Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Noo, isvinitje! Nägi igatahes jumala Kit'i teema välja, seal asus ju ka turbo boost nupp minu mäletamist mööda aga noo selge, kui originaal siis must like! Jälle pisut targem
Anti_K kirjutas:Noo, isvinitje! Nägi igatahes jumala Kit'i teema välja, seal asus ju ka turbo boost nupp minu mäletamist mööda aga noo selge, kui originaal siis must like! Jälle pisut targem
80nendate ulme
Muidu mis autosse puutub, siis iga vähe suurem rullikafänn näeb, et seal on niimõndagi huvitavat, mida nende autode peal ei liigu (näiteks konditsioneer). Lisaks tegu omaaegse tippvariandiga. Vb olla on praegu liiga vara, aga mingi 5a pärast tasub selline asi juba taastamist.
Mõned siin keevitavad ja jamavad mingite 316-tega jne.. selline asi tasuks korda teha
Käisin autot vaatamas- vajab keevitust on veel pehmelt öeldud.Juhipoolne lansekas on täiesti läbi kaitsmekarbi juurest- pmst rusikasuurune auk on sees ja näeb kenasti maapinda.Tagumised mõlemad tagatiivad on kutud- juhipool on samuti mõnus pirakas auk veel sees.Karpe ega põhjaalust ei hakanud pärast neid avastusi kontrollimagi.Sumpa pläriseb mehiselt- ilmselt on see ka kuskilt läbi ussitanud või lahti.Esistange on mõlkis ja suunatuli puru(pidi saama korraliku stange kaasa)
Positiivsena võin öelda,et tagavararattakoobas on kena ja puutumata,samuti paistsid esituled terved olevat.
Varustus on küll üle eesti keskmise: el.aknad ja kont,samuti ka küllaltki haruldased tuled ja esivõre,midagi märkimisväärset muud esmapilgul ei leidnud sealt.
Mõistlik oleks auto arvatavasti nö doonoriks osta ja kogu see tehnika tõsta mõne teise kere peale.
Peale selle on tagumised koopad seestpoolt totaalselt mäda ja mootor hingest kinni. Auto on Saksast toodud tõesti ja mitte 12 a tagasi nagu siin mainiti.
Salongi järgi ütleks, et mingi 4-5 autot on kokku pandud.
Punased istmed ja hele puit - kui just mingi väga kiiksuga vend individuali ei tellinud siis not gonna happen. Pooled salongi plastikud on mustad - pooled hallid. Tagumised ukse käepidemed on nii el akna nupuga kui ka vändaga Ees kesk-konsoolis on ainult esimeste akende nupud ja "trim" on must ehk siis veel mingi rändom auto pealt...
Keegi vist elab veel krooniajas, kuidagi imelik hind tõepoolest! Selline kolmekas ei maksnud uuestki pärast niipalju, ja vaevalt E46 nagu vein on mis aastatega aina paremaks läheb
ozzu kirjutas:
http://www.auto24.ee/used/959431
Tehasest see auto ilmselt nende tulede,stangede,navi ja rooliga ei väljunud või ma eksin?
Tagumine ukse tihend on ka sama räbal kui sõbra 320000km läbi sõitnud e39-l.
Tõesti ... M5'l tegelikult hoopis teised stanged . Nali naljaks.
Muidu tuled (esimesed ja tagumised) vahetatud, sest alates 2001 tuli uuendus. Navi ja rool tunduvad ka olevat facelifti pealt. Eks mingit kompunni on tehtud, aga mitte midagi ülemõistuse. Samas see tihend võib hooletute kaassõitjate pärast ka paari kuuga selliseks muutuda (talvel jäätub kinni, tõmmatakse ribadeks - igal aastaajal võib keegi rihma sinna vahele lüüa või mida iganes veel. See ei ole mingi näitaja
PS....
Tundub, et on mingi jama olnud esiotsaga, sest:
- tuled vahetatud
- logarid puudu
- põhjakate puudu
- FL neerud
- kas PDC ees ja taga ei olnud standard varustus või vähemalt, kui oli taga, siis oli ka ees?
Ja ükski normaalne müüja ei varja auto numbrit... Ju siis on midagi varjata.
Aga samas, sellise raha eest leida avariivaba M5... lootus suht 0... Isegi kallima raha eest ei liiga avariivabasid.