Oskab keegi nende masinate kohta öelda ? 2 tk sama platsipeal..
http://www.auto24.ee/used/1487333" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/1525048" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/1515386" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/1523935" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisaks siis mis head ja vead ? 330 vist 135kw pole mõtet osta.
E46 330d või 330 xd?
Re: E46 330d või 330 xd?
Toda Nemmi pakutavat xd-d piilun isegi. Kuid kuna ise Eestist eemal ja otseselt autot ei vaja siis pole erilist huvi ülesse näidanud. Sai küll meil saadetud, kus nende nägemust auto seisukorra kohta uurisin aga sellele pole vastust tulnud veel.
Re: E46 330d või 330 xd?
ma ise ka selle poole rohkem, aga tartu minna pole veel aega olnud. Samas see nelivedu pidi suht kallis üleval pidada.
Re: E46 330d või 330 xd?
Igaljuhul tagaveoline. Korralikud talverehvid alla ja pole häda midagi.
Mul oli eelmine talv 330xd, loomulikult oli hea iga ristmiku pealt vahele põigata ja tuima näoga lükkamata külavaheteedele sisse keerata, aga enam ei tahaks ikkagi.
Esiteks on neil tühimass 1800 ringi ja see annab ikka tunda, tagaveoline E46 on tunduvalt BMW-likum. Teiseks ei ole see nelivedu nö päris õige nelivedu, audide ja subarutega seda võrrelda ei saa. Kuidagi ABS-i abil jahmerdab seal, olenemata kas DSC sees või väljas. Ükskord tõmbas täiesti suvalisel hetkel mäest üles minnes rattad kõik hetkeks plokki ja siis hakkas ükshaaval neid ringi laskma, tulemuseks olin risti kitsa mäenuki otsas, polnud üldse lõbus.
Peale selle kipub neil kõigil jõuülekandes kolks olema, mis on tingitud esimestest veovõllidest või vahekastist. Vibratsioon teatud kiirendusel pole ka harv juhus. Esimesed veovõllid 500.- kokku B-osa, originaalid 500.- tk.
Mul oli eelmine talv 330xd, loomulikult oli hea iga ristmiku pealt vahele põigata ja tuima näoga lükkamata külavaheteedele sisse keerata, aga enam ei tahaks ikkagi.
Esiteks on neil tühimass 1800 ringi ja see annab ikka tunda, tagaveoline E46 on tunduvalt BMW-likum. Teiseks ei ole see nelivedu nö päris õige nelivedu, audide ja subarutega seda võrrelda ei saa. Kuidagi ABS-i abil jahmerdab seal, olenemata kas DSC sees või väljas. Ükskord tõmbas täiesti suvalisel hetkel mäest üles minnes rattad kõik hetkeks plokki ja siis hakkas ükshaaval neid ringi laskma, tulemuseks olin risti kitsa mäenuki otsas, polnud üldse lõbus.
Peale selle kipub neil kõigil jõuülekandes kolks olema, mis on tingitud esimestest veovõllidest või vahekastist. Vibratsioon teatud kiirendusel pole ka harv juhus. Esimesed veovõllid 500.- kokku B-osa, originaalid 500.- tk.
- xtrcraz
- Huviline
- Postitusi: 555
- Liitunud: 20.07.2009 11:22 12
- Peamine sõiduk: 328i
- Asukoht: Tallinn, vahel Tartu/Tapa
Re: E46 330d või 330 xd?
Tagaveoga pole tõesti häda midagi. DSC on vägagi intelligentne talvistes oludes, isegi meie talves mitte kõige etema aastaringse rehviga.
E36 328i
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"
Re: E46 330d või 330 xd?
Õigeid sõiduvõtteid kasutada siis ei ole midagi hullu. Mul oli auto üpris madal ja 235 laiusega talverehv all - eeldasin hullemat aga kordagi kinni ei jäänud isegi üpris rasketes oludes.
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
Re: E46 330d või 330 xd?
Mul on pakkuda korralik FL 330d atm, kui huvi - võta ühendust.