Tere kõigile.
Mure siis selles ,et olen puhastanud ära karterituulutus klapi seal hulgas kõik voolikud, vahetanud õhufiltri, puhastasin tühikäigumootori ja võta näpust millest lahti ei saa on pöörete kõikkumisest. Täpselt nagu saaks kuskilt lisaõhku, alles sai karteri tuulutus klapp ära vahetatud. Vaatasin ka kurjapilguga õhulõdvikud üle aga kõik olid terved ja sai ka tehtud muidugi õlivahetus, probleem oli muidugi juba enne õlivahetust.
Kui kergelt lappi anda siis hakkab auto sõiduajal puterdama ja värisema aga kui järsku tallata siis läheb nagu loom. täpselt nagu kuskilt oleks umbes ikka midagi?
Muidugi mida ma märkasin et kui õhukollektorist kõigutada siis hakkab mootor hetkeks täiesti normaalselt tööle. Pea on täiesti tühi juba andke uusi mõtteid.
e39 523iA Uskumatu pöörded kõiguvad ikka.
Re: e39 523iA Uskumatu pöörded kõiguvad ikka.
Õhulugeja vigane juhtmestikVeiks010 kirjutas:Tere kõigile.
Mure siis selles ,et olen puhastanud ära karterituulutus klapi seal hulgas kõik voolikud, vahetanud õhufiltri, puhastasin tühikäigumootori ja võta näpust millest lahti ei saa on pöörete kõikkumisest. Täpselt nagu saaks kuskilt lisaõhku, alles sai karteri tuulutus klapp ära vahetatud. Vaatasin ka kurjapilguga õhulõdvikud üle aga kõik olid terved ja sai ka tehtud muidugi õlivahetus, probleem oli muidugi juba enne õlivahetust.
Kui kergelt lappi anda siis hakkab auto sõiduajal puterdama ja värisema aga kui järsku tallata siis läheb nagu loom. täpselt nagu kuskilt oleks umbes ikka midagi?
Muidugi mida ma märkasin et kui õhukollektorist kõigutada siis hakkab mootor hetkeks täiesti normaalselt tööle. Pea on täiesti tühi juba andke uusi mõtteid.
e36/e34/e39/e46/a4/s60/a6- Varsti terve tähestik...
Re: e39 523iA Uskumatu pöörded kõiguvad ikka.
Kas diagnostika tehtud? Minul põhjustas u. samad sümptomid vigane kütusepihusti.
- 520buumer
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 02.08.2011 23:19 43
- Peamine sõiduk: BMW 520i
- Asukoht: Põlvamaa
Re: e39 523iA Uskumatu pöörded kõiguvad ikka.
Segamini sõeladega katalüsaator võib enamvähem sama nalja teha. Minul endal oli ka nii, et kui tallata siis astus küll ja ei puterdanud, kuid kui rahulikult sõita ja vaikselt vajutada siis kippus puterdama. Lõppes asi sellega, et tekkis esialgu kõrin gaasi vajutamisel kuid lõpuks ummistus katalüsaator täielikult ära.(tol hetkel ei teadnud, mis viga) käivitus hädiselt ja üle 1500rpm ei läinud. Katalüsaator laiali lõigatud ja tühjaks tehtud hakkas käima nagu kell. Seega sul võib olla just see faas, et hakkab laiali jooksma see katt seal all. Muidugi ei välistaks veel ka õhulugeja viga.
Kõike paremat !
Kõike paremat !
Autospordi ja tavalise spordi vahe: sport on sport - autosport on ravimatu haigus.
Re: e39 523iA Uskumatu pöörded kõiguvad ikka.
Viga käes.
Lähenesin siis järgmine päev selge pea ja kaine mõistusega teiselt poolt mootorit. Ja hakkasin näppima süütepooli ja süütepooli pistikut mis on salongifiltri all ning ennäe imet tundub et eelmisest korrast kui sai klapikambrikaane tihendit vahetatud on süütepooli pistik halvasti tagasi pandud (ei olnud korralikult kinni keeratud) ja sai sealt halba ühendust.
Vot sellise väikse veapärast võib nii palju ***** saada aga usun et seda mida tehtud sai töötab mootor kindlasti paremini.
Tänud kõigile kes viitsisid minuga koos kaasa mõelda.
Lähenesin siis järgmine päev selge pea ja kaine mõistusega teiselt poolt mootorit. Ja hakkasin näppima süütepooli ja süütepooli pistikut mis on salongifiltri all ning ennäe imet tundub et eelmisest korrast kui sai klapikambrikaane tihendit vahetatud on süütepooli pistik halvasti tagasi pandud (ei olnud korralikult kinni keeratud) ja sai sealt halba ühendust.
Vot sellise väikse veapärast võib nii palju ***** saada aga usun et seda mida tehtud sai töötab mootor kindlasti paremini.
Tänud kõigile kes viitsisid minuga koos kaasa mõelda.
E39 523iA