Tegu on siis E39 1997 aasta, 523IT 125kw, tip- või steptronik kk.
Kast toimis ideaalselt kuni läks akutuli põlema, jäin seisma, kontrollisin rihmad üle, kõik oli ok. Tahtsin edasi sõita, aga auto enam ei käivitunud. Ei käivitunud sellepärast, et elektroonika arvab, et käigukang on D peal. Kuigi reaalselt oli P. Hetkeseis ongi see, et auto ei saa käigukangi asendist aru.
Kas keegi oskab aidata?
e 39 ATM mure.
- roheline j2nes
- Huviline
- Postitusi: 301
- Liitunud: 30.01.2012 14:03 16
- Peamine sõiduk: Audi a6c6 3.0tdi
- Asukoht: Tallinn
Re: e 39 ATM mure.
Otsingut kasutades oleksid saanud selle jutu kirjutamise ajaga juba vastuseid
viewtopic.php?f=39&t=127707&hilit=automaatkast" onclick="window.open(this.href);return false; näiteks
viewtopic.php?f=39&t=127707&hilit=automaatkast" onclick="window.open(this.href);return false; näiteks
Re: e 39 ATM mure.
auto korras
viga oli õlitasemeanduris
viga oli õlitasemeanduris