Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mis tõmmitsat sul vaja veel , see käib niisama. 1,5 h ja puksid vahetatud. vaja ainult tõstukit ja mõningaid tööriistu. Hõh... on ka neid mehi kes võtavad tagasilla alt ära ja mässavad päevotsa. Pädevas töökojas tehakse asi suht kähku ja hind pole teab kui kallis.
azlka kirjutas:Mis tõmmitsat sul vaja veel , see käib niisama. 1,5 h ja puksid vahetatud. vaja ainult tõstukit ja mõningaid tööriistu. Hõh... on ka neid mehi kes võtavad tagasilla alt ära ja mässavad päevotsa. Pädevas töökojas tehakse asi suht kähku ja hind pole teab kui kallis.
ka koduste vahenditega teeb selle töö 1,5 tunniga ära.
vaja ainult tõstukit,enda mugavuseks.
Vana puksi saab edukalt nii kätte, et saed ta kummi vahelt saelehega katki. Puks alumiiniumist ja see palju aega ei võta u 10 min ja käes. Ilma tõstukita seda muidugi halb teha. Uue puksi teed seebiga kokku ja siis laseda auto raskusega ta paika. Tõstuki all hea teha paned mingi prussi pikuti alla ja laseda auto vaikselt peale. Ise olen nii vahetand ja saab edukalt tehtud. Tund ja valmis.
puksi tsenter ainult alumiiniumist, need kummist "seinad" mis ühendavad keskmist osa ümbritseva kummikorpusega võib küll ju läbi lõigata, aga pool puksi jääb sel juhul ju sillatala sisse istuma ikkagi
See ümmargune puksi toru, millega ta tala sees istub on alumiiniumist(vähemalt mul oli). Selle sellesse torusse teed saega sälgu sisse, siis läheb puks väiksemaks ja saad ta tala seest kätte.
hmm, okei, võibolla tõesti...võimalik, et mäletan ise üldse valesti, kuna üle poole aasta juba möödas kui viimati seda puksi altpoolt uuritud sai. kui muru jälle roheliseks muutub, siis tuleb uuesti uurima hakata
Mis moodi teil autoraskusega puksid paika lähevad? Mul jääb sillatala alumisele äärele ja puksi alumisele äärele 4-5mm vahe Uus puks sai seebiga kokkutehtud, algus läheb ilusti aga lõpp ei lähe mitte kuidagi
Sest see alumiinium osa on kõrgem kui välimine rant ja kui sa auto oma raskusega peale lased , läheb alumiinium osa vastu keret ning ta ei liigu enam edasi. Ise leidsin mingi vene aegse toruvötme , mille panin enne auto alla laskmist puksile alla. Ja sillatala ning kere vahele panin mingi lauajupi,et sillatala kerest eemal oleks vähe. Siis alla lastes ei jäänud see alumiinium osa enam segama ja vajus ilusti löpuni. Krt teha lihtsam kui seletada .