aitas päris kõvasti. Googeldades leidis toivoku obc vms kaudu ülesse küll.
Toivoku failist sain nii palju targemaks, et kuna mul pole nn. suurt spidoblokki vaid tavaline siis peab obc'l olema coding plug. Minu omal coding plugi pole
MortenS kirjutas:Toivoku failist sain nii palju targemaks, et kuna mul pole nn. suurt spidoblokki vaid tavaline siis peab obc'l olema coding plug. Minu omal coding plugi pole
IRWW , seeon ikak veel alles ?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kas R6 vedrud lähevad R4 omale? E36 masinaks. Kuskilt foorumist silma jäänud kunagi, et vist on mingi vahe või mäletan ehk valesti? (Või olid amordid erinevad?)
MortenS kirjutas:Toivoku failist sain nii palju targemaks, et kuna mul pole nn. suurt spidoblokki vaid tavaline siis peab obc'l olema coding plug. Minu omal coding plugi pole
BMW E61 3,0D - BMW E91 2,0D - BMW E92 3,0D - BMW E60 3,5D - BMW F01 4,0D - BMW F11 3,0D - BMW E92 3,5D - BMW E91 2,0D - BMW E60 3,0D - BMW X6 3,5D - BMW F10 3,0D - BMW F10 3,0D
tänud! jeesh.. täpselt sama jama! ja ilmselt tuleb ka samasugune lahendus siis. kusjuures ma olin seda teemat isegi näind ja üritasin otsida aga ei leidnud ise.
Oskuskeeles kõneleval inimesel on tuledes lambid (mitte puuviljad) ja sõidukites kasutatavaid juhtmevärve ajurakkudes säilitamise asemel kasutab BMW puhul WDS, mis online saada. Näiteks see: http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... /index.htm
Tee oma arvuti töökorda, sest suht nüri ja ebatäpne on sealt läbi kellegi infot ammutada. Chrome, Mozilla jne ei ole toetatud. Võta IE või midagi omale sobivat.