Nimel sai siis plokikaane tihendi vahetus ära tehtud, aga kokku lappides ei läinud see sugugi lihtsalt
Probleemiks siis kett ja klapiajastus.
Kas klapid jooksevad siis kohe pähe kui kett 1 hanba võrra valesti on?
Mille järgi seda nukaratast reguleeritakse?
Ja kas see on piisab kui esimene pütt on ÜSS, seda siis alumiste märkide järgi, või on veel kuskil mingeid märke?
NImelt ei taha auto sugugi käia ja lööb paugu sisselaskesse tagasi, see peaks tähendama, et sisselaske klapp sulgub liiga hilja, samas siis ka avaneb liiga hilja?
Parandage kui eksin, esimene kord siiski
E34 M50 nuka asend
Re: E34 M50 nuka asend
Alustame sellest, et starteri all on auk kust tuleb pulk hoorattasse toppida, et see lukku jääks.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E34 M50 nuka asend
ja järgmiseks käib nukkadele abirakis peale.rakis fikseerib nukkade täpse asukoha.ketipingutusse käib tegelikult ka spets pulk sisse,mis tekitab õlipumba poolt ettenähtud keti pingsuse.siis alles keerad ketiratastelt torx poldid kinni.
silma ja kõrva abil seda siiski paika ei panda.
hea küll,ilma abirakiseta saab seda ka teha,kuid siis jääb tulemus enda südametunnistusele.normaalselt käima saab,kuid ei pruugi 100% õige olla.
silma ja kõrva abil seda siiski paika ei panda.
hea küll,ilma abirakiseta saab seda ka teha,kuid siis jääb tulemus enda südametunnistusele.normaalselt käima saab,kuid ei pruugi 100% õige olla.