E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Küsimus siis, et mis neil veel vahet on peale nukkvõlli, aju ja selle, et 77kw (vist) pole segusiibrit...? Ja kui raske oleks 77kw ehitada siis 85kw-seks?
Ettetänades...
Ettetänades...
Ennem BMW 525ix 141Kw
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
E46 1.9 M43 on 87kwDade17 kirjutas:Küsimus siis, et mis neil veel vahet on peale nukkvõlli, aju ja selle, et 77kw (vist) pole segusiibrit...? Ja kui raske oleks 77kw ehitada siis 85kw-seks?
Ettetänades...
M43 mootorit on 1,6 ja 1,9
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=05
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=05
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
1.9 on nii 1,6 kui ka 1,8....sa vist ei saanud küsimusest aru
Ja tõesti vaatasin järgi on jah 1,8 87kw
Nende plokk ja ülemine ots on põhimõtteliselt üks ühele....
Ja tõesti vaatasin järgi on jah 1,8 87kw
Nende plokk ja ülemine ots on põhimõtteliselt üks ühele....
Ennem BMW 525ix 141Kw
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
millest pidi veel aru saama?
Kas sellest, et 0.3 liitrit tahad lisada
Kas sellest, et 0.3 liitrit tahad lisada
Dade17 kirjutas:1.9 on nii 1,6 kui ka 1,8....sa vist ei saanud küsimusest aru
Ja tõesti vaatasin järgi on jah 1,8 87kw
Nende plokk ja ülemine ots on põhimõtteliselt üks ühele....
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
mida sa paugutad tühja? mis 0,3? loe korralikult ennem läbi küsimus ja pealkiri enne kui kirjutama hakkad...
tegemist on 1,9L 316...
tegemist on 1,9L 316...
Ennem BMW 525ix 141Kw
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
1.9l M43 on tehniliste uuendustega nn TÜ mootor ehk need mõlemad (77kw ja 87kw) on sama M43TUB19 mootor. Ka ECU-d on samad ja erinevus on tehnilistes seadistustes, mille muutmine eeldab seadmeid ja oskusi.
Dade17 kirjutas:mida sa paugutad tühja? mis 0,3? loe korralikult ennem läbi küsimus ja pealkiri enne kui kirjutama hakkad...
tegemist on 1,9L 316...
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Ma väga kahtlen et neil ecu üks on....kust siis need 10kw tulevad, ja kui 77kw pole segusiibrit siis on ju ka ajus puudu see koht mis seda reguleerib??? Ja seda et nad üks ja sama tüübi mootorid on tean ma juba ammu muidu ma ju ei küsiks kuda seda ümber ehitada ja ei teaks, et neil alumine ja ülemine ots üks ühele on. Välja arvatud siis nukkvõll ja et segusiiberit pole 77kw-sel... Egastahes kas see asi on võimalik, mis selleks vaja on jne. Või on mõttekam lihtsalt ülemine ots ühes tükkis välja vahetada ja ka siis 87kw aju panna....?
Ennem BMW 525ix 141Kw
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Mis ajad seda 10KW taga, pane juba kohe IS i mootor ja 103 KW olemas.Kunagi oli siin sama teema ,see 10Kw läheb kalliks ,et ei tasu ära!Pealegi kui ikka soov raha kulutada ,siis kõige õigem oleks üldse 1,9 mootorile panna 1,8 85 KW pritse, aju ja sisselase,see M43B18 on E36 peal ja 85KW.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Pane siia vin 7 viimast sümbolit.
PS: milline visuaalne erinevus on täheldatav?
1,9 77kw
1,9 87kw
PS: milline visuaalne erinevus on täheldatav?
1,9 77kw
1,9 87kw
Dade17 kirjutas:Ma väga kahtlen et neil ecu üks on....:
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2899
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Vaadtes RealOEM-i, siis varuosakood on nii 1,6 kui 1,8 puhul igatahes sama:Dade17 kirjutas:Ma väga kahtlen et neil ecu üks on
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... series=E46
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Siis on ainult nukkvõlli ja softi vahe!
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Ja segusiibrit ka pole 77 kw-sel...nr 8 pildil
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ld_system/
Ja kui tähelepanulikult vaadata siis on piltidel vahe olemas küll...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ld_system/
Ja kui tähelepanulikult vaadata siis on piltidel vahe olemas küll...
Ennem BMW 525ix 141Kw
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Nüüd jätka kodutööd ja uuri, milleks see nr 8 on vajalik ja kuidas see on seotud M43-ga kui mootorigaDade17 kirjutas:Ja segusiibrit ka pole 77 kw-sel...nr 8 pildil
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ld_system/
Ja kui tähelepanulikult vaadata siis on piltidel vahe olemas küll...
Või kuulub sul tempomat mootori tunnuse juurde ?
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Millest sa jälle räägid ???...mis tempomat...??? Tegemist on DISA klapiga...e. drossel klapiga e. segusiibriga.... DISA valve controls the variable length intake manifold on the M42/M44 motors. Located inside the intake manifold, it gives better torque at low revs by closing keeping the intake runner long but after about 4500rpm, it opens up by and makes the intake runners shorter for more horsepower.
Ennem BMW 525ix 141Kw
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Vaata kuhu tempomat on M43 juures istutatud.
Oleme me ikka endiselt M43 mootori juures või vaatleme M42/M44 (?)
Oleme me ikka endiselt M43 mootori juures või vaatleme M42/M44 (?)
Dade17 kirjutas:Millest sa jälle räägid ???...mis tempomat...??? Tegemist on DISA klapiga...e. drossel klapiga e. segusiibriga.... DISA valve controls the variable length intake manifold on the M42/M44 motors. Located inside the intake manifold, it gives better torque at low revs by closing keeping the intake runner long but after about 4500rpm, it opens up by and makes the intake runners shorter for more horsepower.
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Noo nüüd on mul ka kõik sassis... BMW foorumites mujal oli ta DISA-na kirjas...ja UM kirjutab, et tegu Drossel klapiga....mis ta siis on?
Ennem BMW 525ix 141Kw
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Ise küsin ise vastan... tegu siis hoopis gaasiklappiga...
Ennem BMW 525ix 141Kw
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Kuna teema nüüd maha vaibunud siis mõtlesin, et lõpetaks siis kokkuvõttega asja Ja äkki mõni sama mõttega saatusekaaslane leiab siit siis ka endale vastuse Sai siis natukene netis kolatud ja uuritud. Hinnad siis mis a la maksavad asjad: Nukkvõll ~220 euri, Disa klapp ~200 euri ja softi vahetus ka ~60-100 eur-i. Ja kui kasutatud "uus mootor" maksab ~500 euri siis ei ole kokkuvõttes mõtet asja ehitada vaid pigem osta siis "uus mootor"
Ennem BMW 525ix 141Kw
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Gaasiklapp ja drosselklapp on sama.
DISA on siiski veel midagi muud, nimelt muudab see sisselaske trakti pikkust erinevatel pööretel.
DISA on siiski veel midagi muud, nimelt muudab see sisselaske trakti pikkust erinevatel pööretel.
Re: E46 1.9 m43 77kw ja 85 kw vahe
Ja mis sellest tolku on, saab 10 KW juurde