TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Ma loodan siiralt, et see internal ecu error on tingitud aku klemmi peale ja mah käimisega, aga kui rool maha käis oli aku klemm peal. Lasin võruvälja tänaval tartus muidugi likvideerida ka kõrvalistuja sensormati vea uut sensormatti paigaldamata, aga need vead ei ole nagu sellega seotud - tõsi ühtegi viga ei lase kustutada. See sama sõber, kellega me rooliga tegelesime väitis, et minu auto süsteem on can busi pealt ja see tõttu ei lase kustutada, aga mille pärast ma siis vigu lugeda saan? igastahes natukene imelik teema. Äkki pean mingi päev GT1 installi ära tegema, siis äkki on võimalik midagi teha. Kas kellelgi on olnud sarnaseid probleeme?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Äkki keegi oskab vene keelt lugeda ja tõlkida - http://bmwpost.ru/forum/showthread.php?t=12653 kas ma saan õigesti aru(äkki kolmas post), et roolile tuleb eepromi kaudu uus adaptsioon teha? Kui jah, siis kuidas see peaks käima kas ainult GT1-ga?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Vanad läpaka mälud võivad ka kallimad olla kui uuemad (sdram vs ddr) ehk võib olla mõttekam uuem mudel osta. Kasutan ise lauaarvutit ja alla 512MB RAM-i VMware (6.5.1) tööle ei hakanud.enn1 kirjutas:Endal seisab GT1 install hetkel selle taga, et diagnostikaks mõeldud läpakal on mälu liiga vähe, 64MB ainult...
Siit nüüd pisut OT küsimus: Äkki keegi oskab Tallinnas mingit mõistliku arvutilammarit soovitada (Tartus selles suhtes seis päris lootusetu) Oleks vaja kohapeal erinevaid mälusid proovida, kuna IBM a20 on mälu suhtes väga valiv (kõik õigete parameetritega mälud lihtsalt ei lähe käima)
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Oleme igasugustel e39 satel neid veakoode kustutanud, ja pole probleeme olnud.Shadowray kirjutas:Ma loodan siiralt, et see internal ecu error on tingitud aku klemmi peale ja mah käimisega, aga kui rool maha käis oli aku klemm peal. Lasin võruvälja tänaval tartus muidugi likvideerida ka kõrvalistuja sensormati vea uut sensormatti paigaldamata, aga need vead ei ole nagu sellega seotud - tõsi ühtegi viga ei lase kustutada. See sama sõber, kellega me rooliga tegelesime väitis, et minu auto süsteem on can busi pealt ja see tõttu ei lase kustutada, aga mille pärast ma siis vigu lugeda saan? igastahes natukene imelik teema. Äkki pean mingi päev GT1 installi ära tegema, siis äkki on võimalik midagi teha. Kas kellelgi on olnud sarnaseid probleeme?
Selles can i jutus ei ole sinu probleem.
Igastahes, et ennem kui airbagidega jama hakata on soovitatud tugevalt aku klemmid maha võtta.
hetkel jään täpsema vastuse võlgu, kuna siukest asja on kaugelt distantsilt suht raske diagnoosida.
ehk keegi targem oskab öleda, milles võib selline viga nagu internal ecu error esineda, ja kas sellepärast võib ka see tuluke seal armatuuris põleda.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas keegi võib kommenteerida, kas antud vastus on tõde : http://www.justanswer.com/bmw/1qpb0-srs ... ernal.html
ehk siis ühesõnaga ma võin oma sõpra tänada, et ta mul mooduli piixu keeras?
ehk siis ühesõnaga ma võin oma sõpra tänada, et ta mul mooduli piixu keeras?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4403
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kindalaekas kaitset nr. 42(5A) oled kontrollinud?
Tee screenshot airbag'i juhtploki status menüüst.
Tee screenshot airbag'i juhtploki status menüüst.
tel. 51 949 859
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Ise loodan saada hakkama, kui panen 128MB juurde... Installitud on samuti VMware 6.5, programm väidab, et vajab töötamiseks 95MB. Eks katsetades selgub tõdeMihkel99 kirjutas: Vanad läpaka mälud võivad ka kallimad olla kui uuemad (sdram vs ddr) ehk võib olla mõttekam uuem mudel osta. Kasutan ise lauaarvutit ja alla 512MB RAM-i VMware (6.5.1) tööle ei hakanud.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
ahaaa - kusjuures kaitsmeid pole tõesti kontrollinud - lähen tshekkan üle. ja teen ka siis screenshoti.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
niih kaitsme kontrollisin ära - visuaalne vaatlus näitas, et see on korras ning status menüü alt ülevalt alla joostes nägin ainult OK-sid ning kõik tundus olevat korraektne(ülevalt alla kedrates)kõrvalistuja sensormatt oli muidugi occupied , kas see peaks kuidagi moodi asja mõjutama? proovisin veel kord vigu kustutada, aga aju rejectib veakustutamise ära. Proovin mingi õhtu poole selle status menüü üles kah laadida siia.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
kas keegi võruvälja diagnostikut ei tea tartus isiklikult? - ma usun, et too mees oskaks sellele küsimusele vastata.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Mis ta täpselt siis tegi et airbagi tuli ära kustus, kas pani takistid vahele või kodeeris mati välja.
- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1263
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
vahur_s kirjutas:Mis ta täpselt siis tegi et airbagi tuli ära kustus, kas pani takistid vahele või kodeeris mati välja.
keegi tartu kandis on ise juba diagnoosinud enda autot ja hakkama saanud siis võib kirjutada psi
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
vot ma ei tea mis ta tegi, sest ma ei osanud tollel hetkel sellest rääkida temaga, aga mulle endale tundub, et pani takistid vahele, kuna koguaeg näitab ju occupied ehk hõivatud. või tõesti kodeeris välja ei tea. peaksin vist temaga suhtlema sellel teemal.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Sain oma ADS diagnosti lõpuks tööle (1991.a e36) selle juhendi järgi.
Infoks ka teistele: RS232 juhtmeid on mitmeid tüüpe ja tuleb kontrollida et kõik "pin"-id läheks otse läbi ehk "straight trough" kaabel. (mul polnud seadmega juhet kaasas)
Infoks ka teistele: RS232 juhtmeid on mitmeid tüüpe ja tuleb kontrollida et kõik "pin"-id läheks otse läbi ehk "straight trough" kaabel. (mul polnud seadmega juhet kaasas)
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Niih mõne nädala pärast lähen siis vana võruvälja diagnosti, mis asub nüüd tähe 127 - mees lubas aju kivi ära vahetada, et arvatavasti arvab aju, et on crashi saanud. sellised lood
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
mingid vennad tegid ICOM emulaatori valmis, tavaline K+D-CAN USB juhe töötab ISTA/D ja ISTA/P'ga
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
mingi link vasta teema/eseme kohta... ??????
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
http://ecubb.bmwecu.org/board/index.phpTimoA kirjutas:mingi link vasta teema/eseme kohta... ??????
sellese foorumis aga ilma userit omamata sisse ei saa ja tasuta seda programmijuppi niikuinii ei anta... osta saab.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
ma siis eeldan et sina pääsed sinna sisse, siis sa ju saad, seal printida vastava teema PDF faili ja siis siia üles riputada. Või keegi teine kes omab sinna ligipääsu. Vahet ei ole kas tasuline või ei, ma usun et leidub inimesi kes oleks huvitatud ikkagi sellest...
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4403
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tuleb aega ja kannatust varuda...varsti on see softijupp anyway tasuta saadaval
tel. 51 949 859
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
jah... see ista/d ja ista/p ja isis jne, vajavad päris metsikut arvutit...
Või siis mitut vähem metsikut........
Aga noh arvutid ka arenevad hea kiirusega, et selleks ajaks kui see softi jupp tasuta saadaval on, on ka sellised arvutit vist igalühel lauapeal...
icom softi jupi eest tahtvat omanik saada 150 taala... ütleme nii et midagi hullu see ka ei ole.....
Või siis mitut vähem metsikut........
Aga noh arvutid ka arenevad hea kiirusega, et selleks ajaks kui see softi jupp tasuta saadaval on, on ka sellised arvutit vist igalühel lauapeal...
icom softi jupi eest tahtvat omanik saada 150 taala... ütleme nii et midagi hullu see ka ei ole.....
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4403
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Sellise tehnika komplekteerimiseks peab esmalt olema reaalne vajadus - väljund. Need, kellel see on olemas, ei hakka üldjuhul jaurama uimaste virtuaalmasinate ja riistvara emulaatoritega, vaid soetavad "võtmed kätte" lahenduse. Enda või sõbra bemmile diagnosti tegemiseks on kõnealuse tehnika kasutamine suht-koht overkill
Aga samas on tore näha, et autotootjate(eriti BMW) meeleheitlikud pingutused muuta oma uute käkerdiste(loe:toodangu) hilisem remont-hooldus lepinguvälistele väikestele piiratud finantsiga rem.töökodadele võimalikult keerukaks-kalliks, ei kanna igal rindel alati vilja. Autotootja sooviks koos oma lepingulite partneritega(esindused) kogu sõiduki elutsükli vältel kliendi nisa otsas rippuda. Sellepärast liigubki tulevik sellises suunas, et igasugune tehniline tarkus(remondiinfo, diagnostika, elektriskeemid) on viidud tehase serveritesse ja sinna juurdepääs luuakse ainult oma partneritele.
Nupumehed aga mõtlevad ikka välja lahendusi, kuidas muuta autotootja jaburalt kallis-keerukas hooldusaparatuur väheoluliseks(siinne emuleerimise näide)
Moodne BMW võiks vabalt eeskätt diagnostilist infot arvutiga vahetada kas USB/CAT5 kaabli, või hoopis WiFI/Bluetooth'i abil, nagu teevad enamus tänapäevaseid elektroonikavidinad(telefonid, fotokad jms.)
Millegipärast ei ole autotootja kuidagi motiveeritud seda tegema ja töötab välja uusi ja jaburalt keerukamaid seadmeid, mis ei ühildu ühegi teise autotootja toodanguga.
Aga samas on tore näha, et autotootjate(eriti BMW) meeleheitlikud pingutused muuta oma uute käkerdiste(loe:toodangu) hilisem remont-hooldus lepinguvälistele väikestele piiratud finantsiga rem.töökodadele võimalikult keerukaks-kalliks, ei kanna igal rindel alati vilja. Autotootja sooviks koos oma lepingulite partneritega(esindused) kogu sõiduki elutsükli vältel kliendi nisa otsas rippuda. Sellepärast liigubki tulevik sellises suunas, et igasugune tehniline tarkus(remondiinfo, diagnostika, elektriskeemid) on viidud tehase serveritesse ja sinna juurdepääs luuakse ainult oma partneritele.
Nupumehed aga mõtlevad ikka välja lahendusi, kuidas muuta autotootja jaburalt kallis-keerukas hooldusaparatuur väheoluliseks(siinne emuleerimise näide)
Moodne BMW võiks vabalt eeskätt diagnostilist infot arvutiga vahetada kas USB/CAT5 kaabli, või hoopis WiFI/Bluetooth'i abil, nagu teevad enamus tänapäevaseid elektroonikavidinad(telefonid, fotokad jms.)
Millegipärast ei ole autotootja kuidagi motiveeritud seda tegema ja töötab välja uusi ja jaburalt keerukamaid seadmeid, mis ei ühildu ühegi teise autotootja toodanguga.
tel. 51 949 859
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Edit: väga segane sai - alustan otsast peale - Vahetasin mootoril pihusti ära , mis oli halva võitu ja vanematüübi oma. Peale seda kustutasin mootori aju adaptsioon väärtused ära. mootor töötas, kui kustutasin. peale mootori välja lülitamist uuesti käivitamisel ei osanud ta tühikäigu öördeid hoida ning pidin mitu korda mootorit sisse välja lüitama, ennem, kui luti suhu võttis - 5- 6 korda umbes. Siis tekkisid jõuetuse probleemid madalamatel pööretel. Sellele leidsin rohtu agressiivsest linnasõidust, kui kiirendasin kolmanda käiguga 2-3 tuhandeni järsult pedaali partal throttelini lüües. WOT-ga toimis nii nagu peab. Minu küsimus siis, kas see kõik oli tingitud mootori uuesti õppimisest või on tegu mingisuguse peidetud veaga, mida ma tuvastada ei oska ?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Ma pakun et see seotud sellega et adaptsioonid ära kustutasid. Pärast adapstioonide kustutamist tahab masin uute väärtuste õppimiseks "sissesõitmist".
Ühes teemas oli kohe välja toodud täpne õpetus kuidas autoga uued adapsioonid sisse sõita, aga hetkel ei leidnud seda üles.
Kuigi enda masinal välja suremist ei ole pärast adapstioonide kustutamist ilmnenud. Küll aga oli tühikäik imelik kui aku pikalt maas oli, aga see pidigi nii olema.
Edit:
Üles leidsin, ei käi küll M62TU kohta, aga ma eeldan et põhimõtte peaks sama olema.
Ühes teemas oli kohe välja toodud täpne õpetus kuidas autoga uued adapsioonid sisse sõita, aga hetkel ei leidnud seda üles.
Kuigi enda masinal välja suremist ei ole pärast adapstioonide kustutamist ilmnenud. Küll aga oli tühikäik imelik kui aku pikalt maas oli, aga see pidigi nii olema.
Edit:
Üles leidsin, ei käi küll M62TU kohta, aga ma eeldan et põhimõtte peaks sama olema.
Molotov51 kirjutas:-run engine to operating temperature.
During test drive have the car coast three times from speeds above 5,000 RPM to the idling range in transmission range 1 (approx. 10 seconds).
-Have engine run at idle speed in transmission range P or N at least 5 minutes.
These measures serve immediate and precise synchronisation of both banks of cylinders in all operating conditions
See on M70 mootori oma, kus on põhiline mõlemad mootoripooled ära sünkroniseerida ja nendel mootoritel annab see eriti rängalt tunda. BMW logo pole mul siia juurde kirjutatud, kuid kes tahab see proovib. See kehtib nii moodulite vahetusel, kui ka akuklemmi maas hoidmisel pikemalt samamoodi. Pealekõige tehakse uus ajutine kütte "map" peale klemmi maas olekut jms.
Viimati muutis vahur_s, 01.06.2011 16:48 16, muudetud 1 kord kokku.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
töötava mootoriga kõiki väärtuseid ei tohiks nullida (inpal on võimalus neid seal eraldi nullida). throttle oma kindlasti ei tohiks. nullida tuleks ikka nii, et süüde on sees aga mootor seisab, peale nullimist ~20 sekundiks süüde välja.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
kas ma peaksin siis selle rituaali uuesti tegema? Tundub , et mootori pooled ei käinud tõesti ideaalselt ühtlaselt samas praegu oleks nagu kõik jälle normaalne. Aga kuidas erinevaid väärtuseid eraldi nullida saab? Ma olen täheldanud vaid error memory alt F7 ga nullimist
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
kõikidel masinatel ei saa eraldi, vanematel ongi 1 valik ainult. ega sul midagi kaotada ei ole kui sa seda uuesti ja natuke korralikumalt teed.Shadowray kirjutas:kas ma peaksin siis selle rituaali uuesti tegema? Tundub , et mootori pooled ei käinud tõesti ideaalselt ühtlaselt. Aga kuidas erinevaid väärtuseid eraldi nullida saab? Ma olen täheldanud vaid error memory alt F7 ga nullimist
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kui kunagi sai Autodiagnostika OÜ's, siis sealne vana nullis küll siis kui moto töötas.aise kirjutas:nullida tuleks ikka nii, et süüde on sees aga mootor seisab, peale nullimist ~20 sekundiks süüde välja.
Kas see ca 20 sekundiks süüde välja on kuskil BMW juhendist ette antud?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
see oli kuskil dokumendis kirjas. ma tean, et MS43 ajuga masinat käigupealt ei nulli (tulemus on "engine faisafe" kuna nullimisel liigutatakse throttle bodyt kinni-lahti).