Hoolimata sellest külmast, on kevad siiski lähenemas, mis tähendab et koos suverehvidega tuleks ka veermikus kuluosad välja vahetada enne regulaarset sillastendi
Ühes teemas jäi silma, et mistahes E36 mudeli tagumised õõtsapuksid võib asendada M3 omadega, mis on jäigemad ja ehk ka vastupidavamad.
Hakkas aga huvitama, et kui suures osas see veermik kattub, ehk millised puksid ja kondid saab M3 omade vastu vahetada?
E36 325TDS vs. M3 puksid jm. veermik
Re: E36 325TDS vs. M3 puksid jm. veermik
Esiõõtsade tagumised puksid saab vabalt panna M3-e eksentrilised (toob esiratast ettepoole ja suureneb teljevahe - sellest ka parem juhitavus natuke). Need on täispuksid ja peavad paremini vastu, kui tavalised.. ühtlasi on ka natuke jäigemad.
Mul enda masinal M3-e tagumine stabikas, koos kerepoolsete puksidega.. auto kaldub kurvides nüüd tunduvalt vähem (stabikas oli vist 2 mm jämedam ja võibolla ka teisest materjalist)
Mul enda masinal M3-e tagumine stabikas, koos kerepoolsete puksidega.. auto kaldub kurvides nüüd tunduvalt vähem (stabikas oli vist 2 mm jämedam ja võibolla ka teisest materjalist)
Mangus Media / YOUTUBE
Re: E36 325TDS vs. M3 puksid jm. veermik
On olemas ka täispuksid esiõõta tagumisteks. Lemfödereri toodang. Ei ole eksentriline, auk ilusti keskel! Kuskil on teema ka selle kohta (kasuta otsingut). Lühikesed sarniirid panna heavy duty variant.
Re: E36 325TDS vs. M3 puksid jm. veermik
Mina kasutan m3 amordipatju coilide otsas, sobib ilusti.
2X328 '95