Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Vabandan kohe ette ära kui selline küsimus ja ka vastus sellele kuskil juba eksisteerib..kasutasin otsingut aga ammendavat vastust ei suutnud leida...
Nimelt autoks 2002a. E65 autol olid uksed lahti(loe mitte lukustatud) Ja ma keerasin võtmega pagasniku lahti(ei vajutanud nupule nagu muidu peaks..tahtsin lihtsalt teada kas lukk ka töötab) Pagasniku luuk avanes aga aga sulgudes jäi ainult esimesse astmesse kuigi auto peaks luugi ise ''kinni imema'' proovisin nii avamist/sulgemist puldist, salongist, võtmega ja miski enam ei aidanud....luuk jääb lihtsalt esimesse astmesse.(luuk oli ka probleemne juba autot soetades..nimelt ei tahtnud ta iga kord ''üles tõusta'' tuli käega kaasa aidata aga see selleks)
Oskab keegi öelda milles võib viga olla? Või palju sellise vea kõrvaldamine maksma võib minna? Ei uskunud, et lihtsalt võtmega keerates võib midagi totaalselt ära lõhkuda...
Võtmega keeramise tagajärge ei oska kommenteerida, aga hüdraulikas on tõenäoliselt vähe õli. Enda masinal oli sama mure, ei jõudnud iga kord luuki lahti lükata ega lõpuni kinni imeda. Reservuaaris oli normaaltasemest törts vähem sees. Pärast õli vahetamist käib nagu kellavärk.
Otsustasin ise ''asja lähemalt uurida'', võtsin polstri maha ja selgus, et tross mis võtmega ehk siis ''mehhaaniliselt'' avades lukku liigutab oli lihtsalt avatud asendisse kinni kiilunud. Tänu sellele ei saanud luuki enam elektriliselt avada ega sulgeda(jäi ainult tuule lukku). Umbes 30 minutit tööd ja purk lukuõli ning asi korras.
Panin jutu igaks juhuks kirja, kui kellelgi peaks sama olukord tekkima siis ei maksa kohe esindusse joosta.
Kas sa panid tähele seal polstrite taga või kusagil mingit süsteemi mis seda luuki siis lahti hoiab kui ta üles lahti ära liigub ?
Minul just see mure, et tuleb lahti aga siis hakkab tagasi alla vajuma vaikselt kuni poole peale umbes, siis jääb pidama kuidagi jälle.
Vahel nagu tunduks, et jääb üles ka, aga väga harva...
Kinni ja lahti sõidab igati korralikult, aga ei jää lahti..peab käega hoidma.
Oskab keegi aidata ideedega ?
Tavaline probleem, et amordi tihend annab järele ja hakkab vaikselt nirisema. Vahest on ka nii, et lihtsalt õli väheks jäänud.
Vaata vasaku polstri taga peaks olema amort. See asub üleval nurgas. Selle küljes on kaks musta voolikut.
Kui su navil või muul ploki peal on kleepuv kollakas-oranž aine, siis amort lekib.
UM-s vanasti oli amort mingi 3000-3500 EEK.
Kristian.
BMW S1000 RR, BMW Z3 E36, Chevrolet Tahoe K1500
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Klapib kõik, vasakul pagasis seal navi all on kõik ala pisut kleepuv, kergelt nagu kollakas ka ja kleepuv just.
Mõtlesin veel, et mis see olla võiks, selge siis nüüd.
Kas seal ise midagi ei anna ära teha, et kohe uue peab panema ?
Remontida ei kannata asja ?
E65-l kahte tüüpi pagažniku luugi amorti. Kui sul elektrooniline (ehk nupust), siis on ainult üks hydraliline amort vasakus nurgas. Ilma elektroonilise tõstjata on tavalised amordid.
Sul konkreetselt lekib hydraliline amort. Amordis rõhku pole mille peale toetuda. Selle tõttu sul ta vajubki.
Kristian.
BMW S1000 RR, BMW Z3 E36, Chevrolet Tahoe K1500
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Mul tekkis luugiga selline mure,et kui pagasniku nupust vajutada ei jōua nagu tōsta.Kui auto töötab on kōik viimase peal.Um ist öeldi,et õliga kōik ok .Oskab keegi nōu anda.
Mul sama probleem,võtsin vasakult poolt polstri lahti ja navi ja box õli täis,ehk siis amort lekib kuna sealt immitseb õli välja.Mida teha?Kas tuleks siis tõesti terve amort uus osta?