TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Check Controli pole ning ei olnudki plaanis ühendada.
Vaja läheb siis 18 nupulist obc-d koos mõlema pistikuga (must ja valge)
Välistemperatuuri andurit koos pistiku ja juhtmetega kui ei ole eelnevalt olemas
Juhet umbes 10 meetrit.
Juhtmeühenduste jaoks isoleerteipi ja kõiki muid vajalikke tööriistu, et kõigele ligi saaks.
Esimese asjana valmistasin ette pistikud:
Must pistik :
Pin 6 (sinine, pruun kollane); Pin 9 (roheline, sinine); Pin 13 (must, valge); Pin 14 ( lilla, valge); Pin 15 (sinine, lilla, valge) - kõigile neile lisasin 80 cm juhtmejupi, et ulatuksid spidoploki pistikuteni ning Pin 14 juhi jalge all oleva juhtmeni (lilla, valge). Pin 9 - 80 cm lisatud juhtmejupi vahele lisasin ka 10A kaitsme. Pin 14 - 80 cm juhtmejupi vahepeale lisasin 10 A kaitsme.
Välistemperatuuri anduri Pin 12 (pruun, hall) ja valgustuse Pin 16 (hall, punane) otsad jätsin lahti, kuna Pin 16 tuleb ühendada analoogkella taga olnud sama värvi juhtmega. Välistemperatuuri juhtmed tõin kah kenasti salongi, et saaks obc pistiku taha kohe ühendada. Kõik ülejäänud juhtmeotsad teipisin ära.
Valge pistik:
Pin 5 (valge, lilla); Pin 6 (valge, must); Pin 7 (valge, kollane) Pin 9 (valge, hall) - kõigile neile lisasin 80 cm juhtmejupi, et ulatuks jälle spidoplokini.
Pin 8 (punane, kollane) - toide (lisasin 10 A kaitsme) ja Pin 13 (pruun) otsad jätsin lahti, kuna need tuleb ühendada analoogkella taga olnud sama värvi juhtmetega. Ülejäänud juhtmeotsad teipisin samuti ära.
Kõikidele vajalikele juhtmetele lisasin teibi, millele kirjutasin peale, et mis ta on ja kuhu ta läheb. Seepärast, et lisatud juhtmejupid olid punast ja musta värvi, ning kui need armatuuri seest spidoplokini vedada, ei pruugi enam õiget juhet ülesse leida. Näiteks Pin 6(sin, pr, kol) Obc pistiku juures oleva juhtmejupi külge ning listud 80 cm juhtmejupi otsa ühenda Pin 26 sin pistik.
Kõik eelneva sai ära teha soojas toas.
Järgnevalt toimetused juba autos
Alustuseks eemalda akujuhe ja siis toimi juba järgnevalt.....
Eemalda analoogkell ja selle ümbrusest niipalju detaile, et oleks hea ligipääs kõigele vajalikule. Eemalda ka spidoplokk, ühenda sealt lahti kõik pistikud – väike must, sinine ja valge.
Analoogkella eemaldamisel jääb sealt üle kolme juhtmega pistik, mille plastikümbrise eemaldasin ja lõikasin juktmejupid umbes 5 cm varuga ära, kuna need otsad sobivad Spido sinisesse pistikusse – neid on vaja sinna lisada 3 tk. Pin 10, 24 ja 26
Juhtmete ühendamine spidokapistikusse:
1. Obc Musta pistiku juhtmetest:
1.1 Pin 6 (sinine, pruun kollane) - ühenda spidoka sin pistik Pin 26 (tuleb lisada uus klemm)
1.2 Pin 9 (roheline, sinine) - ühenda spidoka sin pistik Pin 4
1.3 Pin 13 (must, valge) – ühenda spidoka sin pistik Pin 2
1.4 Pin 15 (sinine, lilla, valge) – ühenda spidoka sin pistik Pin 24 (tuleb lisada uus klemm)
2. Obc valge pistiku juhtmetest:
2.1 Pin 5 (valge lilla) – ühenda spidoka valge pistik Pin 12
2.2 Pin 6 (valge, must) – ühenda spidoka valge pistik Pin 21
2.3 Pin 7 (valge, kollane) – ühneda spidoka valge pistik Pin 11
2.4 Pin 9 (Valge, hall) – ühenda spidoka sin pistik Pin 10 (tuleb lisada uus klemm)
Spidoplokiga selleks korraks kõik!
Järgnevalt otsi juhi jälge all olevast juhtmepuntrast ülesse lilla, valge juhe - täpselt samasugune juhe kui obc pistikust tulev Pin 14 (lilla, valge) juhe. VT allpool olevat pilti, mina leidsin juhtme sealt.
Järgnevalt ühenda Obc:
Mustast pistikust:
Pin 16 (hall punane) analoogkellast üle jäänud sama värvi juhtmega
Pin 12 (pruun, hall) välistemp andurist tuleva juhtmega
Nüüd on Musta pistiku kõik vajalikud juhtmed ühendatud!
Valgest pistikust:
Pin 8 (punane, kollane) analoogkellast üle jäänud juhtmega – toide
Pin 13 (pruun) analoogkellast üle jäänud pruuni juhtmega – maandus
BC kangi ühendamine
valge pistik pin 4 ühendada kangi pistiku pin 10 ja kõik toimib.
Nüüd on ka Valge pistiku kõik vajalikud juhtmed ühendatud!
Ühenda pistikud Obc järgi, ühenda akujuhe ja keera süüde sisse. Kõik peaks nüüd toimima.
Nüüd tuleb vaid kõik uuesti kokku panna.
Tuleb lisada juurde 2 klemmi
Tuleb juurde lisada 1 klemm
Rooli all olev lilla,valge juhe
Kontrollida igaks juhuks ka seda kaitset - muidu ei tule kusagilt voolu peale kui see läbi või puudu
Vaja läheb siis 18 nupulist obc-d koos mõlema pistikuga (must ja valge)
Välistemperatuuri andurit koos pistiku ja juhtmetega kui ei ole eelnevalt olemas
Juhet umbes 10 meetrit.
Juhtmeühenduste jaoks isoleerteipi ja kõiki muid vajalikke tööriistu, et kõigele ligi saaks.
Esimese asjana valmistasin ette pistikud:
Must pistik :
Pin 6 (sinine, pruun kollane); Pin 9 (roheline, sinine); Pin 13 (must, valge); Pin 14 ( lilla, valge); Pin 15 (sinine, lilla, valge) - kõigile neile lisasin 80 cm juhtmejupi, et ulatuksid spidoploki pistikuteni ning Pin 14 juhi jalge all oleva juhtmeni (lilla, valge). Pin 9 - 80 cm lisatud juhtmejupi vahele lisasin ka 10A kaitsme. Pin 14 - 80 cm juhtmejupi vahepeale lisasin 10 A kaitsme.
Välistemperatuuri anduri Pin 12 (pruun, hall) ja valgustuse Pin 16 (hall, punane) otsad jätsin lahti, kuna Pin 16 tuleb ühendada analoogkella taga olnud sama värvi juhtmega. Välistemperatuuri juhtmed tõin kah kenasti salongi, et saaks obc pistiku taha kohe ühendada. Kõik ülejäänud juhtmeotsad teipisin ära.
Valge pistik:
Pin 5 (valge, lilla); Pin 6 (valge, must); Pin 7 (valge, kollane) Pin 9 (valge, hall) - kõigile neile lisasin 80 cm juhtmejupi, et ulatuks jälle spidoplokini.
Pin 8 (punane, kollane) - toide (lisasin 10 A kaitsme) ja Pin 13 (pruun) otsad jätsin lahti, kuna need tuleb ühendada analoogkella taga olnud sama värvi juhtmetega. Ülejäänud juhtmeotsad teipisin samuti ära.
Kõikidele vajalikele juhtmetele lisasin teibi, millele kirjutasin peale, et mis ta on ja kuhu ta läheb. Seepärast, et lisatud juhtmejupid olid punast ja musta värvi, ning kui need armatuuri seest spidoplokini vedada, ei pruugi enam õiget juhet ülesse leida. Näiteks Pin 6(sin, pr, kol) Obc pistiku juures oleva juhtmejupi külge ning listud 80 cm juhtmejupi otsa ühenda Pin 26 sin pistik.
Kõik eelneva sai ära teha soojas toas.
Järgnevalt toimetused juba autos
Alustuseks eemalda akujuhe ja siis toimi juba järgnevalt.....
Eemalda analoogkell ja selle ümbrusest niipalju detaile, et oleks hea ligipääs kõigele vajalikule. Eemalda ka spidoplokk, ühenda sealt lahti kõik pistikud – väike must, sinine ja valge.
Analoogkella eemaldamisel jääb sealt üle kolme juhtmega pistik, mille plastikümbrise eemaldasin ja lõikasin juktmejupid umbes 5 cm varuga ära, kuna need otsad sobivad Spido sinisesse pistikusse – neid on vaja sinna lisada 3 tk. Pin 10, 24 ja 26
Juhtmete ühendamine spidokapistikusse:
1. Obc Musta pistiku juhtmetest:
1.1 Pin 6 (sinine, pruun kollane) - ühenda spidoka sin pistik Pin 26 (tuleb lisada uus klemm)
1.2 Pin 9 (roheline, sinine) - ühenda spidoka sin pistik Pin 4
1.3 Pin 13 (must, valge) – ühenda spidoka sin pistik Pin 2
1.4 Pin 15 (sinine, lilla, valge) – ühenda spidoka sin pistik Pin 24 (tuleb lisada uus klemm)
2. Obc valge pistiku juhtmetest:
2.1 Pin 5 (valge lilla) – ühenda spidoka valge pistik Pin 12
2.2 Pin 6 (valge, must) – ühenda spidoka valge pistik Pin 21
2.3 Pin 7 (valge, kollane) – ühneda spidoka valge pistik Pin 11
2.4 Pin 9 (Valge, hall) – ühenda spidoka sin pistik Pin 10 (tuleb lisada uus klemm)
Spidoplokiga selleks korraks kõik!
Järgnevalt otsi juhi jälge all olevast juhtmepuntrast ülesse lilla, valge juhe - täpselt samasugune juhe kui obc pistikust tulev Pin 14 (lilla, valge) juhe. VT allpool olevat pilti, mina leidsin juhtme sealt.
Järgnevalt ühenda Obc:
Mustast pistikust:
Pin 16 (hall punane) analoogkellast üle jäänud sama värvi juhtmega
Pin 12 (pruun, hall) välistemp andurist tuleva juhtmega
Nüüd on Musta pistiku kõik vajalikud juhtmed ühendatud!
Valgest pistikust:
Pin 8 (punane, kollane) analoogkellast üle jäänud juhtmega – toide
Pin 13 (pruun) analoogkellast üle jäänud pruuni juhtmega – maandus
BC kangi ühendamine
valge pistik pin 4 ühendada kangi pistiku pin 10 ja kõik toimib.
Nüüd on ka Valge pistiku kõik vajalikud juhtmed ühendatud!
Ühenda pistikud Obc järgi, ühenda akujuhe ja keera süüde sisse. Kõik peaks nüüd toimima.
Nüüd tuleb vaid kõik uuesti kokku panna.
Tuleb lisada juurde 2 klemmi
Tuleb juurde lisada 1 klemm
Rooli all olev lilla,valge juhe
Kontrollida igaks juhuks ka seda kaitset - muidu ei tule kusagilt voolu peale kui see läbi või puudu
Viimati muutis jaanis3, 19.11.2011 20:37 55, muudetud 1 kord kokku.
F11 520d '11 / 1600-2 '66 / 630CS
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
sai ka endale paigaldatud see 18 nupuline obc.kõik toimib ilusti peale kütusekulu näitaja.
siit oleks ka väike küsimus r4 motoga sõitvatele juhtidele.äkki keegi viitsib vaadata mida kompuutri varjatud menüüs näitab einheit 1 ja einheit 2.ise olen neid numbreid juba kolm päeva muutnud.ei ole saanud ikka korralikult paika.esialgu näitas 19-25l/100le.nüüd olen saanud asja vabsee vastupidi käima.keskmist näitab 8.2l/100.asi võiks ju isegi normaalne olla,aga asi töötab natuke valesti.kui kaasi annad siis numbrid vähenevad ja kui jala kaasipedaalilt eemaldad hakkavad numbrid hoopis suurenema.guugeldanud olen ise juba piisavalt.ei ole mõtet seda varianti pakkuda.kirjutatud on 1,8 is oma kuid see ei ole sama mis tavaline 1,8.r6-l on hoopis teine teema.
äkki keegi 1,8 või 1,6 omanikest viitsib vaadata enda masina einheite!
kütusekulu mkorrektuuri ei ole ka mõtet pakkuda.sealt seda nii suurel määral tuunida ei saa.
siit oleks ka väike küsimus r4 motoga sõitvatele juhtidele.äkki keegi viitsib vaadata mida kompuutri varjatud menüüs näitab einheit 1 ja einheit 2.ise olen neid numbreid juba kolm päeva muutnud.ei ole saanud ikka korralikult paika.esialgu näitas 19-25l/100le.nüüd olen saanud asja vabsee vastupidi käima.keskmist näitab 8.2l/100.asi võiks ju isegi normaalne olla,aga asi töötab natuke valesti.kui kaasi annad siis numbrid vähenevad ja kui jala kaasipedaalilt eemaldad hakkavad numbrid hoopis suurenema.guugeldanud olen ise juba piisavalt.ei ole mõtet seda varianti pakkuda.kirjutatud on 1,8 is oma kuid see ei ole sama mis tavaline 1,8.r6-l on hoopis teine teema.
äkki keegi 1,8 või 1,6 omanikest viitsib vaadata enda masina einheite!
kütusekulu mkorrektuuri ei ole ka mõtet pakkuda.sealt seda nii suurel määral tuunida ei saa.
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Kas bensakal ja diislil töötab asi täpselt samamoodi?
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
kas elle sama värgenduse võib ka e32-le paigutada?
e32,1988a. r6 138kw
- ummy
- Huviline
- Postitusi: 1175
- Liitunud: 01.10.2006 19:04 24
- Peamine sõiduk: E39 M5
- Asukoht: Harjumaa
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Tänud asjaliku juhise eest!
Mul polnud pin 6 mustas obc poolses pistikus olemaski, ning pidin ka selle lisama.
Mul polnud pin 6 mustas obc poolses pistikus olemaski, ning pidin ka selle lisama.
Selle ühendasin alguses kogemata valgesse pistikusse. Kulus umbes 3 tundi lisatööd, et see välja selgitada1.2 Pin 9 (roheline, sinine) - ühenda spidoka sin pistik Pin 4
E39 528i
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
äkki on mul viga hoopis spidoplokis,kust asi alguse saab.test 20 ma nii suurel määral asja korrigeerida ei saa.või olen saanud endale vigase obc.InterFace kirjutas:jargo - igatpidi uurind seda einheit teemat. need mõjutavad ainult check module äratundmist või väljalülitamist ning seda kas kell on 12 või 24 tunnine. kütusekuluga ei tohiks seost olla. kuigi samas mõnes kohas on osade (318is , 320 , 325 , m3 ) kohta õiged koodid kirjas küll.
eile ühendasin enda oma ka ära ning näitas mõni liiter rohkem kui peaks. igatahes test20 ja väärtus 800 peale ning tänane trip sai liitrid jagatud kilomeetrid korda 100 täpselt sama tulemuse. seega töötab kenasti.
seda ma ei tea mis auto pealt minu OBC tuli ja check control ei tööta kuna mul ei ole seda.
mõtlesin korra,et prooviks r6 spidoplokki.vaataks kas siis saan asja joonde.või peaks otsima is-spidoka.
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Ma arvan lihtsalt seda, et kui sul ei näita täpselt õigeid numbreid ja paika ka ei saa kuidagi siis asi selles et sul lihtsalt r6 kompu. Kuna sul r4 nagu ma aru saan siis tuleb teine kompu sebida. Ma arvan, et siis saad enda probleemile lahenduse.jargo kirjutas: äkki on mul viga hoopis spidoplokis,kust asi alguse saab.test 20 ma nii suurel määral asja korrigeerida ei saa.või olen saanud endale vigase obc.
mõtlesin korra,et prooviks r6 spidoplokki.vaataks kas siis saan asja joonde.või peaks otsima is-spidoka.
Mul endal ka r4 1.8is aga kompu r6 oma, ja ei näita õiget kütusekulu.
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
komput saab ka nullida ju
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Tere
jJanno
Kas oskad öelda, kust sobivaid klemme osta saaks ning mis on tootekood?jaanis3 kirjutas:Tuleb lisada juurde 2 klemmi
jJanno
exTouring
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
kuidas?tennar kirjutas:komput saab ka nullida ju
lihtsalt reset seda ei muuda!
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
lihtsam on võtta kuskilt teise pistiku seest ja kokku joota.jjanno kirjutas:TereKas oskad öelda, kust sobivaid klemme osta saaks ning mis on tootekood?jaanis3 kirjutas:Tuleb lisada juurde 2 klemmi
jJanno
um-ist saab muidu uusi ka!
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Analoogkella kella küljest saab need klemmid aga maru ettevaatlikult peab selle musta plastis ümbrise ära lõhkuma . Mina näiteks pidin neid klemme natuke viilima ,et nad ilusti vahele istuks ja kõik toimib.
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
ma ei saanud aru mis sinna juhtme külge tuli ühendada?Järgnevalt otsi juhi jälge all olevast juhtmepuntrast ülesse lilla, valge juhe - täpselt samasugune juhe kui obc pistikust tulev Pin 14 (lilla, valge) juhe. VT allpool olevat pilti, mina leidsin juhtme sealt.
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Must pistik pin 14 (lilla/valge) tuleb ühendada süütelukust tuleva toitega (lilla/valge). Juhtme võib viia ka vasakul kõlari kohal olevasse juhtmete jaotuskarpi.
F11 520d '11 / 1600-2 '66 / 630CS
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
see siis nagu toide kompule? mul oli mustas pistikus teine pin-ide rida kõik eelnevalt olemas, siis järelikult seda enam ma ühendama ei pea?
E: ja kust leida mis iga test tähendab?
E: ja kust leida mis iga test tähendab?
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Oskab keegi öelda, kuidas BC kangi veel ühendusse saada ?
Tal lisaks mingi kollane/punane juhe, mis tõenäoliselt ongi see BC lüliti jaoks.
Kuhu see tuleb viia ?
Pasuna juhtme lõikasin läbi ja ühendasin nii ära, nagu õpetuses oli.
Äkki kellelgi inglise keele vaim parem, ning tõlgiks ära ? Seal kirjas kuidas BC kang ühendada.
http://www.unitedbimmer.com/forums/bmw- ... tures.html
Tal lisaks mingi kollane/punane juhe, mis tõenäoliselt ongi see BC lüliti jaoks.
Kuhu see tuleb viia ?
Pasuna juhtme lõikasin läbi ja ühendasin nii ära, nagu õpetuses oli.
Äkki kellelgi inglise keele vaim parem, ning tõlgiks ära ? Seal kirjas kuidas BC kang ühendada.
http://www.unitedbimmer.com/forums/bmw- ... tures.html
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Vist oli nii, et
BC kangi pistikust pin 10 ühendad pin 4, aga seda ma ei mäleta kas valgesse pistikusse või musta.
BC kangi pistikust pin 10 ühendad pin 4, aga seda ma ei mäleta kas valgesse pistikusse või musta.
- No-Fear
- Huviline
- Postitusi: 143
- Liitunud: 05.05.2011 19:57 15
- Peamine sõiduk: E39 530D 142kW
- Asukoht: Jõhvi
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Kas keegi mulle e36-te selle paneks sisse,
Otseloomulikult väikse kompentsatsiooni eest ?
Otseloomulikult väikse kompentsatsiooni eest ?
Bmw E34 520i Sedaan
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Seigo panebNo-Fear kirjutas:Kas keegi mulle e36-te selle paneks sisse,
Otseloomulikult väikse kompentsatsiooni eest ?
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
No siis tuleb teema pealkiri ära muuta --> "LST" Lase Seigol Teha
Peab ise ka kunagi sarnast teenust kasutama vist
Peab ise ka kunagi sarnast teenust kasutama vist
- No-Fear
- Huviline
- Postitusi: 143
- Liitunud: 05.05.2011 19:57 15
- Peamine sõiduk: E39 530D 142kW
- Asukoht: Jõhvi
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
AGA kust ma saaksin kõik vajalikud komponendid?
Bmw E34 520i Sedaan
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Kui sa mõtled obc-d pistikuid jne, siis üks variant on bmw24.eu- neil oli igast sellist manti.
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
tänud õpetuse eest sain endale just korda.
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Viitsib keegi seletada, kuidas seieritega kella asemel see digitaalne "obc" kell panna ? Pistik on erinev... Välistemp ei huvitagi, kuna nagunii seda valmidust ilmselt pole, lihtsalt, et kella näeks... Lõhkusin kogemata oma analoogkella ära. Tegu siis sellega : http://img152.imageshack.us/f/obc9zo.jpg/
Keegi siin rääkis, et kuni 92 aastani on E36el lisade valmidus olemas ? Mul on 91 aasta 2.0.
Mida sealt üldse näeb ? E36el on nii palju erinevaid variante neid...
Tänud ette.
Keegi siin rääkis, et kuni 92 aastani on E36el lisade valmidus olemas ? Mul on 91 aasta 2.0.
Mida sealt üldse näeb ? E36el on nii palju erinevaid variante neid...
Tänud ette.
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Peaks olema selliselt, et asi tööle hakkaks.
Ühenda MID-i pistikusse:
pin 17 - pruun(mass) - jääb analoogkellast järgi
pin 18 - punane/kollane (toide) - jääb analoogkellast järgi
pin 16 - hall/punane (nuppude valgustus) - jääb analoogkellast järgi
pin 14 - lilla/valge (toide süütelukust) -tuleb ise viia juhe
Ühenda MID-i pistikusse:
pin 17 - pruun(mass) - jääb analoogkellast järgi
pin 18 - punane/kollane (toide) - jääb analoogkellast järgi
pin 16 - hall/punane (nuppude valgustus) - jääb analoogkellast järgi
pin 14 - lilla/valge (toide süütelukust) -tuleb ise viia juhe
F11 520d '11 / 1600-2 '66 / 630CS
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Tahaks panna tavalise 7 nupulise mis näitab välis tempi. ja kellaaega. Kuhu pin14 tuleb viia? Ja mis veel teha, et tempi ka tööle saada?
BMW
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
pin 12 - välistemp andurist(pruun, hall) - teine temp anduri ots massi.
pin 17 - pruun(mass) - jääb analoogkellast järgi
pin 18 - punane/kollane (toide) - jääb analoogkellast järgi
pin 16 - hall/punane (nuppude valgustus) - jääb analoogkellast järgi
pin 14 - lilla/valge (toide süütelukust) -tuleb ise viia juhe juhi pool olevasse juhtmete jaotuskarpi.
pin 17 - pruun(mass) - jääb analoogkellast järgi
pin 18 - punane/kollane (toide) - jääb analoogkellast järgi
pin 16 - hall/punane (nuppude valgustus) - jääb analoogkellast järgi
pin 14 - lilla/valge (toide süütelukust) -tuleb ise viia juhe juhi pool olevasse juhtmete jaotuskarpi.
F11 520d '11 / 1600-2 '66 / 630CS
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
sai ka ühendatud omal õpetuse järgi juhtmed ära, aga kütusekulu ei saa kuidagi paika.
Algselt sai peale pandud r6 moto obc. Endal r4 mootor. Rääkisid kõik, et vaja muretseda R4 mootori obc. Täna sain selle lõpuks. tegin kompude vahetuse ja ikka täpselt samad arvud ees. Tegin proovisõite ja ei midagi. Keskmine tuleb mingi 22l/100km.
Ei tundu väga tõenäoline, et auto niipalju kütust võtab.
TEST 20 on pandud 0750 peale. Või saab veel kuskilt moodi reguleerida?
Kas selline viga võib tekkida mingist valesti ühendatud juhtmest?
Algselt sai peale pandud r6 moto obc. Endal r4 mootor. Rääkisid kõik, et vaja muretseda R4 mootori obc. Täna sain selle lõpuks. tegin kompude vahetuse ja ikka täpselt samad arvud ees. Tegin proovisõite ja ei midagi. Keskmine tuleb mingi 22l/100km.
Ei tundu väga tõenäoline, et auto niipalju kütust võtab.
TEST 20 on pandud 0750 peale. Või saab veel kuskilt moodi reguleerida?
Kas selline viga võib tekkida mingist valesti ühendatud juhtmest?
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
Kindel, et kompu R4 mootoriga masina oma?
F11 520d '11 / 1600-2 '66 / 630CS
Re: TSI: E36 analoogkella asemele 18 nupuline Obc
peal oli tootekood ja selle järgi tuvastasin bmwfans lehelt et on tegemist R4 kompuga.