Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Toorikud on võtme tegijatel reeglina ok ja kloneeritud transponderiga ei juhtu ilmselt ka 100 aastaga midagi. Igal juhul on tark omada kasvõi kloneeritud võtit kui ühe võtmega majandada.
PS: Esindus ei kloneeri võtit vaid pakub uue id-ga võtme ning kodeerib selle auto võtmete nimekirja. Uue id-ga võtme oskab teha ka võtmete tegija ning neid saab kodeerida ka väljaspool esindust. Ka ise saad sellega hakkama, kui vahendid olemas. Teenuste alt leiad igatahes kindlasti kontakte, kes kodeerimise teeb.
Kloonitud võtme pluss on, et see on odavam.
Eraldi id'ga pluss on see, et sinu ja naise võtmel on erinevad settingud. Istme asend, rooli asend, raadio ja kliima sätted jne. Ei pea iga kord mälu nuppu vajutama vaid auto tunneb õige inimese võtme ära ja paneb automaatselt asjad paika.
Selline küsimus et kas E46 prefaceliftil ja faceliftil on mingeid erinevusi numbrituledeliistu suhtes? Guuglist pilte uurides nagu ei tuvastanud mingit vahet neil. Sedaanist käib jutt siis.
Selline küsimus, et E34 520i M50 manuaalile mis diffrit panna? Sain aru, et typ 188, aga mis ülekandega? Võiks siis kohapealt ära saada ka ilma magama jäämata, aga 5-da käiguga 90-ga sõites võiks pöörded ka enamvähem normaalsel tasemel olla. Võib ka soovitada sisse minevat õli, kogus on liitri kanti?
Originaalis seal 3,64 ja see kõige optimaalsem ka kuna nt 3,25 või veel kiiremaga kaob kiirendus(jõud) ära ja maanteel veel piinarikkam sõita. Kütusekulu peaks ka tõusma. 3000rpm 100km/h ongi normaalne sellel autol.
Õli kogus on 1,7 liitrit ja lahtise diffri korral sobib tavaline reduktori õli.
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
Teadmata, kui õiged on need pihustid ja kodeeringut võib samahästi selle INPA järgi väita ka täiesti vastupidist, et kõik pihustid on pekkis ja 4. pihusti peksab neist kõige vähem segast. Ilma stendimata ei ole ikkagi täit selgust.
ttsys kirjutas:Teadmata, kui õiged on need pihustid ja kodeeringut võib samahästi selle INPA järgi väita ka täiesti vastupidist, et kõik pihustid on pekkis ja 4. pihusti peksab neist kõige vähem segast. Ilma stendimata ei ole ikkagi täit selgust.
muidu auto sõidab ja käivitub hästi aga nüüd kuidagi kerge ving tühikäigul sumpas.
mõttekam siis ilmselt kõik mahakiskuda ja lasta ülevaadata
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Lühidalt jah, kui juba teha siis kõik stendi.
Bosch 445110029 on pakendist 135Kw pihustid. Kui taastatud siis võib erinevate allikate väitel ka 142kw peal rakendada. Kodeerimine oluline osa nagunii. http://www.injecteur-direct.com/injecte ... 10029.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3. pihusti on okei nagu ka kõik teised. Common rail tööpõhimõtte järgi peavadki korras pihustid parandama vigaseid pihusteid, kus antud pildid väga hästi selgeks on ka tehtud. Et teha kindlaks, kas tegu on pihusti veaga, siis võid ajutiselt 4-5 või 3-4 pihustit omavahel ära vahetada. Kui viga läheb kaasa, on hästi, kui ei, siis asub probleem silindris. (Klapp, kolb, silindri sein)
Kuhu viia lisatud võimu amp remote juhe? hetkel veetud parktule alla taha aga minu ohutunne ütleb et LCM ei arva sellest hästi ja tuleks leida muu lahendus. 530d ´02a ja taga paistab olevat navi dvdmängija ja ka hetkel mingipärast mittetoimiv CD-box. kuna navibox hakkab toimima raadio sisselülimisel kas oleks variant ühendada sinnatulevasse toitesse juhtmeots? Või on mõni etem lahendus? Guugel annab igasugu erinevaid variante, ei oska neid pädevateks lugeda..
Küsimus, nimelt e39 kunde airbagi sensor matt peetis ning airbagi tuli põleb. Kuidas saaks nii, et tuli kustuks ning airbag ikka avaneks kui seina sõita. Olen kuulnud, et mingi takisteid pannakse sinna kuidagi aga kus ja kuidas?
strohher kirjutas:Küsimus, nimelt e39 kunde airbagi sensor matt peetis ning airbagi tuli põleb. Kuidas saaks nii, et tuli kustuks ning airbag ikka avaneks kui seina sõita. Olen kuulnud, et mingi takisteid pannakse sinna kuidagi aga kus ja kuidas?
Mul on üks selline olemas, kui soovid. Tellisin igaksjuhuks ebayst. Hind 10 eurot ja saaksin müüa aasta lõpus või jaanuari esimesel poolel.
Pm E61 juhipoolne xenon kustus, mis tüüpi pirn sinna käib, samas tahaks et valgustaks rohkem teed kui praegused mis seal on. Et igasugune soovitus teretulnud
rainis1225 kirjutas:Pm E61 juhipoolne xenon kustus, mis tüüpi pirn sinna käib, samas tahaks et valgustaks rohkem teed kui praegused mis seal on. Et igasugune soovitus teretulnud
d1s vist on suht levinud neil.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541