BMW 530dT automaat käigukasti avariirežiim
BMW 530dT automaat käigukasti avariirežiim
Tere,
Automaat käigukastiga (530dT 142kw 2000a lõpp) viskas avariirežiimi, viisin auto diagnostikasse, ja sain sellise nimekirja mida arvuti näitab et vaja vahetada, siit küsimus et mis sellest nimekirjast siis põhjustab avariirežiimi minemist, ei saa ju kõik asjad korraga seda teha?
0928400527 ÕHUMÕÕTJA
ÕHUFILTER
TURBO COOLER
Muidu avariirežiimis olles esimene käik ei lähe korralikult sisse ja lähen näiteks teisega kohalt ära siis kõik korras ja minek on samuti autol korras. Kas on võimalik ka ise kuidagi seda avariirežiimi välja lülitada? Või millest peaks alustama?
Chris
Automaat käigukastiga (530dT 142kw 2000a lõpp) viskas avariirežiimi, viisin auto diagnostikasse, ja sain sellise nimekirja mida arvuti näitab et vaja vahetada, siit küsimus et mis sellest nimekirjast siis põhjustab avariirežiimi minemist, ei saa ju kõik asjad korraga seda teha?
0928400527 ÕHUMÕÕTJA
ÕHUFILTER
TURBO COOLER
Muidu avariirežiimis olles esimene käik ei lähe korralikult sisse ja lähen näiteks teisega kohalt ära siis kõik korras ja minek on samuti autol korras. Kas on võimalik ka ise kuidagi seda avariirežiimi välja lülitada? Või millest peaks alustama?
Chris
Re: BMW 530dT automaat käigukasti avariirežiim
Ükski neist kolmest ei tohiks põhjustada käigukasti avariirežiimi. Leia pädevam diagnostik.
Indrek
Re: BMW 530dT automaat käigukasti avariirežiim
Tuhnisin foorumis ringi ja märkasin et paljudel läheb avariirežiimi vähese õli pärast käigukastis, tekkis küsimus et kuidas kontrollida antud käigukasti õlitaset? Äkki õli vähe ja sellepärast läheb avariirežiimi..Indrek_M kirjutas:Ükski neist kolmest ei tohiks põhjustada käigukasti avariirežiimi. Leia pädevam diagnostik.
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 12.06.2005 19:03 05
Re: BMW 530dT automaat käigukasti avariirežiim
minu jaoks automaatkast ja eriti õli on küll raudpolt üks selliseid asju mida ei maksa ise eriti näppida v.a kui oled väga pädev. seal on kindel süsteem. auto peab olema maha jahtunud, kontrollimise hetkel peab olema kindel temperatuur jne. muidu ajab üle vms. õli peab olema väga täpselt õige kogus mitte mingi vahemik vardal nagu mootoril. üldiselt kogu automaatkast põhimõtteliselt õlil põhinebki. ise olen lasknud taset kontrollida igal teisel korralisel hooldusel esinduses.
Re: BMW 530dT automaat käigukasti avariirežiim
Kas avariirežiimil ainult kolmas käik ei ole sees?
Seleta täpsemalt ära, mis juhtus, kuidas juhtus ning mis tuled-viled armatuuris põlema lõi. Nagu Indrek_M juba ütles, nendest vigadest ei tohiks aut. kast sõltuda.
Seleta täpsemalt ära, mis juhtus, kuidas juhtus ning mis tuled-viled armatuuris põlema lõi. Nagu Indrek_M juba ütles, nendest vigadest ei tohiks aut. kast sõltuda.
Re: BMW 530dT automaat käigukasti avariirežiim
Endal oli nii, et vända andur hakkas saba andma. Ja mootori töö oli nii häiritud, et hakkas igasuguseid veakoode andma ja jukerdama (aga see pikk jutt) ning lõpptulemuseks oli see, et lükkas kasti avariireziimile. Peale anduri vahetust on kõik ok. Seletati, et aju jaoks oli vigu liiast ja lükkas ka kasti avariireziimile. Võta nüüd kinni. Autoks 528i (97a).
Re: BMW 530dT automaat käigukasti avariirežiim
caribba kirjutas:Kas avariirežiimil ainult kolmas käik ei ole sees?
Seleta täpsemalt ära, mis juhtus, kuidas juhtus ning mis tuled-viled armatuuris põlema lõi. Nagu Indrek_M juba ütles, nendest vigadest ei tohiks aut. kast sõltuda.
"getriebenotprogramm"
selline tekst tuleb ette, mingit tuld rohkem põlema ei hakka - tundub, et teeb seda alati käiguvahetuse ajal -päris kindel veel pole. Ja juhtus see nagu kiirenduse ajal normaalsel kiirendusel valgusfoori tagant. Ja ei ole ainult kolmas käik sees, kui jääd seisma ja selline kiri ees, siis esimest käiku ei saa sisse ja pead teisega kohapealt minema ära, teised käigud töötavad kenasti 3,4,5s. Annab see kiri mingi vastuse?
Re: BMW 530dT automaat käigukasti avariirežiim
käisin ära UM´s kontrolliti õlitaset ja lisati 1 liiter. Öeldi et teiselt käigult 3ndale vahetamisega tekib mingi probleem ja siis läheb käigukast avariirežiimi.
Ennem olin siis valesti arvanud et asi esimeses käigus vaid probleem tekibki käiguvahetuse ajal.
Küsimus kas kui ühendada compuga auto ära kas oleks võimalik avariirežiim üldse välja lülitada et ta sinna ei lähekski?
Ennem olin siis valesti arvanud et asi esimeses käigus vaid probleem tekibki käiguvahetuse ajal.
Küsimus kas kui ühendada compuga auto ära kas oleks võimalik avariirežiim üldse välja lülitada et ta sinna ei lähekski?