Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
toivoku kirjutas:selels võtmes pole mignit elektroonikat peale patarei, klemmide ja pirni mine lase teha suvalises võtmetöökojhas yks lisa võti ja kõik okei
Tänud, huvitav on see, et internetis on selle võtme kohta väga vähe infot. E36 tehasest tulnud mingi 4 erineva võtmega ?
Kas immot saab ühest võtmekorpusest teise tõsta?
Enda masinal nahka tehtud. Keegi on süütelukku vahetanud ja süüteluku ümbrise koos vana võtmega rooli alla katte taha paigutanud, et immo kogu aeg maas oleks. Tahaks ainult ühte võtit, millega uksed avab ja autot käivitab.
are you sure it's your diff whining and not your girlfriend cause she has to hold your cup all the time?
ErrEmm kirjutas:Kas immot saab ühest võtmekorpusest teise tõsta?
Enda masinal nahka tehtud. Keegi on süütelukku vahetanud ja süüteluku ümbrise koos vana võtmega rooli alla katte taha paigutanud, et immo kogu aeg maas oleks. Tahaks ainult ühte võtit, millega uksed avab ja autot käivitab.
Saab,aga tuleb ettevaatlik olla ja korralikult ära maandada.
Muidu võid softi maha lasta kivil.
ErrEmm kirjutas:Kas immot saab ühest võtmekorpusest teise tõsta?
Enda masinal nahka tehtud. Keegi on süütelukku vahetanud ja süüteluku ümbrise koos vana võtmega rooli alla katte taha paigutanud, et immo kogu aeg maas oleks. Tahaks ainult ühte võtit, millega uksed avab ja autot käivitab.
Saab,aga tuleb ettevaatlik olla ja korralikult ära maandada.
Muidu võid softi maha lasta kivil.
Mida sa seal maandad? Kolme nupuga E39, E46 on see vahetus paari minuti töö.
ErrEmm kirjutas:Kas immot saab ühest võtmekorpusest teise tõsta?
Enda masinal nahka tehtud. Keegi on süütelukku vahetanud ja süüteluku ümbrise koos vana võtmega rooli alla katte taha paigutanud, et immo kogu aeg maas oleks. Tahaks ainult ühte võtit, millega uksed avab ja autot käivitab.
Saab,aga tuleb ettevaatlik olla ja korralikult ära maandada.
Muidu võid softi maha lasta kivil.
Mida sa seal maandad? Kolme nupuga E39, E46 on see vahetus paari minuti töö.
Staatilisega võid selle kivi väga kergelt ära nullida.
Mõeldes suverehvidele, on üle 2 lamelli nii 8mm mustrijäägiga umbes, mida juurde osta, kas 2 uut suverehvi, või 2 kasutatud suverehvi ning kuidas neid paigutada, lamell ette, suvekas taha?
Korralikud naastud sai soetatud novembris, seega 2 lamelli lihtsalt üle.
north kirjutas:Mõeldes suverehvidele, on üle 2 lamelli nii 8mm mustrijäägiga umbes, mida juurde osta, kas 2 uut suverehvi, või 2 kasutatud suverehvi ning kuidas neid paigutada, lamell ette, suvekas taha?
Korralikud naastud sai soetatud novembris, seega 2 lamelli lihtsalt üle.
225/55/R16
Oleneb lamellist , mõni undab päris hullusti siis oleks mõistlikum 2suvekat uut vaadata Enda 46l jätsin lamellid tagumisteks.
Ega ilmselgelt oleks vist parim variant need 2 lamelli maha müüa ning korralikud suverehvid kõrvale võtta. Aga see plaan oli järgmine hooaeg, sest 2 lamelli jääks muidu niisama seisma.
StenV70 kirjutas:Paned ette lamellid lähed vihmase ilmaga otse,paned taha lased igas hoogsamas kurvis külge.
No kui lapp põhjas kuskil kurvides kihutad, siis vb tõesti. Ise lamellidega sõitnud küll vihmaste ilmadega ja pole midagi juhtunud.
Mõistlik ette uued suvekad ja taha lamellid.
Kapotitross ära murdunud käepideme juurest (ainult pool cm järgi) ja näpitsatega tõmmates eriti ei liigu, aga väljast kapotti kangutades tundub juhipoolne lukusti lahti (vähemalt sealt liigub kapott üles-alla u cm jagu, aga kaasistuja poolt ei liigu), siis kuidas seda avama peaks?
Imelik on see, et olen saanud paar korda seal trossist näpitsatega tõmmates lahti, aga nüüd miskipärast ei taha tulla.
StenV70 kirjutas:Paned ette lamellid lähed vihmase ilmaga otse,paned taha lased igas hoogsamas kurvis külge.
No kui lapp põhjas kuskil kurvides kihutad, siis vb tõesti. Ise lamellidega sõitnud küll vihmaste ilmadega ja pole midagi juhtunud.
Mõistlik ette uued suvekad ja taha lamellid.
Kui ikka korralik talvelamell on siis on suvel märja asvaldi peal **** libe...Ei pea hullult kihutama..Pidurdusteekonna huvides paneks ette suvekad,samas aegajalt vaja ka maanteel sõita ja kui kurvilisem lõik siis kipub liputama..Jah saab 90 ala jaoks normaalse kurvi ees hoo 70 peale ka võtta.