Koomik?? Millest sa väidad et diisel soojaks ei lähe, kas konkreetsel autol pole lisasoojendit, jaga oma tarkust siis rumalatega. Tol hetkel oli mul 2 autot ning hea võrrelda ning Saksa turu jaoks toodetud auto puhul on sinu väide endiselt täiesti BSttsys kirjutas:Koomik avensisega?
Osta see lingil olev 2.0d ilma istmesoojendusteta ja siis muljeta meile, kuidas talvehommikutel mõnuga särad .
MartenL kirjutas:See väide et 15min lõdised diislis talvehommikul on täiesti vale. Sel juhul on midagi katki.
Mul läks diisel 2x kiiremini soojaks kui bens avensis ning kolmeastmeline istmesoojendus teeb oma tööd väga hästi.
bmw e90/91
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: bmw e90/91
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e90/91
Otsesest kogemustest nende autodega, millest antud teema räägib. Ei osanud Avensisega võrdlemist paremini kommenteerida.
Osta E90/E91 ja siis tule tagasi oma kogemusi jagama. Tõesta, et see on on Saksa turule toodetud ja siis pauguta!
Osta E90/E91 ja siis tule tagasi oma kogemusi jagama. Tõesta, et see on on Saksa turule toodetud ja siis pauguta!
MartenL kirjutas: Koomik?? Millest sa väidad et diisel soojaks ei lähe, kas konkreetsel autol pole lisasoojendit, jaga oma tarkust siis rumalatega. Tol hetkel oli mul 2 autot ning hea võrrelda ning Saksa turu jaoks toodetud auto puhul on sinu väide endiselt täiesti BS
Re: bmw e90/91
http://www.auto24.ee/used/1624752" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga näiteks sellinne. Kui murevabalt saaks sellise ls juures veel edasi sõita ?
Mis kilomeetrite juures tuleb bensukatel suuremaid töid teha?
Aga näiteks sellinne. Kui murevabalt saaks sellise ls juures veel edasi sõita ?
Mis kilomeetrite juures tuleb bensukatel suuremaid töid teha?
Re: bmw e90/91
Sellel pole ekraani armatuuris, võib tekkida raskusi pärast müümisega kuna paljud peavad sellist armatuurlauda inetuks.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: bmw e90/91
Mida iganes... Paha päev vist.ttsys kirjutas: Osta E90/E91 ja siis tule tagasi oma kogemusi jagama. Tõesta, et see on on Saksa turule toodetud ja siis pauguta!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e90/91
Garantii on läbi. See tähendab, et kõike võib juhtuda Eesti teedel sõitnud 5 aastat vana autoga. Alla 100k ls on igatahes selle auto jaoks poisike ja oma olemuselt kestab veel kaua. Kui plaanid aastas 20k liikuda siis ilmselt 3-4 aastat suuremaid summasid (>2k € aastas) ei tule välja laduda aga loomulikult on alati ka erandeid.
asdnator kirjutas:http://www.auto24.ee/used/1624752
Aga näiteks sellinne. Kui murevabalt saaks sellise ls juures veel edasi sõita ?
Mis kilomeetrite juures tuleb bensukatel suuremaid töid teha?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e90/91
MOVT aga minul igati ok päev.
MartenL kirjutas:Mida iganes... Paha päev vist.ttsys kirjutas: Osta E90/E91 ja siis tule tagasi oma kogemusi jagama. Tõesta, et see on on Saksa turule toodetud ja siis pauguta!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e90/91
+1
Kõik õige ja veel eriti kui kõrvuti seisavad siis ainult arvestatav hinnavahe soosib sellisega leppimist. Väikse ls-ga sellise lageda armatuuriga E89 (E90/91) muidu rohkem järelturul. Väikse ls-ga 4:3/16:9 ekraaniga + heas varustuses jälle oluliselt vähem ning ka hind reeglina hüppeliselt kõrgem.
Kõik õige ja veel eriti kui kõrvuti seisavad siis ainult arvestatav hinnavahe soosib sellisega leppimist. Väikse ls-ga sellise lageda armatuuriga E89 (E90/91) muidu rohkem järelturul. Väikse ls-ga 4:3/16:9 ekraaniga + heas varustuses jälle oluliselt vähem ning ka hind reeglina hüppeliselt kõrgem.
sigaelmar kirjutas:Sellel pole ekraani armatuuris, võib tekkida raskusi pärast müümisega kuna paljud peavad sellist armatuurlauda inetuks.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e90/91
Näiteks midagi sellist võid uurida. Uurida, mis müüjat auto juures häirib jne. Kirjade järgi avariivaba, ls 112k ja varustus pole ka päris plank.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... acity=3000
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... acity=3000
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2609
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: bmw e90/91
Sellel on see teada-tuntud roolisamba viga. 500 euriga väidab, et saab uue. Noh eks ta muidu on ju okei masin ma usun isegi. Bensukas võib ju olla kindlam valik, aga mina küll ütleks, et ei maksa diisleid karta. Ja mina ütlen samuti, et sooja hakkab salongi bensukaga vähemalt sama kiiresti tulema. Pole enam vahet. Minul ka enamus linn ja väike maantee lõik kus 70 ala. Vahest saan Hiiumaal käia, niisama kuskil tuuritada, aga suurusjärk 20+5k km on aasta ikkagi. Diisel on nüüd minu puhul igapäevaseks küll ainuõige valik ja olen rahul.
Ei tasu teiste mõtteid ja arvamusi alati materdada, kas te ei suuda lugeda ja lihtsalt oma arvamusega piirduda? Olge natuke sallivamad... Niimoodi muutuvad teemad väga ruttu ebahuvitavateks
Ei tasu teiste mõtteid ja arvamusi alati materdada, kas te ei suuda lugeda ja lihtsalt oma arvamusega piirduda? Olge natuke sallivamad... Niimoodi muutuvad teemad väga ruttu ebahuvitavateks
EBK Kossutiim
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e90/91
Kerige algusesse ja vaadake kui palju erinevaid diisleid ja bensukaid on neile üleüldse valikus.
Usun, et ma ei saa palju kriitikat, kui nn tagant järgi tarkusena väidan, et mõni bensiini mootor ja ka päris mitu diislit võiksid üldse tootmata jääda. Seetõttu ei ole tark neid ka pimesi kõrvutada.
90kW ja 105kW diisel ja 95kW bensukas ühes ääres ja ülejäänud kuskil teisel pool. Seetõttu tuleb vaadata iga kooslust eraldi kui juhtumit ning ei ole arukas üldistada, et kõik diislid on ainuõiged või midagi soojeneb sama hästi. Võrrelda saab ja tuleb siiski võrreldavaid asju.
Usun, et ma ei saa palju kriitikat, kui nn tagant järgi tarkusena väidan, et mõni bensiini mootor ja ka päris mitu diislit võiksid üldse tootmata jääda. Seetõttu ei ole tark neid ka pimesi kõrvutada.
90kW ja 105kW diisel ja 95kW bensukas ühes ääres ja ülejäänud kuskil teisel pool. Seetõttu tuleb vaadata iga kooslust eraldi kui juhtumit ning ei ole arukas üldistada, et kõik diislid on ainuõiged või midagi soojeneb sama hästi. Võrrelda saab ja tuleb siiski võrreldavaid asju.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2609
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: bmw e90/91
Ma ei ole kunagi õelnudki, et diisel on parem. Olen alati õelnud, et diisel on vähemalt sama hea. Ehk siis nad on kõrvutatavad. Saan isegi aru(teades ka natuke autodest ja omanud ise siiski enamuse oma juhistaaži ajast bensukaid), et Eestis on mõistlikum omada bensiini mootoriga autot. Samas kui vaadata ja võrrelda kõiki omadusi, lisasi jne., siis võib ka diisli poole kiigata.
Siiski ma ei saa aru, miks ei või kõrvutada ja võrrelda näiteks 2,0 bensukat 95 kw ja 2,0 diislit 120 kw-d? Kui inimene just kõhkleb nende vahel. Ma ei usu, et üks on rohkem talveauto kui teine. Kunagi oli kuskil test, milline diisel soojeneb kõige kiiremini, seal oli igatahes võitjaks BMW. Kas ka analoogselt võrreldi ka bensukaid ja diisleid, seda ma õelda ei oska kahjuks.
Siiski ma ei saa aru, miks ei või kõrvutada ja võrrelda näiteks 2,0 bensukat 95 kw ja 2,0 diislit 120 kw-d? Kui inimene just kõhkleb nende vahel. Ma ei usu, et üks on rohkem talveauto kui teine. Kunagi oli kuskil test, milline diisel soojeneb kõige kiiremini, seal oli igatahes võitjaks BMW. Kas ka analoogselt võrreldi ka bensukaid ja diisleid, seda ma õelda ei oska kahjuks.
EBK Kossutiim
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e90/91
Tahad diislit siis kogu raha juurde ja vaata juba midagi sellist, mis ka jääkväärtust hoiab:
edit: vale link läks enne e. vaata kolmestega kuni ls 100k km.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... acity=2600
edit: vale link läks enne e. vaata kolmestega kuni ls 100k km.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... acity=2600
Viimati muutis ttsys, 08.12.2013 23:45 38, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e90/91
Kõike võib teha aga milleks, kui need pole samas kategoorias, mida hetke jääkväärtuse, hoolduskulude ja hilisema 250k km läbisõidu juures võrrelda.
120kW diisli kõrvale on mõistlik panna alates 110Kw bensukas. 95KW bensukaga võrdle hoopis 1 nutusemat diislit nagu 90kW, mida leiab 318 seljas. Soovitad sa näiteks seda teema algatajale? Kahtlen selles, sest ta saab sellega siis veel rohkem nutta, kui 95kW bensukaga.
120kW diisli kõrvale on mõistlik panna alates 110Kw bensukas. 95KW bensukaga võrdle hoopis 1 nutusemat diislit nagu 90kW, mida leiab 318 seljas. Soovitad sa näiteks seda teema algatajale? Kahtlen selles, sest ta saab sellega siis veel rohkem nutta, kui 95kW bensukaga.
ImreR kirjutas: Siiski ma ei saa aru, miks ei või kõrvutada ja võrrelda näiteks 2,0 bensukat 95 kw ja 2,0 diislit 120 kw-d?
Re: bmw e90/91
140-150kw ja sealt üles hakkab kasko eksponentsiaalselt kasvama
Selle raha eest võid juba audi b8 slined jutud diislid võtta, mis lähevad kiirelt soojaks ja kütust jääb ülegi.
Muidugi oleks sellise mootoriga mugav sõita, aga kütsi võtab sama palju nagu bensukas. Jällegi 318 ja 320 ei hiilga just oma lisadega, mida manuaal veelgi soosib.
Kõige parem on jalgratas ja talvel trolliga
Selle raha eest võid juba audi b8 slined jutud diislid võtta, mis lähevad kiirelt soojaks ja kütust jääb ülegi.
Muidugi oleks sellise mootoriga mugav sõita, aga kütsi võtab sama palju nagu bensukas. Jällegi 318 ja 320 ei hiilga just oma lisadega, mida manuaal veelgi soosib.
Kõige parem on jalgratas ja talvel trolliga
Re: bmw e90/91
Ma arvan, et mitte ükski sama ajastu Audi ei saa BMWle küttekulus vastu.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e90/91
Jah, BMW ja Audi ei sobi kõigile .
Re: bmw e90/91
Autolehes sai ikka normilt kriitikat. Nii palju esineb vigu, kui palju on autol erinevaid detaile
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e90/91
See vana teema: http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2254.
Samas mingi süütepooli tõrge on nohu nende pihustite ja dpf konarluste kõrval. Kõike ei saa ka 1:1 igale autole üle kanda ja sõltub ikkagi väga palju auto omanikust (eelnevatest omanikest).
Samas mingi süütepooli tõrge on nohu nende pihustite ja dpf konarluste kõrval. Kõike ei saa ka 1:1 igale autole üle kanda ja sõltub ikkagi väga palju auto omanikust (eelnevatest omanikest).
Re: bmw e90/91
Naiste mõttemaailm pole ka nii keeruline kui auto ost
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e90/91
Ja kuna e90 arvustuse all mootoritest palju ei räägitud siis tasub üle vaadata ka e60 mootorite sektsioon alates "Ottomootorid kindlamad", sest see käib ka e90 mootorite kohta:
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2084.
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2084.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e90/91
Mhm, naisel piisab valida kõigest see õige Mees ja kõik ülejäänud tuleb nagu magnetväli sellega kaasa .
asdnator kirjutas:Naiste mõttemaailm pole ka nii keeruline kui auto ost
Re: bmw e90/91
Kui tahad ökot autot osta diisel.
Minul Tallinn-Tartu ots 4.3l/100km ja see kuskil pidevalt 105km/h ja mõned möödasõidud.
Linnas sõidan iga päev hommiku tööle 2 kilomeetrit ja koju ka 2 kilomeetrit vahest õhtuti käin viimsis 50 km keskmine kulu jääb umbes 6,5 l kanti linnas. Kui ei vajutaks saaks 5l hakkama 100km.
Sõitnud olen autoga nüüdseks 26 000, ainukesed asjad mis teinud olen ja meelde tulevad:
õlivahetus, tagumised puksid,
mingi rihma rullik eest, (samas see oli mõttetu vahetus, maha võttes oli enamvähem ok veel.)
sumpa klamber, (ka mõttetu vahetus, lootsin et tagant kolks kaob ära, kuid tuli välja, et hoopis veermikus midagi, homme läheb BM Autosse, eks näis ehk leiavad kolksu üles )
sillastend, peale madalduste lisamist.
Auto start/stop on ka mu autol, läbisõit suht suur, aga käivitub ikka poolest pöördest ja ka külma ilmaga.
Aga järgmiseks autoks ise tahaks bensukat hääle pärast.
Samas hetkel hea tasuta sõita, tankisin mäos paagi täis näitas tablool 1300 km (ilmselgelt nii palju ei saa , aga hea vaadata)
PS! Ära osta saani kotis. Tee eeltööd.
Ülepeakaela odavamate seast 7500 eurist diislit ma ei ostaks.
Minul Tallinn-Tartu ots 4.3l/100km ja see kuskil pidevalt 105km/h ja mõned möödasõidud.
Linnas sõidan iga päev hommiku tööle 2 kilomeetrit ja koju ka 2 kilomeetrit vahest õhtuti käin viimsis 50 km keskmine kulu jääb umbes 6,5 l kanti linnas. Kui ei vajutaks saaks 5l hakkama 100km.
Sõitnud olen autoga nüüdseks 26 000, ainukesed asjad mis teinud olen ja meelde tulevad:
õlivahetus, tagumised puksid,
mingi rihma rullik eest, (samas see oli mõttetu vahetus, maha võttes oli enamvähem ok veel.)
sumpa klamber, (ka mõttetu vahetus, lootsin et tagant kolks kaob ära, kuid tuli välja, et hoopis veermikus midagi, homme läheb BM Autosse, eks näis ehk leiavad kolksu üles )
sillastend, peale madalduste lisamist.
Auto start/stop on ka mu autol, läbisõit suht suur, aga käivitub ikka poolest pöördest ja ka külma ilmaga.
Aga järgmiseks autoks ise tahaks bensukat hääle pärast.
Samas hetkel hea tasuta sõita, tankisin mäos paagi täis näitas tablool 1300 km (ilmselgelt nii palju ei saa , aga hea vaadata)
PS! Ära osta saani kotis. Tee eeltööd.
Ülepeakaela odavamate seast 7500 eurist diislit ma ei ostaks.
Re: bmw e90/91
Kui võtame laeks 10k, siis diislitel jääb ls. 200k kanti ja bensukatel nõks vähem. Praegu autoturul ongi hea näide, et 10k eest saab 318 Eestist ostetud 95k ls 2008 ja diislid on poole suuremate läbisõitudega. SP oligi plaanis manuaal diisel, aga 200k ringis saab vist kohe turbot vahetama hakata (muidugi sõltub paljugi sellest, mis on juba autol vahetatud jne).
Diisel on üldjuhul sõitmiseks ostetud, aga http://www.auto24.ee/used/966091" onclick="window.open(this.href);return false; on juba päris suur ls.
Kas bensiini puhul 318, 320 ja diisli puhul 318, 320 on märgatava jõudluse vahega?
Keegi kirjutas 318, 320, 325 bensud kaanivad sama palju, siis targem 325 osta
Diisel on üldjuhul sõitmiseks ostetud, aga http://www.auto24.ee/used/966091" onclick="window.open(this.href);return false; on juba päris suur ls.
Kas bensiini puhul 318, 320 ja diisli puhul 318, 320 on märgatava jõudluse vahega?
Keegi kirjutas 318, 320, 325 bensud kaanivad sama palju, siis targem 325 osta
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e90/91
See sõnum kõlab nagu E89 on ainult 1 diisel ja 1 bensiin. 6 erinevat diislit on valikus ja mitu neist on sisuliselt võta üks ja viska teist ehk öko on vaid siis kui poest sellega välja sõidad, garantii ning ainult kütust vaja osta.
Mitmed loetelus olevate diislite juures on 200k km juures ainus öko asi see paber, millega kütuse tanklas käsi diislist puhtamaks hõõruda .
Mitmed loetelus olevate diislite juures on 200k km juures ainus öko asi see paber, millega kütuse tanklas käsi diislist puhtamaks hõõruda .
thiery kirjutas:Kui tahad ökot autot osta diisel.
Minul Tallinn-Tartu ots 4.3l/100km ja see kuskil pidevalt 105km/h ja mõned möödasõidud.
Linnas sõidan iga päev hommiku tööle 2 kilomeetrit ja koju ka 2 kilomeetrit vahest õhtuti käin viimsis 50 km keskmine kulu jääb umbes 6,5 l kanti linnas. Kui ei vajutaks saaks 5l hakkama 100km.
Re: bmw e90/91
ei saanud täpselt sinu mõttest aru. sa väidad, et diisel on öko ainutl siis kui umist tutika ostad? Kust sellised väited tulevad? Miks te nii jubedalt neid DPFe ja turbosid kardate?ttsys kirjutas:See sõnum kõlab nagu E89 on ainult 1 diisel ja 1 bensiin. 6 erinevat diislit on valikus ja mitu neist on sisuliselt võta üks ja viska teist ehk öko on vaid siis kui poest sellega välja sõidad, garantii ning ainult kütust vaja osta.
Mitmed loetelus olevate diislite juures on 200k km juures ainus öko asi see paber, millega kütuse tanklas käsi diislist puhtamaks hõõruda .thiery kirjutas:Kui tahad ökot autot osta diisel.
Minul Tallinn-Tartu ots 4.3l/100km ja see kuskil pidevalt 105km/h ja mõned möödasõidud.
Linnas sõidan iga päev hommiku tööle 2 kilomeetrit ja koju ka 2 kilomeetrit vahest õhtuti käin viimsis 50 km keskmine kulu jääb umbes 6,5 l kanti linnas. Kui ei vajutaks saaks 5l hakkama 100km.
Ja millisest loetelust sa räägid? Mobile.de autodest?
Kõige lollim ost on osta bmw 318i või 320i.
Need mootorid on sellised 1. häbid bmw kohta. Aga see on ainult minu arvamus.
Re: bmw e90/91
Tunde vahe on märgatav kas on 320i või on 320d.asdnator kirjutas:Kui võtame laeks 10k, siis diislitel jääb ls. 200k kanti ja bensukatel nõks vähem. Praegu autoturul ongi hea näide, et 10k eest saab 318 Eestist ostetud 95k ls 2008 ja diislid on poole suuremate läbisõitudega. SP oligi plaanis manuaal diisel, aga 200k ringis saab vist kohe turbot vahetama hakata (muidugi sõltub paljugi sellest, mis on juba autol vahetatud jne).
Diisel on üldjuhul sõitmiseks ostetud, aga http://www.auto24.ee/used/966091" onclick="window.open(this.href);return false; on juba päris suur ls.
Kas bensiini puhul 318, 320 ja diisli puhul 318, 320 on märgatava jõudluse vahega?
Keegi kirjutas 318, 320, 325 bensud kaanivad sama palju, siis targem 325 osta
Vääne on see mida sa kehaga tunned.
Re: bmw e90/91
Üldiselt on nii, et tasub eelistada sarnastest mootoritest kõige võimsamat. Ehk siis R4 diislitest kõige võimsamat ja R6 bensukatest kõige võimsamat jne. Sest küttekulu vahe on sellistel pea olematu aga jõudluse vahe täiesti olemas. 318 bensukal ja 325 bensukal on kindlasti küttekulu vahe olemas aga need pole sarnased mootorid ka.asdnator kirjutas: Kas bensiini puhul 318, 320 ja diisli puhul 318, 320 on märgatava jõudluse vahega?
Keegi kirjutas 318, 320, 325 bensud kaanivad sama palju, siis targem 325 osta
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- hardi19
- Huviline
- Postitusi: 794
- Liitunud: 29.07.2009 13:30 50
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tartu/Kuusalu
Re: bmw e90/91
On väikene kogemus LCI 318i (või oli 320i) 105kw ls oli 160k ja manuaaliga . Täpsest küttekulust ja tehnilisest olukorrast ei oska rääkida kuna ei olnud enda auto, küll aga oli juhus sõita päris mitmeid kordi sellega. Kütet võttis linnavahel päris hoolega ja kahjuks minek ei olnud kiita. Võib olla kaaluski küttekulu nii suureks see, et auto eriti edasi ei läinud. Oleksin 2010 aasta 3-seeria manuaal BMW'lt ökonoomsemat ja parema minekuga autot lootnud. Ise endale sellist ei ostaks. Kui peaksin ise 3-seeria bensuka ostma, siis valiksin kindlasti r6 mootoriga auto.sigaelmar kirjutas:Üldiselt on nii, et tasub eelistada sarnastest mootoritest kõige võimsamat. Ehk siis R4 diislitest kõige võimsamat ja R6 bensukatest kõige võimsamat jne. Sest küttekulu vahe on sellistel pea olematu aga jõudluse vahe täiesti olemas. 318 bensukal ja 325 bensukal on kindlasti küttekulu vahe olemas aga need pole sarnased mootorid ka.asdnator kirjutas: Kas bensiini puhul 318, 320 ja diisli puhul 318, 320 on märgatava jõudluse vahega?
Keegi kirjutas 318, 320, 325 bensud kaanivad sama palju, siis targem 325 osta
Ise omasin E91 320dA 120kw ning kiirenduse vahe võrreldes 318i oli suur. Kindlasti 320d kasuks, mis siis, et automaatkastiga auto oli. Suur, suur vahe oli ka küttekulus.
Audi B4 2.8Q -> BMW E36 325td touring '96 -> BMW E91 320d '06 -> BMW E60 525i '03
Re: bmw e90/91
Aga mida tuua bmw plussiks audi b8 ees?
(jätame välja tagaveo, juhitavuse ja mõne jaoks isikupära)
(jätame välja tagaveo, juhitavuse ja mõne jaoks isikupära)