Probleemid 3.0 diisliga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas JanisH »

Nii e39 3.0d 142kw moto sai e36 peale pandud. Asi sõidab ja toimetab kuid mitte nii nagu peaks.
Minekut võib võrrelda 2.5tdsiga. Asi nagu kännu taga kinni koguaeg.
3ndaga kiirendada siis sureb üldse 90kmh juures ära ja ei liigu kusagilt otsast edasi.
Põhjaaluseid pumpasid vahetanud. Lõpus ostsij isegi uue. Kohapeal ilusti ca. 4bari. Sõiduajal langeb isegi alla 3 bari.
Sai ka tagasivool kinni pigistatud siis oli sõiduajal 3.9bari aga ikkka sureb asi sõiduajal ära.
Olen vahetanud andureid, õhulugejaid,filtri peal olev andur, prooovsin teist filtrit. Map andurit jne. Kõigega iķka sama jama.
Eile vahetasin ka ksp ära ja mitte midagi ei muutu..
Pihustid on korras. Käima läheb igast asendist.
Ajule ka korralik soft peale lastud.
Mida veel teha või proovida?
Kasutaja avatar
h.m.m
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 22.09.2013 17:31 49

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas h.m.m »

automaat või manuaal aju ?
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas JanisH »

h.m.m kirjutas:automaat või manuaal aju ?
Automaadi aju ostsin.
Kuid sai ümber kirjutatud koos softiga.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1953
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas teet82 »

Kas turbo juhtimine toimib?
Kui seda etteande rõhku arvutiga nägid, siis vaata ka muid asju arvutiga proovisõidul.
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas JanisH »

teet82 kirjutas:Kas turbo juhtimine toimib?
Kui seda etteande rõhku arvutiga nägid, siis vaata ka muid asju arvutiga proovisõidul.
Turboks on gt2260v e60 pealt. Vaakumiga juhtima pandud.
Puhub ilusti 1.1bari.
Masinal isegi ei tule nö. Musta tagant mitte grammigi.
Kuid isegi orginaal 3.0D viskab mingi pahmaka välja.
Kasutaja avatar
h.m.m
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 22.09.2013 17:31 49

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas h.m.m »

Rõhku vãhe pole ?
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas JanisH »

h.m.m kirjutas:Rõhku vãhe pole ?
Kas orginaalis polegi 1.1bari ? :roll:
Kasutaja avatar
h.m.m
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 22.09.2013 17:31 49

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas h.m.m »

1.5 võiks ikka olla vähemalt, peale turbo seal muud jõuallikat pole ju.
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas killer666 »

No 1bariga peaks ka juba e36 istmesse tõmbama. Kui jääks õhku puudu siis tuleks musta, aga antud juhul on ilmselgelt kütte puudus.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1699
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas Silver88 »

Kas mingit viga ajusse viskab?

Vaata näiteks õhukulu lugeja näit üle, mis see teeb.

M57 stockrõhk maksimaalselt 1.1bari.
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas JanisH »

Silver88 kirjutas:Kas mingit viga ajusse viskab?

Vaata näiteks õhukulu lugeja näit üle, mis see teeb.

M57 stockrõhk maksimaalselt 1.1bari.
Mingid mõttetud vead on ainult. Cruise control jms. Teised näidud korras. Keerasin turbol varrast ja lühemaks. Kella järgi puhub 1.5bari umbes.
Uus pump küljes. Kohapeal 4bari sõidu ajal 2.7 vms.
Pigistasime tagasi voolu kinni. Koguaeg 4.2bari p6hja pumbal aga asi ei liigu edasi lihtsalt. Kõik mõtted otsas nüüdseks
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas killer666 »

Turbo rõhk peaks olema ikkagi nii, et läbi vaakum solenoidi vastavalt map näidule siis liigutatkse kas geomeetriat või wg. Juba see, et sa keerad vardast ning rõhk läheb üle ja vastavasisulist veateadet ülerõhust ja turborõhureguleerimise mittetoimimise veateadet ei tule näitab et midagi on väga mäda seal juhtmestikus või tolles uues softis.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
h.m.m
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 22.09.2013 17:31 49

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas h.m.m »

aga kui palju puhub arvuti järgi ?
Kunagi oli ühe m57 probleem sama aga viga oli selles, et turbo ja mootoripadja vaakum oli liitega kokku pandud ja ei toitnud ära, päris kaua läks aega enne kui aru sain miks vnt ei toimi :D

Kas kohapeal tõmbab turbo klapi põhja ? ja kui vaakumi ära tõmbad siis läheb alla tagasi

Paagipump on ju ka m57 võimsam kui tdsi oma, selle vahetasid ära ikka ?
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas JanisH »

h.m.m kirjutas:aga kui palju puhub arvuti järgi ?
Kunagi oli ühe m57 probleem sama aga viga oli selles, et turbo ja mootoripadja vaakum oli liitega kokku pandud ja ei toitnud ära, päris kaua läks aega enne kui aru sain miks vnt ei toimi :D

Kas kohapeal tõmbab turbo klapi põhja ? ja kui vaakumi ära tõmbad siis läheb alla tagasi

Paagipump on ju ka m57 võimsam kui tdsi oma, selle vahetasid ära ikka ?
Arvuti järgi puhub 1.45bari
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas killer666 »

Kõik ajuga turbodiislid keeravad kütte kinni kui rõhk läheb üle lubatud piiri.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
sass24
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.02.2016 01:27 21
Peamine sõiduk: 330d, 530d

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas sass24 »

Aktuaalsed vead tuleb täpselt esitada, ALLES siis on võimalik midagi mõelda.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1953
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas teet82 »

Seda geomeetria varrast ei saa suvaliselt lühemaks kruttida, kui pööretel on vaja rõhku maha saada, siis see lühemaks keeratud varras ei lase ju geomeetriat tagasi ja ongi ülerõhk. Samas peaks nagu veakood olema ülerõhu puhul, võib-olla on see soft tõesti vigane. Saab teha veel requested/actual näitude võrdluse proovisõidul, võib-olla selgub sealt midagi.
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas JanisH »

Ülerõhu veakoodi jms pole. Asi ei saa ka ju turbos olla ,et tänu sellele ei liigu asi edasi vms?!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1953
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas teet82 »

Kui oleks ülerõhu probleem, siis tegelikult peaks alguses ikka mingi minek olema autol, hiljem läheb avariireziimi ja võimsus kaob. Kui soft pole originaal ja juhul kui see ei suuda õigeid veakoode kuvada, siis võib viga milles iganes olla. Sa räägid siin etteande rõhust, aga mis toimib kõrgrõhu poolel, requested/actual võrdlus, sama võrdlus õhulugeja puhul jne..
Kasutaja avatar
Raitz330
Huviline
Postitusi: 356
Liitunud: 26.09.2009 19:34 20
Peamine sõiduk: BMW E30 330d
Asukoht: Võru

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas Raitz330 »

Tühikäigul näidud kõik INPA-ga ok. Sõites tuleb turborõhk kohe ülesse 1,1bari. Aga õhulugeja näit max 860 ,samuti lati rõhk ka sinna 900bar kanti ning pihustid ainult 50mg. Kõik andurid mootori küljes vahetatud sõitva mootori pealt ,mis toimisid ilusti. Põhjaalune pump ka uus pandud aga surve kukub sõites kohati 2,5barini. Vahetatud sai kütetorude küljes olevad klapid aga midagi ei muutunud. Paagipump korras ja sõel puhas. Sai prooviks tagasivool kinni pigistatud ning siis hoidis ilusti 4bari survet kogu aeg aga minek null.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1953
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas teet82 »

See 1,1 bar tähendab siis ikka 2100mbar INPA-s?
Kasutaja avatar
Raitz330
Huviline
Postitusi: 356
Liitunud: 26.09.2009 19:34 20
Peamine sõiduk: BMW E30 330d
Asukoht: Võru

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas Raitz330 »

teet82 kirjutas:See 1,1 bar tähendab siis ikka 2100mbar INPA-s?
Ikka jah
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas JanisH »

Oskaks keegi miskit tarka öelda ehk veel? :)
sass24
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.02.2016 01:27 21
Peamine sõiduk: 330d, 530d

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas sass24 »

Miks nii palju küsimusi ilma täpseid vigu esitamata? INPAga loetud veateated on tavaliselt kõik olulised. Vähemalt seni, kui see asi ei käi korralikult.
Mingid mõttetud vead on ainult.
Ise oled mõttetu, kui ei oska mingile puuduvale can-busi telegrammile tähelepanu pöörata. See mootor on kompleksne süsteem kombi, DSC jne-ga.
Kasutaja avatar
Raitz330
Huviline
Postitusi: 356
Liitunud: 26.09.2009 19:34 20
Peamine sõiduk: BMW E30 330d
Asukoht: Võru

Re: Probleemid 3.0 diisliga

Postitus Postitas Raitz330 »

Asi sai korda kui automaadi aju sai ümber kirjutatud manuaaliks. Kuid olid veel mõned piirajad, mis said ajust välja kirjutatud.
Vasta