Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tervist, vanal äriklassil ilmnesid jälle uued probleemid, nimelt yhekorra juhtus selline asi et ringilt väljasõites tõmbasin S käigule ja panin kickdowni, ning siis lasi pöörded põhja ja kui oleks pidanud käiku vahetama selle asemel hakkasid pöörded langema, Täna oli ka taoline juhtum kickdowni andes hakkas jõnksutama, ise loodan et viga oli selles et 25l diislit oli paagis et selle pärast (alla 20l ei tohi olla). Äkki kellegi on sarnaseid juhtumeid olnud ehkkeegi lihtsalt oskab midagi öelda selle kohta või peaksin kohe hõbenoolde pöörduma enne kui kast päris nahka läheb .
Ette tänades
ringilt väljasõites tõmbasin S käigule ja panin kickdowni
Küsisid MIKS, vastus on quote toodud. Lihtsustatuna sa lihtsalt peenestad ja retsid seda autot mis EI OLE mõeldud selliseks rullnokatsemiseks. Tegu on vana äriklassiga, mitte ringraja püssiga.
25l diislit oli paagis et selle pärast (alla 20l ei tohi olla)
Miks ei tohi olla?
Kui su eesmärk on auto peeneks lasta ja võimalikult kiirelt kõik kuluosad tükkideks lasta, siis oled õigel teel- jätka samas vaimus...
olen aru saanud et see pole ralliauto kuid vahest on tuju ikka pill pöördesse lasta.
minu arust mootor ei poonud kinni vaid lasin pöörded põhja ja kui oleks olnud käigu vahetamisae aeg siis hakkasid pöörded langema see järel tõstsin jala gaasi pealt ja panin D peale tagasi ja soitsin edasi rahulikult.
uurisin hõbenoolest ka natuke, tema arvas et asi vois olla selles et atm kastis vähe õli ja ringilt väljudes jäi mingi koht kuivaks, sealt öeldi et kast jõnksutama ei hakka tavaliselt. Täna panin paagi täis ja praegu pole rohkem jõnksutanud ega hetkel ka seda et pöörded langema hakkaksid kickdowni andes