DIY: evry mod TDS'ile
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
-
- Huviline
- Postitusi: 3637
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Aga kui pill on juba chiptud, kas siis ka sellest tolku on?
If everything seems under control, you're just not going fast enough
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4403
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: DIY: evry mod TDS'ile
tel. 51 949 859
Re: DIY: evry mod TDS'ile
No smoke, no power
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Umbes selline seis ka tegelikult selle evryga on, kui orignaal turbo on. Tuleks võtta kasutusele suurem turbo, suurem cooler kindlasti.
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Vabandust solkimast, aga reaalselt on see lihtsalt väga vale.. Neid tossavaid ronte on igalpool, kellel " jõulisa" käib nupust.. kui teha, siis teha korralik chip, endal meeldiv sõita ja teistel ka..
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Selle nupuga tuleks lihtsalt piiri pidada. Sätid poteka sinnamaani kus hakkab natuke tahma tulema ja kõik. Mitte ei lajata kohe põhja. Ega see lisa tahm jõudu ei lisa vaid pigem rikub mootorit(diislile rikas segu on paha) ja võtab jõudu vähemaks.
Tahad nn ökotada keerad maha jälle.
Tahad nn ökotada keerad maha jälle.
TEL 57703395
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Mina olen aru saanud, et lisajõust tulebki tahm, mitte vastupidi.aronz12 kirjutas: Ega see lisa tahm jõudu ei lisa vaid pigem rikub mootorit
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: DIY: evry mod TDS'ile
See tahm on sul polemata kytus lihtsalt,
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Tahm on jah põlemata kütus. Ja kütus mis ei põle silindris ei saa ju jõudu juurde teha.
TEL 57703395
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Mis värvi need pin2 ja pin3 juhtmed on?
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Mis need pin'id olid? Mul vist veidi teistmoodi lahendatud.
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Igaks juhuks, et kes ei tea siis sel viisil kütusekoguse suurendamine pole mootorile väga tervislik.
Kütusekoguse saame küll suurema silindrisse aga sellega kaasneb liiga hiline sissepritse (start of injection) algus sest see määratakse selle küttekoguse pealt mida aju arvab silindrisse jõudvat.
Selle tulemusel tõuseb väljalaske temperatuur vägagi kõrgeks ja tulemust võib lugeda praktiliselt igast tds mootoriga auto teemast ehk siis turbode laialiminek ja kaante mõrad.
Sama efekt on ka kõrgsurvepumba kaane liigutamisel ja seega kui neid võtteid kasutada, siis nii vähe kui võimalik.
Sai hiljuti katseid tehtud ja Evrymodiga või kaane liigutamisega saab ilma turborõhku tõstmata 126 kw aga väljalaske temperatuur on siis 880c.
Kirjutades ajusse 51mg töötaktile kütust ja pannes pumbakaane tehaseseades paika on tulemus 128kw ja väljalaske temp 643c.
Kütusekoguse saame küll suurema silindrisse aga sellega kaasneb liiga hiline sissepritse (start of injection) algus sest see määratakse selle küttekoguse pealt mida aju arvab silindrisse jõudvat.
Selle tulemusel tõuseb väljalaske temperatuur vägagi kõrgeks ja tulemust võib lugeda praktiliselt igast tds mootoriga auto teemast ehk siis turbode laialiminek ja kaante mõrad.
Sama efekt on ka kõrgsurvepumba kaane liigutamisel ja seega kui neid võtteid kasutada, siis nii vähe kui võimalik.
Sai hiljuti katseid tehtud ja Evrymodiga või kaane liigutamisega saab ilma turborõhku tõstmata 126 kw aga väljalaske temperatuur on siis 880c.
Kirjutades ajusse 51mg töötaktile kütust ja pannes pumbakaane tehaseseades paika on tulemus 128kw ja väljalaske temp 643c.
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Hetkeliselt on väljalaske temp kindlasti kõrge, head se asi kindlasti ei tee, ei olegi väitnud, kuid väike alternatiiv chipile. Ei pea ju kohe põhja keerama. Kuid jah, tds on niigi õrn mootor, nii et kui raha on, siis kulutage see kindlasti chipi peale. Pärast kaane remont odavam kindlasti ei tule, kui chip
Minul olid pumba juhtmed kõik musta värvi, seega värvidest ei tea midagi.
Minul olid pumba juhtmed kõik musta värvi, seega värvidest ei tea midagi.
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Lisaks veel, et kõigepealt peaks mootorijuhtimise korda tegema mitte püüdma sel teel jõukadu kompenseerida.
Täiesti tuunimata tds liigub üsna hästi kui kõik toimib nagu peab.
Näiteks on minu juurest läbi käinud auto, millel gaasipedaali andur ei suutnud saavutada gaas põhjas asendi takistust, jäädes 86% peale.
Samal autol oli ka map andur vigane ja ei näidanud üle 1bar ning ka väntvõlli andur ei lugenud korrektselt pöördeid üle 3000 pöörde.
Ühesõnaga mootor aju kasutas piiratud pöördemomendi piirajat töös ja siis olidki mingid põllumehed pumba kaant peale toksinud ja ka Evrymodi paigaldanud ning tulemust võib igaüks ette kujutada.
Väikestel pööretel meeletu suits taga, õiget minekut ikkagi ei ole, tühikäigul pöörded alla ei tule, mootor kuumeneb üle ja lisaks tühikäigul lonkab ja puterdab sest aju näeb kütusekogust 0,9mg/str.ja pritsemoment on siis -1 kraad ehk peale ülemise surnud seisu hakkab pritse ja lõpeb 14 kraadi peale surnud seisu...
Kütusekulust ei pea vist rääkimagi.
Ühesõnaga ennem Evrymodi kasutamist peaks kahju vähendamiseks saavutama maksimaalse kütusekoguse asja õieti toimima pannes ja siis sinna otsa lisada veel 5mg pole nii hull.
Täiesti tuunimata tds liigub üsna hästi kui kõik toimib nagu peab.
Näiteks on minu juurest läbi käinud auto, millel gaasipedaali andur ei suutnud saavutada gaas põhjas asendi takistust, jäädes 86% peale.
Samal autol oli ka map andur vigane ja ei näidanud üle 1bar ning ka väntvõlli andur ei lugenud korrektselt pöördeid üle 3000 pöörde.
Ühesõnaga mootor aju kasutas piiratud pöördemomendi piirajat töös ja siis olidki mingid põllumehed pumba kaant peale toksinud ja ka Evrymodi paigaldanud ning tulemust võib igaüks ette kujutada.
Väikestel pööretel meeletu suits taga, õiget minekut ikkagi ei ole, tühikäigul pöörded alla ei tule, mootor kuumeneb üle ja lisaks tühikäigul lonkab ja puterdab sest aju näeb kütusekogust 0,9mg/str.ja pritsemoment on siis -1 kraad ehk peale ülemise surnud seisu hakkab pritse ja lõpeb 14 kraadi peale surnud seisu...
Kütusekulust ei pea vist rääkimagi.
Ühesõnaga ennem Evrymodi kasutamist peaks kahju vähendamiseks saavutama maksimaalse kütusekoguse asja õieti toimima pannes ja siis sinna otsa lisada veel 5mg pole nii hull.
Re: DIY: evry mod TDS'ile
seletage nüüd võhikule ka kuidas see väljalaske temp kütuse lisamisega suureneb? rikkam segu peaks ju väljalaske tempi alla viima?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4403
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Loe teooriat ennem:
http://bankspower.com/techarticles/show ... -important
http://bankspower.com/techarticles/show ... -important
tel. 51 949 859
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Diisli vs Bensiini tuunimine täiesti erinevatel printsiipidel.voss123 kirjutas:seletage nüüd võhikule ka kuidas see väljalaske temp kütuse lisamisega suureneb? rikkam segu peaks ju väljalaske tempi alla viima?
Bensiinil safe seade rikkam, diislil pigem lahjem, just väljalaskegaaside tempide pärast.
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Rainer, räägi mismoodi Sa selle pumba kaane paika sättisid. Mitu mg see mootor tyhikäigul peaks kulutama? Paneks enda masinal ka kaane tehasest tulnud asendisse.
Mitu mg originaalis pumbast kytust tuleb täisgaasil?
Ma olen n6us väitega, et Evry mod on mootorile veidi ohtlik, kasutada vaid omal vastutusel. Loogish et mootorile tuleb suurem koormus kui sealt rohkem hobuseid välja pigistada ja hiline p6lemine on väga halb. Mulle tundub, et mu oma masinal jätkub p6lemine vahel väljalaske kollektoris, kui liiale minna. Samas pean mina ka tublisti vaeva nägema enne kui EGT yle 800 kraadi t6useb. Siinkohal kindlasti suur intercooler tasub ennast ära.
TDS'i chippimine natuke keeruline, kuna pelgalt pistiku kaudu ei saa, tuleb ajju sisse ronida ja kiip välja vahetada. Minuteada peaks vanal TDS'il olema ajus kaks kiipi, st syytenurka ja -kogust ei juhi sama kiip. Oskab keegi kinnitada v6i ymber lykata?
Mul see Evry potekas pandud pumbast ajusse mineva signaalijuhtme vahele ja potekaga rööbiti yhendatud on-off nupp.
Mitu mg originaalis pumbast kytust tuleb täisgaasil?
Ma olen n6us väitega, et Evry mod on mootorile veidi ohtlik, kasutada vaid omal vastutusel. Loogish et mootorile tuleb suurem koormus kui sealt rohkem hobuseid välja pigistada ja hiline p6lemine on väga halb. Mulle tundub, et mu oma masinal jätkub p6lemine vahel väljalaske kollektoris, kui liiale minna. Samas pean mina ka tublisti vaeva nägema enne kui EGT yle 800 kraadi t6useb. Siinkohal kindlasti suur intercooler tasub ennast ära.
TDS'i chippimine natuke keeruline, kuna pelgalt pistiku kaudu ei saa, tuleb ajju sisse ronida ja kiip välja vahetada. Minuteada peaks vanal TDS'il olema ajus kaks kiipi, st syytenurka ja -kogust ei juhi sama kiip. Oskab keegi kinnitada v6i ymber lykata?
Mul see Evry potekas pandud pumbast ajusse mineva signaalijuhtme vahele ja potekaga rööbiti yhendatud on-off nupp.
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Pumba kaane paikasättimiseks(kehtib reostaadiga kütusekoguse regulaatori kohta)on vaja teada tühikäigul töötava mootori kütusetarvet 800 pöördel ja see on suurusjärgus 4,5-5 mg töötaktile.
5 milligrammile vastab pinge sellesama Evrymodi juhtmelt 3,1-3,3 volti.
Kuidas seda arvutiga paika pannakse ei oska ütelda.
Igatahes need andmed on mõõdetud plommiga pumbalt, mis pole kunagi lahti käinud.
Täisgaasi maksimaalne kütusekogus, milleni on mapid kirjutatud on on 48 mg, kuid pöördemomendi piiraja on see pudelikael mis lubab ainult 40mg töötaktile.
Mis puutub aga aju ümberkirjutamisse, siis peab jah eepromi välja võtma ja sellega eraldi tegelema.
Positiivse küljena teatud ajud ei vaja isegi checksumi muutmist kui muuta andmeid.
Süütenurga(start of injection) jaoks on jah eraldi plaat kus on oma protsessor ja eeprom mis tegeleb süütenurga ja eelsüüteküünaldega.
Süütenurga tabel on väidetavalt kuni 51 mg kirjutatud ja seega pole niiväga vaja seda muuta.
5 milligrammile vastab pinge sellesama Evrymodi juhtmelt 3,1-3,3 volti.
Kuidas seda arvutiga paika pannakse ei oska ütelda.
Igatahes need andmed on mõõdetud plommiga pumbalt, mis pole kunagi lahti käinud.
Täisgaasi maksimaalne kütusekogus, milleni on mapid kirjutatud on on 48 mg, kuid pöördemomendi piiraja on see pudelikael mis lubab ainult 40mg töötaktile.
Mis puutub aga aju ümberkirjutamisse, siis peab jah eepromi välja võtma ja sellega eraldi tegelema.
Positiivse küljena teatud ajud ei vaja isegi checksumi muutmist kui muuta andmeid.
Süütenurga(start of injection) jaoks on jah eraldi plaat kus on oma protsessor ja eeprom mis tegeleb süütenurga ja eelsüüteküünaldega.
Süütenurga tabel on väidetavalt kuni 51 mg kirjutatud ja seega pole niiväga vaja seda muuta.
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Kas see tähendab siis et kui kytusetabelis kirjutada pritsekogused suuremaks, suudab SOI ehk syytenurga kiip ise suurenenud koguse jaoks nurka varasemaks keerata? See seletaks EGT langemist 880 pealt 643ni.Rainer.K kirjutas:Pumba kaane paikasättimiseks(kehtib reostaadiga kütusekoguse regulaatori kohta)on vaja teada tühikäigul töötava mootori kütusetarvet 800 pöördel ja see on suurusjärgus 4,5-5 mg töötaktile.
5 milligrammile vastab pinge sellesama Evrymodi juhtmelt 3,1-3,3 volti.
Kuidas seda arvutiga paika pannakse ei oska ütelda.
Igatahes need andmed on mõõdetud plommiga pumbalt, mis pole kunagi lahti käinud.
Täisgaasi maksimaalne kütusekogus, milleni on mapid kirjutatud on on 48 mg, kuid pöördemomendi piiraja on see pudelikael mis lubab ainult 40mg töötaktile.
Mis puutub aga aju ümberkirjutamisse, siis peab jah eepromi välja võtma ja sellega eraldi tegelema.
Positiivse küljena teatud ajud ei vaja isegi checksumi muutmist kui muuta andmeid.
Süütenurga(start of injection) jaoks on jah eraldi plaat kus on oma protsessor ja eeprom mis tegeleb süütenurga ja eelsüüteküünaldega.
Süütenurga tabel on väidetavalt kuni 51 mg kirjutatud ja seega pole niiväga vaja seda muuta.
Minu autol regullitud pumba kaas selliselt, et tyhikäigul näit u. 5,8...5,9 mg/str. Kui sealt rikkamaks koputan pumba kaant, ei kuku enam gaasi vabastades pöörded sujuvalt alla.
Sai eile uuritud selle ECU hingeelu Google abil. 51mg on maksimum kuna tegemist on 8-bitise kontrolleriga, st 255 sammu ja iga samm on 0,2mg/str. Sellest saab ka mööda, aga vajab veidi rohkem pusimist.
Olen hetkel ka kirjavahetuses EndTuninguga, nad väidavad et mulle eelmisel aastal saadetud kiip on igas m6ttes n.ö. "maxed out" aga ometi on auto veidi kiirem, kui potekast juurde keeran, eriti tuntav madalatel pööretel!!
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Pritsenurga reguleerimine toimub väidetavalt ainult kütusekoguse järgi.
Mis puudutab aga seda 51mg/str.ületamist siis see on võimalik pumba tagasiside tabelit muutes saavutada.
Seda ei toeta aga siis enam süütenurga tabel.
See täpne häälestus saada et mootor oleks ergas on juba suur katsetamine.
Eelkambriga diisel on madalal pöördel väga tundlik kütusekoguse suhtes sest suur kogus pigem alandab põlemistemperatuuri kui tõstab.
Eelkambri tugevam külg on võime suuremal pöördel põletada kiiremalt suurem kütusekogus kui otsepritsega diisel.
Üks soodustav tegur on kindlasti ilma avadeta pihusti, mis võimaldab suurema kütusekoguse läbilaset lühema aja jooksul kui otsepritse avadega pihusti.
Mis puudutab aga seda 51mg/str.ületamist siis see on võimalik pumba tagasiside tabelit muutes saavutada.
Seda ei toeta aga siis enam süütenurga tabel.
See täpne häälestus saada et mootor oleks ergas on juba suur katsetamine.
Eelkambriga diisel on madalal pöördel väga tundlik kütusekoguse suhtes sest suur kogus pigem alandab põlemistemperatuuri kui tõstab.
Eelkambri tugevam külg on võime suuremal pöördel põletada kiiremalt suurem kütusekogus kui otsepritsega diisel.
Üks soodustav tegur on kindlasti ilma avadeta pihusti, mis võimaldab suurema kütusekoguse läbilaset lühema aja jooksul kui otsepritse avadega pihusti.
- Rometr
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 04.02.2016 21:54 29
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Telefon: 56721201
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Tervist
Sooviks teada kas E39 2001 520d-le saab ka evry mod-i peale aretada. Peal on tal VP44 pump. Pumba pistikus klemmid järgnevalt :
1. Datalink +
2. Datalink -
3. Shield return
4. Low idle select
5. Fuel shutoff
6. Battery -
7.+12 V
8. Engine position reference signal
Kui saab, siis kuhu peaks ühendama ?
Ettetänades !
Sooviks teada kas E39 2001 520d-le saab ka evry mod-i peale aretada. Peal on tal VP44 pump. Pumba pistikus klemmid järgnevalt :
1. Datalink +
2. Datalink -
3. Shield return
4. Low idle select
5. Fuel shutoff
6. Battery -
7.+12 V
8. Engine position reference signal
Kui saab, siis kuhu peaks ühendama ?
Ettetänades !
M Power Best Power
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Milleks kui antud aju saab OBD kaudu lugeda ja kirjutada?
- Rometr
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 04.02.2016 21:54 29
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Telefon: 56721201
Re: DIY: evry mod TDS'ile
ei saa päris aru mida sa ütlesid ? Ma tahaksin teada, kas sellele autole saab evry mod-i peale panna või mitteSilver88 kirjutas:Milleks kui antud aju saab OBD kaudu lugeda ja kirjutada?
M Power Best Power
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Lihtsam ajus softi muuta ja sellega lisahobuseid saada mitte suitseda selle evrymodigaRometr kirjutas:ei saa päris aru mida sa ütlesid ? Ma tahaksin teada, kas sellele autole saab evry mod-i peale panna või mitteSilver88 kirjutas:Milleks kui antud aju saab OBD kaudu lugeda ja kirjutada?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: DIY: evry mod TDS'ile
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: DIY: evry mod TDS'ile
kaua seda kontrollerit teeb ? Tundub usaldusväärsem olema kui esimene
roollatt, roolikarp... kellel kõige uuem mark
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Keegi oska öelda mis juhtmed on 1.7 diislil?
- RemiLepp
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 23.05.2015 23:18 00
- Peamine sõiduk: bmw 530d
- Telefon: 56387095
- Kontakt:
Re: DIY: evry mod TDS'ile
Takistit vahele ei panda?