Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
ma ei saa aru, kuidas üldse seal bemmi mainet halvustab. Mingid betoonipanijad võitsid ühelt tüübilt võlakatteks bemari käest ära ju need võisid vabalt olla mingid sierravennad või mingid suvalised küla kaagid
kui tõesti mõnel peale sellise video nägemist on häbi bmw-d omada, siis tõesti...ostke omale mingi muu masin
Kuku Raadio hoopis feilib siin loos hoolega! Agaa....niipalju tõrva klubi meepotti, et järgmine kord kui masinaid kaasatakse kuskile reklaamidesse või kuhu iganes, siis võiks ennem stsenaariumit lugeda saada. Jääb kõik see kisa ja pahameel olemata.
Pole küll TV versiooni näinud aga hommikul Kuku raadio "kuuldemängu" erinevaid versioone kuulates, et on tabatud naelapea pihta ja siin 2 lk feimi ainult kinnitab seda
Kodanikud natuke laiemat silmaringi 101% suudab antud reklaamis bmw = põmmpea seostada see, kes tunneb seal istmelt enda ära ja ei tunnista seda, vaid ajab kogu asja "propelleri" kaela!
Tegelikult see, et antud reklaami taheti just vana ületuunitud bemmi näitab reklaamitootja ääretult kitsast silmaringi ja ebaprofesionaalsust. Info reklaamist peaks inimesteni jõudma natuke teistmoodi kui mingisugust teatud kontingenti inimesi halvustades.
Mina olen Opeli ja BMW omanikuna juba üpris paksu naha suutnud endale kasvatada igasuguste stereotüüpsete naljade kohapealt. "etem tütar l_ts kui auto Opel", "kui mul on BMW pole mõistust vajagi..." jne. Kuid hoolimata sellest häirib mind endiselt sellise asja lubamine juhatuse poolt.
Kes viimasena naerab...
Peale tööd -25c-ga istun enda 13 aastat vanasse diiselvektrasse, keeran süüdet ja sõidan koju, kui samal ajal mingid uuemate riisi ja konnaõgijatega akusid tühjendavad ja autosid lükkavad. Vat siis olen mina see, kes naerab olenemata sellest, et mul on peal nii täkujuhtmed kui ka veoköis ja muu vajalik.
Mul on Rauliga täpselt sama arvamus- see reklaam BMW aadressil on mitte suht, vaid täiesti savi- kes BMWga sõidab, jääb ka peale seda reklaami BMWga sõitma. See reklaam ise ei mõjuta BMW mainet mitte kuidagi, sest see on lihtsalt NII mage Kuid reklaamitegijate kinnisideid BMW suhtes näitab see üsna selgelt, nagu ka Raul ütles
lisan veel, et teema on BMW mainest- st kõik mis puudutab antud brändi ja elustiili...
Teine teema on BMW-ga sõitjate maine ja siin tee või tina - midagi muuta ei saa. Ikka leidub keegi, kes piki elektriposti täispeaga põrutab, vargil käib, sõprade ees ringteel uhkustab oma kurvisõidu oskustega, autot traadi ja nätsuga remondib- fantaasia on lai.
Kui selline tegelane lõpuks jõuab arusaamisele, et tema maine on tänu BMW-le halb ja ostab Honda lahkub siit foorumist vms. on mingi tulemus saavutatud!
Teises teemas oli siin juttu 1,6 mio km läbi vuranud e30-st juttu- see on brändi maine!
Kuku reklaamist - nagu ka varasemalt, oleme üritanud klubi poole pöördunuid vastavalt oma võimalustele aidata. Olgu selleks eraisik, telekanal või ettevõte. Samamoodi talitasime ka reklaamitootja Kuukulguriga. Asja lihtsustamiseks vormistas Annely postituse ning koondas sinna lähteandmed ning tootja kontaktandmed. Süüdistused Annely suunal tootja soosimises või klipi tootmises kaasa löömises on kohatud.
Takkajärgi tarkusena võib meiepoolseks tegemata tööks pidada eelnevalt klipi süzhee täpsustamata jätmist. Meil on sellest väga kahju. Kui järgmisel korral analoogne palve tuleb, on stsenaariumi nõue kindlasti sees.
Reklaami toimimise või mittetöötamisele oskab kõige adekvaatsemat infot anda tellija - kas tarku kuulajaid lisandus või jäi neid sootuks vähemaks.
Minuarust pole neil reklaamidel häda mitte midagi...See on juba inimeste enda probleem kui nad ei suuda reaalsust tajuda ja naljast aru ei saa.
Täis peaga sõidetakse ka opeli,mersu ja audiga vastu posti,ega automark ju vastu posti ei sõida,vastu posti sõidab autojuht.
Meedia kajastab lihtsalt mõnda brändi halvutavalt ja sellega see maailmapilt Eesti inimesel piirdub.
Näide:
Sõidab BMW mööda peateed kui järsku veereb ford ette ja juhtub õnnetus...
Kui siia nüüd pealkiri uudisele panna siis kumma pealkirjaga uudist Te loeksite?
1. Sõpruse puiesteel juhtus liiklusõnnetus.
2. BMW kihutas sõiduautole küljepealt sisse.
See kus pealkirjas on ära mainitud,et BMW ei põhjustanud avariid on uus mood...
Kui antud konteksti panna BMW asemele mingi muu auto oleks pealkiri a'la "Sõpruse puiesteel toimus kahe auto kokkupõrge."
See ,et sinna "tuunitud" BMW sattus on juhus. Vähemalt minu arust. Jutt oli rohkem mingist lambi vennast ja tema tegemistest. Mina seda ämbriks ei nimetaks vaid jõuliseks kampaaniaks. Olgem ausad Kuku raadio saated ei ole 6-10ni saate ärategemine vaid saated konkreetsete teemadega.
Urmas
Peale BMW-ga sõitmist on ikka raske midagi muud heaks pidada...
Minu meelest on need KUKU reklaamid tehtud andekalt ja töötavad päris hästi. See kas klipis näidatakse ületuunitud BMW'd, või nt. Audit on teisejärguline. Kui keegi ennast sellest klipist väga puudutatuna tunneb, peaks hakkama mõtlema, ega tal endal nende "betooni panijatega" midagi ühist pole
Olen sunnitud seda raadiot kuulama 2x8h nädalas ja minu arvates on see täielik piix
Iga päev helistavad hüsteerilised vanamoorid ja halavad, kui suur on riigikogu palk, sinna vahele lastakse mingit aegunud jura muusikat, mis päevast päeva veel sama, ning ongi kõik.
Täna hommikul nägin tõeliselt kena pärlit, mainekujundajat.
Pärnus uue silla peal BMW 535D E60 919BFH otsustas kaherea asemel mis on kummaski sõidusuunas, teha endale veel kolmas rida. Härrale ei sobinud lihtsalt selline jube uimamine nagu linnakiirus + 5-10km/h.
Enne seda suutis ta veel ärksusele ergutada signaaliga piruka juhti kes ei suutnud momentaanselt peale rohelise süttimist kohalt startida.
Märkasin, et härra sihtkoht kuhu kulgeti oli Pärnu uus haigla. Loodan südamest, et läks vaimsele kontrollile.
Kui inimene on valudega pikali maas ja kiirabi tuleb korduvalt üle poole tunni 20km kaugusele sellest suurem osa maanteel (paidest-koiki) kusjuures vastavalt eeskirjadele sõites kulub kuskil 15 minuti. Siis tekib kindlasti mingi arusaam ja kindlasti see erineb kellegi teise omast. Järgmisel korral ma viisin elukaaslase ise koirabisse ja olmselt tegin ka „mainet”?
Häbi mulle nüüd!