Terve
Omand juba siis antud autot ca 5 aastat. Esimesed talved hommikuti ikka klõbises natuke kuid tean , et see täiesti okei. Nüüdseks klõbiseb mootor juba ka töösoojana, mitte küll alati aga just siis kui oled vähe piitsa ennem andnud.
Taseme võrra suuremaks on läinud see klõbin ka siis kui vahetasin vana õli margi Mobile 3000 + Liqui molly täis sündi vastu. Ning hiljem tuli välja, et panin õlivahetuse ajal liitri vähem sisse ning siis kallasin veel mobile 3000 peale. Ühesõnaga korralikik kemüüse. Tarkade sõnul õlid omavahel segunedes probleemi ei tohiks tekkitada, aga mul igatahes nüüd klõbiseb vähe rohkem..
ilmselt on need hüdrotõukurid ? mõni jäeb kuivaks..
Uurisin , et enne kui hakata laiali kiskuma peaks proovima mootori pesu.
Oskab keegi kaasa rääkida kogemusest, et kui efektiivne mootori pesu värk on ?
Võib olla pigem see ,et need kanalid ja tõukurid on seal saastased ?
Kui see ,et tõukurid on jahedad?
Igasugune nõu on oodatud.
E 34 klõbiseb 525i 141kw
Re: E 34 klõbiseb 525i 141kw
Endal oli sama asi, see vana mootor ei taha nii vedelat õli ja hakkab klõbisema ehk tiksuma kui kuumaks läheb. Paljudel tuttavatel ka sama jant, et mõtlevad et panevad hull kalli õli ja see on hea kuid see on liiga vedel. Endal ka sama mootoriga e34 ja enam täissünti pole pannud, vaid panen pool sünti saab ka vahepeal rallida ja värki kuid isegi kui kuuma anda enam tiksuma ei hakka.
- TEH
- Huviline
- Postitusi: 504
- Liitunud: 09.01.2003 22:27 22
- Peamine sõiduk: B8R-line, E36 325i, E30 328i(?)
- Asukoht: Reval
Re: E 34 klõbiseb 525i 141kw
loe viimast posti sealt.
http://www.lowlifer.ee/foorum/viewtopic ... 4&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.lowlifer.ee/foorum/viewtopic ... 4&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E 34 klõbiseb 525i 141kw
Hetkel nii külma pole olndki veel , et homikuti veel ei klõbisegi külmalt.
Klõbisema hakkab soojalt pigem, peale pikema sõitu või peale suuremat tallamist.
Aga tundub siiski ,et oleks mõistlik teha mootori sisepesu ja siis tõesti proovida 10v 40 castroli.
Ja ilmselt vast pole suurt vahet ka sellel , et kas castrol ,mobile või liqui molly,,
Klõbisema hakkab soojalt pigem, peale pikema sõitu või peale suuremat tallamist.
Aga tundub siiski ,et oleks mõistlik teha mootori sisepesu ja siis tõesti proovida 10v 40 castroli.
Ja ilmselt vast pole suurt vahet ka sellel , et kas castrol ,mobile või liqui molly,,