e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös
e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös
Terv , autoks siis bmw 750 1992 a ja sümptomid järgmised:Külmalt käivitades puterdab veits ja bensu hais salongis ,mootor töötab soojaks siis enamvähem ok aga kiirendusel tuleb ikka kuskilt bensu hais salongi ja puterdab mingi ~5000rpm - 5500rpm ja siis läheb nöks edasi veits erksamalt ja siis vahetab juba käikku seega kiirendus väga halb lõpupoole,siis kohapeal ei taha piirajasse ka eriti minna korra nagu läheb siis hakkab pooma (selline tunne,et ei saa kütust kätte) ja kui kaasi kohapeal põhjas hoida ja siis lahti lasta tõmba pöörded mingi korraks alla 500rpm-i ja tahaks nagu välja surra aga ei sure veel õnneks ja kui kohe peale seda kaasi vajutada siis läheb tahhokas aint mingi 4500rpm (selline tunne ,et poob jälle midagi) ja siis kogub natuke ja töötab uuest normaalselt niikaua kui "kihutama hakkad" vms... Põhja alla vaadates siis selgus ,et kundepoolsel mootoriosal on bmw originaal katalüsaator aga juhipoolsel osal oli poole väiksem universaal katalüsaator pandud ,siis tuleb reso nagu ikka ja peale reso torud seega lõpupütti pole ( see ei tohiks midagi peale hääle mõjutada ) ja siis juhipoolsel mootoril on näha ,et kaks teistsugust küünlajuhet pandud vms , no ma olen näind selliseid nt 730/735 e32 peal jms , et jah 2 tk on neid pandud 4 originaali ,jagajakaaned ja rootoroid vaatasime üle midagi hullu seal pole aga pole ka tutikad,õhulugejate lõdvikutel oli mõrad sees ja värki lappisime ajutiselt silikoniga ja isoleeriga praegu seal lisaõhku ei tundu saavat enam,mootoril mingisugune tiks ka see (hüdrotõukurite tiks vist ) aga õli ka suht must ,seega kaua vahetamata ma usun (mis õli soovitaksite panna sellele mootorile) küünlaid pole maha kakkunud ,veel aga kas asi võib olla vanaks läind küünaldes,et ta puterdab vms ,või mingi pihustite jama ehk ? bensu filtrid tunduvad ka päris vanakesed olema vb need tekitavad seda poomist ? või asi selles ,et 2 erinevat küünlajuhet on ? või on asi selles väikses katalüsaatoris ? , EML tuli ei põle igatahes see kustub ilusti peale kävitamist ära. tegelikult tahaks selle autoga kuskil korralikus diagnostis ära käia,et kui keegi teab/oskab sooviatada kus on korralik diagnost (haapsalus vist pole kuskil ? ) siis kirjutage siia, ja kekslukk ka lambist ei töötanud enam,kus on keskluku kaitse ? relee vms ? ,kapotialused kaitsmed kõik korras igatahes, ja kui ma ei eksi siis see keksluku jama hakkas peale tagu istemete alla vaatamist vms aga ei ole kindel.
Et kirjutage siia midagi tarka
Ettetänades Digiboks!
Et kirjutage siia midagi tarka
Ettetänades Digiboks!
Viimati muutis digiboks, 30.01.2012 18:48 49, muudetud 2 korda kokku.
- inzzz
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 03.06.2007 12:29 16
- Peamine sõiduk: BMW 535d 2005
- Asukoht: Märjamaa
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös ning keskluk
Mnjaaa. Mul omal pillil enam vähem sama nali. Probleeme võib seal olla palju. Esiteks lambdad, mis ei lase mootoril käia. Teiseks võib olla nuka andurid. järgmiseks võib olla vända andurid. neid nuka ja vända andureid sai tavalise testriga mõõta. kuskil bimmerforumis oli üleval kui palju miski klemm näitama peab. järgmiseks võib olla küttesurve liiga madal. pumbad hakkavad töölepingut üles ütlema. minul läksid järjest, ainult pool mootorit töötab ja läheb endasi nagu tramm. nüüd ostsin uued pumbad, mitte originaalid, walbro 255 Lph, aga suurest ajapuudusest on need peale panemata ja ei tea mis sellest välja tuleb, sest originaal ühe pumba tootlikus on ainult 110 Lph. kaldun arvama et kaks sellist pumpa on sinna liiga palju. vaatan kui saan aega proovida, siis panen esialgu ühe peale ja üks jätan riiulisse. ja kui saan korralikult käima enda oma võin teise sulle hea raha eest anda.
edu remontimisel,
ja ära remondiõli unusta.
Inz
edu remontimisel,
ja ära remondiõli unusta.
Inz
e61 535d 200kw
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös ning keskluk
põhjaall näha ,et üks lamda juhe kuidagi imelik ja teibitud aga võtsin teibi maha ja teip oli sellepärats isnna pandud ,et lamdajuhtme kaitse kumm vms oli katki aga juhtmed olid terved seal ... Aga kui minna diagnosti kas saaks lõpuks asja korda ? siin osad räägivad ,et mõned diagnostikud kohe ülds ei oska oma tööd vms.. st kelle juurde diganosti minna ? Oleks mingit kontakti vaja
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös ning keskluk
Õhulugeja,pakun 99% ja katt umbes.Just hiljuti läbisin samad rajad...nüüd kõk ok
750ILA exlusive 99a www.album.ee/armering
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös ning keskluk
võibolla see universaal kat tõesti umbes aga kui töötaval mootoril õhulugeja pistik küljst ära võtta hakkab mootor lonkama ja mootori teisepoolega ka sama teema seega õhulugejad peaksid toimima...exlusive kirjutas:Õhulugeja,pakun 99% ja katt umbes.Just hiljuti läbisin samad rajad...nüüd kõk ok
Esialgu vahetan bensiini filtrid ja võtan ajutiselt katid alt ära eks näis mis ta teeb siis.
Kui kellelgi mingied soovitusi/mõtteid siis andke teada Ja siiani pole keegi andnud mulle kontakti kus saab ja kes teeb diagnosti Ootan endiselt (:
Terv Digiboks.
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös ning keskluk
see õhulugeja võib sul ju tühikäigul töötada,aga mingi hetk ei tööta.Seda on vaja mõõta.Piisab kui sul on erinevus sees teise poolega ja ongi jokk-mootoripooled hakkavad üksteisele vastu töötama.Soovitus-mine pädeva diagnostiku juurde,too ütleb mis läbi-see paarkümmt euri ikka leiad.Ise jäädki otsima kui räägid lambdad imelikud jne.kunagi li mul õhulugejal tühi koht sees ja enne selleni jõudmist vahetasin küünlad,juhtmed,lambdad...päris kulukas ettevõtmine kujunes.Kus sektoris te asute oma autoga?
750ILA exlusive 99a www.album.ee/armering
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös ning keskluk
Asun läänemaal ,tahaks ise ka "pädeva" diagnostiku juurde minna aga ei oskagi kuhugi poole pöörduda sest neid päris palju,ehk oskad soovitada kedagi ? nt haapsalust , tallinnast , keilast ? või kui keegi teab nendest kohtades kedagi soovitada siis andke märku !exlusive kirjutas:see õhulugeja võib sul ju tühikäigul töötada,aga mingi hetk ei tööta.Seda on vaja mõõta.Piisab kui sul on erinevus sees teise poolega ja ongi jokk-mootoripooled hakkavad üksteisele vastu töötama.Soovitus-mine pädeva diagnostiku juurde,too ütleb mis läbi-see paarkümmt euri ikka leiad.Ise jäädki otsima kui räägid lambdad imelikud jne.kunagi li mul õhulugejal tühi koht sees ja enne selleni jõudmist vahetasin küünlad,juhtmed,lambdad...päris kulukas ettevõtmine kujunes.Kus sektoris te asute oma autoga?
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös ning keskluk
Viljandis Särg,Tartus Diatech näiteks
750ILA exlusive 99a www.album.ee/armering
- inzzz
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 03.06.2007 12:29 16
- Peamine sõiduk: BMW 535d 2005
- Asukoht: Märjamaa
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös ning keskluk
bmw'dele pädevat diagnostikat teeb kindlasti truumu. kunagi väga ammu käisin ise ka seal ja sain kohe veale jälile, kuigi olin käinud ennem kaks korda nurgatagustes kohtades.
http://www.truumu.ee
Inz
http://www.truumu.ee
Inz
e61 535d 200kw
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös ning keskluk
tänud,eks võtan temaga ühendustinzzz kirjutas:bmw'dele pädevat diagnostikat teeb kindlasti truumu. kunagi väga ammu käisin ise ka seal ja sain kohe veale jälile, kuigi olin käinud ennem kaks korda nurgatagustes kohtades.
http://www.truumu.ee
Inz
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös ning keskluk
nII ,bensufiltrid vahetasin ära aga sama teema ikka ,kuigi vanad filtrid olid suht raskesti läbipuhutuvad võrreldes uuetaga aga jah kahjuks ikka samad sümptomid
EDIT: keskluku sain ka tööle , tagaistme all liigutasin kaitsmeid ja releesi ja peale seda hakkas jälle toimetama
EDIT: keskluku sain ka tööle , tagaistme all liigutasin kaitsmeid ja releesi ja peale seda hakkas jälle toimetama
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös ning keskluk
asi siis siin maal ,et olen vahetanud juhtmeid ja jagajakanai jms ja on paremaks läindu ja võtsin ka küünlad maha .. kaks küünalt olid täiesti jamad minuarust , st mingi jama sinna külge sulanud jms ja hoopis erinevad teistest ka ,st neil kahel oli neli seda asja peaküljes(ei tea kuidas neid asju täpselt nimetatakse ) ja teistel 1 nagu tavalistel küünaldel ikka .. eks näis vahetab need küünlad välja siis vaatab edasi ,aga ma usun ,et 98% on viga nendes küünaldes kuna need näevad küll sellised välja ,et oma tööd nad teha ei suuda
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös
Pakun ka, et kat või katid umbes. Oma autol (3.5 mootoriga) olid ka sarnased sümptomid, et käima pannes puterdas korralikult ja ajas bensuhaisu üles. Kui lõpuks mootor soe oli, siis ka jäi käima. Mingi aja pärast probleem süvenes ja sain käima alles pika käiamise peale, pidevalt gaasiga mängides. Vea avastasin juhuslikult auto alla vaadates, et kat tulipunane. Enne seda jõudsin uued küünlad juba panna, jagajat ja küünlajuhtmeid kotrollida.
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös
täitsa võimalik jah ,et kat ka umbes , seal üks originaal asendatud väikse universaal katiga mis võib tõesti umbes olla ,aga küünaldes ka kindlasti mingi mõjutav tegur , aga eks näis , nüüd siis vahetan küünlad ära ning katid alt ära ja siis vaatab edasiAimo kirjutas:Pakun ka, et kat või katid umbes. Oma autol (3.5 mootoriga) olid ka sarnased sümptomid, et käima pannes puterdas korralikult ja ajas bensuhaisu üles. Kui lõpuks mootor soe oli, siis ka jäi käima. Mingi aja pärast probleem süvenes ja sain käima alles pika käiamise peale, pidevalt gaasiga mängides. Vea avastasin juhuslikult auto alla vaadates, et kat tulipunane. Enne seda jõudsin uued küünlad juba panna, jagajat ja küünlajuhtmeid kotrollida.
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös
Diagnostikas käisid?
Ma jätkuvalt imestan inimeste visaduse ja kannatlikkuse üle vahetada ükshaaval juppe ja tõdeda iga kord peale seda, et " mitte s..agi ei muutunud".
Varsti tuleb järgmine "foorumidiagnostik" kes pakub järgmise vea põhjuse väitega "mul oli see või too jupp katki ja kõik sai kohe korda peale vahetust" ja tormad jälle auto alla/peale/sisse kruttima?
Edu.ee
Ma jätkuvalt imestan inimeste visaduse ja kannatlikkuse üle vahetada ükshaaval juppe ja tõdeda iga kord peale seda, et " mitte s..agi ei muutunud".
Varsti tuleb järgmine "foorumidiagnostik" kes pakub järgmise vea põhjuse väitega "mul oli see või too jupp katki ja kõik sai kohe korda peale vahetust" ja tormad jälle auto alla/peale/sisse kruttima?
Edu.ee
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös
no sorri tõesti,et ei käinud !!!!iisak kirjutas:Diagnostikas käisid?
Ma jätkuvalt imestan inimeste visaduse ja kannatlikkuse üle vahetada ükshaaval juppe ja tõdeda iga kord peale seda, et " mitte s..agi ei muutunud".
Varsti tuleb järgmine "foorumidiagnostik" kes pakub järgmise vea põhjuse väitega "mul oli see või too jupp katki ja kõik sai kohe korda peale vahetust" ja tormad jälle auto alla/peale/sisse kruttima?
Edu.ee
Igatahes kui peale küünalde vahetust ja kat-id alt ära võtmist paremaks ei lähe siis tea ,et võtan kätte ja lähen diagnosti (:
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös
Minu omal oli üks süütepool vigane.Vasak mootori pool lonkas,vahetasin küünlad ja juhtmed uute vastu ja siis käis veel sitemini ainult 2-3 silindrit töötas vasakult. Siis vahetasin süütepoolid ära omavahel ja hakkas vasak pool ilusti tööle.Homme saan uue süütepooli kätte ja siis peaks terve mootori tööle saama
tel: 56915808
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös
Nii katid alt läind , see universaal kat oli täitsa korras isegi aga see originaal paistis olevat rohkem umbes vms... Aga nüüd täna peaks küünlad ka kätte saama ja siis võiks ära ka vahetada ja siis peaks hea olema
Peale katide ära võtmist läks küll suts paremaks/ühtlasemaks mootoritöö.
Peale katide ära võtmist läks küll suts paremaks/ühtlasemaks mootoritöö.
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös
Sama hooga osta uued sisselaske tihendid ka. Need ca 140€ tükk ja neid oli 4.
Odavam variant oleks parandada silikooniga.
Odavam variant oleks parandada silikooniga.
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös
miks seda arvad kusjuures seda ma olen kartnud küll,et äkki need aga lisaõhku ei tundu saavat kuskilt ...Heigo_K kirjutas:Sama hooga osta uued sisselaske tihendid ka. Need ca 140€ tükk ja neid oli 4.
Odavam variant oleks parandada silikooniga.
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös
neis tihendites on mikro mõrad sees, ka mul oli ja peale seda väga palju parem sai, samas kontrolli et oleks korras kindlasti 6 nda ja 12 nda silindri küünla juhtmed, seal on andurid küljed, ja endal oli ka see 1 põhjus, miks masin ei töötanud korralikult, vahetasin küünlajuhtmed ja korras asi ongi (viga seisnes selles, et kuna juhe tagus üle siis see põhjustas väär signaali andmist j.n.e)
aga edu
aga edu
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV
BMW 525tds
HONDA CRV
Re: e32 750 probleem kiirenduses ja mootoritöös
aega tiba möödas aga kas said probleemile jälile?
nimelt endal sama teema,kylmalt pole nagu päris õige-vähe käib soojaks ja siis parem!
Kuid samas ka teine probleem,poob sõiduajal ära(kui kütet on ALLA 25l paagis)!!!!!!!!
Tõusudel jms tõmbab kinni,maha ei sure aga edasi ka ei käi kuid kui rohkem kui 25l näidiku järgi siis korras!!!!!!?!?!?
Kahel korral järjestikku lasin ka diagnosti (erinevates firmades) ära teha mis mõlemad näitasid et lamdad läbi,vahetasin need siis uute vastu kuid peale küttekulu muutumise ei saa suurt muutust täheldada,samas midagi muud ei leitud ka viga olevat aga probleem olemas!!!
Seega uurisin asja edasi et ehk on siis küttefiltrid kinni (välised) aga need on puhtad,hetkel jääb veel kontrollida pumba enda ehk paagi sisesed filtrid.
Mõned väidavad,et paagis on nö. tunnel süsteem mis peakski tagama väikse koguse juures normaalse (loe:korras) mineku just tõusudel-langustel-kurvides ja mis iganes muudes kohtades kus küte muidu nii suure paagi korral ära kipub vajuma ehk pumba kuivale jätma.
Igal juhul kui kellelgi veel sama probleem antud hetkel kurja vaeva valmistab siis ehk saab mitme peale asjast jagu!!!
Tänud
2mblik
nimelt endal sama teema,kylmalt pole nagu päris õige-vähe käib soojaks ja siis parem!
Kuid samas ka teine probleem,poob sõiduajal ära(kui kütet on ALLA 25l paagis)!!!!!!!!
Tõusudel jms tõmbab kinni,maha ei sure aga edasi ka ei käi kuid kui rohkem kui 25l näidiku järgi siis korras!!!!!!?!?!?
Kahel korral järjestikku lasin ka diagnosti (erinevates firmades) ära teha mis mõlemad näitasid et lamdad läbi,vahetasin need siis uute vastu kuid peale küttekulu muutumise ei saa suurt muutust täheldada,samas midagi muud ei leitud ka viga olevat aga probleem olemas!!!
Seega uurisin asja edasi et ehk on siis küttefiltrid kinni (välised) aga need on puhtad,hetkel jääb veel kontrollida pumba enda ehk paagi sisesed filtrid.
Mõned väidavad,et paagis on nö. tunnel süsteem mis peakski tagama väikse koguse juures normaalse (loe:korras) mineku just tõusudel-langustel-kurvides ja mis iganes muudes kohtades kus küte muidu nii suure paagi korral ära kipub vajuma ehk pumba kuivale jätma.
Igal juhul kui kellelgi veel sama probleem antud hetkel kurja vaeva valmistab siis ehk saab mitme peale asjast jagu!!!
Tänud
2mblik