N4pst3r kirjutas:2XX5 kirjutas:Kõik on tore, aga teemaalgataja kas sa oled juba oma Tesla ära tellinud, või kõvatad veel 13x5 lehekülge ja sõidad oma 520d masuudipressiga maailma lõpuni? Suhteliselt sisutühi jauramine käib juba algusest peale... Saa oma Tesla pihku ja siis hakka BMW foorumit elektriautode usku pöörama!
Where's the "Like" button?
Siiamaani on teemas olnud kõigest 6 kasutajat, kes on ajanud mingit möödarääkimist.
Teretulemast nende ridadesse
Meid võib siin jaotada kolmeks:
A) Need kellel ei ole Teslat, ei ole teemaga täiesti kursis ja räägivad mööda
B) Need, kellel ei ole Teslat, on teemaga suuremal või vähemal määral kursis ja
kas küsivad infot juurde või jagavad oma saadud teadmisi
C) Need, kellel on Tesla, räägivad suuremal määral just enda kogemustest
Hetkel on teada, et B ja C abil kogutud info on olnud üksteist toetav.
A poolt tehtud eeldused on peaaegu kõik mööda.
Minnes tagasi eelmisele leheküljele, rääkisin ma "salaja" rekkajuhiga pikemalt juttu, sealhulgas kütusekulust. Pressisin Tesla-väliselt välja infot, kuidas on rekka kütusekuluga stabiilsel sõidul sirgel teel
kaubaga ja ilma. Vahe oli liiga väike, et sellest saaks mingit numbrit teha. Küll aga on vahe meeletu mäkketõusul. Mäest alla sõites aga saab hoogu samapalju kui paagist välja imeti.
Nüüd kui võrrelda seda väiksemate sõiduautodega, on olukord siiski selline, nagu ma oma füüsikateadmistega ennustasin. Stabiilsel linnavälisel sõidul mass on kütusekulule vähetähtis.
Võin tuua näiteks E39 530d ääreni arbuuse ja kaupa täis, 3 kolakat inimest. Veermik läks tuksi ja sada häda, aga kütust kallasime (mitte arvuti järgi) igale sajale kilomeetrile 4,8l. Arvate, et kui auto oleks tühi, oleks number suuresti erinev? Ei olnud. Sinna sõites oli 1 inimene vähem ja kaupa polnud.
Nii et, antud olukorras olen ma kogemustega ja kursis ka suurtemate variantidega. Seega, see ei ole minu arvamus, mida on vaja ümber lükata, et tõestada vastupidist.
Mario, Elon ütles, et esmatähtis on õige mootor,need tilulilud on vähetähtsad. Tal on küll õigus,
aga tundub, et nõudlikud sakslased siiski ei suuda aktsepteerida piisava lisavarustusega
Alati tahaks "vähemalt seda, mis eelmisel autol oli" ja siis veel midagi, miks autot vahetada
Harder-check, Better-check, Faster-check, Even more functions-check, More buttons-command unknown