Probleemid 3.0 diisliga
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Probleemid 3.0 diisliga
Nii e39 3.0d 142kw moto sai e36 peale pandud. Asi sõidab ja toimetab kuid mitte nii nagu peaks.
Minekut võib võrrelda 2.5tdsiga. Asi nagu kännu taga kinni koguaeg.
3ndaga kiirendada siis sureb üldse 90kmh juures ära ja ei liigu kusagilt otsast edasi.
Põhjaaluseid pumpasid vahetanud. Lõpus ostsij isegi uue. Kohapeal ilusti ca. 4bari. Sõiduajal langeb isegi alla 3 bari.
Sai ka tagasivool kinni pigistatud siis oli sõiduajal 3.9bari aga ikkka sureb asi sõiduajal ära.
Olen vahetanud andureid, õhulugejaid,filtri peal olev andur, prooovsin teist filtrit. Map andurit jne. Kõigega iķka sama jama.
Eile vahetasin ka ksp ära ja mitte midagi ei muutu..
Pihustid on korras. Käima läheb igast asendist.
Ajule ka korralik soft peale lastud.
Mida veel teha või proovida?
Minekut võib võrrelda 2.5tdsiga. Asi nagu kännu taga kinni koguaeg.
3ndaga kiirendada siis sureb üldse 90kmh juures ära ja ei liigu kusagilt otsast edasi.
Põhjaaluseid pumpasid vahetanud. Lõpus ostsij isegi uue. Kohapeal ilusti ca. 4bari. Sõiduajal langeb isegi alla 3 bari.
Sai ka tagasivool kinni pigistatud siis oli sõiduajal 3.9bari aga ikkka sureb asi sõiduajal ära.
Olen vahetanud andureid, õhulugejaid,filtri peal olev andur, prooovsin teist filtrit. Map andurit jne. Kõigega iķka sama jama.
Eile vahetasin ka ksp ära ja mitte midagi ei muutu..
Pihustid on korras. Käima läheb igast asendist.
Ajule ka korralik soft peale lastud.
Mida veel teha või proovida?
Re: Probleemid 3.0 diisliga
automaat või manuaal aju ?
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Automaadi aju ostsin.h.m.m kirjutas:automaat või manuaal aju ?
Kuid sai ümber kirjutatud koos softiga.
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Kas turbo juhtimine toimib?
Kui seda etteande rõhku arvutiga nägid, siis vaata ka muid asju arvutiga proovisõidul.
Kui seda etteande rõhku arvutiga nägid, siis vaata ka muid asju arvutiga proovisõidul.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Turboks on gt2260v e60 pealt. Vaakumiga juhtima pandud.teet82 kirjutas:Kas turbo juhtimine toimib?
Kui seda etteande rõhku arvutiga nägid, siis vaata ka muid asju arvutiga proovisõidul.
Puhub ilusti 1.1bari.
Masinal isegi ei tule nö. Musta tagant mitte grammigi.
Kuid isegi orginaal 3.0D viskab mingi pahmaka välja.
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Rõhku vãhe pole ?
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Kas orginaalis polegi 1.1bari ?h.m.m kirjutas:Rõhku vãhe pole ?
Re: Probleemid 3.0 diisliga
1.5 võiks ikka olla vähemalt, peale turbo seal muud jõuallikat pole ju.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: Probleemid 3.0 diisliga
No 1bariga peaks ka juba e36 istmesse tõmbama. Kui jääks õhku puudu siis tuleks musta, aga antud juhul on ilmselgelt kütte puudus.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Kas mingit viga ajusse viskab?
Vaata näiteks õhukulu lugeja näit üle, mis see teeb.
M57 stockrõhk maksimaalselt 1.1bari.
Vaata näiteks õhukulu lugeja näit üle, mis see teeb.
M57 stockrõhk maksimaalselt 1.1bari.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Mingid mõttetud vead on ainult. Cruise control jms. Teised näidud korras. Keerasin turbol varrast ja lühemaks. Kella järgi puhub 1.5bari umbes.Silver88 kirjutas:Kas mingit viga ajusse viskab?
Vaata näiteks õhukulu lugeja näit üle, mis see teeb.
M57 stockrõhk maksimaalselt 1.1bari.
Uus pump küljes. Kohapeal 4bari sõidu ajal 2.7 vms.
Pigistasime tagasi voolu kinni. Koguaeg 4.2bari p6hja pumbal aga asi ei liigu edasi lihtsalt. Kõik mõtted otsas nüüdseks
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Turbo rõhk peaks olema ikkagi nii, et läbi vaakum solenoidi vastavalt map näidule siis liigutatkse kas geomeetriat või wg. Juba see, et sa keerad vardast ning rõhk läheb üle ja vastavasisulist veateadet ülerõhust ja turborõhureguleerimise mittetoimimise veateadet ei tule näitab et midagi on väga mäda seal juhtmestikus või tolles uues softis.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: Probleemid 3.0 diisliga
aga kui palju puhub arvuti järgi ?
Kunagi oli ühe m57 probleem sama aga viga oli selles, et turbo ja mootoripadja vaakum oli liitega kokku pandud ja ei toitnud ära, päris kaua läks aega enne kui aru sain miks vnt ei toimi
Kas kohapeal tõmbab turbo klapi põhja ? ja kui vaakumi ära tõmbad siis läheb alla tagasi
Paagipump on ju ka m57 võimsam kui tdsi oma, selle vahetasid ära ikka ?
Kunagi oli ühe m57 probleem sama aga viga oli selles, et turbo ja mootoripadja vaakum oli liitega kokku pandud ja ei toitnud ära, päris kaua läks aega enne kui aru sain miks vnt ei toimi
Kas kohapeal tõmbab turbo klapi põhja ? ja kui vaakumi ära tõmbad siis läheb alla tagasi
Paagipump on ju ka m57 võimsam kui tdsi oma, selle vahetasid ära ikka ?
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Arvuti järgi puhub 1.45barih.m.m kirjutas:aga kui palju puhub arvuti järgi ?
Kunagi oli ühe m57 probleem sama aga viga oli selles, et turbo ja mootoripadja vaakum oli liitega kokku pandud ja ei toitnud ära, päris kaua läks aega enne kui aru sain miks vnt ei toimi
Kas kohapeal tõmbab turbo klapi põhja ? ja kui vaakumi ära tõmbad siis läheb alla tagasi
Paagipump on ju ka m57 võimsam kui tdsi oma, selle vahetasid ära ikka ?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Kõik ajuga turbodiislid keeravad kütte kinni kui rõhk läheb üle lubatud piiri.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Aktuaalsed vead tuleb täpselt esitada, ALLES siis on võimalik midagi mõelda.
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Seda geomeetria varrast ei saa suvaliselt lühemaks kruttida, kui pööretel on vaja rõhku maha saada, siis see lühemaks keeratud varras ei lase ju geomeetriat tagasi ja ongi ülerõhk. Samas peaks nagu veakood olema ülerõhu puhul, võib-olla on see soft tõesti vigane. Saab teha veel requested/actual näitude võrdluse proovisõidul, võib-olla selgub sealt midagi.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Ülerõhu veakoodi jms pole. Asi ei saa ka ju turbos olla ,et tänu sellele ei liigu asi edasi vms?!
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Kui oleks ülerõhu probleem, siis tegelikult peaks alguses ikka mingi minek olema autol, hiljem läheb avariireziimi ja võimsus kaob. Kui soft pole originaal ja juhul kui see ei suuda õigeid veakoode kuvada, siis võib viga milles iganes olla. Sa räägid siin etteande rõhust, aga mis toimib kõrgrõhu poolel, requested/actual võrdlus, sama võrdlus õhulugeja puhul jne..
- Raitz330
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 26.09.2009 19:34 20
- Peamine sõiduk: BMW E30 330d
- Asukoht: Võru
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Tühikäigul näidud kõik INPA-ga ok. Sõites tuleb turborõhk kohe ülesse 1,1bari. Aga õhulugeja näit max 860 ,samuti lati rõhk ka sinna 900bar kanti ning pihustid ainult 50mg. Kõik andurid mootori küljes vahetatud sõitva mootori pealt ,mis toimisid ilusti. Põhjaalune pump ka uus pandud aga surve kukub sõites kohati 2,5barini. Vahetatud sai kütetorude küljes olevad klapid aga midagi ei muutunud. Paagipump korras ja sõel puhas. Sai prooviks tagasivool kinni pigistatud ning siis hoidis ilusti 4bari survet kogu aeg aga minek null.
Re: Probleemid 3.0 diisliga
See 1,1 bar tähendab siis ikka 2100mbar INPA-s?
- Raitz330
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 26.09.2009 19:34 20
- Peamine sõiduk: BMW E30 330d
- Asukoht: Võru
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Ikka jahteet82 kirjutas:See 1,1 bar tähendab siis ikka 2100mbar INPA-s?
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Oskaks keegi miskit tarka öelda ehk veel?
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Miks nii palju küsimusi ilma täpseid vigu esitamata? INPAga loetud veateated on tavaliselt kõik olulised. Vähemalt seni, kui see asi ei käi korralikult.
Ise oled mõttetu, kui ei oska mingile puuduvale can-busi telegrammile tähelepanu pöörata. See mootor on kompleksne süsteem kombi, DSC jne-ga.Mingid mõttetud vead on ainult.
- Raitz330
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 26.09.2009 19:34 20
- Peamine sõiduk: BMW E30 330d
- Asukoht: Võru
Re: Probleemid 3.0 diisliga
Asi sai korda kui automaadi aju sai ümber kirjutatud manuaaliks. Kuid olid veel mõned piirajad, mis said ajust välja kirjutatud.