Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Soov oleks soetada endale selline riistsapuu. ootaks teie poolseid arvamusi ,soovitusi ,millised promleemid teda vaevavad. + ja - Igasugune teema on tere tulnd !!!
Tere.
Hea auto aga kui on ära trööbatud siis kordategemine on kallis lõbu,
ilmselt oluliselt kallim kui selle auta hind võiks olla.
Osta korras auto ,hoolimata alghinnast tuleb ikka odavam.
seppa kirjutas:Soov oleks soetada endale selline riistsapuu. ootaks teie poolseid arvamusi ,soovitusi ,millised promleemid teda vaevavad. + ja - Igasugune teema on tere tulnd !!!
sorry aga saan aru et emb kumb on vale kas kw või V6.Minule anti igastahes sellised andmed. HELPP aidake mind sellega .Ei tea bmw-st eriti midagi kuigi tahaks endale sellist.
V6 ta kohe kindlasti pole! R6 moto arvan et on seal ehk sis (rida 6).
Kw 138 kui ei eksi. Beid vigu ole igal isendil erinevad, mine ja vt auto üle sis saad teada mis vead just sellel masinal on. Kõige tähtsam vist eesti teedel on esisild, kindlasti mootor mida võiksid üle vaadata jne.
Kõige parem oleks auto viia diagnosti kust saad täpsema vigade nimekirja.
730-il, nagu ka Tarvo ütles ja teised samuti arvasid (enamus siiski teavad), et neil on peal 138kW 6-silindriline reasmootor, seega võid pealkirjas ka selle V6 muuta R6-ks, see ju lausa rüvetamine
allan23 kirjutas:kiiruga kirjutasin aga v8 kohta on ikka kw vähe
Huvitav, kas kW ja silindrite arvu ning paigutuse vahel peaks mingi seos olema?
BTW '87 aasta 730i ei saa kohe kuidagi V8 olla, sest seda mootorit hakati tootma kevadel '92.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Soovitatakse R6 valida just 3,5l mootor pidavat parem olema.Ise just seda ei oska väita,tegin oma 735iA 88a mootori remondi,16 000eek läks kokku ja veel tuttav tegi.Vahetasin õlipumba,nookurid,kolvirõngad,saaled ja kõik vajalikud/võimalikud tihendid.Nüüd mootor korras järgmisena k.kasti remont ees,see läheb 8000-9000eek.
Autol on vigu küllaga,kuid sõit kaalub selle kuhjaga üle ja sellest saad aimu kui ise roolis oled!Hetkel maadlen veel salongisoojendusega,kogu elekter selles jamab ja ei tööta.
Soovitan 735 ja automaati,seda saad ka manuaalina kasutada,kuid auto vaata väga korralikult üle enne kui käed lööd!
Võid osta auto 25-35 000,kuid siis paned mõne aastaga veel sama juurde,et auto oleks head korras!!!
Edu!
ise ostsin 730 -89 ja olen rahul. soitnud 7000 ise ja pole pidanud midagi remontima. autot ostes vali korralik isend mitte kõvasti tegemist vajav ja sedapuhku odavam. imestan ka ise aga 25000 krooni eest on võimalik juba päris korralik isend saada...hoolimata auto vanusest. ostes veendu et auto oleks komplektne! EI TUUNINGULE. tegemist on ikkagi lux masinaga. veendu et auto oleks suuremate avariideta. salong olgu puhas, terve ja komplektne. samuti pakiruum. kapoti alt kuiv. kontrolli et oleks alles koikvõimalikud tüüblid ja kruvid katted ja muu pudipadi mida ei viitsita teinekord tagasi panna. kuna tegemist on lux masinaga siis peab olema auto täiesti vaikne. igasugune kolin ja nagin salongis viitab lahtivõtmisele ja kehvalt kokkupanemisele. uksed peavad sulgema laitmatult... mittekäimine viitab avariile. sillad võiksid muidugi olla vaiksed aga ei ole hullu kui on väike kolks. vana auto nagu ikka on kriimuline ja mõlkis. kui on ilusti särav ja sile siis kontrolli värvimis kvaliteeti. väldi roostet!!! tavalised kohad on uste alumised servad seest poolt... väljast ei ole midagi näha. samuti kapott seestpoolt ja pagasiluuk. kindlasti väldi roostes tagatiiva servi ja karpe. salongisoojendus võiks töötada laitmatult... tavaliselt rikkega. stangede kroomosad võiks olla siledad... mõlkideta. samuti on kallis esiklaas. esituled on tavaliselt tuhmunud voi üldse katki.
edu ostuga... ära ostumõtet maha laida.
525 iA e28; 524 tdA e28; 730 iA e32
528eA e28; 525e M-tech e28; 518i e28
oli 730 manuaal kastiga ja küttekulu maanteel 9-12 ja linn 11-17 sajale. kõik olenes kuidas hetkel vajutasid. samas sai kõik silla jupid ka korraga vahetatud (amordid, suured puksid taga, ja ees kõik mis andis) ja hind ei olnud väga kirves. eks rohkem lähebki töökojas vahetades remondi eest raha. üldiselt oli väga öko masin ja plaanin uuesti midagi sellist osta. kindlasti ostan ka uue auto manuaal kastiga kuna meeldib üht kätt tegevuses hoida