E32 turtsub ja ei käivitu
E32 turtsub ja ei käivitu
Tervitus abistajatele!
Alustan sis sellest, et abivajaja on e32 730 89a.
Paar nädalat tagasi seisis mul auto nädal otsa garaais ja ootas kuna ma tööreisilt tagasi jõuan. Enne seda oli auto tehniliselt tip top korras ja ei mingeid eeliseid trikitamiseks kuid kui tagasi jõudsin ja umbes 5km saanud sõita hakkas auto järsku turtsuma nimelt just siis kui gaasi pedaali järsemalt/kõvemini talludes ja suri välja ka paar korda ristmikul kui gaasi vajutasin. Avasin kapoti luugi et uurida milles viga katsudes kõik juhtmed läbi jne ei selgunud midagi.Seistes auto ei trikitanud, isendil on automaat kast ja kui auto seisis P tähisel töötas mootor laitmatult aga kohe kui panin D peale ja hoitsin pidurit hakkas mootor tõrkuma. Sõitsin maanteele kus vaikselt kiirendades saavutasin 120km/h ja sellisel kiirusel vajutasin järsku kick-down nuppu alguses turtsus ja sis järsku lõi tuurid põhja vahetas käike ja minek oli jälle korras, mootor töötas jälle laitmatult. Nädal sai ilusti sõita sis seisis jälle auto 3päeva garaais, tööle pannes oli kõik ok ajasin välja soojendasin mootori ilusti üle ja sõitma hakkates algas uuesti see sama jama. Proovides uuesti 100km/h pealt kick-down nuppu ei andnud see enam tulemusi. Käisin sis poes ostsin uue bena- ja õhufiltri kuna vajasid vahetust. Auto töötas nüüd vaiksemalt ja tossas ka tavalisest vähem kuid trikkitamist ei lõpetanud. Sõitsin sis rahulikult mööda oma väikest metsa teed suure tee poole ja enne ristmikud kuhu oli vaja mäkke sõita ja andsin natuke rohkem tuure mille peale isend mäe keskel suri välja ja seda tegi ta nüüd jäädavalt rohkem ma tööle teda ei saanud Starter võttis mootori ringi kuid seda põhi laksu ei tulnud. Viisin traktoriga sis auto garaai võtsin kõik kyynlad maha nägin vaid ülimalt heas korras kyynlaid peale 6-ndat kyynalt mis oli natuke sitane kuid see sai puhtaks nyhitud. Auto ikka tööle ei läinud. Proovisin sis ilma õhulugejata kuid nyydgi tulutult. nüüd sis aku ka kotis viisin tuppa laadima
Auto ise jääb nii või naa talvepuhkusele aga liikuma võiks ta ikke saada enne lume maha tulekut.
Ja veel seda et enne õhulugeja ära võtmist vajutades tulusalt gaasi pedaali ja hoides starterit töös hakkas isend juba vaikselt töösse minema suure turtsumisega saavutas kõigest 500 pööret ja seda ka sekundiks, pumbates gaasi pedaali suri auto tasakesti välja kuid mitte järsku vaid turtsudes ja pöördeid vaikselt nulli poole lastes.
Pole endal enam lihtsalt rohkem mõtteid peas et milles viga, äkki on siin inimesi kes annaks abistavat nõu ja juhtnööre mille järgi saaksin proovida seda isendit tööle!!!
Tekst võib olla arusaamatult kirjutatud aga kui miskit täpsustada vaja sis teen meelsasti!
Jõudu vastajatele!
Alustan sis sellest, et abivajaja on e32 730 89a.
Paar nädalat tagasi seisis mul auto nädal otsa garaais ja ootas kuna ma tööreisilt tagasi jõuan. Enne seda oli auto tehniliselt tip top korras ja ei mingeid eeliseid trikitamiseks kuid kui tagasi jõudsin ja umbes 5km saanud sõita hakkas auto järsku turtsuma nimelt just siis kui gaasi pedaali järsemalt/kõvemini talludes ja suri välja ka paar korda ristmikul kui gaasi vajutasin. Avasin kapoti luugi et uurida milles viga katsudes kõik juhtmed läbi jne ei selgunud midagi.Seistes auto ei trikitanud, isendil on automaat kast ja kui auto seisis P tähisel töötas mootor laitmatult aga kohe kui panin D peale ja hoitsin pidurit hakkas mootor tõrkuma. Sõitsin maanteele kus vaikselt kiirendades saavutasin 120km/h ja sellisel kiirusel vajutasin järsku kick-down nuppu alguses turtsus ja sis järsku lõi tuurid põhja vahetas käike ja minek oli jälle korras, mootor töötas jälle laitmatult. Nädal sai ilusti sõita sis seisis jälle auto 3päeva garaais, tööle pannes oli kõik ok ajasin välja soojendasin mootori ilusti üle ja sõitma hakkates algas uuesti see sama jama. Proovides uuesti 100km/h pealt kick-down nuppu ei andnud see enam tulemusi. Käisin sis poes ostsin uue bena- ja õhufiltri kuna vajasid vahetust. Auto töötas nüüd vaiksemalt ja tossas ka tavalisest vähem kuid trikkitamist ei lõpetanud. Sõitsin sis rahulikult mööda oma väikest metsa teed suure tee poole ja enne ristmikud kuhu oli vaja mäkke sõita ja andsin natuke rohkem tuure mille peale isend mäe keskel suri välja ja seda tegi ta nüüd jäädavalt rohkem ma tööle teda ei saanud Starter võttis mootori ringi kuid seda põhi laksu ei tulnud. Viisin traktoriga sis auto garaai võtsin kõik kyynlad maha nägin vaid ülimalt heas korras kyynlaid peale 6-ndat kyynalt mis oli natuke sitane kuid see sai puhtaks nyhitud. Auto ikka tööle ei läinud. Proovisin sis ilma õhulugejata kuid nyydgi tulutult. nüüd sis aku ka kotis viisin tuppa laadima
Auto ise jääb nii või naa talvepuhkusele aga liikuma võiks ta ikke saada enne lume maha tulekut.
Ja veel seda et enne õhulugeja ära võtmist vajutades tulusalt gaasi pedaali ja hoides starterit töös hakkas isend juba vaikselt töösse minema suure turtsumisega saavutas kõigest 500 pööret ja seda ka sekundiks, pumbates gaasi pedaali suri auto tasakesti välja kuid mitte järsku vaid turtsudes ja pöördeid vaikselt nulli poole lastes.
Pole endal enam lihtsalt rohkem mõtteid peas et milles viga, äkki on siin inimesi kes annaks abistavat nõu ja juhtnööre mille järgi saaksin proovida seda isendit tööle!!!
Tekst võib olla arusaamatult kirjutatud aga kui miskit täpsustada vaja sis teen meelsasti!
Jõudu vastajatele!
Kui autot tööle proovin panna sis bena seier läheb igatähes põhja mitte ei jää 0 juurde.
Kui aus olla sis otsisin ise ka bena voolikut taga aga ei julgenud ise lampi seal yhtegi voolikut lahti võtta äkki saad netist mingit pildi kus on ära näidatud bena voolikut seal kapoti all (Kuna BMW omanik umbes 4 kuud sis ei ole veel seal kapoti all saanud eriti kõpitseda varem ja see pärusmaa veel suht võõras, kuid kogemusi teiste autodega )Proovida võib sest see ka suht loogiline viga mis võib kogu seda pulli teha.
igal juhul tänan soovituse eest ja ootan ka teisi kommentaare.
Kui aus olla sis otsisin ise ka bena voolikut taga aga ei julgenud ise lampi seal yhtegi voolikut lahti võtta äkki saad netist mingit pildi kus on ära näidatud bena voolikut seal kapoti all (Kuna BMW omanik umbes 4 kuud sis ei ole veel seal kapoti all saanud eriti kõpitseda varem ja see pärusmaa veel suht võõras, kuid kogemusi teiste autodega )Proovida võib sest see ka suht loogiline viga mis võib kogu seda pulli teha.
igal juhul tänan soovituse eest ja ootan ka teisi kommentaare.
Tervitus!
Sain sis eile auto juures pusitud. Alustuseks proovis sis teda tööle saada kuid tulutult bena pump töötas ja kudas veel purskas nii, et terve auto bena täis Kuna tegemist vajas ka uute esituleklaaside vahetus sis tegin selle asja ära ja kui asjad olid peal panin kõik tuled põlema et niiskus mingil määral välja saada ja vaadata kuda ilus töö välja näeb sai sis neid tulesid põletatud kuskil 10 min, soojust tuli kui palju tänu tuledele ja oh imet auto läks suure törtsumise peale tööle ja just tänu sellele et tuled soojendasid miskit üles algul auto ei tahtnud üldse hoida normaalset konditsjooni ehk ~700p hoitsin sis gaasi 1000p juures kuni auto soojaks läks ja hiljem sis mootor töötas laitmatult hästi! Vabal käigul vajutasin sis järsku tuurid põhja ja lasin kohe jala gaasilt maha auto tegi ikka samat trikki nagu varemgi et lasi pöörded korra ~500p peale ja sis jälle tagasi 700p peale ja nii ta teeb nüüd alati kui järsku gaasi vajutad. Võtsin sis õhulugeja juhtme maha korraks nagu tahtis välja surrra aga jäi tööle, proovisin sis samat trikki ka ilma õhulugejata ja nüüd järsku gaasi vajutusega ja lahti laskmisel tegi mootor veel hullemini tahtis korraks isegi välja surra kuid jõutsin gaasi ruttu juurde anda.
Auto läks ka teist korda tööle ja seda ka jälle 5sekise käiamise peale
Miks auto läks tööle tulede töötamisest tulenevast soojusest?
Miks autol pole jõudu ja järsu gaasi vajutuse ja kiire jala ära võtmise peale tahab välja surra?
Miks auto ei lähe korralikult tööle või sis üldse ei lähe tööle kuna viimati läks just selle pärast et tuled ajasid miskit soojaks?
Need on sis kysimused millele otsiks vastust teadjatelt kuna ise olen oma mõistuse piires kõike teinud!
ettetänades oleg!
Sain sis eile auto juures pusitud. Alustuseks proovis sis teda tööle saada kuid tulutult bena pump töötas ja kudas veel purskas nii, et terve auto bena täis Kuna tegemist vajas ka uute esituleklaaside vahetus sis tegin selle asja ära ja kui asjad olid peal panin kõik tuled põlema et niiskus mingil määral välja saada ja vaadata kuda ilus töö välja näeb sai sis neid tulesid põletatud kuskil 10 min, soojust tuli kui palju tänu tuledele ja oh imet auto läks suure törtsumise peale tööle ja just tänu sellele et tuled soojendasid miskit üles algul auto ei tahtnud üldse hoida normaalset konditsjooni ehk ~700p hoitsin sis gaasi 1000p juures kuni auto soojaks läks ja hiljem sis mootor töötas laitmatult hästi! Vabal käigul vajutasin sis järsku tuurid põhja ja lasin kohe jala gaasilt maha auto tegi ikka samat trikki nagu varemgi et lasi pöörded korra ~500p peale ja sis jälle tagasi 700p peale ja nii ta teeb nüüd alati kui järsku gaasi vajutad. Võtsin sis õhulugeja juhtme maha korraks nagu tahtis välja surrra aga jäi tööle, proovisin sis samat trikki ka ilma õhulugejata ja nüüd järsku gaasi vajutusega ja lahti laskmisel tegi mootor veel hullemini tahtis korraks isegi välja surra kuid jõutsin gaasi ruttu juurde anda.
Auto läks ka teist korda tööle ja seda ka jälle 5sekise käiamise peale
Miks auto läks tööle tulede töötamisest tulenevast soojusest?
Miks autol pole jõudu ja järsu gaasi vajutuse ja kiire jala ära võtmise peale tahab välja surra?
Miks auto ei lähe korralikult tööle või sis üldse ei lähe tööle kuna viimati läks just selle pärast et tuled ajasid miskit soojaks?
Need on sis kysimused millele otsiks vastust teadjatelt kuna ise olen oma mõistuse piires kõike teinud!
ettetänades oleg!
Enda kolmesel bmw-l olid täpselt samad sümptomid (100%) ja viga oli selles et klapid olid põlenud, kuid ei oska öelda kas sul ka sama jama kallal, nimelt ka ei olnud autol jõudu ja järsu gaasi vajutuse puhul ning jala kiire ära tõmbamisega pedaalilt suri auto lihtsalt välja, äärmisel juhul jäi tööle, kuid suht harva ja megade pöörete kõikumistega, vahetasin ära bena pumba, kuna kahtlustasin ka pumpa. Ka mul oli tühikäik täpselt 840-850 pööret minutis (4 pütasel mootoril). Aga tuli halvem uudis, et siis klapid põlenud.Miks autol pole jõudu ja järsu gaasi vajutuse ja kiire jala ära võtmise peale tahab välja surra?
Tervitus ja tänan abistavate kommentaaride eest!
Peale seda kui ma sain auto korraks tööle eelmine nädal, proovisin eile uuesti tööle panna ja peale väikest käiamist võtis hääled sisse ja auto töötas normaalselt.Sai sõidetud maha ka umbes 100km. Pöörded autol ei kõigu töötab ühtlaselt ja ilusasti õigetel pööretel. Jõudu on aga kui kohapeal järsu gaasi vajutuse ja kiire jala liigutusega pedaalilt maha võtmisel langevad ikka pöörded kuskil 550p peale ja sis tagasi norm pöörete juurde kuid välja ei sure(vahepeal minu meelest ei kõikunud selle trikki juures pöörded kuid sis jälle).
Auto käivitub nüüd ilusti ilma pikema jututa!
Äkki on lambdas viga? Kust ma leiaks lambda, otsisin auto alt kuid silma ei torganud!?
Diagnostikasse enam see aasta ei jõua kuna nagu eelpool öeldud juba jääb auto talvepuhkusele ja uus liikur talveks juba soetatud aga korda võiks saada ikkagi oma 7mekat.
terv, oleg!
Peale seda kui ma sain auto korraks tööle eelmine nädal, proovisin eile uuesti tööle panna ja peale väikest käiamist võtis hääled sisse ja auto töötas normaalselt.Sai sõidetud maha ka umbes 100km. Pöörded autol ei kõigu töötab ühtlaselt ja ilusasti õigetel pööretel. Jõudu on aga kui kohapeal järsu gaasi vajutuse ja kiire jala liigutusega pedaalilt maha võtmisel langevad ikka pöörded kuskil 550p peale ja sis tagasi norm pöörete juurde kuid välja ei sure(vahepeal minu meelest ei kõikunud selle trikki juures pöörded kuid sis jälle).
Auto käivitub nüüd ilusti ilma pikema jututa!
Äkki on lambdas viga? Kust ma leiaks lambda, otsisin auto alt kuid silma ei torganud!?
Diagnostikasse enam see aasta ei jõua kuna nagu eelpool öeldud juba jääb auto talvepuhkusele ja uus liikur talveks juba soetatud aga korda võiks saada ikkagi oma 7mekat.
terv, oleg!