Tere,
Plaanis ka ära proovida X5 BMW-dest. Aga küsimus targematele,et kas peavad vastu ka tavainimesele,mõtlen rahakotile
Plaanis osta diisel kuna see pidavat olema parim variant mootoritest. Keretüüpi ei oska õelda aga faceliftmudel kindlasti ehk siis aastast 2004-2007?
Enne seda igaljuhul lagunesid korralikult x5-d aga facelift juttude järgi olevat juba nagu öö ja päev vigade suhtes?
Ka vaatan,et lähi ajal saaks ka liisingu abiga kõige uuema kere võtta,ehk siis hinna vahe seal 5000eur. kanti.
Aga küsimus,et kas tasub see lisa ära? On uus kere nii palju tugevam tehniliselt võrreldes eelmisega?
Kõik info abiks targematelt
X5 Ost?
Re: X5 Ost?
Pidasin 2005a 3,0d ca 120000km jagu ja nüüdseks olen uue malli 4,8i-ga sõitnud ca 50000km. Ütleme nii - uus on suurem, kehvemini tehtud ja oluliselt raskem. See on kõik. Muud vahet ei ole. Absoluutselt.
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: X5 Ost?
Huvitav, et BMW enda andmed seda küll ei kinnita...Muhv kirjutas:uus on... oluliselt raskem.
Unladen E53 3,0d - 2180kg
Unladen E70 4,8i - 2180kg
Re: X5 Ost?
Autoga kaasasolevast raamatust loen välja, et 7 kohalisel on täismassiks põhimõtteliselt täpselt 3 tonni. Sõites on iga gramm tunda ka. Loodetavasti tuleb uus kergem.
tühimass 2420kg
täismass 2965kg
Need, siis standardvarustuses. Lisame mõned lisad - elektriistmed jne. Saame kenasti 100-150kg veel lisaks.
Autol on tehase sportpakett nagu see oli ka mu E53-l
tühimass 2420kg
täismass 2965kg
Need, siis standardvarustuses. Lisame mõned lisad - elektriistmed jne. Saame kenasti 100-150kg veel lisaks.
Autol on tehase sportpakett nagu see oli ka mu E53-l