e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Hei,
Kuna mu EGR-il tundub olevat klapp nn "Stuck Open" siis tekkis mõte, et lööks selle asja lihtsalt pimedaks.
Kas on keegi seda selle mootori puhul ka teinud? (Kindlasti on .)
Siis ka küsimus, et kuidas seda kõige mõistlikum teha oleks?
Kui klapp oleks kinnises asendis siis oleks lihtne, vaakum pimedaks ja tehtud,
kui ta nüüd aga lahti on siis tuleks kusagilt väljalaske poolelt arvatavasti läheneda,
aga kuna sinna ümmargune toru ühendub siis on see vist mingi trikiga lahendatav.
Ebays on küll "Bybass kit" müügil aga see tundub suhteliselt lulla kui olemasoleva EGR-iga saab
sama töö ära teha.
Kuna mu EGR-il tundub olevat klapp nn "Stuck Open" siis tekkis mõte, et lööks selle asja lihtsalt pimedaks.
Kas on keegi seda selle mootori puhul ka teinud? (Kindlasti on .)
Siis ka küsimus, et kuidas seda kõige mõistlikum teha oleks?
Kui klapp oleks kinnises asendis siis oleks lihtne, vaakum pimedaks ja tehtud,
kui ta nüüd aga lahti on siis tuleks kusagilt väljalaske poolelt arvatavasti läheneda,
aga kuna sinna ümmargune toru ühendub siis on see vist mingi trikiga lahendatav.
Ebays on küll "Bybass kit" müügil aga see tundub suhteliselt lulla kui olemasoleva EGR-iga saab
sama töö ära teha.
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Ise küsin ise vastan, kõige lihtsam moodus on välja laske kollektori ots pimedaks teha:
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Ma pakun et EGR on vaja ajust ka välja kirjutada, sest muidu jookseb aju sul pidevalt errorisse
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Eks näis, teine ots tehtud siiski, ehk siis EGRi enda poolt.
Kuna seal otsas ühtegi andurit pole ja vaakum jäi sinna kus ta oli siis ei saa aju kuidagi aru et midagi valesti on .
Tegelik vajadus kadus ära aga mõtlesin et kui juba seal kalal olen siis proovin ära .
(tegelikult unustasin laupäeval vaakumi tagasi panna.. )
Kuna seal otsas ühtegi andurit pole ja vaakum jäi sinna kus ta oli siis ei saa aju kuidagi aru et midagi valesti on .
Tegelik vajadus kadus ära aga mõtlesin et kui juba seal kalal olen siis proovin ära .
(tegelikult unustasin laupäeval vaakumi tagasi panna.. )
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Tegelikkuses on Silleril õigus.
Aju registreerib ära,et nüüd on sobilik hetk EGR lahti teha.Seoses Egr-i avanemisega muutub ka sisselaske kollektoris rõhk.Kui sina selle otsa pimedaks teed siis rõhu muutust ei teki ja Bill Gates paneb sul tabloos kohe blinki-blinki mootori tule põlema
Aju registreerib ära,et nüüd on sobilik hetk EGR lahti teha.Seoses Egr-i avanemisega muutub ka sisselaske kollektoris rõhk.Kui sina selle otsa pimedaks teed siis rõhu muutust ei teki ja Bill Gates paneb sul tabloos kohe blinki-blinki mootori tule põlema
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Elame ja näeme, täna on juba üks 40km probleemideta sõidetud ja homne tööl käik peaks asja ära näitama siis tuleb ümmarguselt 150 km kokku.
Loogika järgi : jui ta ei saa egr-ist koldesse piisavalt rõhku siis võtab õhku peale ja tekitab sealt oma rõhu.
Aga eks ma annan tagasisidet, kui teeäärde peaks jääma siis on mul õnneks tööriistad autos praegu.
E: veateadet ebam loopinud pole, see tulenes siis vaakumi lekkest, kuna egri küljest ununes see lahti,
Hetkel tundub küll et kontrollitakse ainult seda kas klapp liigub või mitte.
Loogika järgi : jui ta ei saa egr-ist koldesse piisavalt rõhku siis võtab õhku peale ja tekitab sealt oma rõhu.
Aga eks ma annan tagasisidet, kui teeäärde peaks jääma siis on mul õnneks tööriistad autos praegu.
E: veateadet ebam loopinud pole, see tulenes siis vaakumi lekkest, kuna egri küljest ununes see lahti,
Hetkel tundub küll et kontrollitakse ainult seda kas klapp liigub või mitte.
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Well vahekokkuvõte on selline, et auto ei saa mõhkugi aru, et ta enam mingit jura silindrisse ei saa.
Sõidab endiselt, ehk siis kannatab EGR-i pimestada küll ilma midagi välja progemata. .
Sõidab endiselt, ehk siis kannatab EGR-i pimestada küll ilma midagi välja progemata. .
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Ajus on viga ainult alles. Kui see pinda käib, siis saaksin ehk aidata selle välja progremisega
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Okei, vaatame kuigi ei usu hästi, vaatan õhtul järgi kui meeles püsib, lükkan INPA sappa ja see võiks ära näidata kui sellega probleem on.Silver88 kirjutas:Ajus on viga ainult alles. Kui see pinda käib, siis saaksin ehk aidata selle välja progremisega
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Keegi oli enne ka siin foorumis, kelle M57N mootorituld põlema ei pannud. Aga lähenemine iseenesest siiski vale, tuleks programmis muudatusi teha. Ja mitte ainult EGR enda osas.
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Saab ikka küll, selle jaoks on õhulugeja. Miks te kirjutate mingit suvalist jama siia, et mingi rõhk muutub jne., tehke enne asjad selgeks endale.porku kirjutas:auto ei saa mõhkugi aru, et ta enam mingit jura silindrisse ei saa
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
E39 sama mootoriga aga 142kw oli EGR pime ja lõppkiirus kadus ära. Pärast avamist oli korras!
Kui õigesti mäletani siis üle 180km/h ei läinud.
Kui õigesti mäletani siis üle 180km/h ei läinud.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
EGR rikke korral tõesti maksimum pritsekogust piiratakse, mistõttu täit võimsust nautida enam ei saa.
tel. 51 949 859
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
ma ei ütle, et keegi siin valetab vaid räägin konkreetselt enda masinast, nüüd nädala aega EGR pime olnud, läbitud ümmarguselt 1000km käivitusi ka omajagu olnud, ütleme, et 4 korda päevas ikka.
Praeguse seisuga mootori tuld pole ja ei ole ka INPA andmetel EGR-iga miskit valesti.
Lucky me i guess
Praeguse seisuga mootori tuld pole ja ei ole ka INPA andmetel EGR-iga miskit valesti.
Lucky me i guess
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Kas see tähendab, et pole ühtegi veakoodi? Veakood ei pruugi otseselt EGR-ile viidata, ütleb tavaliselt midagi õhumassi kohta, mis on liiga suur. Fakt on see, et auto peaks sellest aru saama ja arvatavasti ka häiret andma, võib-olla on seal eelnevalt tehtud mingi tarkvaraline EGR kõrvaldus.porku kirjutas: ei ole ka INPA andmetel EGR-iga miskit valesti.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Ei saa kahjuks öelda, et mitte ühtegi mõned hälbed on, nt navi jms on puudu ja suhtlus puudub,teet82 kirjutas:Kas see tähendab, et pole ühtegi veakoodi? Veakood ei pruugi otseselt EGR-ile viidata, ütleb tavaliselt midagi õhumassi kohta, mis on liiga suur. Fakt on see, et auto peaks sellest aru saama ja arvatavasti ka häiret andma, võib-olla on seal eelnevalt tehtud mingi tarkvaraline EGR kõrvaldus.porku kirjutas: ei ole ka INPA andmetel EGR-iga miskit valesti.
aga jah EGR-ile viitavaid või õhule / kütuse põlemisele viitavaid veakoode ei ole täiesti ausalt.
Võimalik et on varasemast juba EGR-iga miskit tehtud, õnneks või kahjuks ei tea milles see avaldub aga naljakas on see, et kui Vaakumi voolik ära oli siis hakkas kohe karjuma, et miskit on mäda.
(Muidugi siinkohal on ka veel võimalus, et vahele pandud plekk sai liiga õhuke ja on ära põlenud (muidugi siis peaks olema veakood endiselt veel alles aga nn möödunud kood, mitte hettek aset leidev).
Aga eks ma hoian inimesi kursis, kui mingi anomaalia peaks tekkima siis annan siin märku, praegu igaljuhul kõik OK selle kohapealt .
Ajaa üks eelkõneleja ütles, et üle 180km/h ei läinud..
ei ole plaanis olnud selliseid kiiruseid arendada, seega see isegi ei häiriks mind,
kuigi tean, et Grand Voyageril oli 180 km/h piirang peal puhtalt turvalisuse huvides, et keegi selle laevaga puhta lolliks ei läheks .
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Mis metall ja kui paks tükk läks?
Re: e53 3.0D 160KW EGR - Pimedaks.
Kui viga ei ole, mis peaks tulema, siis tähendab see seda, et midagi on valesti. Nüüd pead hakkama uurima, miks viga ei tule!