Ikka pole autot käima saanudandreo kirjutas:Lahkasin oma autot täna väheke ja kui ma õigesti olen aru saanud, siis peaks tulema pihusti torust survega kütet, aga minu autol ei tule.Keerasin pihusti otsast toru lahti ja andsin starterit, aga torust kütet ei tulnud .
Etteande pump töötab ja küte jõuab pumpa ka, aga miks pihustiteni ei jõua
525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
- andreo
- Huviline
- Postitusi: 712
- Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
- Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Niih täna siis arvati et äkki hüdrotõukurid võivad seda häält teha. Täpsemalt 3nda või 4nda silindri omad. Ülejäänud käivad nagu vaikselt. Kas hüdrokas võib tõesti nii kõva lärmi teha? Igal juhul lähiajal proovin ära vahetada 3nda ja 4 silndri hüdrotõukurid. Eks näis. Mujalt nagu viga ei oskaks otsida.
sander k kirjutas:Spetsidele midagi nuputamiseks.
Viga siis selles, et hääles mingi perioodiline kõlks. Süütenurga muutmine ei aita samuti kütte koguse muutmine. Praegu küte ja süütenurk paigas. Samuti supast peksab natuke. Mootor aasta alguses tehtud. Pumbal panin teise jaoturpea, pihusteid olne proovinud vahetada. Miski ei aita. Nukkvõll keeratud 2 kraadi nagu manual ette näeb üle 20k sõitnud keti puhul. Üks sümptom veel, et kui mootori temp on kuskil veerandi peal siis hääl on nõrk ja sumpast tuleb õhku normaalselt. Jama hakkab siis kui mootor soe. Siis hakkab vahest väristama ja sumpasse lööma. Muidu minek on norm ja küttekulu ka sinna 8-9 kanti. Külmaga läheb hästi käima. Oma mõistus enam peale ei hakka.
Panen kaks videot kah.
Mootori hääl:
http://www.youtube.com/watch?v=BaATzji4eCQ
Hääl sumpast. Korra panin käe ette, siis saab paremini aru mis ta teeb.
http://www.youtube.com/watch?v=6iaPEdJTh0A
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kontrolli pumba võlli ja kiilu
andreo kirjutas:Ikka pole autot käima saanudandreo kirjutas:Lahkasin oma autot täna väheke ja kui ma õigesti olen aru saanud, siis peaks tulema pihusti torust survega kütet, aga minu autol ei tule.Keerasin pihusti otsast toru lahti ja andsin starterit, aga torust kütet ei tulnud .
Etteande pump töötab ja küte jõuab pumpa ka, aga miks pihustiteni ei jõua
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tere! Olen foorumit jälginud juba pikemat aega, aga sellist probleemi ei ole veel suutnud lugeda mis mul ommikul juhtus !nimelt autoks tds 92a ja ommikul käivitades ei läinud ta käima ! käiamise ajal tundus, et aku oleks nagu pool tühi,aga seda ei saa olla kuna aku on alles kolm kuud vana, Nii, annan siis starterit ja mis ma näen, käiamise ajal läheb armatuuris põlema pihusti tuli ja abs tuli, ning tahhomeeter hüppab vahemikus 500-2000 nii kuis ise tahab ja käima minna ei luba ka.sai siis õhtul nöör sappa pandud ja nii kui ratta ringi tõmbas käis. käisin sõitsin ala 10 km,st ajasin mootori soojaks, jätsin seisma ja enam käima ei lähe,teema sama, mis ommikul. Kas võib viga olla peeti läinud starteris, kuna esmane kahtlus on sellel? suurimad tänud aitajatele!
bmw on siiski auto!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Jama siis selles et auto läheb külmalt käima poolest pöördest käib väga ilusti kuni mootor päris soe,teen pikema otsa ja kui jään seisma hakkab tühikäigul põõrdeid loopima 3tuhande peale ja alla kuni sureb välja ja lööb pihusti tuld ka põlema kui tuurid alla langevad,jätan seisma korraks proovin uuesti käima läheb poolest pöördest.Milles võib jama olla,teadjad mehed andke nõu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Võib, kuid ka kere ja mootori vahelise massi puudumine teeb sama.zorro1 kirjutas:... Kas võib viga olla peeti läinud starteris, kuna esmane kahtlus on sellel? suurimad tänud aitajatele!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas laadimis pinge on mõõdetud. Äkki ei laadi akut täis ja tulebki selline jama.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
pika käiamiga tühja akuga võivad hakatagi abs jt tuled vilkuma armatuuriszorro1 kirjutas:käiamise ajal tundus, et aku oleks nagu pool tühi,aga seda ei saa olla kuna aku on alles kolm kuud vana, Nii, annan siis starterit ja mis ma näen, käiamise ajal läheb armatuuris põlema pihusti tuli ja abs tuli, ning tahhomeeter hüppab vahemikus 500-2000
Diiselmootor tahab jah jõulist ringi ajamist, kui starter ajab goua goua ringi, siis mingit käimaminemist sealt talvel loota ei ole.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tere! sai ä sõbra juurde remonti viidud ja kontrollisime ka laadimis voolu, selleks oli ala 14,7, mis peaks ju täitsa normaalne olema. sai siis ka aku laadima pandud,laadis poolteist päeva ning sõber proovis ja läks käima. Läksin siis ise kah kohale ja proovisin ise ka, aga siis ei läinud jälle, kuigi laadija oli akul koguaeg taga.homme läheb starter maha, eks siis paistab kas viga selles või mitte !
bmw on siiski auto!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
14.7 on paljuvõitu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui starteril puksi kulunud ja rootor sees juba viltu, siis võib tekitada küllalt suure pingelangu. Diislil pumba peal see shut off solenoid. See alla 10v ei funka. Kui käivitamisel viskab pinge alla 10v, siis pole lootustki käima saada. Muidugi võimalus ka kehvas massijuhtmes, starteri tõmberelee peal olev ühendus kehv, aku klemmid oksüdeerunud, starteri harjad kulunud. Mul oli kunagi juhus kus nädal vana aku läks lühisesse. 100Ah ja käima ei jõudnud vedada. Mootor tegi paar ringi ja oligi kõik.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
aga ei oska öelda, miks laadimisvool nii suur on?generaator peksab hoopis vigast?
bmw on siiski auto!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
seda tööd peaks tegema ikka pingeregulaatorzorro1 kirjutas:aga ei oska öelda, miks laadimisvool nii suur on?generaator peksab hoopis vigast?
Genekas ajab niipalju võimsust välja kui jaksab. Pinge(kõikumise) reguleerimine on pingerulaatori töö.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuigi genekas ja laadimisvool on antud teemast mööda, mõtlesin siiski välja pakkuda ühe võimaliku variandi.
Testeril/multimeeteril, millega mõõdeti olid patareid tühjad või külm. Minu multimeeter valetab päris korralikult, kui ta on jäänud kuuri külma kätte.
Testeril/multimeeteril, millega mõõdeti olid patareid tühjad või külm. Minu multimeeter valetab päris korralikult, kui ta on jäänud kuuri külma kätte.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oled mingi lahenduse leidnud?
andreo kirjutas:Ikka pole autot käima saanudandreo kirjutas:Lahkasin oma autot täna väheke ja kui ma õigesti olen aru saanud, siis peaks tulema pihusti torust survega kütet, aga minu autol ei tule.Keerasin pihusti otsast toru lahti ja andsin starterit, aga torust kütet ei tulnud .
Etteande pump töötab ja küte jõuab pumpa ka, aga miks pihustiteni ei jõua
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
aloha! kakus sõber siis täna starteri maha ja mis ta nägi? kõik mis võimalik oli suht ä põlenud. ühesõnaga starter oli täiesti peetis! . kolmapäev läheb uus peale ja sõit võib jätkuda!
bmw on siiski auto!
- andreo
- Huviline
- Postitusi: 712
- Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
- Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei ole kahjuks mingit lahendust leidnud Auto sain küll vägisi käima, aga milles probleeb võib olla ei tea kahjuks veel.Hommikuti tahab ikka pikka käiamist, et hakkab lubama ja popsuma küll, aga käima jääb alles kolmanda korraga.skiev kirjutas:Oled mingi lahenduse leidnud?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ma arvan, et sul süütenurk väga varane. Teine asi võib olla ka et kett välja veninud. Kui võimalus, lase arvuti taha visata ja süütenurka kontrollida. Samuti pädevam mees peaks saama sättida külmkäivituse kütteannust. Kas sul käivitades hakkab tagant musta ka viskama, aga käima ikkagi ei lähe?
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- andreo
- Huviline
- Postitusi: 712
- Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
- Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Musta viskab ikka korralikult, aga nii kui juba korralikult käima jääb, siis kaob suits kohe ära.sander k kirjutas:Ma arvan, et sul süütenurk väga varane. Teine asi võib olla ka et kett välja veninud. Kui võimalus, lase arvuti taha visata ja süütenurka kontrollida. Samuti pädevam mees peaks saama sättida külmkäivituse kütteannust. Kas sul käivitades hakkab tagant musta ka viskama, aga käima ikkagi ei lähe?
Kui auto kasvõi juba 1 min. käinud on, siis on juba paugupill võib seista ka päevaläbi ja õhtul läheb korralikult käima, aga öölabi seisnud ja hommikul on käima saamine raske.
-
- Huviline
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga mis korras pihustid on,kui surve madal,siis külmast peast ei pruugi ilusti pihustada ja masin ei käivitugi korralikult.Ja süütenurga ülevaatamine ei tee ka paha,aga selleks pole alati arvutit vaja taha panna.
530d
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mu vennal oli sama probleem ja aitas süütenurga õigeks keeramine. Peale seda hakkas aga soojalt käiamist tahtma.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- andreo
- Huviline
- Postitusi: 712
- Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
- Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kloox kirjutas:Aga mis korras pihustid on,kui surve madal,siis külmast peast ei pruugi ilusti pihustada ja masin ei käivitugi korralikult.Ja süütenurga ülevaatamine ei tee ka paha,aga selleks pole alati arvutit vaja taha panna.
Pihustitest ei tea kahjuks midagi, aga pumba surve on väga hea.Kuidas seda süütenurka sättida? Arvan, et käib ikka samamoodi kui bensuka jagaja keeramine. Kummale poole, kui palju? Omal on tunne, et süütenurk on varane.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Süütenurka võid keerata ise aga, et õigeks saaks on vaja kella või arvuti taha panna. Muidu sul oleks teda vaja keerata mootorist kaugemale st. Poritiiva poole. Tallinnas Heiki nimeline bemmi diislispets. Ta regullid mu venna masina kiirelt ja odavalt ära. Huvi siis uurin kontakti sulle.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- andreo
- Huviline
- Postitusi: 712
- Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
- Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kahjuks on momendil tööga usna tuuga jälle ja finants ei luba remondimehi külastada.Sellepärast olengi siiani ise pusinud ja teadjamatelt nõu küsinud.sander k kirjutas:Süütenurka võid keerata ise aga, et õigeks saaks on vaja kella või arvuti taha panna. Muidu sul oleks teda vaja keerata mootorist kaugemale st. Poritiiva poole. Tallinnas Heiki nimeline bemmi diislispets. Ta regullid mu venna masina kiirelt ja odavalt ära. Huvi siis uurin kontakti sulle.
Et siis auto käima ja häälejärgi paika.Praegu on auto mootoril võrreldes teistega selline valjem kõlks juures, ise arvan, et on süütenurk varane.Ja kui proovisin eetriga käima panna, siis tõmbas mootori kinni.
Viimati muutis andreo, 09.03.2010 10:22 44, muudetud 1 kord kokku.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul selline huvitav tähelepanek et auto on 93.a 85kW, mootor vist vahetatud ja pump peal on 995 lõpuga?
Kas on reaalne et 93.a masinal on 995 pump ja see hakkab vanema ajuga tööle?
Pumbakaane maha võtsin siis oli seal kontaktidega seier nigu vanemal pumbal...
Kas on reaalne et 93.a masinal on 995 pump ja see hakkab vanema ajuga tööle?
Pumbakaane maha võtsin siis oli seal kontaktidega seier nigu vanemal pumbal...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
995 ongi vanem pump. 994 on see uuem ja lollikindlam variant. Sellel veel kaeluse mõõt ka teine. 995 on 50 mm 994 peaks 62 olema. Mootor sul ikka vanem, millel pumba kinnitus pole plokiga ühte valatud. St. Pumba kinnitusplaat on alumiiniumist.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
a, krt
aga 994 ei hakka ju tööle kui selle peale tõstan?
või on võimalus et 994 pump koos 994 ajuga panna siis hakkab tööle? aga kas erinevate ajude pistikud on samad?
pumbakinnitus on plokiga ühestükis. ja tihend oli suurem kui 50mm
aga 994 ei hakka ju tööle kui selle peale tõstan?
või on võimalus et 994 pump koos 994 ajuga panna siis hakkab tööle? aga kas erinevate ajude pistikud on samad?
pumbakinnitus on plokiga ühestükis. ja tihend oli suurem kui 50mm
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pistikute kohta ei tea. Teoorias võimalik, aga probleemiks tuleb veel immo. 95a pandi vist kõigile immot peale.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- andreo
- Huviline
- Postitusi: 712
- Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
- Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Lugesin veel foorumist, et kui süütenurka reguleerida tuleb pumba alt solenoidi pistik lahti ühendada.On see ikka vajalik?
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
probleem siis selline, et e34 2.5tds ei jaksa enam konksu otsas käru(kerghaagis750kg) vedada, st et siis kui käru taga edasi ei liigu, tühjalt ja reisijatega on ok. vahetasin mootorit mingiaeg masinal, enne seda jõudis käru sikutada küll, kui suur võib olla tõenäosus et sain peale hoopis 85kw mootori, hetkel coolerid ja jutud küljes, ära on jäetud egr klapp ja katalüsaator(tühjaks tehtud).
et mis on erinevat peale cooleri 85 ja 105kw masinal, ise pakun ehk turbo ühel väiksem teisel suurem.
et mis on erinevat peale cooleri 85 ja 105kw masinal, ise pakun ehk turbo ühel väiksem teisel suurem.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega