Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Tere.
Viimaselajal on hakand auto sellist pulli tegema, et kuskil 4000-5000 pöörde peal kakub kinni kuidagi. Tahhoka seier kõigub ka sellel ajal. Algul arvasin et kiirendades on selline jama, aga proovisin manual režiimiga, nt 2 teise käiguga sõidad ja hoiad ühtlaselt 4000 pööret, siis jamab samamoodi. Hetkel tahab vahetust nuka andur, ei tea kas see saab mõjutada seda värki. Diagnosti ei hakka kohe ruttama, äkki keegi oskab aidata.
Ette tänades.
Viimaselajal on hakand auto sellist pulli tegema, et kuskil 4000-5000 pöörde peal kakub kinni kuidagi. Tahhoka seier kõigub ka sellel ajal. Algul arvasin et kiirendades on selline jama, aga proovisin manual režiimiga, nt 2 teise käiguga sõidad ja hoiad ühtlaselt 4000 pööret, siis jamab samamoodi. Hetkel tahab vahetust nuka andur, ei tea kas see saab mõjutada seda värki. Diagnosti ei hakka kohe ruttama, äkki keegi oskab aidata.
Ette tänades.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Kütusefiltrile viitab
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
See võib olla kütuse filter (kui seda tõesti pole 5+ aastat vahetatud või solgiga tangitud),
kuid suurema tõenäosusega on see paagisõel ja veel suurema tõenäosusega on see
koolev põhjapump.
Kontrolli paagi põhja ja sõela (lihtsalt hea teha profülaktika mõttes).
Vaheta kütusefilter (kui tõesti on näha visuaalselt, et olemasolev on aastaid vana).
Ja enne kui edasi lähed, lase kütuserõhk üle vaadata seisul ja koormusel.
kuid suurema tõenäosusega on see paagisõel ja veel suurema tõenäosusega on see
koolev põhjapump.
Kontrolli paagi põhja ja sõela (lihtsalt hea teha profülaktika mõttes).
Vaheta kütusefilter (kui tõesti on näha visuaalselt, et olemasolev on aastaid vana).
Ja enne kui edasi lähed, lase kütuserõhk üle vaadata seisul ja koormusel.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Targemate käest uurisin ja pakuti, et probleem on käigukastis - nimelt E39 käigukast on liiga aeglane ja ei jõua õigeaegselt käiku üles visata.
Viimati muutis Jizz, 14.10.2014 16:39 55, muudetud 1 kord kokku.
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Mul oli kütusrõhk jne normaalne, öeldi, et üks sõel võib umbes olla, nimelt kõrgsurve pumba küljes. Seal pidi piisama pisikesest metalli tükist ja pidi sellist pulli tegema, eks paistab mingiaeg tõmmatakse laialai .
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Siin on viimasel ajal suhteliselt palju neid teemasid olnud, et 5000 pöörde juures hakkab jamama midagi.
Mis oludes on üldse nii palju pöördeid vaja pidevalt, eriti diislil
Mis oludes on üldse nii palju pöördeid vaja pidevalt, eriti diislil
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Ega igapäevaselt ei lähegi vaja.teet82 kirjutas:Siin on viimasel ajal suhteliselt palju neid teemasid olnud, et 5000 pöörde juures hakkab jamama midagi.
Mis oludes on üldse nii palju pöördeid vaja pidevalt, eriti diislil
Aga aeg-ajalt peab ikka lõõrid puhtaks laskma ja tahad proovida, palju 0'st 100ni läheb
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Mis sa arvad, et 300000+ mootorile on hea 5000rpm pähe anda w?Jizz kirjutas:Ega igapäevaselt ei lähegi vaja.teet82 kirjutas:Siin on viimasel ajal suhteliselt palju neid teemasid olnud, et 5000 pöörde juures hakkab jamama midagi.
Mis oludes on üldse nii palju pöördeid vaja pidevalt, eriti diislil
Aga aeg-ajalt peab ikka lõõrid puhtaks laskma ja tahad proovida, palju 0'st 100ni läheb
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Ma ei tea kuidas 3.0 mootori puhul, aga 2.5TDS ei lähegi üle 5000 rpm.jass161 kirjutas:Mis sa arvad, et 300000+ mootorile on hea 5000rpm pähe anda w?Jizz kirjutas:Ega igapäevaselt ei lähegi vaja.teet82 kirjutas:Siin on viimasel ajal suhteliselt palju neid teemasid olnud, et 5000 pöörde juures hakkab jamama midagi.
Mis oludes on üldse nii palju pöördeid vaja pidevalt, eriti diislil
Aga aeg-ajalt peab ikka lõõrid puhtaks laskma ja tahad proovida, palju 0'st 100ni läheb
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Video : " onclick="window.open(this.href);return false; Pole siiani targemaks saanud selle koha peale.
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Milline on kütuse rõhk küttefiltri peal kui seda lollust teeb?
Milline on lati rõhk kui sellist lollust teeb?
Kas veateateid ei salvestu?
Mida teeb maanteel kiirendades?
Tänud tehnopunktidele, mis paugutavat mootoreid sodiks tehnopunktis. Palju parem kui see
juhtub seal, mitte liikluses või poolel teel Siberisse. Raibetega võite sõita endal hoovis/põllul.
5000rpm ei tule jah nendel disladel, 4500-4900, olenevalt mootorist/aastatest.
Milline on lati rõhk kui sellist lollust teeb?
Kas veateateid ei salvestu?
Mida teeb maanteel kiirendades?
Kui mootor oma nominaalset maksimumi välja ei lase, siis paras aeg prügimäele sõita sellega.Mis sa arvad, et 300000+ mootorile on hea 5000rpm pähe anda w?
Tänud tehnopunktidele, mis paugutavat mootoreid sodiks tehnopunktis. Palju parem kui see
juhtub seal, mitte liikluses või poolel teel Siberisse. Raibetega võite sõita endal hoovis/põllul.
5000rpm ei tule jah nendel disladel, 4500-4900, olenevalt mootorist/aastatest.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Milleks mootorit piinata, kui ta maksimum jõud on 4000rpm peal!? Selle peab mootor muidugi välja kannatama, aga et teda kohapeal julmalt piirajas hoida? Aga noh enamus e39-said ongi raiped, mille omanikud sõidavad "lõpuni". Millele keeratakse mingid solkikaevu kaaned alla ja pannakse tümm sisse, selle asemel, et teda tehniliselt korras hoida.
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Minu probleem seisneb selles, et mootor ei saa piisavas koguses kütust kätte väheke kõrgematel pööretel ja järsult kiirendades ja selle videoga üritasin antud olukorda natuke selgemaks muuta ja näidata kuidas auto reaalis puterdab, kuna diagnostis näitas et kütuserõhk normis, täpseid numbreid muidugi ei mäleta. Oleks see siis mingi 2.3 kaevuluukidega peldik, siis ma üldse ei teekski siia teemat, aga kuna auto on üsnagi haruldase varustusega ja väga hästi säilinud eksemplar siis teen kõik et auto tehniline ja visuaalne pool oleks alati korras.jass161 kirjutas:Milleks mootorit piinata, kui ta maksimum jõud on 4000rpm peal!? Selle peab mootor muidugi välja kannatama, aga et teda kohapeal julmalt piirajas hoida? Aga noh enamus e39-said ongi raiped, mille omanikud sõidavad "lõpuni". Millele keeratakse mingid solkikaevu kaaned alla ja pannakse tümm sisse, selle asemel, et teda tehniliselt korras hoida.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Vea kirjelduse järgi ei saa kütuse süsteemiga kõik korras olla ju. Vaja põhjalik diagnost teha( mitte veakoodide lugemine)
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Praegu hakkam mõtlema, et **** reaalne variant, sest ma jamasin siin nuka anduriga vahepeal ja enne seda sai kasutatud väntvõlli andur ka peale pandud, äkki see ongi otsad andnud, õhtul proovin ära vahetada.Kuno_T kirjutas:Tahhoka signaal tuleb väntvõlli andurilt. Peaks nagu kõik olema öeldud. Otsuste täpsustamiseks tuleks ikkagi salvestunud veakoodid ka üle vaadata.infected kirjutas:Video : " onclick="window.open(this.href);return false; Pole siiani targemaks saanud selle koha peale.
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Täna siis mõtlesin et vahetan anduri ära, sai kasutatud, aga töökorras andur siis võetud, vahetasin ära, lappasin kokku kõik ja auto enam käima ei läind. Mingi 3manda korraga läks käima ja nüüd selline pull, et üle 1300 pöörde ei lähe, lõi lasti avariisse ja suri välja . Panin siis enda vana peale tagasi ja täpselt sama asi, kast avariireziimis ja kui gaasi annad, sureb välja kohe.
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Huvitav on see, et niinimetatud töötava anduriga sõitsin kanali peale, enne seda nagu toimis, kuskil tahhoka lõpus tegi sellist pulli, kui teise anduri peale lükkasin, siis algas see jama, nuka andur sai vahetatud just mingiaeg tagasi. Kui selle anduri otsa peal on pisikenegi metalli puru, kas siis võib ka segast panna?
Re: Bmw e39 530d 142kw jätab vahele kõrgel pöördel
Kuno_T kirjutas:Ei tea, asi on sul sealmaal, et pane arvuti järgi ja lülita mõtlemine sisse. Või vea pädevasse kohta.
Eks mõistlikum ole jah..