BMW 5-seeria '2010 F10
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Valevedu ikka valusam kui diisel. Arvestades mida täna välja pigistatakse nendest, siis võiks arvata, et siiski oleks tegu kiire autoga. Huvitaks kütusekulu.
Diisel ka liigub tglt
http://www.youtube.com/watch?v=KXndCQeU__k
Siin siis nautke vale auto puhul.
http://www.youtube.com/watch?v=yPJ_tVgE ... re=related
Diisel ka liigub tglt
http://www.youtube.com/watch?v=KXndCQeU__k
Siin siis nautke vale auto puhul.
http://www.youtube.com/watch?v=yPJ_tVgE ... re=related
Viimati muutis Slava_323, 22.08.2011 09:56 52, muudetud 1 kord kokku.
F31 320d M Performance
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Vaadates BMW diiselmootorite arengut, siis tõesti , miksmitte
Uued diislid suudavad edasi minna päris edukalt.
Huvitab ennast rohkem, mitu kw see mootor annab, palju pöördeid ta välja jookseb ning kütusekulu.
Teine asi, kui kulukaks võib selle mootori remont minna näiteks 15-20a hiljem .
Uued diislid suudavad edasi minna päris edukalt.
Huvitab ennast rohkem, mitu kw see mootor annab, palju pöördeid ta välja jookseb ning kütusekulu.
Teine asi, kui kulukaks võib selle mootori remont minna näiteks 15-20a hiljem .
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Selle peale tuleb meelde üks klassikaline tsitaat:loffa kirjutas:Diisel M5?
Jeremy Clarkson kirjutas:"You can have a diesel, if you're the sort of person who thinks the Mona Lisa should have a moustache."
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Nägin soomes selle tehase varustusega autot ja no oli ikka ilus küll,pole veel mina nii ilusat näinud kui see oli.Kirss tordil oli muidugi eakas pensionäri paar seal autos sees maitset igatahes neil on.Üks kehv pilt kaZipp kirjutas:Tundub nii:Zipp kirjutas:F10 5-series Accessories Catalog'st mõned huvitavamad väljavõtted:
Sellised tuled valikus + tiib väga seks
...
Üks lihtne ja ilus touring jäi ka silma
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
need üleni valged tuled meenutavad 90ndate tuunitud Calibra/Escorti
mitte et mulle see auto ei meeldiks, TUNDUVALT ilusam kui E60, aga lihtsalt, mõne asjaga on ikka väga puusse pandud
mitte et mulle see auto ei meeldiks, TUNDUVALT ilusam kui E60, aga lihtsalt, mõne asjaga on ikka väga puusse pandud
Põssadipõssadipõssadipõssadi-põsspõss
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Test-drive Hääl suht sarnane X6M'ga mida Tlna tänavatel kuulnud, mõlemad pea sama mootoriga.
Väljast ja seest
Natuke kapotialust ja natuke pöördeid
Väljast ja seest
Natuke kapotialust ja natuke pöördeid
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2906
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Aga mis vahet seal on kui saavad esindatud kõik variandid?priitv8 kirjutas:Hmm. Samas liiguvad linnas juba jutud, et lõpuks on BMW alla vandumas põhimõtetele ja plaanib ehitada diisel-M5-te ja ka X-draiviga M5-te!Svenp kirjutas:M divisjoni insenerid räägivad M5-st
http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=24119
http://www.linkedin.com/groups/MSeriesc ... mp_2138385
Kui jääb alles ka bensiinimootoriga tagaveoline M5, siis mina küll ei näe vingumiseks põhjust
Variantide rohkus on ikka pigem tervitatav.
Aga mis puutub F10-t üldiselt, siis see masin oleks vist ainuke 5 seeria, mida ma 3 seeriale eelistaks (seda muidugi vist ajani kuni F30 välja tuleb )
Täna sai UMis ühte 520d vaadatud ja ikka sigakena masin on
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Kaalu on ikka suht palju ja Panameraga pmst samas kaalus loom. Viimane võtab 2L sajale keskmiselt kütust M5'st rohkem seega hea saavutus BMW poolt. Ok Panamera on 4veoline aga see eest natuke kõrgema 10,5:1 surveastmega.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Kõik uuest V8 mootorist S63TU
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=588858
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=588858
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Sõites ragistab uus M5 "ajusi" niikõvasti, et vedelikjahutus on vaja
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Pigem on teema selles, et turbomootoritel kipub rohkem kuuma kapoti all olema kui vabalt hingavatel.
Edit: see metallist kärakas seal paremal kõrval pidavat olema katalüsaator, nii et kuuma jagub
Edit2: viskasin PriitV8 lingi turboklubisse ka, peaks niimõnelegi tegelasele huvitav lugemine olema
Edit: see metallist kärakas seal paremal kõrval pidavat olema katalüsaator, nii et kuuma jagub
Edit2: viskasin PriitV8 lingi turboklubisse ka, peaks niimõnelegi tegelasele huvitav lugemine olema
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6185
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST400
- Asukoht: Rae
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Bmw pingutab jälle üle Ma kujutan ette kui need süsteemid kõik katki hakkavad minema
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
“Sport” or “Sport+” mode sharpens not only the engine’s responsiveness but also the acoustic experience inside the car.
Teada tuntud võte. Mida rohkem on kuulda mootori lällamist, seda kiirema sõidu tunne autos tekib
Teada tuntud võte. Mida rohkem on kuulda mootori lällamist, seda kiirema sõidu tunne autos tekib
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Nop, see nn. vedelikjahutusega intercooler.Ultron kirjutas:Pigem on teema selles, et turbomootoritel kipub rohkem kuuma kapoti all olema kui vabalt hingavatel.
Edit: see metallist kärakas seal paremal kõrval pidavat olema katalüsaator, nii et kuuma jagub
Edit2: viskasin PriitV8 lingi turboklubisse ka, peaks niimõnelegi tegelasele huvitav lugemine olema
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Ei ole ju, kus sa seda veel näed?Sandor kirjutas:Nop, see nn. vedelikjahutusega intercooler.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Õigus..tegu on siiski katalüsaatoritega
Minu paha.
Nüüd ma veel rohkem confuused..kus vahejahutid siis on..ei saa üldse aru mispidi see õhk seal kapotiall ringeb.
Minu paha.
Nüüd ma veel rohkem confuused..kus vahejahutid siis on..ei saa üldse aru mispidi see õhk seal kapotiall ringeb.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Mustades kopsikutes on õhufiltrid, sealt lähevad torud turbodesse, turbodest tulevad torud ette tagasi ja lähevad jahutitesse (need hallid kastid), kust edasi lähevad ümber nurga sisselaskesse.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Tuumareaktorit meenutav mootor Üsna võimas ja öko tundub olevat.
F31 320d M Performance
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Siit pildilt on vast kõikse paremini kattide osa näha:Sandor kirjutas:Õigus..tegu on siiski katalüsaatoritega
Minu paha.
Nüüd ma veel rohkem confuused..kus vahejahutid siis on..ei saa üldse aru mispidi see õhk seal kapotiall ringeb.
Kuidagi paksud on need katid, pakun seal neid metallikihte rohkem, et kuuma kapoti alla vähem eraldada. Umbes nagu M62/S62 väljalaske kolled on mitmekihilised. Teevad siukest vahvat plõksivat häält peale paarutamist nagu vene aegsed elektripliidid jahtudes
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Ma tahaks näha seda mehaaniku nägu, kui minna UM'i sellega ja küsida küünalde vahetust garantii korras
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Uutel BMW turbo-V8-tel on jah õhu vool silindripeades vastupidine: sisse tuleb V-lanseka poolsest küljest ja välja V-vahelt. Sedasi saab turbiinid kompaktselt mootori peale laduda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Sellest ma sain aru, et silindripead on "valet pidi"(väljalasked on peal)
Aga kustkohast summutid siis jooksevad? Mootori ja tulemüüri vahelt?
Aga kustkohast summutid siis jooksevad? Mootori ja tulemüüri vahelt?
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 910
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Siin lingil kõik ära toodud: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=588858Sandor kirjutas:Sellest ma sain aru, et silindripead on "valet pidi"(väljalasked on peal)
Aga kustkohast summutid siis jooksevad? Mootori ja tulemüüri vahelt?
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
M5boardi Gustav on parajasti Hispaanias uute F10 M masinate pressipäeval ja videod räägivad enda eest.
http://www.youtube.com/user/m5boarddotcom
http://www.youtube.com/user/m5boarddotc ... YWCGTxlBxU palju jõudu ja Nm madalalt saadaval ja tulemus on siin, äge.
http://www.youtube.com/user/m5boarddotcom
http://www.youtube.com/user/m5boarddotc ... YWCGTxlBxU palju jõudu ja Nm madalalt saadaval ja tulemus on siin, äge.
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 910
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Väga hea 3D animatsioon mootori toimimisest
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Mina ei ütleks, et tulemus nii äge on - tänu muutuva lukustusastmega tagadiferentsiaalile on selline burnout üks paras loomapiinamine ja eraldi ettevõtmine - isegi juhiabideta laseb tavaliselt rattad vaid paariks pöördeks ringi ja tormab siis minema.
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Kui vaja siis burnib edukalt, kui vaja sõidab 0-200 12 s.
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55