Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
tavka0007 kirjutas:Kas rooliotsad võivad krigiseda? Probleem selles, et mõnikord kui natuke ebatasasemal teel sõita, siis midagi ees krigiseb ratta pöörlemise intervalliga. Kui aeglasemalt sõita, siis kriuksumise vahe suurem, kui sõita kiiremini, siis vahe jälle väiksem. Kui rattalaager oleks läbi, siis ta krõbiseks kogu aeg aga kuna krigiseb ainult aeglasemal sõidul ebatasasel teel, kas see võib olla "tänu" rooliotstele? Seda kriginat autosse sisse kuulda ei ole. Ainult siis, kui aken lahti sõidan. Autoks on BMW e36.
Ette tänades, Taavi
Piduriketaste plekk ei või olla?
Kas sa arvad, et plekk käib vastu ketast? Kui käiks vastu ketast, siis oleks teda vast kogu aeg kuulda . Samas hääle järgi tunduks loogiline, et midagi käiks vastu ketast. Kui alustada liikumist ning kuni kusagil 20 km/h on kriginat kuulda. Üle selle kiiruse on kõik vaikne. Veermikus ka midagi ei kuuldavalt ei kolise.
tavka0007 kirjutas:Kas rooliotsad võivad krigiseda? Probleem selles, et mõnikord kui natuke ebatasasemal teel sõita, siis midagi ees krigiseb ratta pöörlemise intervalliga. Kui aeglasemalt sõita, siis kriuksumise vahe suurem, kui sõita kiiremini, siis vahe jälle väiksem. Kui rattalaager oleks läbi, siis ta krõbiseks kogu aeg aga kuna krigiseb ainult aeglasemal sõidul ebatasasel teel, kas see võib olla "tänu" rooliotstele? Seda kriginat autosse sisse kuulda ei ole. Ainult siis, kui aken lahti sõidan. Autoks on BMW e36.
Ette tänades, Taavi
Piduriketaste plekk ei või olla?
Kas sa arvad, et plekk käib vastu ketast? Kui käiks vastu ketast, siis oleks teda vast kogu aeg kuulda . Samas hääle järgi tunduks loogiline, et midagi käiks vastu ketast. Kui alustada liikumist ning kuni kusagil 20 km/h on kriginat kuulda. Üle selle kiiruse on kõik vaikne. Veermikus ka midagi ei kuuldavalt ei kolise.
Sarnane teema oli ühel e30-l, millel tagumine support kinni jäi. Pidur oli kergelt peal kogu aeg, pani klotsi tasapisi nahka pikapeale. Kui klotsi kate otsas oli, siis tasasel kiirusel oli kuulda kuidas raud vastu rauda käis. Samamoodi, ainult väikesel kiirusel ja lahtise aknaga. Kui müra kostub eest, siis ilmselt midagi muud, esipiduri puudumisest saaks ju aru.
Üks küsimus, autoks 318tds.
Kui mootorikaas ära võtta ning kollektori vahelt mootorile piiluda, siis näeb, et kõrgsurvepumba all on pisike loik/niiske.
Kui auto seisab päev või rohkem, läheb käima alles kolmandast matsust.
Mis osa peale tihendite võib pumbal veel lekkida?
Ning on tihendite vahetus töömahukas ja pikaldane protsess?
Miks E36 325 mootori ajusid nii laialdaselt ostetakse või alati müüjatel puudu on? Kas on asjal mingi spetsiifiline nüanss või lihtsalt need nii defitsiitne kraam ja lagunevad kiiresti?
Peaks tegelikult terve polstri ära kiskuma...siis kui endal selle avastasin oli pool luuki laiali lammutatud
Tross, mille otsas on siis umbes tikutopsi suurune plastik tükk.
Kuidas ma saaksin teada, kas e39 koliseb latt, või roolirist? Kolin ca aastaga pole muutund, sama. Imo mäletan,et ükskord kui sellest ristist kinni võtsin, siis kangutades oli seal lõtk küll. et kuidas roolilati lõtku kontrollitakse? Rooli endani jõuab nagu see kolin. keeruline seletada.
Arvatavasti klaasid ise tuksis. Võta klaasid eest ära ja vaata kas juhtmest tuleb vool peale. Klaasid tulevad ära niisama tõmmates, kui sul uue tüübi peeglid.
Mul on selline huvitav küsimus, et kas külmaga on võimalik, et amort enam eriti ei tööta, nimelt viimasel ajal on parm ratas aukudes kõvasti kolksuma hakanud.
nii kui raske on e36-l teha süsteemi ümber kui tagumine iste ei ole alla klapitav aga kõik pudinad vidinad on olemas et teha ala all klapitavaks? on see tösine peavalu või saab hakkama?
Sätin temperatuuri 24C peale või 32C peale, vahet ei ole, auto ei lähe nii soojaks, kui tahaks... Vahepeal puhub aknale hoopis suht külma õhku. Milles võiks olla probleem Kaadervärk, millega sooja tahaks, on E36 kliimaautomaatikuga.
keeRISTOrm kirjutas:Arvatavasti klaasid ise tuksis. Võta klaasid eest ära ja vaata kas juhtmest tuleb vool peale. Klaasid tulevad ära niisama tõmmates, kui sul uue tüübi peeglid.
Vool tuleb peale. Kontrollisin multimeetriga küttekeha takistust samuti ja ka see oli olemas..
Millega uksetihendeid määrite (kõrini sellest, et autosse ei pääse iga kord)?
UM-ist küsisin öeldi, et eraldi nad ei müü aga võimalik võtta sisse ja ära määrida. Ma ei viitsinud isegi teeninduse poole peale hinda minna küsima selle kohta arvatavasti midagi väga krõbedat
topfuel kirjutas:Millega uksetihendeid määrite (kõrini sellest, et autosse ei pääse iga kord)?
UM-ist küsisin öeldi, et eraldi nad ei müü aga võimalik võtta sisse ja ära määrida. Ma ei viitsinud isegi teeninduse poole peale hinda minna küsima selle kohta arvatavasti midagi väga krõbedat
Poes on müügil sellised silikonipulgad, näeb välja nagu hügeenihuulepulk aga veidi suurem. Peaks vist suvaliselt Selverist või Prismast isegi leidma.
topfuel kirjutas:Millega uksetihendeid määrite (kõrini sellest, et autosse ei pääse iga kord)?
UM-ist küsisin öeldi, et eraldi nad ei müü aga võimalik võtta sisse ja ära määrida. Ma ei viitsinud isegi teeninduse poole peale hinda minna küsima selle kohta arvatavasti midagi väga krõbedat
Poes on müügil sellised silikonipulgad, näeb välja nagu hügeenihuulepulk aga veidi suurem. Peaks vist suvaliselt Selverist või Prismast isegi leidma.
topfuel kirjutas:Millega uksetihendeid määrite (kõrini sellest, et autosse ei pääse iga kord)?
UM-ist küsisin öeldi, et eraldi nad ei müü aga võimalik võtta sisse ja ära määrida. Ma ei viitsinud isegi teeninduse poole peale hinda minna küsima selle kohta arvatavasti midagi väga krõbedat
Poes on müügil sellised silikonipulgad, näeb välja nagu hügeenihuulepulk aga veidi suurem. Peaks vist suvaliselt Selverist või Prismast isegi leidma.
BMW tihendeid ei tohi silikooniga määrida
Miks? Rumal küsimus, aga selleks see teema ongi. Endal lasin spreiga üle ja nühkisin suurema vedeliku maha. Mis juhtub?