Tere, mure selles et gaasi andes lööb eelsyytekyynalde tule põlema ja enam edasi ei liigu, vahepeal sureb taiesti Välja. Uuesti käivitades koik jälle oke kuni kiirendamiseni
Arvasin alguses ehk kytusepump jamab, et ei saa äkki kytust korralikult peale, vahetasin pumba ära aga sama jama ikka, ehk oskab keegi oelda milles voib probleem olla, ise arvan, et äkki juhtpihusti
E39 525 120kw
-
- Huviline
- Postitusi: 51
- Liitunud: 10.02.2015 13:53 30
- Peamine sõiduk: 525Tds,530D
Re: E39 525 120kw
Niiviisi arvamise peale läheb remont kulukaks. Mõistlikum oleks see raha pädeva diagnostiku peale kulutada.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 51
- Liitunud: 10.02.2015 13:53 30
- Peamine sõiduk: 525Tds,530D
Re: E39 525 120kw
Rail pressure control valve
Naitas seda viga, mis see tahendama peaks ??
Naitas seda viga, mis see tahendama peaks ??
Re: E39 525 120kw
Ma arvan, et kütuselati rõhuanduri või selle pistiku viga. See peaks olema vanemate M57 mootorite tüüpviga.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E39 525 120kw
Võib olla nii KSP küljes klapp, võib ka raili andur olla, ja isegi KSP.
Enne oleks vaja veenduda, et küttesurve filtris oleks okei.
Enne oleks vaja veenduda, et küttesurve filtris oleks okei.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!