mul hakkas uuesti pihta, täna piduripedaal kippus läbi vajuma, juu siis on ikka veel vett sees või võim läbi roostetanud tra selline tunne, et müü või maha, igast otsast laguneb.M2ki kirjutas:Mul lõppes see asi siiski pidurivõimu vahetusega, paar korda sai seda tühjaks imetud ja lõpuks läks seal midagi puruks ikkagi. Ei viitsi praegu pilte otsida aga vana võim oli seest ikka jube roostes. Kui ma õieti mäletan siis peale võimendi lahti kookimist kukkus sealt mingid plastamass tükid ja puruks simmerling välja.
E39 pidurid külmaga kadunud
Mina võtsin jälle rõõmsalt ühe liitri vett välja. Laupäeva hommikul oli võimendi korralikult jääs muidugi ja pedaal ei liikunud millimeetritki. Probleem sai lahendatud kuuma veega. Vee äravool sealt võimendi eraldatud ruumist on kusjuures korras.
Edaspidi peaks vist leeklambi auto varustusse muretsema
Edaspidi peaks vist leeklambi auto varustusse muretsema
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Tegemist ei ole otseselt e39 võimendiga aga läbi selle poroloonfiltri?diislijoodik kirjutas:Vesi saab siseneda vaid võimendi sisselaskeklapi kaudu (tema ees on poroloonist filter ja asub ümber pedaali tõukuri).priitv8 kirjutas:No aga kust see vesi tuleb siis? Süsteem peaks ju hermeetiline olema?
Vaakumi poolelt??
http://kivi6.pri.ee/upload/IMG_0236.jpg
Pedaali all olev tõukurvarras lõpeb varsti ära:
http://kivi6.pri.ee/upload/IMG_0241.jpg
http://kivi6.pri.ee/upload/IMG_0243.jpg
Teine variant on, et see valge tööpind on kulunud:
http://kivi6.pri.ee/upload/IMG_0244.jpg
Sellisel juhul peab kondensvesi läbima kuidagi selle kummimembraani:
http://kivi6.pri.ee/upload/IMG_0245.jpg
Sellisel juhul peaks kondensvesi kõigepealt salongi jõudma. Pooleteise kuuga imbub liitri jagu vett siis läbi?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Tegin omaarust sellise elementaarse joonise, vasakul pool on vaakumpool, kust imetakse mootoripoolt pidevalt nn õhku välja, et kui paremalt poolt vajutad pedaali, siis oleks kergem vajutada. Kui vesi on vasakul pool membraani(kriips mis tuleb ülalt alla paagi keskel) siis paremal pool ei saa ju vett tekkida, kui saad voolikuga vaakumiavast seda välja imeda ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Mina kasutan vasktoru, kummivoolikut ja mosse kütusepumpa.aise kirjutas:oligi veits vett sees, tegin jälle sama trikki tolmuimeja ja peenikse voolikuga. see vesi võis vabalt olla ka eelmisest korrast, ei sulanud ära kõik vms. peale tänast imemist surkisin seal traadijupiga ja selle ots märjaks ei läinud enam.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: E39 pidurid külmaga kadunud
Nüüd ka minul läbitud teema, krt see peaks olema iga hoolduse juures kohustuslik ülevaadata ja vajadusel puhastada .. täiesti ulme süsteem ..
Oma auto teemas hetkel just pikemalt ..
Oma auto teemas hetkel just pikemalt ..
Re: E39 pidurid külmaga kadunud
Peale vee eemaldamist jääb vaakumvõimendi seest märjaks ja külmaga streigib ikka edasi... Mina sain enda oma tööle,alles peale seda,kui olin sinna puupiiritust sisse pritsinud u.60-70ml.Samuti plastpõlve millega voolik võimendi külge kinnitub,seal tundus nagu tagasilöögiklapi moodi asi olema,see võib samuti kinni jääda.
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 2997
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E39 pidurid külmaga kadunud
mul sama asi pidureid pole ehk oskad õelda kuhu sa seda puupiiritust sisse pritsisidenn1 kirjutas:Peale vee eemaldamist jääb vaakumvõimendi seest märjaks ja külmaga streigib ikka edasi... Mina sain enda oma tööle,alles peale seda,kui olin sinna puupiiritust sisse pritsinud u.60-70ml.Samuti plastpõlve millega voolik võimendi külge kinnitub,seal tundus nagu tagasilöögiklapi moodi asi olema,see võib samuti kinni jääda.
BMW X5 E70
Re: E39 pidurid külmaga kadunud
Selle plastpõlve võtsin välja, millega vaakumvoolik võimendisse läheb. Selle augu kaudu imesin vee välja ja pritsisin piiritust sisse.
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 2997
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E39 pidurid külmaga kadunud
ok tänudenn1 kirjutas:Selle plastpõlve võtsin välja, millega vaakumvoolik võimendisse läheb. Selle augu kaudu imesin vee välja ja pritsisin piiritust sisse.
BMW X5 E70
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 2997
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E39 pidurid külmaga kadunud
Oskab keegi õelda selle puu piirituse soome pärase nime,kuna olen soomes siis vaja siit see aine osta,et pidurid korda saada.
BMW X5 E70
Re: E39 pidurid külmaga kadunud
Metanool,ehk eestipäraselt puupiiritus.Pole vaju ju justnimelt metanooli.Näiteks eestist on seda ,tänu ülimürgisusele väga raske leida.Etanool,ehk siis joogikõlbulik 96 kraadine toimib täpselt sama hästi ja on ohutu inimesele( kui seda enesele sisse pritsida siis on lausa meeldivalt kasulik ).
52 72 989
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 2997
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E39 pidurid külmaga kadunud
sai puupiiritusega ära tehtud aga nüüd teine jama pidurid jäävad peale lööb plokki rattad,milles võib jama alla
kas tõesti õlis kodenss sees
kas tõesti õlis kodenss sees
BMW X5 E70
Re: E39 pidurid külmaga kadunud
Minul jäid pidurid peale, kui võimendis olid ikkagi mingid vee jäägid, mis ära külmasid. Õliga see seotud polnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1073
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: E39 pidurid külmaga kadunud
enda autol oli sama jama eelmine talv. vett sealt seest täielikult välja ei saagi ilma võimendit maha võtmata!!!!! vähemalt minul oli nii.
BMW g31 520d M Sport
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 2997
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E39 pidurid külmaga kadunud
Võtsin ka vee välja ilge roostevesi tuli ja ikkagi pidurid jäid peale.Aga siis proovisin ka seda võtsin õlitopsikust vana õli seest välja ja panin uue asemele,hommikul oli väljas 8,5 kraadi külma ja pidurid pehmed vb tõesti vana õli külmub ära.
BMW X5 E70
Re: Re:
Ei usu hästi, et vesi sinna vaakumvooliku kaudu satub. Ise pakuks välja järgmise teooria: Põhjus on ikkagi osaliselt, või täielikult ummistunud äravooluava pidurivõimendi kasti põhjas. Vihmaga koguneb sinna kasti vesi, kuna kokkuvaltsitud pidurivõimendi korpus ei ole ikkagi 100% hermeetiline (pigem u. 99,5%) Tänu vaakumile korpuse sees, immitseb vesi valtsi vahelt vaikselt-vaikselt korpuse sisseaimz23 kirjutas:just tuleb sealtpriitv8 kirjutas:Sa püüad vist öelda, et see vesi tuleb vaakumvooliku kaudu sinna?
- ankruman85
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 08.07.2007 22:06 59
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 24.05.2014 22:34 39
- Peamine sõiduk: BMW E39, 525d, 04a. touring; E30, 316, 90a; E46 98a
Re: E39 pidurid külmaga kadunud
Vaata alustuseks juutuubi videosid, mingi aimduse asjadest ikkagi annavad, nt. " onclick="window.open(this.href);return false;
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 pidurid külmaga kadunud
Foorumis vist TSI olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 18.08.2013 11:56 34
Re: E39 pidurid külmaga kadunud
Endal oli ka piduritega jama, nii kui külmaks läks ,siis piduri võimendi kadus tagant ära ja sai pidurdada ainult võimendita, sai ka proovitud algul piiritusega leevendada aga lõpuks ikka vahetasin terve vaakumvõimendi ära, lammutusest saab isegi päris hea rahaeest töötava, vana vaakumvõimendi oli ikka korralikult seest roostes, vesi sattus mul sinna kuna vee äravoolu auk oli umbes ja lõpuks oli pool võimendit vee all.