BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Milleks üldse M ? Uuri e60 535d. Natuke on kilovatti vähem ja suurem tõenäosus jääda ELLU.
Ah mis sa seletad! Võta ZIGULI. Ajastumärk, asjatundjate värk!
Ah mis sa seletad! Võta ZIGULI. Ajastumärk, asjatundjate värk!
4x6=1x nädalas
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Disla vs. M? Huvitav mida teemaalagataja taga ajab? ...mitte, et 535d s*tt olekstanel25 kirjutas:Milleks üldse M ? Uuri e60 535d. Natuke on kilovatti vähem ja suurem tõenäosus jääda ELLU.
Ah mis sa seletad! Võta ZIGULI. Ajastumärk, asjatundjate värk!
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- raxx
- Huviline
- Postitusi: 1660
- Liitunud: 29.12.2005 16:37 45
- Peamine sõiduk: BMW X5
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Täna sai just võetud lätis üks auto arvele(rool ümber tõstetud ja ei hakanud eestis üritamagi).Midagi keerulist seal küll ei olnud ja kontrolliti ainult kere nr-i.Esmane registreerimine on seal ikka oluliselt murevabam kui eestis.Kalmistu kirjutas: Läti ja Leedu peale ma ei loodaks, kui sealset bürokraatiat ei tunne. Ehk teevad nemadki välismaalasele samamoodi by the book ehk siis kontrollivad absoluutselt kõike. Võibolla on sealsed kohalikud hoopis altkäemaksudega saanud oma autod arvele?
Muidugi pead olema läti sisse kirjutatud või omama lätis ettevõtet mille nimele auto kirjutada.Vene keel peab kah hästi suus olema muidugi
BMW M3 Touring
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
http://www.auto24.ee/used/784506 oli minu auto kuni juuli keskpaigani
auto heast olukorrast niipalju:
kogu veermik va amordid garantii all
õli kulu 10k km peale ~2l (lubatud oli vist 1l 1000km)
kõik mis töötama pidi töötas (peale hunniku el plokkide vahetus mis algselt ei toiminud)
vahetatud kõik õlid, rihmad, piduriklotsid, termostaadid jne
auto kõige suurem miinus oli tänu varasemat laksu tehtud HALB värvitöö ehk lakki tuli kohati maha aga tehniliselt olen ise suht kindel et palju paremat eestis ei olnud. (see auto läks peterburi)
müüa oli suht keeruline kuna eesti oli täis tarkureid kes teadsid kui pekkis se auto oli BRC platsil seistes ja kindlasti ei olnud vahepeal miskit juhtunud...
keskmine hoolduskulu tuli kuus kuskil 350euri aastase omamise järel...teemaalgataja võiks arvestada sellise võimaliku väljaminekuga!
tervitades
Kuuno
auto heast olukorrast niipalju:
kogu veermik va amordid garantii all
õli kulu 10k km peale ~2l (lubatud oli vist 1l 1000km)
kõik mis töötama pidi töötas (peale hunniku el plokkide vahetus mis algselt ei toiminud)
vahetatud kõik õlid, rihmad, piduriklotsid, termostaadid jne
auto kõige suurem miinus oli tänu varasemat laksu tehtud HALB värvitöö ehk lakki tuli kohati maha aga tehniliselt olen ise suht kindel et palju paremat eestis ei olnud. (see auto läks peterburi)
müüa oli suht keeruline kuna eesti oli täis tarkureid kes teadsid kui pekkis se auto oli BRC platsil seistes ja kindlasti ei olnud vahepeal miskit juhtunud...
keskmine hoolduskulu tuli kuus kuskil 350euri aastase omamise järel...teemaalgataja võiks arvestada sellise võimaliku väljaminekuga!
tervitades
Kuuno
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Kas kõik vanose jamad said lahenduse? Tulekinnitused ja asjad kõik korras nüüd? Kohati koorus lakk = kapott, peeglid jne?kunn.ee kirjutas:http://www.auto24.ee/used/784506 oli minu auto kuni juuli keskpaigani
auto heast olukorrast niipalju:
kogu veermik va amordid garantii all
õli kulu 10k km peale ~2l (lubatud oli vist 1l 1000km)
kõik mis töötama pidi töötas (peale hunniku el plokkide vahetus mis algselt ei toiminud)
vahetatud kõik õlid, rihmad, piduriklotsid, termostaadid jne
auto kõige suurem miinus oli tänu varasemat laksu tehtud HALB värvitöö ehk lakki tuli kohati maha aga tehniliselt olen ise suht kindel et palju paremat eestis ei olnud. (see auto läks peterburi)
müüa oli suht keeruline kuna eesti oli täis tarkureid kes teadsid kui pekkis se auto oli BRC platsil seistes ja kindlasti ei olnud vahepeal miskit juhtunud...
keskmine hoolduskulu tuli kuus kuskil 350euri aastase omamise järel...teemaalgataja võiks arvestada sellise võimaliku väljaminekuga!
tervitades
Kuuno
1l 1000km on küll natuke liialdus. Sellise kuluga on asi juba kapitaalselt mäda. Isegi M puhul.
2l 10000km pole eriti halb.
Kas see 350euri kuus = siis millega? Mis seal niiväga saba andsid?
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
siit samast foorumist lõik
For BMW spark-ignition and diesel engines, the maximum oil consumption is 0.7 ltr./1000 km.
Due to their higher power and engine-speed levels, M-Power engines may have a maximum oil consumption of 1.5 ltr./1000 km
niiet vähe panin mööda aga nii on...
vanosega probleemi polnud kui ma auto ostsin, UM kontrollis ja oli ok! seda saab ka sõites aru..
ma jagasinn kogu kulu kuude peale ära ja siis sain 350 euri
kogu silla osade vahetus millega sai ka 2a garantiid
2x õlivahetus aasta jooksul mootoris ning kastis
siduriketta vahetus
lisa rehvid ja veljed (rehvid x2 suve ja talve)
rihmad rullikud jne
autol olid kõik jupid pmst aastast 2001 ehk midagi polnud enne vahetatud oluliselt seepärast ka vbl veidi suurem kulu
Kuuno
For BMW spark-ignition and diesel engines, the maximum oil consumption is 0.7 ltr./1000 km.
Due to their higher power and engine-speed levels, M-Power engines may have a maximum oil consumption of 1.5 ltr./1000 km
niiet vähe panin mööda aga nii on...
vanosega probleemi polnud kui ma auto ostsin, UM kontrollis ja oli ok! seda saab ka sõites aru..
ma jagasinn kogu kulu kuude peale ära ja siis sain 350 euri
kogu silla osade vahetus millega sai ka 2a garantiid
2x õlivahetus aasta jooksul mootoris ning kastis
siduriketta vahetus
lisa rehvid ja veljed (rehvid x2 suve ja talve)
rihmad rullikud jne
autol olid kõik jupid pmst aastast 2001 ehk midagi polnud enne vahetatud oluliselt seepärast ka vbl veidi suurem kulu
Kuuno
- raxx
- Huviline
- Postitusi: 1660
- Liitunud: 29.12.2005 16:37 45
- Peamine sõiduk: BMW X5
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Arvatavasti on seal tekstis üks null kaduma läinud ja mõeldud on ikka 1,5l/10000km kohta.Samas kes teab võibolla kui see 1000km sõidetakse ringlajal ja pidevalt piiraja kandis siis ehk suudab ta tõesti 1,5l/1000km kohta õli põletada
BMW M3 Touring
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
raxx kirjutas:Arvatavasti on seal tekstis üks null kaduma läinud ja mõeldud on ikka 1,5l/10000km kohta.Samas kes teab võibolla kui see 1000km sõidetakse ringlajal ja pidevalt piiraja kandis siis ehk suudab ta tõesti 1,5l/1000km kohta õli põletada
OT aga siin on sama lõik lõpus
http://www.bmw.com.cn/cn/en/owners/warr ... thers.html
tegu ikkagi suht highend mootoriga
Kuuno
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Mul on 9000km kohta ~0.7l kadunud.
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Tere,koodari kirjutas:Muidugi ostaks ma auto Eestist kui meil siin kohapealne valik oleks samasugune nagu Saksamaal aga kahjuks nii ei ole. Ainuke M3, mis seni leidnud olen http://www.auto24.ee/used/883156 ning selle kohta pole eriti tagasisidet saanud. Äkki keegi siiski on tuttav selle isendiga ? Samuti pole sellest http://www.auto24.ee/used/616994 midagi kuulnud.Kalmistu kirjutas:Muidugi on õudsalt naljakas suhtumine, et Eestis mitte autot osta. Siin on ju auto seisukorda ja ajalugu kõige lihtsam kontrollida. Tünga võib absoluutselt igal pool saada. Mina isiklikult küll ei kardaks ka avarii läbi teinud autosid, oleneb ju remonditöödest. Kui omanik veel näitaks auto pilte ka, korralikus töökojas remonditud, siis miks mitte.
E46 M3 kohta.http://www.auto24.ee/used/883156
Mina ka ei saanud ühendust. Telefon on olemas kuulutusel. email on ka. Võite kirjutada PSle.
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Audi V8-d ja Civic Type-R on ka õlikulu kuni 1L liiter 1000km peale veel normaalne. Aga reaalselt korras mootori puhul kunagi niipalju ei kulu, ilmselt on mõeldud jah ringrajal või bahnil põhjagaasiga paugutades see kulu. Ja see 1L õlikulu normaalsuse piiril on ilmselt ka nii mõeldud, et nähtavat õlivinet sõites taga ei ole. Ilmselt kui õlisuitsu juba näeb, siis ei ole asjad korras.
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 09.01.2006 00:01 37
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Kuskilt ühe m5 omaniku suust jäi kõrva et 500€ kuus üle on siis tasub m5 osta. Fakt on see et väga kulukas auto.
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Minu M3 E46 12000km 0,3 L peale ainult) . Ennem muidu oli tehtud täis mootori hooldus (ketti vahetus ja muu(poltid,tihendid ja etc).
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Soovitan seda autot uurida: http://www.auto24.ee/used/898030
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Tundub täitsa kobe teine aga, kas esistange pole mitte vahetatud? Oled muidu oma silmaga näinud seda masinat? Hetkel vaatan veel seda ka, pole veel ise katsuma jõudnud http://www.auto24.ee/used/883156.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Mis sel esistangel siis viga on?koodari kirjutas:Tundub täitsa kobe teine aga, kas esistange pole mitte vahetatud? .
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Esialgsel vaatamisel tundus, et ees keskmisel õhuvõtuaval on ribi. My bad.
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
ei olnud midagi sellel esistangel...täitsa originaal ja korras.
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Rääkisin M5st mitte M3st siinkohal.
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Ise kalduks M5 poole, V8't pole enam kaua autode kapottide alla jäänud. M3'e R6 on tore mootor küll aga ei mõnusalt häälelt ega madalalt väändelt V8 mõõtu. Pealegi on M5 ruumi mõttes praktilisem. Kopikat on mõlema pidamiseks palju vaja, selles pole kahtlust. A kui seda on siis tõmbab näo naerule küll
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
Aga kupee ju kenam sedaanist
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
V8 on tugev ja hääl ilus ka(aga sööb palju)+ M5 on suur auto kui tahad ringrajal sõitma näiteks.Pane hea väljalase M3le ja tuleb sulle hea "sound" . S54 on üks parimast mootor..
Re: BMW M3(e46) vs M5(e39) kumba osta?
M5 ja M3 omanik ei vaata üldiselt kütuse kulu. Ringrajal saab sõita ilusti, seda on tõestanud Nürburgringil sõitnud E39 M5 Taxi.
Tõsta hind julgelt 15 000 EUR peale kui tahad korralikumat isendit saada ja seegi pruugib veel selline olla, et lisad sinna 5000 EUR.
Kui väga-väga korraliku M5 soovid saada, siis üks on müüa 23 000 EUR.
Aga kumba osta, siis see on maitse asi.
E39 M5- Tõesti mugav auto ja suhteliselt suur, samas väga sportlik, igapäeva kulgur, naisterahvas saab poes käiguga väga hästi hakkama.
E46 M3- Ei ole omanud ega sõitnud (olen omanud E36 M3), arvan et kipub samase klassi minema, mugavus on 4+, sõita saab kiiresti aga ikkagist tundub nagu oleks kardi roolis. Ehk siis teekatte augud on kergesti tunda.
Terv
Arno
Tõsta hind julgelt 15 000 EUR peale kui tahad korralikumat isendit saada ja seegi pruugib veel selline olla, et lisad sinna 5000 EUR.
Kui väga-väga korraliku M5 soovid saada, siis üks on müüa 23 000 EUR.
Aga kumba osta, siis see on maitse asi.
E39 M5- Tõesti mugav auto ja suhteliselt suur, samas väga sportlik, igapäeva kulgur, naisterahvas saab poes käiguga väga hästi hakkama.
E46 M3- Ei ole omanud ega sõitnud (olen omanud E36 M3), arvan et kipub samase klassi minema, mugavus on 4+, sõita saab kiiresti aga ikkagist tundub nagu oleks kardi roolis. Ehk siis teekatte augud on kergesti tunda.
Terv
Arno