525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Arnis, auto on manuaal ja kuna sõiduk äsja soetatud, siis veel likvideerimata tulukesed - abs, veojõukontroll, airbag ja punane hüüumärk (nagu piduriketas ümber). Kas õhulugejat võimalik kontrollida nagu bensiinimootoritel seda lahti ühendades?
+ kõigele lisaks, tundub et hooratas minemas, tühikäigul midagi klobiseb ja sidur alla vajutada, siis lakkab.
Aitäh
+ kõigele lisaks, tundub et hooratas minemas, tühikäigul midagi klobiseb ja sidur alla vajutada, siis lakkab.
Aitäh
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Siis pidi auto hind väga hea olema, et nii paljude tulukestega auto ostad.
Kui Keila kaugel ei ole, siis võin aidata diagnostikaga.
Kui Keila kaugel ei ole, siis võin aidata diagnostikaga.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Auto hind oli lisasid ja kere seisukorda arvestades väga mõistlik ning kuna uued varuosad saan kätte poole hinnaga, siis see remont niivõrd ei hirmutagi, kuid kõigepealt vaja teada saada mis üldse veaks on. Keila jääb Eesti mõistes veits kaugele tõesti, ise Tartus.
Miks üldse foorumist uurin? - Mingi aeg tagasi sai käidud ühe autoga probleemile vastust otsimas Tartu diagnostikute juures ning viga jäigi nende poolt tuvastamata. Kuna foorumis kellelgi kindlasti sama probleem esinenud, siis ei tee kahju siit järgi uurida.
Tänud sellegipoolest
Miks üldse foorumist uurin? - Mingi aeg tagasi sai käidud ühe autoga probleemile vastust otsimas Tartu diagnostikute juures ning viga jäigi nende poolt tuvastamata. Kuna foorumis kellelgi kindlasti sama probleem esinenud, siis ei tee kahju siit järgi uurida.
Tänud sellegipoolest
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Õhulugeja viga pakuks mina ka. Kontrollida saaks arvutiga või teise lugejaga.
F11
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vabandan juba ette järjekordse lolli küsimuse eest, aga kas õhulugeja veaga võib auto vahepeal toimetada täiesti probleemivabalt?
Nimelt käisin just sõitmas - Maja ees panin käima, sõitsin poodi, jõudu ei ole, peale poeskäiku panin auto käima ning sõitsin koju ja kõik toimis jällegi nii nagu peab, üle 1800 rpm "tõmbas eriti istmesse". Vahetasin muuhulgas välistemperatuurianduri ära, nüüd kadus huvitaval kombel ka punane hüüumärk tabloolt.
Endiselt auto käivitub nagu ikka, ei puterda, pöörded ei kõigu.
Eks peab tõesti Tartus mõnda diagnostikut külastama. Üks mõte oli ka, et äkki katalüsaator niivõrd umbes, või tundub see pigem suurema vea ilusaks mõtlemisena.
Tänud
Nimelt käisin just sõitmas - Maja ees panin käima, sõitsin poodi, jõudu ei ole, peale poeskäiku panin auto käima ning sõitsin koju ja kõik toimis jällegi nii nagu peab, üle 1800 rpm "tõmbas eriti istmesse". Vahetasin muuhulgas välistemperatuurianduri ära, nüüd kadus huvitaval kombel ka punane hüüumärk tabloolt.
Endiselt auto käivitub nagu ikka, ei puterda, pöörded ei kõigu.
Eks peab tõesti Tartus mõnda diagnostikut külastama. Üks mõte oli ka, et äkki katalüsaator niivõrd umbes, või tundub see pigem suurema vea ilusaks mõtlemisena.
Tänud
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere mure siis järgmine et sai pump vahetatud märgid kõik paikka jne aga ketrad ei lähe käima !!!
Tõmmates läks pea kohe käima aga peab hoidma gaasi peal muidu sureb välja 1000rmp juures käib normaalselt kuidagi jõuetu tundub ka milles viga võib olla mõistus endal juba otsas !!!
Tõmmates läks pea kohe käima aga peab hoidma gaasi peal muidu sureb välja 1000rmp juures käib normaalselt kuidagi jõuetu tundub ka milles viga võib olla mõistus endal juba otsas !!!
- roheline j2nes
- Huviline
- Postitusi: 301
- Liitunud: 30.01.2012 14:03 16
- Peamine sõiduk: Audi a6c6 3.0tdi
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Maarekk kirjutas: Vahetasin muuhulgas välistemperatuurianduri ära, nüüd kadus huvitaval kombel ka punane hüüumärk tabloolt.
Kuidas selline asi võimalik? Jäigi kustu või ?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii ta on jah, enam ei põle.
Diagnostika tehtud, peale abs anduri näitas selliseid vigu:
1. Delivery-Controller Control Deviation ??
2. Exhaust gas recirculation
Esimene viga google'i otsingu põhjal näitab mootori üleujutamist, diisli haisu on samas tunda küll olnud mõnel käivitusel. Igav selle autoga ei hakka
Diagnostika tehtud, peale abs anduri näitas selliseid vigu:
1. Delivery-Controller Control Deviation ??
2. Exhaust gas recirculation
Esimene viga google'i otsingu põhjal näitab mootori üleujutamist, diisli haisu on samas tunda küll olnud mõnel käivitusel. Igav selle autoga ei hakka
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4403
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas õhulugeja väärtust töötava mootoriga ikka kontrolliti? Õhumass peab pöörete tõstmisel kasvama. Kui see ei kasva, siis õhulugeja rikkis ja juhtplokk kasutab asendväärtust.
Samuti ei pruugi EGR klapp sisselaske kollektori küljes korralikult toimida. Selle rike võib samuti õhumassi näidu mootori aju jaoks valeks ajada.
Samuti ei pruugi EGR klapp sisselaske kollektori küljes korralikult toimida. Selle rike võib samuti õhumassi näidu mootori aju jaoks valeks ajada.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 09.03.2009 10:22 39
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist,
E39 525tdsa-le sai tõstetud vahele e34 525 tdsa mootor, probleem selles et mootor kävitub korraks ja seejärel sureb kohe välja, peale välja suremist ketra palju tahad midagi ei muutu. Keeran süüta välja uuesti sisse korraks kävitub ja sama jama. Pumba magnet klappi jõuab vool, samuti eelsüütküünaldesse. Proovitud ka teist aju mis on sama koodiga, kuid teise ajuga ei luba ka mitte. Proovisin pihusti torud lahti keerata ja kütte tuleb peale probleemideta.E34 mootor tõstetud ümber koos antud mootori juhtmestikuga.
Selline tunne nagu oleks immoga mingi probleem kuid antud E39-l pold ennem puldist kesklukku ega midagi.
Äkki keegi oskab mingit head nõu anda.
E39 525tdsa-le sai tõstetud vahele e34 525 tdsa mootor, probleem selles et mootor kävitub korraks ja seejärel sureb kohe välja, peale välja suremist ketra palju tahad midagi ei muutu. Keeran süüta välja uuesti sisse korraks kävitub ja sama jama. Pumba magnet klappi jõuab vool, samuti eelsüütküünaldesse. Proovitud ka teist aju mis on sama koodiga, kuid teise ajuga ei luba ka mitte. Proovisin pihusti torud lahti keerata ja kütte tuleb peale probleemideta.E34 mootor tõstetud ümber koos antud mootori juhtmestikuga.
Selline tunne nagu oleks immoga mingi probleem kuid antud E39-l pold ennem puldist kesklukku ega midagi.
Äkki keegi oskab mingit head nõu anda.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
e39 on immo võtme sees, aju vahetades tuleb see diagnostikaga sünkroniseerida.
e34 ja e39 mootorite juhtmestikus on juba see vahe et e34 peale ei pandud õhulugejat. kuigi see ei tohiks käivitumist ja käimist mõjutada. juhtmestikel võib olla ka muid erinevusi.
kui "uue" mootori tõstsid koos pumbaga peale siis võib olla ka et sattus enne 95 a. toodetud pump peale mis ei sobi uuema ajuga kokku.
terv
erich
e34 ja e39 mootorite juhtmestikus on juba see vahe et e34 peale ei pandud õhulugejat. kuigi see ei tohiks käivitumist ja käimist mõjutada. juhtmestikel võib olla ka muid erinevusi.
kui "uue" mootori tõstsid koos pumbaga peale siis võib olla ka et sattus enne 95 a. toodetud pump peale mis ei sobi uuema ajuga kokku.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 09.03.2009 10:22 39
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Juhtmestikes oli erinevusi päris mitmeid kuid hetkel voolud olemas seal kus olema peab.
Küttepump on tõesti vanem kui 95a. , auto mille pealt võtsin oli vist 92a. Kuid juhtmestik ja mootor on koos "uue" ajuga peal.
Seda olen kuulnud jah et E39 pidi kiibiga võti olema, võibolla aitaks seljuhul E34 süütelukk koos juhtmestikuga ümber tõsta.
Küttepump on tõesti vanem kui 95a. , auto mille pealt võtsin oli vist 92a. Kuid juhtmestik ja mootor on koos "uue" ajuga peal.
Seda olen kuulnud jah et E39 pidi kiibiga võti olema, võibolla aitaks seljuhul E34 süütelukk koos juhtmestikuga ümber tõsta.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kõige lihtsam võta originaal mootori pealt pump, aju ja juhtmestik siis peaks käima minema
seda 92 aasta aju ilmselt ei saa sünkroniseerida EWS'iga
variant oleks ka kogu ülejäänud immo süsteem ära kaotada, siis peaks ka käima minema
terv
erich
seda 92 aasta aju ilmselt ei saa sünkroniseerida EWS'iga
variant oleks ka kogu ülejäänud immo süsteem ära kaotada, siis peaks ka käima minema
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 09.03.2009 10:22 39
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Üks mootori vahetuse põhjuseks oligi vana väsind küttepump, niiet originaal pumpa juhtmestikuga ei saaa panna .Kui võtan E34-jalt ülejäänd juhtmestiku ka, panen põhimõtteliselt käima selle mootori nagu E39t ei olekski siis peaks ju asi toimima hakkama Kui käima hakkab siis ümber vahetada juhtmestik E34-E39.
Ega vist lihtsamat moodust seda autot käima saada pole või
Segaselt kirjutatud aga loodan et saab aru.
Ega vist lihtsamat moodust seda autot käima saada pole või
Segaselt kirjutatud aga loodan et saab aru.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
lihtsam oleks olnud selle e34'ga sõitma hakata kui kogu auto elektrit ümber ehitama hakata. e34 ja e39 on piisavalt erinevad autod elektriliselt et lootus et midagi peale mootori ka pärast tööle hakkab on suhteliselt nullilähedane.
ühenda kogu immo juhtmestikust välja siis saad ilmselt ka tööle.
mis sellel vanal pumbal viga oli et seda kasutada ei kannata??
plunser kutu või elektroonika?? kui plunser siis lase e34 oma e39 pumbale panna. saad ühe hooga tihendid ka vahetatud.
kui pumba elektroonika kutu siis otsi 95+ aasta pump.
nendel vanematel pumpadel on see elektroonika osa veel õnnetum kui uutel
terv
erich
ühenda kogu immo juhtmestikust välja siis saad ilmselt ka tööle.
mis sellel vanal pumbal viga oli et seda kasutada ei kannata??
plunser kutu või elektroonika?? kui plunser siis lase e34 oma e39 pumbale panna. saad ühe hooga tihendid ka vahetatud.
kui pumba elektroonika kutu siis otsi 95+ aasta pump.
nendel vanematel pumpadel on see elektroonika osa veel õnnetum kui uutel
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
oleks vaja siis nõu.. 325 tds 95 a mootor käis maas ja nüüd peal tagasi, enne seda probleemi polnud( mootor seisis umb aasta) Käivitub ilusti tossu taga pole tühikäik on normaalne.
Järsult pedaali põhja lükates kerkivad rpm max 1000-1500 rpm. Vaikselt pedaaliga meelitades suudan 2000-2500 rpm välja ajada ja kui natuke veel pedaali suruda kukuvad rpm 1500 peale??? Pihusti tuli põleb kas probleem on pihusti pärast või on mingi muu probleem. Ette tänades
Järsult pedaali põhja lükates kerkivad rpm max 1000-1500 rpm. Vaikselt pedaaliga meelitades suudan 2000-2500 rpm välja ajada ja kui natuke veel pedaali suruda kukuvad rpm 1500 peale??? Pihusti tuli põleb kas probleem on pihusti pärast või on mingi muu probleem. Ette tänades
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tundub, nagu konkreetselt ei saa kütust kätte. Näiteks filter omadega mägede taga või voolik/toru lömmis
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vahetasin filtri.Torud voolikud uued ikka sama pull hakkab vaikselt masendus tekkima Sõidu ajal läheb iga käiguga kuni 1500rpm normaalselt, jõudu nagu on aga just see hetk kui turbo peaks ennast taha lükkama ja kütust peaks juurde andma on nagu sein ees??
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere,
Sai 525tdsa-l vahetatud kõrgsurvepumba tihendid, pump on lõpuga 994. Pumpa maha ei võtnud, nii et süüte pool peaks olema korras, kaanele tegin jutid peale enne maha võtmist, aga olen lugenud et sellele mõjub ka 0,1 mm liigutamine. Auto töötab ja kõik muu normaalne aga kütusekulu on natukene suur, kas on mingi programm millega on võimalik pumpa sedadistada täpselt paika, vw-tel on sama vp37 pump mida saab seadistada VAG.COM-iga aga BMW-l? Või on kellelgi mingi parem mõte kui katseeksitusmeetod?
Sai 525tdsa-l vahetatud kõrgsurvepumba tihendid, pump on lõpuga 994. Pumpa maha ei võtnud, nii et süüte pool peaks olema korras, kaanele tegin jutid peale enne maha võtmist, aga olen lugenud et sellele mõjub ka 0,1 mm liigutamine. Auto töötab ja kõik muu normaalne aga kütusekulu on natukene suur, kas on mingi programm millega on võimalik pumpa sedadistada täpselt paika, vw-tel on sama vp37 pump mida saab seadistada VAG.COM-iga aga BMW-l? Või on kellelgi mingi parem mõte kui katseeksitusmeetod?
- Runts
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 06.01.2013 15:47 37
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
- Asukoht: Tartumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas keegi Tartu kandis diagnosti ei paku?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
e39 TDS automaat.
Kütusekulu jube suur, rohkem maantee kui linn ja keskmine kütusekulu on 13l/100km. Ja samas kiirendust pole ka autol väga. Õhulugeja on korras. Kütuse kogust näitab 9 mg/s see vist peaks olema numbriliselt väiksem?
Kütusekulu jube suur, rohkem maantee kui linn ja keskmine kütusekulu on 13l/100km. Ja samas kiirendust pole ka autol väga. Õhulugeja on korras. Kütuse kogust näitab 9 mg/s see vist peaks olema numbriliselt väiksem?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mootori õhufilter korras?
Soojaks läheb 5 minutiga?
Rehvides vähemalt 2.2?
Kuidas tead et lugeja korras? Mida diagnost veel ütles?
Millised tulukesed armatuuris püsivalt põlevad?
Mis sumbutist tuleb?
Soojaks läheb 5 minutiga?
Rehvides vähemalt 2.2?
Kuidas tead et lugeja korras? Mida diagnost veel ütles?
Millised tulukesed armatuuris püsivalt põlevad?
Mis sumbutist tuleb?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist. Lugu järgmine: Autol peal(E34) pmst surnud 993 pump. Taastatud sama pump on ikkagi liiga kallis investeering, mis muu mootori seisukorraga pole proportsioonis. Soov Paigaldada sinna 994 pump. Millist ümber ehitust taoline protseduur nõuab? Manual kk aju kindlasti(kas sobib ka e39?) Millised muudatused tuleb teha juhtmestikus? On keegi taolist asja ette võtnud võiks jagada kogemust, oleksin väga tänulik
Kui keegi arvab, et on pädev seda asja ehitama ja hiljem seadistama Tartus(või lähiümbruses) võib ka ps mulle postitada.
Kui keegi arvab, et on pädev seda asja ehitama ja hiljem seadistama Tartus(või lähiümbruses) võib ka ps mulle postitada.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist,endal sama jama ,et kytusekulu on suur,mai tea kas nüüd kytte seiier valetab või v6tabki praegu 10 sajale trassipeal põhim6tteliselt,see on nagu liiga ulme,pump on ka muidugi paigast 2ra ja ,musta viskab tagant aga trassipeal m6jutab ka see siis niipalju???
Ette tänades...
Ette tänades...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tds-il näitab tujumeeter õigust ainult siis kui pump on täpselt paigas. Nii kui natukene taod peale hakkab vähem näitama ja kui küttekogust maha taod hakkab rohkem näitama. Sellepärast osad räägivad ,et "lõin pumpa peale nüüd võtab maanteel vabsee 3 l sajale" tegelt võtab ikka 6
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere jälle,
mõni postitus tagasi otsisin lahendust probleemidele - autol pole jõudu ja kütusehais salongis. Viimase põhjuseks oli lekkiv juhtpihusti.
Aga nüüd jõuetuse probleemist - ühendasin õhulugeja lahti ja kõik toimib. Minu küsimus, et kas tuleks kiiremas korras uus õhulugeja leida või ei tee lahti ühendatud lugejaga sõitmine ka midagi hullu?
Auto endiselt 98a. 525tds
Tänud ette
mõni postitus tagasi otsisin lahendust probleemidele - autol pole jõudu ja kütusehais salongis. Viimase põhjuseks oli lekkiv juhtpihusti.
Aga nüüd jõuetuse probleemist - ühendasin õhulugeja lahti ja kõik toimib. Minu küsimus, et kas tuleks kiiremas korras uus õhulugeja leida või ei tee lahti ühendatud lugejaga sõitmine ka midagi hullu?
Auto endiselt 98a. 525tds
Tänud ette
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ilma õhulugejata sõit põhjustab kilovattide kadu ja veidi märgatavat
kütusekulu tõusu. Soovitatav oleks see lugeja siiski autole
leida lähima paari kuu jooksul, vastasel juhul hakkad lõpuks
taguma lihtsalt raha kütte peale, selle asemel oleks saanud
juba kasutatud lugeja, pluss tiba kaotatud kilovatte.
Kui lugeja on raudselt tuksis, on mõtet proovida seda puhastada
keemiliste pritsipudelitega, kuid kerge on kogu asi tuksi ajada,
lihtsalt sul pole enam midagi kaotada.
Diagnostikaseade ütleks konkreetselt, kas tõesti on ikka lugeja,
Keila kandis saaksin aidata.
kütusekulu tõusu. Soovitatav oleks see lugeja siiski autole
leida lähima paari kuu jooksul, vastasel juhul hakkad lõpuks
taguma lihtsalt raha kütte peale, selle asemel oleks saanud
juba kasutatud lugeja, pluss tiba kaotatud kilovatte.
Kui lugeja on raudselt tuksis, on mõtet proovida seda puhastada
keemiliste pritsipudelitega, kuid kerge on kogu asi tuksi ajada,
lihtsalt sul pole enam midagi kaotada.
Diagnostikaseade ütleks konkreetselt, kas tõesti on ikka lugeja,
Keila kandis saaksin aidata.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist,kas keegi sellise probleemiga oskab mind aidata,kylmast peast l2heb ilusti k2ima aga kui mootor on täiesti soe ja panen siis l2heb pikalt 5 sek umb aga kui annan 3-4korda syydet siis l2heb plaksti k2ima..sooja mootoriga viskab selle eelsyyte märgi ka ette aga kyynla on korras...mis värk sellega on ,oskab keegi öelda?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Soojalt pikk käivitus vihjab tavaliselt väsivale kõrgsurvepumbale.
Huvitav, miks eelsüüteküünlad aktiveeritakse sellise soojaga
Huvitav, miks eelsüüteküünlad aktiveeritakse sellise soojaga
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keegi on teinud ratsi millega aktiveeritakse eelsüüte süsteem kui mootori temp on enam kui 60 kraadi.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.