BMW 5-seeria '2010 F10
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2906
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Stig uue M5 roolis
Nii et uut Top Geari hooaega jään küll huviga ootama
http://www.youtube.com/watch?v=HzJtokF4VKs
Ja saab ka turbodega V8-st minu meelest väga head häält, see Meisterschafti hääl meenutab ameeriklaste muskealutode V8-t
http://www.youtube.com/watch?v=rJ-HGgOS ... ure=colike
Nii et uut Top Geari hooaega jään küll huviga ootama
http://www.youtube.com/watch?v=HzJtokF4VKs
Ja saab ka turbodega V8-st minu meelest väga head häält, see Meisterschafti hääl meenutab ameeriklaste muskealutode V8-t
http://www.youtube.com/watch?v=rJ-HGgOS ... ure=colike
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
550xi launch control:
4,8 sajani 16,7 kahesajani.
4,8 sajani 16,7 kahesajani.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
See klipp on VIST sellest poliitiliselt ebakorrektsest ülevaatest pärit.siim .j kirjutas:Kui vaja siis burnib edukalt, kui vaja sõidab 0-200 12 s.
"I wish all M5s were reviewed by wolverine"
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
M5st GRIPi Matthiase poolt väga äge ülevaade, nagu alati.
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
528i ... 4 silindrit, üks twinscroll turbo, 180kW 5000-6500rpm, 350nm 1250-4800 rpm ning manuaaliga 6,2 sekundiga sajani 8 käigulise automaadiga 6,3. Carfolio specid, Edmundsi 528i road test ja nende M5 road test.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
6,2 sajani 180kw puhul ja kütusekulu trassil 5.5 Väga öko ja kiire. Ainus mis tundub kahtlane on 4 cyl BMW puhul alati kohe r6 tuleb pähe.
F31 320d M Performance
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Car and driver sai uue M5'e 0-60 mph 3,7 sekiga, veerandmiili aeg 12,0 sekundit. See M5 launch control on üsna muljetavaldav. Võrdluseks - Pagani Zonda R läheb 0-100 km/h 3,6 sekiga (ma tean, et 60 mph on ~97 km/h, aga ikkagi ).
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
**** see on ikka rets kiirendus. Toidupoest koju tulles nii muuseas tõmbad kehvemale bikele koti pähe.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Vaidleks siin vastu. Kohe mitte ei usu, et Zonda R sõidab 3,6 sajani. Zonda Cinque (500kW, 1200kg) läheb Carfolio andmetel 3,4 sajani. Võimsam R peaks oma 552 kW ja 1070kg tühimassi juures veelgi kiirem olema. Võrdluseks lahja 410kW Zonda C12S on veerandmiili sõitnud 10,8 sekundiga. Ligi kahe tonnise masinaga, millel jupp maad vähem jõudu, pole eriti lootust isegi otse kiirendades vastu saada. Ma isegi ei vaevu simulatsioone tegemaRops kirjutas:Car and driver sai uue M5'e 0-60 mph 3,7 sekiga, veerandmiili aeg 12,0 sekundit. See M5 launch control on üsna muljetavaldav. Võrdluseks - Pagani Zonda R läheb 0-100 km/h 3,6 sekiga (ma tean, et 60 mph on ~97 km/h, aga ikkagi ).
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Zonda R 0-100km/h aeg peaks olema 3.2sek.Ultron kirjutas:Vaidleks siin vastu. Kohe mitte ei usu, et Zonda R sõidab 3,6 sajani. Zonda Cinque (500kW, 1200kg) läheb Carfolio andmetel 3,4 sajani. Võimsam R peaks oma 552 kW ja 1070kg tühimassi juures veelgi kiirem olema. Võrdluseks lahja 410kW Zonda C12S on veerandmiili sõitnud 10,8 sekundiga. Ligi kahe tonnise masinaga, millel jupp maad vähem jõudu, pole eriti lootust isegi otse kiirendades vastu saada. Ma isegi ei vaevu simulatsioone tegemaRops kirjutas:Car and driver sai uue M5'e 0-60 mph 3,7 sekiga, veerandmiili aeg 12,0 sekundit. See M5 launch control on üsna muljetavaldav. Võrdluseks - Pagani Zonda R läheb 0-100 km/h 3,6 sekiga (ma tean, et 60 mph on ~97 km/h, aga ikkagi ).
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Vaatasin M5 veerandmiili lõppkiirust 122mph ehk 196km/h. Nagu paljudele BMWdele kohane on midagi jälle paigast ära. Kas M5 kaalub 1,7 tonni või on seal tunduvalt rohkem kui 412kW kapoti all peidus. Ise kahtlustan viimast, sest mootori uuendus lisas suuremad turbod ja intercooleri võrreldes X5/X6 M mudelitega ja vaevalt sealt ainult +4kW juurde tuli, pigem korda kümme ja veel natuke peoga peale
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Ma pean allikat otsima, kuid mul on kusagilt meelde jäänud, et USA versioon on oluliselt kergem. Pead ei anna, kaevan õhtul materjale.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Väga kahtlane kui see tõsi, siis korralik sigrimigri see uus m5.Kaido S kirjutas:Ma pean allikat otsima, kuid mul on kusagilt meelde jäänud, et USA versioon on oluliselt kergem. Pead ei anna, kaevan õhtul materjale.
- e36 in progress...
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Miks ta kahtlane on - esitlusel saadeti manuaalkäigukasti küsimisega näiteks kuu peale ja vaid 2 nädalat hiljem kinnitati ametlikult, et USA turg selle siiski saab. Susserdada nad oskavad. Varustuse ja käigukasti arvelt 50 kg säästa on reaalne, kuid 100 enam mitte. Kuigi Texase sarnastes osariikides pole keegi katalüsaatorist kuulnudki, on hoopis iseasi, kas BMW hakkaks neile ka mingit stripped-versiooni koostama. Otsisin ja ei suuda oma allikat leida, ilmselt vedas siiski mälu mind alt - vabandan. Samas on võimsamad mootorid sellise tehnoloogia juures täiesti reaalne asi, ka mudelid 335 on olnud stendis võimsamad kui paberil.
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
DCT vastu paraku ei saa kiiruse poolest manuaal siiski mitte. Ueed GTRid jne pilldi kõik selle über süsteemiga, muud moodi lihstalt pole võimalik enam tänapäeval vist.
näitena seda kiirust ja sujuvust sealt käimakast on juba ainuüksi väga ilus kuulata.
näitena seda kiirust ja sujuvust sealt käimakast on juba ainuüksi väga ilus kuulata.
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
preVANOS 540i'ga oli sama teema, underrated mootorid. Kui tootja paneb suurema intercooleri ja suuremad turbod siis no way sealt ainult +4kW tuleb Lisaks võimalus, et on Porche stiilis pressiautod. Selline 911 turbo olevat stock 1 bari asemel 1,5bar rõhku arendanud. Special press chipped edition. Then again, mu enda auto on ka 0902 Special inspection press vehiclesKaido S kirjutas:...Samas on võimsamad mootorid sellise tehnoloogia juures täiesti reaalne asi, ka mudelid 335 on olnud stendis võimsamad kui paberil.
Cartesti järgi võiks M5 veerandmiili sõita isegi kerge 1860kg@412kW juures 12,4s@188km/h (4,1 sajani), sõidetud 12,0@196 jaoks on vaja seal 500kW ringis jõudu või rõvedalt rohkem väänet enne piirajat, näiteks 800nm@5000rpm & 440kW@7000rpm
Edit: äkki on M5'l analoogne overboost funktsioon nagu 1M mudelil ...
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
?Ultron kirjutas: Edit: äkki on M5'l analoogne overboost funktsioon nagu 1M mudelil ...
On the 8th day, God created boost.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
1M overboost tõstab loetud sekunditeks turbo rõhku, 450nm asemel on näiteks 5-10s saada 500nm. Umbes nagu turbo(overclock) mode tänapäevastel CPUdel.Zipp kirjutas:?Ultron kirjutas: Edit: äkki on M5'l analoogne overboost funktsioon nagu 1M mudelil ...
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
F10 M5 kaalub "sportlikud" 1,95 tonni.Ultron kirjutas:Vaatasin M5 veerandmiili lõppkiirust 122mph ehk 196km/h. Nagu paljudele BMWdele kohane on midagi jälle paigast ära. Kas M5 kaalub 1,7 tonni või on seal tunduvalt rohkem kui 412kW kapoti all peidus. Ise kahtlustan viimast, sest mootori uuendus lisas suuremad turbod ja intercooleri võrreldes X5/X6 M mudelitega ja vaevalt sealt ainult +4kW juurde tuli, pigem korda kümme ja veel natuke peoga peale
Aga midagi on sakslastel paigast ära küll: Mingi ime läbi kiirendub Panamera S, mille iga hobujõud peab 3,6kg liigutama 3,8 sekundiga 0-100-ni, Samas uue M5-e iga HJ kiirendab 3,3kg, aga temal kulub 0-100-ni jõudmiseks 4,4 sekundit. Ilmselt on Stuttgarti hobujõud lihtsalt võimsam, kui baieri oma. Või on need numbrid vigased.
http://www.autobild.de/artikel/m5-panam ... 44644.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Porsche ilmselt nelivedu.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Päris kindlasti!ivarm kirjutas:Porsche ilmselt nelivedu.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
No aga milles siis küsimus. Nelivedusel ju selge eelis paigaltsardis. Eriti selliste võimsuste puhul.
100-200 on m5 juba kiirem, peaks nagu kõik paigas olema.
100-200 on m5 juba kiirem, peaks nagu kõik paigas olema.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2906
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Need andmed Autobildi testis on ju kõik tehaseandmed
BMW annab küllatki konservatiivseid kiirenduse numbreid, reaalselt võib jääda teglik kiirndus 0-100 km/h 4,0 sekundi juurde.
Näiteks E60 M5 on saadud ka 4,4 sekundiga 0-100 km/h.
BMW annab küllatki konservatiivseid kiirenduse numbreid, reaalselt võib jääda teglik kiirndus 0-100 km/h 4,0 sekundi juurde.
Näiteks E60 M5 on saadud ka 4,4 sekundiga 0-100 km/h.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2906
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Nagu näha, ei pannudki mööda, paistab ca 4,0 sekundit 0-100 km/h, julm rakett igatahes
http://www.youtube.com/watch?v=xTPCvylIBOQ
http://www.youtube.com/watch?v=xTPCvylIBOQ
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
On the 8th day, God created boost.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Mul tulid külmavärinad seda vaadates
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
The rumor coming out of a BMW dealer presentation held in the Netherlands last week is that the previously rumored M550d will officially come in with 381 HP from its tri-turbo inline-6 cylinder diesel motor, far lower than the initial speculations of 500+ HP. But it will make over 516 lb-ft torque! Finally, it will be AWD-only, as speculated earlier.
On the 8th day, God created boost.
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Kas on tõsi, et esimene F10 M5 Eestis olema pidi, loengus õppejõud (naisterahvas) hetkel midagi ütles, et õnnestus tal väga ilusat autot näha: M5 F10 maakeeles nn ''uus M5'' ? Kinnitab keegi seda?
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 13.02.2009 17:59 13
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz C220 CDI T
- Telefon: 58804578
- Asukoht: Võru
- Kontakt:
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Wut, mul tekib küsimus mis aine naissoost õppejõud paneb tähele ilusaid autosid, räägib sellest loengus ja kõigele lisaks tunneb nii hästi ära mis on mis ?siim .j kirjutas:Kas on tõsi, et esimene F10 M5 Eestis olema pidi, loengus õppejõud (naisterahvas) hetkel midagi ütles, et õnnestus tal väga ilusat autot näha: M5 F10 maakeeles nn ''uus M5'' ? Kinnitab keegi seda?